Ik hou wel van de chansons die uit Frankrijk, Zwitserland en nu Belgie komen. Maar op dat en Spanje na is het behoorlijk matig, inderdaad.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:49 schreef BillDauterive het volgende:
Tot nu toe is het nog niet veel aan. Hopen op snel iets beters
Dan heb ik het voordeel dat ik niet veel gemist hebquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:49 schreef BillDauterive het volgende:
Tot nu toe is het nog niet veel aan. Hopen op snel iets beters
quote:
Ik ook, maar dan buiten, om te gaan roken. Niet dat ik rook, maar dat is beter dan 'T is OK karaoke-enquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:57 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik zou iemand naast me willen hebben.
Ik zou 't is ok onder goed fout scharen, wat het juist altijd goed doet bij karaoke.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan buiten, om te gaan roken. Niet dat ik rook, maar dat is beter dan 'T is OK karaoke-en
't is OK is een nummer dat een paar hyperactieve mensen nog gaan doen om 04.00 uur terwijl de rest aan de bar ligt te slapen. Ik doe mee.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:00 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik zou 't is ok onder goed fout scharen, wat het juist altijd goed doet bij karaoke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |