Waarom?quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:19 schreef MichaelScott het volgende:
Neem aan dat hij zijn Televizier-ring en andere prijzen nu kwijtraakt?
Frits Sissing blijkt alweer de absolute gids in het duister.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:22 schreef roos94 het volgende:
Kan niemand zich nornaal gedragen in tv land ?
Echt he, mijn gedachte. Waarom kan niemand eens normaal met zijn/haar macht omgaan.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:22 schreef roos94 het volgende:
Kan niemand zich nornaal gedragen in tv land ?
quote:De geluidsman probeert wat terug te zeggen, maar hij komt niet boven de presentator uit. ‘Het is meneer Van Nieuwkerk voor jou’, horen aanwezigen hem schreeuwen.
‘Jij!’, schreeuwt de presentator volgens meerdere getuigen. ‘Jij had hier op je knieën moeten zitten, en moeten zeggen: sorry.’
Onthutst kijken mensen naar wat hier gebeurt.
‘Zeg sórry meneer Van Nieuwkerk’, roept de presentator. Om hen heen is het doodstil.
En dan doet de man wat hij zegt. ‘Sorry meneer Van Nieuwkerk’, brengt hij uit.
Nee supernormaal gedrag inderdaad.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:30 schreef Raw85 het volgende:
Lijkt me een vervelende man om mee te moeten werken maar al te ernstig lijkt het me verder ook weer niet.
Dat zeg ik niet. Maar afgaand op de roddels die hiervoor rondgingen over DWDD had ik iets veel heftigers verwacht.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee supernormaal gedrag inderdaad.
Gohquote:De woede van de presentator zorgt ervoor dat medewerkers geen enkel risico meer nemen. Als een gast ‘niet levert’ worden zij afgebrand, weten ze. Bij twijfel richten ze zich daarom op zijn lievelingsgasten: Sywert van Lienden, Hugo Borst, Jort Kelder, Alexander Klöpping. ‘Bel Sywert maar, vraag maar wat Sywert ervan vindt’, zei Matthijs dan. Daarom hadden we zo vaak dezelfde gasten.’
Om een signaal af te geven naar andere presentatoren dat grensoverschrijdend gedrag jaren later nog gevolgen kan hebben.quote:
Tja, dat soort klootzakken heb je overal. In de sport, bedrijfsleven en dus ook op tv. Die man had een programma dat dagelijks 1 miljoen+ kijkers had. Ik snap dat je dan een perfectionist moet zijn en soms heel erg boos kan worden.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]! Teringeikel. Nooit meer op tv.
Heeft Michael Jordan z'n MVPs al ingeleverd?quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:50 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Om een signaal af te geven naar andere presentatoren dat grensoverschrijdend gedrag jaren later nog gevolgen kan hebben.
Ja, leuk.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:03 schreef Zwansen het volgende:
Oh, er ging ook wel een angstcultuur bij de Chicago Bulls toen Jordan er speelde. Was het een eikel? Ja, maar ze wonnen wel 6 kampioenschappen.
Ach hou toch op met dat gebagatelliseer. Hoe moeilijk is het nou om een beetje normaal te doen. Heel moeilijk blijkbaar.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tja, dat soort klootzakken heb je overal. In de sport, bedrijfsleven en dus ook op tv. Die man had een programma dat dagelijks 1 miljoen+ kijkers had. Ik snap dat je dan een perfectionist moet zijn en soms heel erg boos kan worden.
@Zipportalquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:03 schreef Zwansen het volgende:
Oh, er ging ook wel een angstcultuur bij de Chicago Bulls toen Jordan er speelde. Was het een eikel? Ja, maar ze wonnen wel 6 kampioenschappen.
Je bent zulf een eikel.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:03 schreef Zwansen het volgende:
Als je geen stress wilt moet je maar bij een middelmatig bedrijf gaan werken. Topproductie, topmensen. Anders gewoon lekker bij omroep max ofzoquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ach hou toch op met dat gebagatelliseer. Hoe moeilijk is het nou om een beetje normaal te doen. Heel moeilijk blijkbaar.
Oh hunnie doen het ook. Ja dat maakt het echt minder verwerpelijk, not. Het is goed met je, vader van Sanil B.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tja, dat soort klootzakken heb je overal. In de sport, bedrijfsleven en dus ook op tv. Die man had een programma dat dagelijks 1 miljoen+ kijkers had. Ik snap dat je dan een perfectionist moet zijn en soms heel erg boos kan worden.
Stress hebben is iets anders dan om het minste of geringste afgeblaft worden tot burnout en PTSS aan toe, maar goed, ik steek hier geen energie meer in hoor, fijn weekend allemaal, groetjes.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:11 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Als je geen stress wilt moet je maar bij een middelmatig bedrijf gaan werken. Topproductie, topmensen. Anders gewoon lekker bij omroep max ofzo
Wellicht dat de TV ook wel enorm veel labielen aantrekt, als je al ptss krijgt als een boomer tegen je schreeuwt.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Stress hebben is iets anders dan om het minste of geringste afgeblaft worden tot burnout en PTSS aan toe, maar goed, ik steek hier geen energie meer in hoor, fijn weekend allemaal, groetjes.
Als je van een beetje schreeuwen en druk doen burnouts en PTSS krijgt dan ben je ongeschikt ❌quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Stress hebben is iets anders dan om het minste of geringste afgeblaft worden tot burnout en PTSS aan toe, maar goed, ik steek hier geen energie meer in hoor, fijn weekend allemaal, groetjes.
Idioot.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:14 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Oh hunnie doen het ook. Ja dat maakt het echt minder verwerpelijk, not. Het is goed met je, vader van Sanil B.
[ twitter ]
Je krijgt niet zomaar een burn out en PTSS, doe maar niet zo lichtzinnig daarover. En dan hoef het je niet zo belachelijk te maken, zou je sieren als je iets meer empathisch vermogen zou hebben.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:17 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Als je van een beetje schreeuwen en druk doen burnouts en PTSS krijgt dan ben je ongeschikt ❌
Neequote:Op vrijdag 18 november 2022 22:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Je krijgt niet zomaar een burn out en PTSS, doe maar niet zo lichtzinnig daarover. En dan hoef je niet zo belachelijk te maken, zou je sieren als je iets meer empathisch vermogen zou hebben.
Ik sluit niet uit dat dit artikel het eerste uit een reeks is, met ook nog Mart Smeets, John de Mol, Carlo Boszhard, Ivo Niehe en nog een stel figuren van wie je totaal niet zou verwachten dat ze achter de schermen vervelend zouden kunnen zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:14 schreef Eightyone het volgende:
Er gaan tegenwoordig ook verhalen dat Rob Kemps wat tegen valt.
Aangestoken?
Dat jij zo hard bent en zo denkt prima, realiteit is dat die mensen schade eraan over houden. Dat zegt niks over te gevoelig zijn en nergens tegen kunnen. Een burnout of PTSS overkomt je niet zomaar.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:19 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Nee
De hele wereld hoeft geen echo chamber of facebook bubble te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |