We gaan het zien, als het maar niet te laat gebeurdquote:
een lullig bakje kwark is niet genoegquote:
En wat eten ze als lunch dan?quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
een lullig bakje kwark is niet genoeg
tis godvergeten half 12
over een uur moeten ze alweer lunch vreten
Ah ok..quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee
er komt weer eten binnen vandaag
Eten in overvloed was de belofte. Beetje kwark..quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:32 schreef greysbones het volgende:
Ze hebben kwark met Muesli en een manderijn
maar het is niet genoeg
gewoon zeggenquote:Op zaterdag 19 november 2022 11:32 schreef Silves het volgende:
Dat er maar een coup komt , als Marcia gaat koken..gewoon wegflikkeren voor zijn neus.
wat is er nu mis met kwark met muesli??quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:33 schreef engine het volgende:
[..]
Eten in overvloed was de belofte. Beetje kwark..
Prima ontbijtje.quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat is er nu mis met kwark met muesli??
Niks. Maar het is nou ook geen stevig ontbijt.quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:34 schreef engine het volgende:
[..]
Niks. Maar het is nou ook geen stevig ontbijt.
En ook geen rooibos meer.quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:35 schreef Silves het volgende:
Dat ze maar haar olie pakket in moet leveren, 20 euro en nog niet genoeg..JW heb je iets tekort ofzo.
quote:
Wil je een frikandel?quote:
dat ze dat uberhaupt smorgens door hun strot krijgenquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:38 schreef Silves het volgende:
Lekker aan de schijt..en zorgen dat het wc papier lekker op kantoor blijft staan..ik zou het wel weten als manager..
Er moet wraak genomen worden.quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:38 schreef Silves het volgende:
Lekker aan de schijt..en zorgen dat het wc papier lekker op kantoor blijft staan..ik zou het wel weten als manager..
heeft ze toch nog iets worstachtigs in handenquote:Op zaterdag 19 november 2022 11:39 schreef schizolientje het volgende:
Rellen met frikadellen, daar doet ze t om
quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft ze toch nog iets worstachtigs in handen
quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft ze toch nog iets worstachtigs in handen
zou wel fijn zijn als hierna Zoe niet meer bij Jeff hoeft te komen miepenquote:Op zaterdag 19 november 2022 11:39 schreef Silves het volgende:
Als Jef hier boos om wordt..dan is het weer een groot tonneelstuk, zou hem geen donder moeten uitmaken, de 4 euro aan die rotzooi.
quote:
Dit heeft Rupert en wanda en consorten zo besloten...omdat ze een warme lunch wilde maken of diner.quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:39 schreef lojanda het volgende:
Als dat maar goed gaat.. waarschijnlijk roept Jeff zo meteen weer 100 keer “ kom je iets tekort”.
Wat ze niet tekort komen is bier wijn en sigaretten maar het ontbijt is vaak nog steeds karig.
2 x warm eten was belangrijkerquote:Op zaterdag 19 november 2022 11:40 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit heeft Rupert en wanda en consorten zo besloten...omdat ze een warme lunch wilde maken of diner.
Ik eet smorgens ook een bak Griekse yoghurt met havermout. Meer dan genoeg, maar deze lui willen niet eten, maar vreten. Niet normaalquote:Op zaterdag 19 november 2022 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:42 schreef FreshFruit het volgende:
Kom je iets tekort?
Wen er maar aan.
Belachelijkquote:Op zaterdag 19 november 2022 11:40 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit heeft Rupert en wanda en consorten zo besloten...omdat ze een warme lunch wilde maken of diner.
Het waren 5 hapjesquote:Op zaterdag 19 november 2022 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft er net gehad..stak als 1ste de vinger opquote:Op zaterdag 19 november 2022 11:41 schreef lojanda het volgende:
Moraima die een frikandel overslaat?? Goed bezig hoor
quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:45 schreef FreshFruit het volgende:
Mirthe straks janken dat ze hier een trui van had kunnen hebben
Ik dacht dat ze er geen wildequote:Op zaterdag 19 november 2022 11:45 schreef Silves het volgende:
[..]
Heeft er net gehad..stak als 1ste de vinger op
Bij de 2de stak ze haar hand op.quote:
Valt wel mee toch? ze zijn op dit moment met een 20 mensen die er op hebben.quote:
Er moet wraak genomen worden!quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
oh wat een lol hebben ze. Ik hoop dat er nu voor vanavond niets is, jullie hebben je avond eten opgevreten
Die dingen kosten niks.quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? ze zijn op dit moment met een 20 mensen die er op hebben.
Komen boodschappen vandaag dus dat zal wel meevallen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
oh wat een lol hebben ze. Ik hoop dat er nu voor vanavond niets is, jullie hebben je avond eten opgevreten
Niet erg gezond maar geen ramp voor een keer en kost idd weinig.quote:
Isaac en Kim K hebben in ieder geval wel gehad.quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dit is ook niet de hele groep, ik mis Isaac, Ruppie en Imadnindi, Wendy, Jeff, Kim D, Bern Sasha
Nee ze wilde niet net als Berend en Esther (en Jan Willem?)quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:45 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze gaan hun goddelijke gang maar.Ze denken een statement te maken.Mij boeit het niet.Is 6 euro aan troep.quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? ze zijn op dit moment met een 20 mensen die er op hebben.
Isaac Sasha en Bern zitten er ook bijquote:Op zaterdag 19 november 2022 11:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dit is ook niet de hele groep, ik mis Isaac, Ruppie en Imadnindi, Wendy, Jeff, Kim D, Bern Sasha
oh ik heb ze niet gezienquote:Op zaterdag 19 november 2022 11:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Isaac Sasha en Bern zitten er ook bij
Nee ze wilde niet net als Berend en Esther (en Jan Willem?)quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:45 schreef Silves het volgende:
[..]
Ima en Rupie zijn wer terug naar bed Wen Kim en Jeff nog niet gezien Isaac aan het sporten gezien. Bern Sasha fricandelquote:Op zaterdag 19 november 2022 11:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat dacht ik ook te hebben gehoordquote:Op zaterdag 19 november 2022 11:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee ze wilde niet net als Berend en Esther (en Jan Willem?)
[..]
Ima en Rupie zijn wer terug naar bed Wen Kim en Jeff nog niet gezien Isaac aan het sporten gezien. Bern Sasha fricandel
JW boeit het ook niet😅quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gaan hun goddelijke gang maar.Ze denken een statement te maken.Mij boeit het niet.Is 6 euro aan troep.
Speculaas.quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:57 schreef HappyCharly het volgende:
Esther heeft iets nodig van Jeff
speculaasquote:Op zaterdag 19 november 2022 11:57 schreef HappyCharly het volgende:
Esther heeft iets nodig van Jeff
I know, dat zei ze vannacht.quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
speculaas
want die van haar is gestolen
Heeft ze gisteren aan iedereen zitten uitdelen toch?quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
speculaas
Ze kwam afgelopen nacht om 3.00 zeuren bij Jeff dat haar speculaas gejat was en Kim K kwam nog een bak M&M's ophalenquote:Op zaterdag 19 november 2022 11:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
speculaas
ik heb geen ideequote:Op zaterdag 19 november 2022 11:59 schreef Silves het volgende:
[..]
Heeft ze gisteren aan iedereen zitten uitdelen toch?
ik weet zeker dat Esther als manager niet beschikbaar was geweestquote:Op zaterdag 19 november 2022 11:59 schreef HappyCharly het volgende:
Ondertoontje net wel even van Esther..
Jeff ik heb iets nodig
Heb ik dan geen moment rust?
Daar ben je manager voor
Als Esther was gekozen, hield ze het kantoor dicht, en maar 2x per week inloop uurtje..quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:59 schreef HappyCharly het volgende:
Ondertoontje net wel even van Esther..
Jeff ik heb iets nodig
Heb ik dan geen moment rust?
Daar ben je manager voor
Ja idd, hoorde het.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ze zeiden net op de slaapkamer ook dat het koud was vannacht
Esther is het type dat passief agressief zou reageren op alles. Maar je haar niet zou kunnen vangen want 'dat zegt ze toch niet?"quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet zeker dat Esther als manager niet beschikbaar was geweest
het wordt tijd dat iemand die gewichten allemaal verstoptquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Volgens JW heeft Isaac de sigarettenmaker verstopt
Ahh verstopt dus.. ik dacht dat hij stuk was.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Volgens JW heeft Isaac de sigarettenmaker verstopt
En graag ook Isaac zelf verstopt. Bij voorkeur buiten de loodsquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
het wordt tijd dat iemand die gewichten allemaal verstopt
quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:03 schreef HappyCharly het volgende:
Brr ik heb het net zo koud als de loods
Vraag de manager om een dekentje te bestellenquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:03 schreef HappyCharly het volgende:
Brr ik heb het net zo koud als de loods
quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:04 schreef lojanda het volgende:
Dat apparaatje voor de sigaretten is toch van Wendy en Babette? Hadden ze dat niet van hun zakgeld gekocht?
Ja klopt..quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:04 schreef lojanda het volgende:
Dat apparaatje voor de sigaretten is toch van Wendy en Babette? Hadden ze dat niet van hun zakgeld gekocht?
Ik zou dat echt niet meer uitlenen, zoek het allemaal uit en koop er zelf maar één.quote:
Dat dacht ik ook alquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:08 schreef HappyCharly het volgende:
Wat moeten die mensen stinken, zoveel rokers...
Er zijn er die stinken naar rook en er zijn er ook meerdere die van zichzelf stinken omdat ze zich niet of maar amper wassen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:08 schreef HappyCharly het volgende:
Wat moeten die mensen stinken, zoveel rokers...
Geld " geleend" van Isaac ( gewoon uit de huishoudpot maar om de gorde vrede te bewaren hebben ze dat zo verteld.,)quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zou dat echt niet meer uitlenen, zoek het allemaal uit en koop er zelf maar één.
Qua douchen gaat het volgens mij al een tijdje beter.... maar sommige staan 4x per dag eronder. En dat ik ook overdreven... ook al zijn ze niet altijd aan het douchenquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er zijn er die stinken naar rook en er zijn er ook meerdere die van zichzelf stinken omdat ze zich niet of maar amper wassen.
Vieze bende daar
nee klik apparaat hebben ze met de laatste keer zakgeld al gehaaldquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Geld " geleend" van Isaac ( gewoon uit de huishoudpot maar om de gorde vrede te bewaren hebben ze dat zo verteld.,)
Al is het geleend dan is het apparaatje nog steeds van Wendy en Babette toch? Ze moeten het dan van hun zakgeld terug betalen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Geld " geleend" van Isaac ( gewoon uit de huishoudpot maar om de gorde vrede te bewaren hebben ze dat zo verteld.,)
Ze heeft dan ook minder "neudig" dan de gemiddelde loodsbewonerquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:10 schreef Silves het volgende:
Eunice die zegt, ik eet hier meer als thuis, eindelijk iemand die het snapt.
Nou Berend zie je heel weinig douchen en stinkt ook altijd volgens de bewoners en Erik zie je elke ochtend douchen zonder shampoo of zeep dus die zal ook niet naar roosjes ruikenquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:11 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Qua douchen gaat het volgens mij al een tijdje beter.... maar sommige staan 4x per dag eronder. En dat ik ook overdreven... ook al zijn ze niet altijd aan het douchen
De klikker niet was van het zakgeld gekocht..ook filters en een pot..iedereen meeroken en drinken, en niks ervoor terug vragen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee klik apparaat hebben ze met de laatste keer zakgeld al gehaald
Dat dus..quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:14 schreef Silves het volgende:
[..]
De klikker niet was van het zakgeld gekocht..ook filters en een pot..iedereen meeroken en drinken, en niks ervoor terug vragen.
Het is niet geleend het is gewoon uit de huishoudpot gehaald en Jeff en Borrel en Wendy en Isaac hebben gezegd dat het van Isaac geld geleend is om het beter te verkopen aquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Al is het geleend dan is het apparaatje nog steeds van Wendy en Babette toch? Ze moeten het dan van hun zakgeld terug betalen.
Mirthe natuurlijk niet rechtstreeks tegen Jeff, die doet dat pas als Jeff er niet meer bij staat.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:19 schreef Silves het volgende:
Eunice weer spreken voor de groep, vooral Mirthe...zeikstralen..kom op jef breek de pot aan !!
Nee hoor...de klikker is van het 2de zakgeld gekocht..toen hij manager werd kwam tabac uit de pot..is ook een basis voor rokers.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:18 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het is niet geleend het is gewoon uit de huishoudpot gehaald en Jeff en Borrel en Wendy en Isaac hebben gezegd dat het van Isaac geld geleend is om het beter te verkopen a
dat ze willen roken.
Ik dacht dat ze he5 apparaatje zelfs al hadden voordat Jeff manager was.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:20 schreef Silves het volgende:
[..]
Nee hoor...de klikker is van het 2de zakgeld gekocht..toen hij manager werd kwam tabac uit de pot..is ook een basis voor rokers.
ja is ook zo..de meerdere potten tabac is uit de pot..de eerste potten als manager hebben ze geleend van izeikquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze he5 apparaatje zelfs al hadden voordat Jeff manager was.
Hij heeft er toch zelf ook van meegegeten?quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En Jeff ruimt de sausen op de nog gewoon op tafel staan. Wel vreten, maar niets opruimen
neequote:Op zaterdag 19 november 2022 12:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij heeft er toch zelf ook van meegegeten?
Nee hij moet nog eten.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij heeft er toch zelf ook van meegegeten?
Nah, discussie wil Jeff niet.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:40 schreef HappyCharly het volgende:
Hopelijk is dit niet grootspraak en gaan ze echt even zitten en vergaderen nu
Omdat ze een bakje kwark met muesli hadden.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:43 schreef HappyCharly het volgende:
Maar was er een ontbijtploeg of ontbijtplan?
Waarom ging Zoë frikandellen bakken?
gewoon baldadigquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:43 schreef HappyCharly het volgende:
Het is toch ook ontzettend karig.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:43 schreef mootie het volgende:
Zelfs Wendy zegt dat het ontbijt te karig was![]()
Ff haarverf voor moiraima bestellen.
alle menu's zijn van het bord gehaald..quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:43 schreef HappyCharly het volgende:
Zorgen voor roken wijn en bier.🤣quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:38 schreef Harry het volgende:
Jeff: we gaan zitten. Iedereen krijgt geld, en je mag ermee doen wat je wilt. Denk er maar goed over na hoe je het gaat besteden. Ik kan wel voor mezelf zorgen.
Hij is wel boos, maar draait het creatief om.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Nietus! Hij pakt dit perfect op!!
Dictators spreek je niet tegen, want......quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:47 schreef HappyCharly het volgende:
Vind het zo wonderlijk dat niemand reageert
Dat doet hij steeds, hij gaat los en doet dan of het voor de grap is. Die vent spoort niet.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:47 schreef Harry het volgende:
[..]
Hij is wel boos, maar draait het creatief om.
Wat moet je nou met iemand die zo achterlijk loopt te blèren.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:47 schreef HappyCharly het volgende:
Vind het zo wonderlijk dat niemand reageert
Eigenlijk moet je er gewoon om lachen zo sneu dat een figuur als Jeff denkt heel wat te zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:49 schreef pingu66 het volgende:
Nu ervaart Jeff zelf hoe het is als mensen er met een gestrekt been in gaan. Hij heeft het zelf tegen Borrel gezegd ik doe zo want in de buitenwereld wordt ik ook niet tegengesproken
Jeff is inderdaad flink zuur. De meute volgt de grote leider niet en heeft zomaar een eigen mening. Kim Yun Jef not amused.quote:
ik heb het niet over Jeffquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Jeff is inderdaad flink zuur. De meute volgt de grote leider niet en heeft zomaar een eigen mening. Kim Yun Jef not amused.
En de shagquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:50 schreef engine het volgende:
Kom op Jeff...alle drank op de gang zetten
Dat kan niet want dat blijkt basisbehoefte te zijn voor de rokers.quote:
Het is echt een omhooggevallen mannekequote:
Dat zuipt hij liever met z'n maatje Jasper op.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:50 schreef engine het volgende:
Kom op Jeff...alle drank op de gang zetten
Nee hoor. Dit type mens zal nooit op zijn bek gaan, want dan is het altijd de schuld van de ander.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is echt een omhooggevallen manneke
wat zal hij op zijn bek gaan als hij ooit terug komt in de grote boze buitenwereld
quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:53 schreef Silves het volgende:
Waar blijft de grote roze smurf?? hij zou toch voorop staan..
Bah , walgelijk mannetjequote:Op zaterdag 19 november 2022 12:54 schreef mootie het volgende:
Benieuwd wanneer hij begint met het psychisch kapotmaken van Myrthe.
Ik vind het geweldigquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:55 schreef Seattle het volgende:
Ik vind dit echt vermakelijk trouwens. Iedereen zure kop, maar niemand die echt de confrontatie aan durft te gaan. Jeff daagt ze enorm uit
Ik vindt dat eerder zorgelijk.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:55 schreef Seattle het volgende:
Ik vind dit echt vermakelijk trouwens. Iedereen zure kop, maar niemand die echt de confrontatie aan durft te gaan. Jeff daagt ze enorm uit
allemaal achter de rug omquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:55 schreef Seattle het volgende:
Ik vind het fascinerend..quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:55 schreef Seattle het volgende:
lekker achterbakse tantequote:Op zaterdag 19 november 2022 12:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
allemaal achter de rug om
Mirthe is al dagen iedereen aan het opstoken
maar niet zelf wat zeggen
opstoken is wat haast iedereen daar wel doet, hoort bij het spel.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
5 min hierna vond Febo het genoeg,, het megalomane gezwam van Isaac was vreselijkquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat zuipt hij liever met z'n maatje Jasper op.
Vanochtend 4.30 waren ze nog aan de zuip, dus die is nog niet nuchter zoals we zien.
Hij doet het niet echt, laat ze even zweten en nadenkenquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:57 schreef mnesymne het volgende:
Dit is gewoon top... kijken hoe de mensen reageren over een week als hun eten al op is
Hier nog even bijvullen en mee naar bed nemen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
5 min hierna vond Febo het genoeg,, het megalomane gezwam van Isaac was vreselijk![]()
[ afbeelding ]
Amen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
iemand voor Hoer uitmaken kan wel blijkbaar want daar hoor ik niks overquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:58 schreef Verida het volgende:
[..]
opstoken is wat haast iedereen daar wel doet, hoort bij het spel.
Maar zeggen dat je iemand helemaal psychisch kapot gaat maken vind ik van een andere orde.
Wie de fuck is hij om dat te doen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij doet het niet echt, laat ze even zweten en nadenken
De managerquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Wie de fuck is hij om dat te doen.
Hij is de manager en mag en kan dit doen. ZOu het gezeur en gezeik ook spuugzat zijnquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Wie de fuck is hij om dat te doen.
Onvergelijkbaar.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
iemand voor Hoer uitmaken kan wel blijkbaar want daar hoor ik niks over
iemand voor hoer of homo uitmaken doen ze ook allemaal, en dat vind ik ook echt niet in vergelijking staan met het hardop zeggen dat je iemand psychisch kapot gaat maken.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
iemand voor Hoer uitmaken kan wel blijkbaar want daar hoor ik niks over
Esther hoort anderen ook nietquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:02 schreef pingu66 het volgende:
Kijk die Esther eens klappen en roepen dat Jeffrey een heerlijke vent is. Gisteren gooide ze haar eten weg. En maakte van de week 2 broodjes omdat zij geen m&m's eet. Nu ze geen manager is geworden durft ze ineens en straks is het weer janken omdat ze zich niet 'gehoord' voelt niet
Jeff heeft ze al een paar keer geroepen, maar ze komen nietquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:03 schreef HappyCharly het volgende:
jammer dat hij blijft roepen.. beter gaan ze echt vergaderen..
nu kan iedereeen weer zeggen dat hij zo labiel is etc etc
Maar toch niet echt serieus? Iedereen blijft zijn ding doen.. je voelt dat hij raar doet en het niet serieus meent. Dus tja.. Je ziet mensen afwachten wat de rest doetquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff heeft ze al een paar keer geroepen, maar ze komen niet
Die gaat gewoon even kijken in de verborgen stash van groep Jeff.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zou Mirthe nu een trui gaan kopen of een fleecedekentje en daarna eten jatten als ze zakgeld krijgt?
Wel leuk dat niemand hapt. Hij gaat steeds harder schreeuwenquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:07 schreef mootie het volgende:
Echt totaal gestoord zoals hij zijn medebewoners toespreekt. Ik zou hem ook negeren.
Laat hem maar ff lekker uitpsychoën.
omdat dat dus precies het punt is wat men daar niet wil begrijpen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:04 schreef mootie het volgende:
Waarom zou je gaan stemmen als hij vooraf al schreeuwt dat hij er schijt aan gaat hebben.
Zo'n drankorgel moet je ook niet voor serieus nemen, ze laten hem gewoon slap lullen en reageren niet.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff heeft ze al een paar keer geroepen, maar ze komen niet
Hij en Kim passen prima bij elkaar: alles overschreeuwenquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:08 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Wel leuk dat niemand hapt. Hij gaat steeds harder schreeuwen
Yeah rightquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:09 schreef Silves het volgende:
Dit is een sturing van de febo, zeker weten, nadat hij zijn mail had geopend, werd hij zogenaamd leip.
JA!! Goede observatie.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:09 schreef Silves het volgende:
Dit is een sturing van de febo, zeker weten, nadat hij zijn mail had geopend, werd hij zogenaamd leip.
Wat stond er in die mail dan? Of is dat niet gezegdquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:09 schreef Silves het volgende:
Nou dat zagen we wel bij Jeff dat die de managers voor hem volledig acepteerdequote:Op zaterdag 19 november 2022 13:08 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
omdat dat dus precies het punt is wat men daar niet wil begrijpen.
de manager KAN doen wat hij wilt, zo zijn de regels.
iedereen krijgt straks 50¤ en wat als de manager weigert te bestellen voor die mensen? hoe gaan ze aan hun eten komen dan?
Noem mensen nu gewoon eens bij hun naam .quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:10 schreef Silves het volgende:
en de roze smurf is hier mee begonnen..
of is hij op die manier op de hoogte gebracht van de frikadellen?quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:09 schreef Silves het volgende:
Isaacquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:11 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Noem mensen nu gewoon eens bij hun naam .
Welneequote:Op zaterdag 19 november 2022 13:11 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
of is hij op die manier op de hoogte gebracht van de frikadellen?
Wie is de roze smurf?quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:10 schreef Silves het volgende:
en de roze smurf is hier mee begonnen..
of marcianoquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:13 schreef puzziepie het volgende:
Kim begint een hekel te krijgen aan de Super M
Mirthe dus
Nee, hij opende de mail, en zei ohh, mss ff terug kijken..vond het zo vreemd, omdat hij van te voren het hem geen ene worst scheelde..over de fricandellen..quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:11 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Wat stond er in die mail dan? Of is dat niet gezegd
Nope..scrol er mss gewoon overheen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:11 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Noem mensen nu gewoon eens bij hun naam .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |