Het hielp misschien ook dat ik een paar ramen vannacht open heb gelaten en vanmorgen nog een paar extra open heb gezetquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog steeds niet gestookt. Was vanmorgen wat koel maar een vest aan en prima. 19 nu
Is het echt al -2 bij jullie?quote:
Geen idee, maar ik had het over 2 cm ijs.quote:
Volgende keer nog even de koelkastdeur openlatenquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Het hielp misschien ook dat ik een paar ramen vannacht open heb gelaten en vanmorgen nog een paar extra open heb gezet
Oh jaquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik had het over 2 cm ijs.
In een bakje water wat buiten stond.
Ook gedaan, maar die begon vervelend te piepenquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgende keer nog even de koelkastdeur openlaten
quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Het hielp misschien ook dat ik een paar ramen vannacht open heb gelaten en vanmorgen nog een paar extra open heb gezet
Dat is lekker ik slaap prima met kou.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ook, maar zodra het dekbed van me af gaat is het toch eventjes wat minderquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Dat is lekker ik slaap prima met kou.
Vind het er nou juist de plek voor eigenlijk ....quote:
stippelwerkquote:
Ik had die lui niet perse zo agressief verwachtquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vind het er nou juist de plek voor eigenlijk ....
Is de taart nu op of heb je morgen weer een kans?quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:34 schreef Soury het volgende:
Ik heb een Bird day taart gekocht . Ik had de eerste vogels vandaag al. Te snel en te bang voordat ik ze kon vastleggen.[ link | afbeelding ]
Daar geloven ze toch ook in een soort Sinterklaas?quote:
Die hoog in de hemel is.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar geloven ze toch ook in een soort Sinterklaas?
Nee het is één en al vet. Ze moeten wel wat doenquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Is de taart nu op of heb je morgen weer een kans?
En in zwarte pieten dus, die mongolen hebben zich daadwerkelijk zwart lopen schminken met zijn allenquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar geloven ze toch ook in een soort Sinterklaas?
quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee het is één en al vet. Ze moeten wel wat doen
vraag het de poes ?quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:31 schreef mario390 het volgende:
komm es ist schon spät
wo ist dein schuh
Laten we dat zo houdenquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:38 schreef aloa het volgende:
Ik snap nog steeds de heisa niet rond zwarte piet.
Valt ook niet te begrijpen denk ikquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:38 schreef aloa het volgende:
Ik snap nog steeds de heisa niet rond zwarte piet.
quote:
Een klein groepje die dat allemaal maar voor elkaar heeft gekregenquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:38 schreef Loveable het volgende:
[..]
Valt ook niet te begrijpen denk ik
Ja het duurt even. Verleden jaar had is een paartje (kraaien) die kwamen regelmatig en jatte de stro voor een nest. Nu zie is zwart/wit vogel die komt pikt en gaat snel weer wegquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:37 schreef pullup het volgende:
[..]Ja werken voor het eten.
Mooi dan kan je ze morgen nog fotograveren
zit ie wel goed vast ? Straks komen de rafenquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het duurt even. Verleden jaar had is een paartje (kraaien) die kwamen regelmatig en jatte de stro voor een nest. Nu zie is zwart/wit vogel die komt pikt en gaat snel weer weg
Tja en ze gaan steeds verder met die onzin.. tot dat sinterklaas straks helemaal niet meer magquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:40 schreef aloa het volgende:
[..]
[..]
Een klein groepje die dat allemaal maar voor elkaar heeft gekregen![]()
Maar goed
Te gek voor woorden. Niet dat ik nog aan Sinterklaas doe...maar het principequote:Op zaterdag 19 november 2022 17:41 schreef Loveable het volgende:
[..]
Tja en ze gaan steeds verder met die onzin.. tot dat sinterklaas straks helemaal niet meer mag
Als kind wist ik niet beter dat die gozer door de schoorsteen kwam. Ook wel grappig dat b.v. op Bonaire het leeft.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:40 schreef aloa het volgende:
[..]
[..]
Een klein groepje die dat allemaal maar voor elkaar heeft gekregen![]()
Maar goed
Gaat om het idee, is een kinderfeest.. zag laatst een filmpje was een donkere man verkleed als sinterklaas en maar dansen met muziek enzquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Te gek voor woorden. Niet dat ik nog aan Sinterklaas doe...maar het principe
Lolquote:
Nee ligt op tafelquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:41 schreef chufi het volgende:
[..]
zit ie wel goed vast ? Straks komen de rafen
Ze gebruiken wel een zwarte ondergrond als basisquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Lol
Die zijn wat productiever bezig dan die neppieten
Dit ja.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Als kind wist ik niet beter dat die gozer door de schoorsteen kwam. Ook wel grappig dat b.v. op Bonaire het leeft.
Het is maar een klein groepje idd.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:43 schreef Loveable het volgende:
[..]
Gaat om het idee, is een kinderfeest.. zag laatst een filmpje was een donkere man verkleed als sinterklaas en maar dansen met muziek enz
Ik vind het leuk dat vogels komen buurten. Ik ben een oud wijf he?quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:45 schreef chufi het volgende:
[..]
nou maar hopen dat ze niet te veel schijten
Jij kent religieuze mensen die niet agressief zijn?quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had die lui niet perse zo agressief verwacht
Niet overdrijvanquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij kent religieuze mensen die niet agressief zijn?
Dat is toch 1 van de kenmerken tegenwoordig
OK... hier zijn er veels te veel en heb je van die gasten van 3 straten verderop die hier hun zakken oud brood komen legen ...quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat vogels komen buurten. Ik ben een oud wijf he?
Ja idd maar dat maakt kinderen geen zak uit. Helemaal primaquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:43 schreef Loveable het volgende:
[..]
Gaat om het idee, is een kinderfeest.. zag laatst een filmpje was een donkere man verkleed als sinterklaas en maar dansen met muziek enz
Jaquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:47 schreef chufi het volgende:
[..]
OK... hier zijn er veels te veel en heb je van die gasten van 3 straten verderop die hier hun zakken oud brood komen legen ...
Waarom las ik tippelwerk workshop?quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:49 schreef drakin het volgende:
Ik zit nu te zoeken naar een staphorster stippelwerk workshop
Ik had er daadwerkelijk nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:49 schreef drakin het volgende:
Precies, die kijken niet eens na wat voor huidskleur degene heeftquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja idd maar dat maakt kinderen geen zak uit. Helemaal prima
Ik heb ooit bij een kringloop een houten dingetje gekocht met die stippels, ziet er best leuk uit eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had er daadwerkelijk nog nooit van gehoord
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:50 schreef Loveable het volgende:
[..]
Precies, die kijken niet eens na wat voor huidskleur degene heeft
Dat mag hier niet. Maar dat zijn eenden en duiven.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja![]()
Moet daar altijd wel om lachen, het geeft een enorm kabaal
Ik zei ooit wel eens wat van .. kreeg ik me toch een vuile bek terug ... was het een Nederlands viswijf met een hoofddoekje ...quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja![]()
Moet daar altijd wel om lachen, het geeft een enorm kabaal
Ik kan daar niet echt naar kijkenquote:
veel kleuren heb je niet nodig iigquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:49 schreef drakin het volgende:
Dat is het geloof. Pleur je vreten op straatquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zei ooit wel eens wat van .. kreeg ik me toch een vuile bek terug ... was het een Nederlands viswijf met een hoofddoekje ...
Ik moet altid lachen als ik hier Franse vrienden langs heb. Die snappen niet hoe er hier zoveel vrij rondzwemmende eenden kunnen zijn. Die liggen daar allang in de panquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat mag hier niet. Maar dat zijn eenden en duiven. [ link | afbeelding ] voer lekker wel de vliegende vrienden
Ziet er wel mooi uit..quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:55 schreef drakin het volgende:
O en aboriginals hebben die techniek ook al eeuwen
[ afbeelding ]
Lol mijn ex zwager was Frans die begreep het ook niet. Joehoe brood spoor tot in de keuken. Ik moet zeggen dat ik een eend ook wel lekker vind maar dan van de Chineesquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik moet altid lachen als ik hier Franse vrienden langs heb. Die snappen niet hoe er hier zoveel vrij rondzwemmende eenden kunnen zijn. Die liggen daar allang in de pan
ja echtquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is het geloof. Pleur je vreten op straat
Ik dacht dat er in Utrecht zelfs een museum is met aboriginal artquote:
Ik kan er slecht tegen die stippelsquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:55 schreef drakin het volgende:
O en aboriginals hebben die techniek ook al eeuwen
[ afbeelding ]
teveel prikkels?quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan er slecht tegen die stippels
Die is permanent gesloten staat erquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht dat er in Utrecht zelfs een museum is met aboriginal art
Ik weet niet wat dat is.quote:
Echt?quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:59 schreef Loveable het volgende:
[..]
Die is permanent gesloten staat er
Kunst teruggestuurd naar down under?quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:59 schreef Loveable het volgende:
[..]
Die is permanent gesloten staat er
Wie weetquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Kunst teruggestuurd naar down under?
Ik zie het, al vanaf 2017 zelfsquote:
Jawelquote:
Die Mario muts gooit dat elk jaar in de SCquote:
Wel goed nummer.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Die Mario muts gooit dat elk jaar in de SC
Ban een tijdje op de radioquote:
Ja ook hierquote:
Ja Frits Spits mocht het niet meer draaien. Radio 3quote:
Frits Spitsquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja Frits Spits mocht het niet meer draaien. Radio 3
Neem je er nog 1quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb al 2 wraps op, maar nog steeds trek
Ik had erwtensoep gemaakt, het is er weer weer voorquote:
Dat is een feit.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had erwtensoep gemaakt, het is er weer weer voor
Duidelijk jaquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Intocht van de Sint op Bonaire.![]()
Valt hier iets op?![]()
[ twitter ]
Nog geen flauw idee.quote:
Stamppotje andijvie met spekkies en worstquote:
Ik mis mijn chineesquote:
Hollandse pot is altijd lekkerquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Stamppotje andijvie met spekkies en worst
Genoeg aan het maken voor morgen weer
Ja te ver weg nu.quote:
Spreek ik raar?quote:
Ik ben verhuisd en nee ze bezorgen niet hierquote:
Dat is jammer voor je.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben verhuisd en nee ze bezorgen niet hier
Ik de mijne in Den Haag. Daar gingen we 's middags weleens lunchen als we bij mijn ouders waren. Maar het hele Willem Royaardsplein gaat op de schop en een hele rij winkels en horeca-uitspanningen moet wijken voor een nieuwe Appie.quote:
Ben je lekker meequote:Op zaterdag 19 november 2022 18:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik de mijne in Den Haag. Daar gingen we 's middags weleens lunchen als we bij mijn ouders waren. Maar het hele Willem Royaardsplein gaat op de schop en een hele rij winkels en horeca-uitspanningen moet wijken voor een nieuwe Appie.
Voor de omwonenden is het nog erger, die zitten minstens twee jaar in een bouwput. Veel verzorgingshuizen en bejaardenflats daar. Wij noemen dat plein altijd gekscherend Place des Invalides.quote:
Ja maar wat moet je met een Appie. Dure shitquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor de omwonenden is het nog erger, die zitten minstens twee jaar in een bouwput. Veel verzorgingshuizen en bejaardenflats daar. Wij noemen dat plein altijd gekscherend Place des Invalides.
Eten kopenquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar wat moet je met een Appie. Dure shit
AH heeft ook aanbiedingen..quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Mutsquote:
Nou ja het is wel in de wijk Benoordenhout, maar het lijkt mij sowieso onzinnig om in die uithoek van de wijk een mega AH neer te plempen. De huidige zou volstaan met wat meer kassa's (veel senioren krijg je niet aan de selfservice) en wat snuggerdere kassamiepjes.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nice.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:48 schreef -Sigaartje het volgende:
De Veronica-gids had deze keer een mooie bijlage: Een special over de jaren 80. Dat waren mijn favoriete jaren. De muziek, de tv-series, de opkomende huiscomputers (helaas staan die er niet in). Heel leuk om door te bladeren, alles komt langs, van Bassie en Adriaan tot aan Rubik's kube. Deze ga ik gewoon bewaren.
Er zit hier op de kabel een tv-kanaal dat elke nacht de hele nacht door nonstop afleveringen van Bassie en Adriaan uitzendt. Serieus.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:48 schreef -Sigaartje het volgende:
De Veronica-gids had deze keer een mooie bijlage: Een special over de jaren 80. Dat waren mijn favoriete jaren. De muziek, de tv-series, de opkomende huiscomputers (helaas staan die er niet in). Heel leuk om door te bladeren, alles komt langs, van Bassie en Adriaan tot aan Rubik's kube. Deze ga ik gewoon bewaren.
Iets boerenbelegensquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Als jullie nog maar 1 soort kaas mogen eten voor de rest van jullie leven welke zou dat dan zijn?
Dat zou dan een goeie Roquefort of Cabrales moeten worden.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Als jullie nog maar 1 soort kaas mogen eten voor de rest van jullie leven welke zou dat dan zijn?
Ouwe kaasquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Vieux Boulognequote:Op zaterdag 19 november 2022 18:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Kut muziek.quote:
De kaas die het meeste stinkt.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Die noemde ik netquote:
Dan zijn we het eensquote:
Het komt wel eens voorquote:
Je kiest hele lekkere kaasjes uitquote:
Je denkt toch niet dat ik maar 1 kaas ga kiezen?quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Je kiest hele lekkere kaasjes uitToch zou ik die niet als enige kaas kiezen als ik dat als enige mag eten
Ik ken best een paar mensen die kaas haten. Ik snap dat niet, zo lekker allesquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik maar 1 kaas ga kiezen?
Wie stelt die vraag? Die hang ik meteen aan de raclette!
Hoe kan je nou kaas hatenquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ken best een paar mensen die kaas haten. Ik snap dat niet, zo lekker alles
Ja kaas komt in zoveel vormen.quote:
Het is frietquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:37 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zijn mensen die geen friet of patat lusten..
quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:37 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ja oke, maar om het dan te hatenquote:
Het zijn aardappels. Hoe je het noemt maakt niet zo veel uitquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:37 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nou sommige vinden van wel hoorquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zijn aardappels. Hoe je het noemt maakt niet zo veel uit
Ja dat gedoe is wat kinderachtigquote:
Nou dan ga je nog even door met dat gelulquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:41 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nou sommige vinden van wel hoor
Nah niet de moeite waardquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dan ga je nog even door met dat gelul
Oh en wel in Ossewit doe het dan goed.quote:
Nietquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En inplaats van zout over de patat wat paprikapoeder. Vies lekker.
Flikker toch opquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:02 schreef drakin het volgende:
Ik ben geen Barbaar, ik ben een Fries, ander volk
En het is helemaal normaal om hier om Patat te vragen
Das weer een ander volkquote:
Je bent beter op je plek in ONZquote:
Mail lezen ze nietquote:
fake news van een onbetrouwbare websitequote:Op zaterdag 19 november 2022 20:09 schreef drakin het volgende:
Het is serieus uitgezocht
https://www.coosto.com/nl(...)media-strijd-beslist
Ja rot nou maar op met die onzinquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
fake news van een onbetrouwbare website
Gefrituurde aardappelreepjes. Best lekker moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:19 schreef drakin het volgende:
Als we nou eens niet die stomme Friet of Patat eten, wat eten we dan?
Ja doeg he?quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:19 schreef drakin het volgende:
Ik zit aan de rijstquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gefrituurde aardappelreepjes. Best lekker moet ik zeggen.
Dat is polderen. Ik haat polderen. Neem stellingquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is pas officieel als onze staatsomroep nos zegt dat het fratat is
Gezien de hoeveelheid limbo’s in de TK weet ik de uitkomst al wel.quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
tweede kamer debat waardig onderwerp
Wat is TK?quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gezien de hoeveelheid limbo’s in de TK weet ik de uitkomst al wel.
Patriet?quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is polderen. Ik haat polderen. Neem stelling
Ohquote:
Nein. Gewoon patat of friet.quote:
Ik ben daar een paar keer geweest voor werk. Maar via de moderne ingang. Lunch was wel wel in het oude gedeeltequote:
Schnitzel en veldertjes.quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:19 schreef drakin het volgende:
Ik krijg jeukquote:
Jij bent echt de horror collega die dit soort vragen steltquote:
Je hoeft geen antwoord te gevenquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij bent echt de horror collega die dit soort vragen stelt
Doe ik ook niet, gaat je geen zak aan.quote:
Zo is dat..quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, gaat je geen zak aan.
Nou touwquote:
Mag geen thee genoemd worden dat ik drink.quote:
Kruiden water. Bahquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag geen thee genoemd worden dat ik drink.
Gember, kaneel, kardemom en kruidnagel.
Weet je wat ik hier vandaag zag rijden ?quote:
Heb je gezwaaid?quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je wat ik hier vandaag zag rijden ?
Een vrachtauto,
van Schmidt
Mooi gebouw wel. Ben er ook wel eens geweest. Ben wel benieuwd hoe het na de renovatie zal zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben daar een paar keer geweest voor werk. Maar via de moderne ingang. Lunch was wel wel in het oude gedeelte
Santé monsieurquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Cheers, hier ook druivensap
Neuh , was op een afstandje.quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je gezwaaid?
Ik reed er donderdagavond nog langs
Leuk. Maar ik vind die van Daf toch beter.quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je wat ik hier vandaag zag rijden ?
Een vrachtauto,
van Schmidt
Oui le Chardonnay madame? Santéquote:
Nee ze waren al dichtquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh , was op een afstandje.
Maar ben je ook gestopt om iets te halen?
Echt? Zelfs ik zie er geen glas inquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oui le Chardonnay madame? Santé![]()
Deze gebruik ik maar niet meer. Dacht altijd dat het een glas wijn was, blijkt het een vork te zijn.
Ik ben er gewoon nooit geweest in het jaar dat ik daar op schoot zat.quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ze waren al dicht
Toen ze nog op het Vasteland zaten ging ik er regelmatig lunchen, dat was even de brug over, dus lekker dichtbij.
Een van het land van de hysbakkies en de bromponies.quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt? Zelfs ik zie er geen glas in
Ik heb inderdaad een Chardonnay from down under. Et tu?
Gemiste kansquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon nooit geweest in het jaar dat ik daar op schoot zat.
Hbo zat er schuin boven
Zuidafrikaquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een van het land van de hysbakkies en de bromponies.
Medefanquote:
Mooie nummersquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Medefan![]()
Ik heb ze afgelopen juli in Berlijn gezien
Ga er maar even voor zitten, het duurt wat langer dan gemiddeldquote:
Hij staat in mijn lijstquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga er maar even voor zitten, het duurt wat langer dan gemiddeld
Is van hun laatste album, de eerste keer vond ik het meteen een supermooi nummer en hij wordt elke keer dat je het luistert beter.quote:
Lang nummer wel. Maar mooiquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is van hun laatste album, de eerste keer vond ik het meteen een supermooi nummer en hij wordt elke keer dat je het luistert beter.
Ja echt wel. Net als Belgisch, ook zo’n mooie taal.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die taal heeft zulke grappige woorden
Ook, ik hoorde laatst weer een mooie Belgische uitdrukking: Platte poepquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja echt wel. Net als Belgisch, ook zo’n mooie taal.
Oke. Kan gebeurenquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Ik herkende hem niet als zodanig![]()
Triest voor de medewerkers ja, tirannieke maniakquote:
Ja, helemaal eens.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook, ik hoorde laatst weer een mooie Belgische uitdrukking: Platte poep
En ik vind Belgische mensen heel vriendelijk, de afgelopen maanden heb ik voor mijn werk regelmatig contact met Belgen gehad en het is zulk vriendelijk volk
Niet dat ik een bitch ben aan de telefoon, maar als ik een Belg aan de andere kant heb ga ik ook altijd een stuk vriendelijker pratenquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, helemaal eens.
Heb behoorlijk wat Belgische machinisten opgeleid voor de Nederlandse regelgeving. En Belgische opleiders (heten daar lesgevers) opgeleid om materieel instructies te gaan geven. Zonder uitzondering geweldige mensen.
Zulke zwervers moeten ze het park uit knuppelenquote:
Vreemd verhaal wel.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Triest voor de medewerkers ja, tirannieke maniak
Je geloof het verhaal niet?quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Vreemd verhaal wel.
Ik wil niet meteen zijn hoofd afhakken...
Herkenbaar, je gaat er onbewust in mee.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet dat ik een bitch ben aan de telefoon, maar als ik een Belg aan de andere kant heb ga ik ook altijd een stuk vriendelijker praten
Dat is andersom dus ook te gebruikenquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Herkenbaar, je gaat er onbewust in mee.
Je hebt het artikel in de Volkskrant gelezen?quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Vreemd verhaal wel.
Ik wil niet meteen zijn hoofd afhakken...
Dat die Belgen ineens beginnen te snauwen tegen jequote:Op zaterdag 19 november 2022 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is andersom dus ook te gebruiken
quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is andersom dus ook te gebruiken
quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:51 schreef pullup het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)n-tijdens-koningsdag
Als we nu gewoon die trekkers weer eens naar het centrum halen hebben we meteen een stel mooie objecten om tegen te pissen
Ze worden pas echt gevaarlijk als ze met een harde G gaan pratenquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat dit Belgen ineens beginnen te snauwen tegen je
Ja precies, als je flink tegen ze gaat bitchen zullen ze toch vanzelf wel mee gaan doenquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat die Belgen ineens beginnen te snauwen tegen je
Zou je denken hé?quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja precies, als je flink tegen ze gaat bitchen zullen ze toch vanzelf wel mee gaan doen
Jawel, maar dit is in heel veel bedrijven zo.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je hebt het artikel in de Volkskrant gelezen?
Zelfs VARA BNN en van Nieuwkerk erkennen nu de gang van zaken.
Ik kan het de volgende keer uit proberen, ik kan datquote:
Dat het in heel veel bedrijven zo gaat is nog geen reden om het acceptabel te vinden.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Jawel, maar dit is in heel veel bedrijven zo.
Niet goed te praten sowieso...
Ik vind het grappig als ik dingen op papier zet vaak te horen krijg dat het best pittig klinktquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan het de volgende keer uit proberen, ik kan dat
Ik vind het ook totaal niet acceptabel...quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat het in heel veel bedrijven zo gaat is nog geen reden om het acceptabel te vinden.
Bij ons vliegen dat soort mensen er direct uit. En terecht.
Een driftkoppie was het die Matthijsquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat het in heel veel bedrijven zo gaat is nog geen reden om het acceptabel te vinden.
Bij ons vliegen dat soort mensen er direct uit. En terecht.
Ja, bij ons wel. Dit soort gedrag wordt echt niet getolereerdquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Een driftkoppie was het die Matthijs
Vliegen ze er dan echt meteen uit?
Jij hebt nou toch een vogeltje als baas?quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind het grappig als ik dingen op papier zet vaak te horen krijg dat het best pittig klinkt
En als ik dan zeg dat het precies is wat ik ze al verteld had dat we moeten doen krijg ik te horen dat als ik het mondeling meld het veel vriendelijker overkomt
Lijkt meer op militaire dienst...quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, bij ons wel. Dit soort gedrag wordt echt niet getolereerd
Een vogeltje ?quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij hebt nou toch een vogeltje als baas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |