Dat wel idd maar het wordt een lange avond denk ikquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ze hebben er wel veel moeite in gestoken
quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:43 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Dat wel idd maar het wordt een lange avond denk ik
Die van jou dan.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:46 schreef Seattle het volgende:
Het lukt me niet eens om te beschrijven wat ik zie
quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
spreken is zilver zwijgen is goud
Mede mogelijk gemaakt door de manager!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
dat dusquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:50 schreef Seattle het volgende:
Berend is depressief, die kan helemaal niet meer lachen
Laat je lul even zien.quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:50 schreef mnesymne het volgende:
Martin wil je hem aan het lachen maken.
Hoeft hij alleen maar zijn broek naar onder te trekken
nu al de tel kwijtquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:52 schreef mnesymne het volgende:
0,5 + 0,5.... is een moeilijke rekensom
Best wel.quote:
Nou was op het randje hoorquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:55 schreef 5thencounter het volgende:
Sasje aan het lachen maken
Weer zo'n nogo .. DooieSaje lacht nooit
wie?quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:56 schreef Silves het volgende:
Krijg het idee dat bigpapa eerdaags niet meer lacht..een zuurstoftekort.
Ja ja ja.quote:
Had je plannen dan?quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:58 schreef HappyCharly het volgende:
In dit tempo zitten we hier om 12 uur nog
Is dat wel echte? Filmpjes die ik gezien heb gaan ze al kotsen als het blik geopend wordt.quote:
neppe import waarschijnlijk... van de echte ga je inderdaad bijna over je nek van de stankquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:02 schreef engine het volgende:
[..]
Is dat wel echte? Filmpjes die ik gezien heb gaan ze al kotsen als het blik geopend wordt.
Dees.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:03 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben benieuwd of Erik het blikje leeg likt
Kon erger... ze konden ook een Durian er neerleggenquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:04 schreef ChocoFan het volgende:
Ik hoop dat het zeker 24 uur blijft stinken daar in de loods.
Klopt, stinkt beide heel erg.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:04 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Kon erger... ze konden ook een Durian er neerleggen
Wandelen.quote:
of dat Marciano en Kim dat hebben bedachtquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:02 schreef spapaars het volgende:
Kan mij haast niet voorstellen dat de Jumbo dat verkoopt.
quote:
Teleurstellend.. ik dacht party hardy stappen..quote:
ziek zullen ze wordenquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Teleurstellend.. ik dacht party hardy stappen..
ontopic: hopelijk gaat Isaac kotsen
Semper Fi.quote:
Nee.quote:
Letterlijk en figuurlijkquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:09 schreef HappyCharly het volgende:
Hoera, Isaac kotst...
misselijk mens is het
Zuur valt mee, is gewoon rotte vis.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:10 schreef mnesymne het volgende:
[..]
surströmming, gefermenteerde zure haring
quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:12 schreef Loveable het volgende:
Waar ruikt surströmming naar?
Door de organische zwavelverbindingen die tijdens het gisten zijn ontstaan, lijkt de geur op die van rotte eieren of van een stinkbom. Het is dan ook af te raden het blik binnenshuis te openen; de sterke geur kan anders dagen lang in huis blijven hangen. Door de geur wordt een associatie gelegd met rotte vis.
Mijn Wendy flikt dit.quote:
ik zou een stukje onder het bed van Tiano en Kim K leggenquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:12 schreef Seattle het volgende:
[..]![]()
![]()
Ze gaan het dus nog dagen ruiken daar
En hopelijk ook op de slaapkamersquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:12 schreef Seattle het volgende:
[..]![]()
![]()
Ze gaan het dus nog dagen ruiken daar
No wayquote:
WENDYWENDYWENDYWENDYWENDYWENDYWENDYWENDYWENDYquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:16 schreef 5thencounter het volgende:
Fake.. Wendie vreet en ½ peper, een lap kotsvis achter elkaar .. en nix ...
Als je een lijn coke neerlegt wil ze ook.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:18 schreef Silves het volgende:
serieus die vreet dus echt alles, als ze maar niet benadeeld wordt..gek wezen.
Ze vraagt na dit spel of ze de rest van het blik mag hebbenquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:18 schreef Silves het volgende:
serieus die vreet dus echt alles, als ze maar niet benadeeld wordt..gek wezen.
Jaquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:21 schreef HappyCharly het volgende:
Wat leuk dat Marciano en Kim dit helemaal zelf hebben bedacht, zonder enige hulp he?
Proest.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:21 schreef HappyCharly het volgende:
Wat leuk dat Marciano en Kim dit helemaal zelf hebben bedacht, zonder enige hulp he?
Zeker, en die rare eet dingetjes, incl de kotsvis allemaal bij Jumboquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:21 schreef HappyCharly het volgende:
of de bolquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker, en die rare eet dingetjes, incl de kotsvis allemaal bij Jumbo
Dan is het marktplaatsquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
of de bol
die het ook niet verkoopt
Denk van marktplaats.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
of de bol
die het ook niet verkoopt
o god jaquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:27 schreef FreshFruit het volgende:
Die sjoemel taxi chauffeur van Utopia is weer ingeschakeld.
Het gaat een lange nacht wordenquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:28 schreef greysbones het volgende:
duurt echt veeeeel te lang
bij opdracht 13 is iedereen dronken
en krijgt kim een uitbarsting omdat niemand meer luistert
Jümböquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb je de Jümbö in Finland al geprobeerd?
gewichtheffenquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen idee... roep er 28 en hij zit erbij denk ik![]()
[ afbeelding ]
zn gezicht zie ik er wel inquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen idee... roep er 28 en hij zit erbij denk ik![]()
[ afbeelding ]
Terwijl hij zelf de sukkel is.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:35 schreef Harry het volgende:
Vreselijk, hoe Marciano steeds Kim aan het corrigeren is.
quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:36 schreef Was-beer het volgende:
Fles wijn van de pizza avond is al aangebroken
Zeker weten.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:36 schreef Sestra666 het volgende:
wie heeft de beste pokerface
leila idd
Zo die borsten liggen er bijna uit!quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanda steeds dichter bij Jasper zitten, met haar lage decolleté
Dat deed Willem Ruys ook in zijn beste jarenquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:38 schreef HappyCharly het volgende:
ohoh Kim schreeuwt al "Godverdomme luister dan"
Wij hebben meer lol dan haar.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:39 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Dat deed Willem Ruys ook in zijn beste jaren
Je bolletje bro.quote:
Te weinig nogquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:42 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb ook drank nodig met dexe chaos ..
Hoeveel hebben ze a op daar?
Niet dusquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:45 schreef R0T29 het volgende:
Die gaat echt huilend op de grond liggen zo
Waar naar toe of zaten die nog op de waxtripquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb wel eens tepels zien verdwijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |