Hoo-raaaaquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:48 schreef Was-beer het volgende:
Isaac lag van de week zowat te janken
dan ben ik al afgehaaktquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:49 schreef HappyCharly het volgende:
Zo'n 2 uur voor 6 spellen, dus we zitten hier nog tot 12 uur?
Met steeds harder schreeuwende mensen..
Jij drinkt niet.quote:
5 kratten.quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:54 schreef HappyCharly het volgende:
Oke Marciano heeft datzelfde toontje als hij "Jawehel" zegt
ik raak chronisch geïrriteerd van die manquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:55 schreef Was-beer het volgende:
[..]Hij klinkt chronisch geirriteerd
Neehee dat ga ik niet doen manquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik raak chronisch geïrriteerd van die man
weet zeker dat hij 3 van de 6 opdrachten zelf niet had willen doen
Dan gaan we varen.quote:
hij geniet van pijn of falen van anderenquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:58 schreef pingu66 het volgende:
Irritant hoe Marciano hysterisch lacht als iemand iets niet kan.Echt streetwise....kuch
Kim was er zo blij mee, dat ze heeft gekregen..tja het zou een leuke eliminatie opdracht zijn geweest..quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij geniet van pijn of falen van anderen
leuke vent hoor
Zo`n tokkie moeder die haar kind roept in de speeltuin.quote:
Creepyquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:04 schreef greysbones het volgende:
Sasha zegt dat Bern haar in de gaten houdt
Andersom KimD ook al volgens Jeffreyquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:04 schreef greysbones het volgende:
In welke zin?quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:04 schreef greysbones het volgende:
nee hij doelde op dat mensen in de loods hem in de gaten houden/hieldenquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Andersom KimD ook al volgens Jeffrey
Ik ontken alles zegt ze.quote:
hij zit te kijken wat ze doet bij Jeff op kantoorquote:
Sasha is team Sasha.quote:
Oh zo. Naja niks mis mee toch.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij zit te kijken wat ze doet bij Jeff op kantoor
Jammer wel en of nog komt omdat hij "ziek" is geen ideequote:Op vrijdag 18 november 2022 22:06 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Met zijn grote waffel de eerste weken....
dafuq!!quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:06 schreef R0T29 het volgende:
Martin vergelijkt Babette spelinstelling met Goebels die zich verschool achter Hitler
quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:06 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey aaide Sasha wel tijdens dat tekenen heel kort in de nek waarmee ik overigens niets wil zeggen maar het was wel raar
die is aan het eind van de avond katjelamquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:07 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Babette reageert ook helemaal niet geschokt, maar snapt hem....
quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:07 schreef mnesymne het volgende:
Martin: Je bent niet Hitler, je bent de man achter de Holocaus...... DUDE...
Moest er gewoon aan denken vanwege die scene in het kantoorquote:
Koekoekquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:06 schreef R0T29 het volgende:
Martin vergelijkt Babette's spelinstelling met Goebels die zich verschool achter Hitler
quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En dan die tanden,net of die niet echt zijn
gooi er nog wat alcohol in (matin ) en hij doet een poging bij babbelquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:08 schreef R0T29 het volgende:
Nu zingt Martin even ode voor Babette....
kijken we naar dezelfde streams??quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:10 schreef Kakadylo het volgende:
Martin heeft een hele vermakelijke en charismatische kant maar het kan al snel doorslaan in irritatie en onbetrouwbaarheid
en Tiano en Isaac en Djedi en Rubenquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:10 schreef pingu66 het volgende:
Kan JW niet naar huis samen met Berend en Esther
Of de gele kaart trekken voor Martin..quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:10 schreef greysbones het volgende:
Gaat de FEBo nu de alcohol uit de loods halen?
En Babet en Mattin en Mexx?quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
en Tiano en Isaac en Djedi en Ruben
Nee die stream zojuist over Goebbels niet gezien neequote:Op vrijdag 18 november 2022 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
kijken we naar dezelfde streams??
Oh en Zoe en kenziquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En Babet en Mattin en Mexx?
quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:10 schreef Kakadylo het volgende:
Martin heeft een vermakelijke en charismatische kant maar het kan al snel doorslaan in irritatie en onbetrouwbaarheid
nee hij heeft een irritante kant thats itquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee die stream zojuist over Goebbels niet gezien nee
Holleeder is ook vermakelijk en charismatisch maar het is terecht dat die man levenslang heeftquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:13 schreef greysbones het volgende:
nee hij heeft een irritante kant thats it
ook nietquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Holleeder is ook vermakelijk en charismatisch maar het is terecht dat die man levenslang heeft
Martin is een eng naar mannetje, hij ving gisteren Maddy op van de monkey bar en dat vond ik er heel raar en handtastelijk uit zien.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:10 schreef Kakadylo het volgende:
Martin heeft een vermakelijke en charismatische kant maar het kan al snel doorslaan in irritatie en onbetrouwbaarheid
nu weet ik dat mijn stream achter looptquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:14 schreef mnesymne het volgende:
Zijn jullie dronken ofzo...... nou duh....
Bij Maddy?!quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Martin is een eng naar mannetje, hij ving gisteren Maddy op van de monkey bar en dat vond ik er heel raar en handtastelijk uit zien.
quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Beter inlezen dan want het is wel zo
the truth shall set you freequote:Op vrijdag 18 november 2022 22:15 schreef FreshFruit het volgende:
Mirthe: Alles voor mij,niks voor jullie.
Snap wel dat je walgt van iemand als Holleeder (of in dit geval Martin...) maar dat is weer een hele andere discussiequote:
Ah ze is eindelijk zichzelfquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:15 schreef FreshFruit het volgende:
Mirthe: Alles voor mij,niks voor jullie.
of iemand charismatisch is is smaak gerelateerdquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Snap wel dat je walgt van iemand als Holleeder (of in dit geval Martin) maar dat is weer een hele andere discussie
Zo niet slim dit.quote:
Staat daar juist om bekend want het draait even niet om jou hčquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
of iemand charismatisch is een smaak gerelateerd
Mij wel.quote:
ook niet om jou in dit gevalquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Staat daar juist om bekend want het draait even niet om jou hč
Ik geef mijn mening helemaal nietquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook niet om jou in dit geval
je geeft een mening geen feit
Waarom zou die niet kunnen tellen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:19 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ja, door KimK maar die kan niet tellen
Vanwege d'r IQquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom zou die niet kunnen tellen.
Met een goede techniek kan dit gewoon.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom zou die niet kunnen tellen.
Aannamequote:Op vrijdag 18 november 2022 22:21 schreef Silves het volgende:
Met haar rotte vishand, waar ze net een bus deo over heen heeft gespoten..deelt ze 1 plakje aan ieder, de rest vreet ze natuurlijk zelf op, zoals wendy net zei: je kan niet delen..
Wel een kutopracht.quote:
Stilte voor de storm ben ik bang...die loopt over een paar biertjes tijdens de afterparty weer iedereens naam door de loods te blčren om aandachtquote:
gele kaart voor Kim D bij de strot pakkenquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:23 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Stilte voor de storm ben ik bang...die loopt over een paar biertjes tijdens de afterparty weer iedereens naam door de loods te blčren om aandacht
Aannamequote:Op vrijdag 18 november 2022 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
gele kaart voor Kim D bij de strot pakken
omdat ze jeff niet kan krijgen![]()
loop je achter, mop?quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:24 schreef Kakadylo het volgende:
Die spijker zat er ook veel te minimaal in dus ze hadden soms wel eens wat beter kunnen nadenken
het enige wat ze naast Nadir gaat voelen in de loodsquote:
Ligt dat aan de bewoners of aan de uitleg?quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:26 schreef FreshFruit het volgende:
Leuk ook die opdrachten waar ze niks van snappen.
En oversekse opmerkingen van Zoequote:Op vrijdag 18 november 2022 22:26 schreef greysbones het volgende:
ik voorspel een hoop gegil van Mexx
Zeg jij het maar,Ik zie voornamelijk een fiasco met alle goede bedoelingen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ligt dat aan de bewoners of aan de uitleg?
Ze lijken wel enthousiastquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zeg jij het maar,Ik zie voornamelijk een fiasco met alle goede bedoelingen.
Mexx is dus vanaf volgende week zwangerquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:28 schreef mnesymne het volgende:
Martin is blijkbaar "Hitsig" vanavond
Eliminatieopdracht en Zoe heeft het alleen maar over haar wimpersquote:
Ze zou eigenlijk een mooi koppel kunnen vormen met Tianoquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:33 schreef 5thencounter het volgende:
Dat verontwaardigde tooontjûûhh van Zoowie elke keer
Die vliegen mochten ookquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:35 schreef HappyCharly het volgende:
Wanda en Mexx bespreken dat levende dingen niet mogen (van de febo?) ivm, dierenbescherming. Waarom kon dat wel bij BB?
Wat je zo net hoorde op stream 2, Zou Martin de koude douche moeten hebben...quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:37 schreef HappyCharly het volgende:
Kan anders iemand Marciano even onder een koude douche zetten of wegsturen of wat dan ook... ik wil dat hij gaat. Wat een kutstem en kutkarakter.
Wat werd er gezegd?quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:38 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Wat je zo net hoorde op stream 2, Zou Martin de koude douche moeten hebben...
quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dus Martin verteld even aan Mexx wat er in de boksen zit
Man3quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dus Martin verteld even aan Mexx wat er in de boksen zit
Martin wilt neuken vanavond. Had tegen Mexx gezegd dat hij vanavond in haar komt. En Mexx heeft een pil voor ernaquote:
WHAATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:40 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Martin wilt neuken vanavond. Had tegen Mexx gezegd dat hij vanavond in haar komt. En Mexx heeft een pil voor erna
Sashaquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:40 schreef Deisyy het volgende:
Sasha: Zit je weer met je note te spelen?
@:dutchrealitytv
OMGquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:40 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Martin wilt neuken vanavond. Had tegen Mexx gezegd dat hij vanavond in haar komt. En Mexx heeft een pil voor erna
samen is ook primaquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:38 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Wat je zo net hoorde op stream 2, Zou Martin de koude douche moeten hebben...
serieus? mafkeesquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:40 schreef mnesymne het volgende:
[..]
En een kindje daar leek hem ook wel leukquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:40 schreef mnesymne het volgende:
[..]
jezus wat aso, pil voor ernaquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:40 schreef mnesymne het volgende:
[..]
We hebben een beeld...en bedankt...quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:40 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Het feit dat je een morning-afterpil hebt (meegenomen?) zegt alles over hoe debiel je als mens in mekaar steektquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:40 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Ordinair mokkel.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het feit dat je een morning-afterpil hebt (meegenomen?) zegt alles over hoe debiel je als mens in mekaar steekt![]()
he wat, een schroevendraaier, mexx haar woorden op martin daarnaquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:43 schreef Deisyy het volgende:
Martin tegen Mexx: Het is een draaisleutel
Dat je hem gebruikt kan verstandig zijn. Dat je hem met voorbedachte rade meeneemt naar een real life soap, dat is dubieus.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het feit dat je een morning-afterpil hebt (meegenomen?) zegt alles over hoe debiel je als mens in mekaar steekt![]()
mag ik mee ?quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:44 schreef Deisyy het volgende:
Mag ik Martin op zijn bek gaan slaan ja?
Uhuquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:44 schreef Deisyy het volgende:
Ik geloof er niks van.quote:
Te dom om te (spijker)poepenquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
he wat, een schroevendraaier, mexx haar woorden op martin daarna
Doe dan ook gelijk Marcianoquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:44 schreef Deisyy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |