Het hielp misschien ook dat ik een paar ramen vannacht open heb gelaten en vanmorgen nog een paar extra open heb gezetquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog steeds niet gestookt. Was vanmorgen wat koel maar een vest aan en prima. 19 nu
Is het echt al -2 bij jullie?quote:
Geen idee, maar ik had het over 2 cm ijs.quote:
Volgende keer nog even de koelkastdeur openlatenquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Het hielp misschien ook dat ik een paar ramen vannacht open heb gelaten en vanmorgen nog een paar extra open heb gezet
Oh jaquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik had het over 2 cm ijs.
In een bakje water wat buiten stond.
Ook gedaan, maar die begon vervelend te piepenquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgende keer nog even de koelkastdeur openlaten
quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Het hielp misschien ook dat ik een paar ramen vannacht open heb gelaten en vanmorgen nog een paar extra open heb gezet
Dat is lekker ik slaap prima met kou.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ook, maar zodra het dekbed van me af gaat is het toch eventjes wat minderquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Dat is lekker ik slaap prima met kou.
Vind het er nou juist de plek voor eigenlijk ....quote:
stippelwerkquote:
Ik had die lui niet perse zo agressief verwachtquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vind het er nou juist de plek voor eigenlijk ....
Is de taart nu op of heb je morgen weer een kans?quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:34 schreef Soury het volgende:
Ik heb een Bird day taart gekocht . Ik had de eerste vogels vandaag al. Te snel en te bang voordat ik ze kon vastleggen.[ link | afbeelding ]
Daar geloven ze toch ook in een soort Sinterklaas?quote:
Die hoog in de hemel is.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar geloven ze toch ook in een soort Sinterklaas?
Nee het is één en al vet. Ze moeten wel wat doenquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Is de taart nu op of heb je morgen weer een kans?
En in zwarte pieten dus, die mongolen hebben zich daadwerkelijk zwart lopen schminken met zijn allenquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar geloven ze toch ook in een soort Sinterklaas?
quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee het is één en al vet. Ze moeten wel wat doen
vraag het de poes ?quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:31 schreef mario390 het volgende:
komm es ist schon spät
wo ist dein schuh
Laten we dat zo houdenquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:38 schreef aloa het volgende:
Ik snap nog steeds de heisa niet rond zwarte piet.
Valt ook niet te begrijpen denk ikquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:38 schreef aloa het volgende:
Ik snap nog steeds de heisa niet rond zwarte piet.
quote:
Een klein groepje die dat allemaal maar voor elkaar heeft gekregenquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:38 schreef Loveable het volgende:
[..]
Valt ook niet te begrijpen denk ik
Ja het duurt even. Verleden jaar had is een paartje (kraaien) die kwamen regelmatig en jatte de stro voor een nest. Nu zie is zwart/wit vogel die komt pikt en gaat snel weer wegquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:37 schreef pullup het volgende:
[..]Ja werken voor het eten.
Mooi dan kan je ze morgen nog fotograveren
zit ie wel goed vast ? Straks komen de rafenquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het duurt even. Verleden jaar had is een paartje (kraaien) die kwamen regelmatig en jatte de stro voor een nest. Nu zie is zwart/wit vogel die komt pikt en gaat snel weer weg
Tja en ze gaan steeds verder met die onzin.. tot dat sinterklaas straks helemaal niet meer magquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:40 schreef aloa het volgende:
[..]
[..]
Een klein groepje die dat allemaal maar voor elkaar heeft gekregen![]()
Maar goed
Te gek voor woorden. Niet dat ik nog aan Sinterklaas doe...maar het principequote:Op zaterdag 19 november 2022 17:41 schreef Loveable het volgende:
[..]
Tja en ze gaan steeds verder met die onzin.. tot dat sinterklaas straks helemaal niet meer mag
Als kind wist ik niet beter dat die gozer door de schoorsteen kwam. Ook wel grappig dat b.v. op Bonaire het leeft.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:40 schreef aloa het volgende:
[..]
[..]
Een klein groepje die dat allemaal maar voor elkaar heeft gekregen![]()
Maar goed
Gaat om het idee, is een kinderfeest.. zag laatst een filmpje was een donkere man verkleed als sinterklaas en maar dansen met muziek enzquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Te gek voor woorden. Niet dat ik nog aan Sinterklaas doe...maar het principe
Lolquote:
Nee ligt op tafelquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:41 schreef chufi het volgende:
[..]
zit ie wel goed vast ? Straks komen de rafen
Ze gebruiken wel een zwarte ondergrond als basisquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Lol
Die zijn wat productiever bezig dan die neppieten
Dit ja.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Als kind wist ik niet beter dat die gozer door de schoorsteen kwam. Ook wel grappig dat b.v. op Bonaire het leeft.
Het is maar een klein groepje idd.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:43 schreef Loveable het volgende:
[..]
Gaat om het idee, is een kinderfeest.. zag laatst een filmpje was een donkere man verkleed als sinterklaas en maar dansen met muziek enz
Ik vind het leuk dat vogels komen buurten. Ik ben een oud wijf he?quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:45 schreef chufi het volgende:
[..]
nou maar hopen dat ze niet te veel schijten
Jij kent religieuze mensen die niet agressief zijn?quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had die lui niet perse zo agressief verwacht
Niet overdrijvanquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij kent religieuze mensen die niet agressief zijn?
Dat is toch 1 van de kenmerken tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |