abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 28 november 2022 @ 08:09:39 #201
5428 crew  miss_sly
pi_206851298
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 07:56 schreef Za het volgende:

[..]
Fijn dat je de vrijheid hebt anderen hier zo vrijelijk uit te schelden.

De zeer indrukwekkende clip uit Brazilië diende slechts als voorbeeld van iets inmens wat hier de media niet eens haalt.
Maar de indrukwekkende clip uit Brazilië lijkt toch fakenews. Dat is waarschijnlijk namelijk een viering van 7 september, de onafhankelijkheid van Brazilië.

https://nieuwscheckers.nl(...)rkiezingen-van-2022/
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206851341
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2022 07:28 schreef Za het volgende:

[..]
Ik woon vlak bij het museumplein.

Er waren wekelijks demonstraties van heel gewone mensen, vreedzame protesten, duizenden, die stonden daar of liepen soms richting van Baerlestraat.

Van verschillende leeftijden en verbazend veel ouderen, gewoon rustig, maar wel zeer oneens met de maatregelen.

Ik weet niet wat je onder een wappie manifestatie verstaat. Misschien hetgeen hierboven, geen idee. Wanneer je tegen de maatregelen was, was je per definitie een wappie, anderen wilden nl juist verstrengen.
Zelfs hier waren vraagtekens over de lockdown of bv de vraag of vaccins besmettelijkheid tegen gingen onwenselijk en kregen een enkeltje BNW.


Alleen manifestaties die uit de hand liepen haalden de media.

Ik heb meermaals mijn frustratie geuit over het gebrek aan demonstraties, gewoon met z'n duizenden. Maar er waren er in Amsterdam zat, die nooit de media haalden.

Wanneer onwelgevallig laat men het gewoon buiten beeld, zoals deze onlangs in Madrid:

[ twitter ]

Of deze in Brazilië:
[ twitter ]
Ik vind het wat sneeuwvlokje gedrag: "wat ik belangrijk vind is niet in het nieuws, dus de nieuwszenders zijn tegen mij".
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206851364
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 08:09 schreef miss_sly het volgende:

Maar de indrukwekkende clip uit Brazilië lijkt toch fakenews. Dat is waarschijnlijk namelijk een viering van 7 september, de onafhankelijkheid van Brazilië.

https://nieuwscheckers.nl(...)rkiezingen-van-2022/
Ja, en wanneer je dat weer fact checked, zijn het opeens beelden uit 2016:
https://www.reuters.com/a(...)ration-idUSL1N32B1SK
Hier zijn wat beelden van de NYT:
https://www.nytimes.com/2(...)-election-fraud.html

Het gaat om het principe, wanneer ergens wel/geen roetveeg Piet loopt en daar onvrede over is, al zijn het een dozijn mensen is dat nieuws.
Terwijl grote events die heden plaatsvinden (afgezien van China nu!) niet eens in beeld komen.
Ik wil er best een paar opzoeken indien het een principe kwestie gaat worden, er zijn gigantisch veel demonstraties geweest in Europa, over de energieprijzen en bv tegen het leveren van wapens aan Oekraïne, zelfs tegen Oekraïners (in Duitsland), maar wilde dat pad hier buiten laten.

Ik heb daarom 2 willekeurige events geplukt, waarbij ik alleen de beelden van die in Madrid heb gecheckt omdat sommige mensen in T-shirts liepen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Za op 28-11-2022 08:38:54 ]
  Moderator maandag 28 november 2022 @ 08:43:40 #204
5428 crew  miss_sly
pi_206851453
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2022 08:25 schreef Za het volgende:

[..]
Ja, en wanneer je dat weer fact checked, zijn het opeens beelden uit 2016:
https://www.reuters.com/a(...)ration-idUSL1N32B1SK
Hier zijn wat beelden van de NYT:
https://www.nytimes.com/2(...)-election-fraud.html

Het gaat om het principe, wanneer ergens wel/geen roetveeg Piet loopt en daar onvrede over is, al zijn het een dozijn mensen is dat nieuws.
Terwijl grote events die heden plaatsvinden (afgezien van China nu!) niet eens in beeld komen.
Ik wil er best een paar opzoeken indien het een principe kwestie gaat worden, er zijn gigantisch veel demonstraties geweest in Europa, over de energieprijzen en bv tegen het leveren van wapens aan Oekraïne, zelfs tegen Oekraïners (in Duitsland), maar wilde dat pad hier buiten laten.

Ik heb daarom 2 willekeurige events geplukt, waarbij ik alleen die in Madrid heb gecheckt omdat sommige mensen in T-shirts liepen.
Dat was een andere foto.

Waar het om gaat, is dat er voldoende aandacht wordt besteed aan zaken als die protesten, zoals uit beide factchecklinks blijkt. En dat in de huidige tijd er van alles wordt geclaimd met bij elkaar gezocht "bewijs".

Waar het om gaat , is dat je zoals je zelf aangeeft '2 willekeurige events geplukt hebt' terwijl je dat in de tegenwoordige tijd niet zomaar kunt doen, omdat je niet overal vanuit kunt gaan dat wat er wordt getweet (veelal) ook correct is. Om te zoeken, hoef je niet verder te kijken dan jouw en mijn factchecklinks, want daarin staan linkjes naar protesten die wel kloppen met datgene er geclaimd wordt.

Waar ik in mee kan gaan, is dat in NL demonstratiebereidheid niet heel groot lijkt te zijn. Deels zal dat m.i. best te maken hebben met de demonstraties van de afgelopen jaren die toch wel werden gekaapt door mensen waar velen niet mee willen worden geassocieerd, maar deels ook omdat we niet zo snel warm lopen om grote protesten te houden. Voor welk doel dan ook.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 november 2022 @ 08:52:16 #205
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_206851511
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2022 08:43 schreef miss_sly het volgende:

Waar ik in mee kan gaan, is dat in NL demonstratiebereidheid niet heel groot lijkt te zijn. Deels zal dat m.i. best te maken hebben met de demonstraties van de afgelopen jaren die toch wel werden gekaapt door mensen waar velen niet mee willen worden geassocieerd, maar deels ook omdat we niet zo snel warm lopen om grote protesten te houden. Voor welk doel dan ook.
Als een demo gekaapt wordt door wappies, extreemrechts of 'Free Palestina'-types, dan denk ik laat maar.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_206851608
Of deze specifieke beelden nou echt zijn of niet is eigenlijk niet eens relevant. In een land met run-off verkiezingen zoals Brazilië waarbij twee kandidaten tegenover elkaar staan krijg je onvermijdelijk de situatie dat er heel veel kiezers teleurgesteld zijn. Zeker als het relatief spannend is zoals in Brazilië met een verdeling van pakweg 49%-51% qua stemmen. Ja dan is bijna de helft van het land teleurgesteld en zullen er best wat protesten zijn, zeker omdat in het geval van Bolsonaro ook nog eens op voorhand al fraude werd geclaimd, het leger een onzekere factor is, Lula werd neergezet als iemand die het communisme ging introduceren en de kerk ging verbieden en ga zo maar door. Ja dan zal er best een deel van de bevolking teleurgesteld zijn. Maar ja, zoals de Rolling Stones al zongen: "You can't always get what you want". En daar ligt ook een beetje het probleem in de wappiecultuur van tegenwoordig. Ze zijn het ergens niet mee eens en dat de mening van een meerderheid van de bevolking anders is (in een democratie op veel vlakken doorslaggevend) is niet relevant. Zij moeten hun zin krijgen als een stel verwende kleuters, dus hier met die revolutie!
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator maandag 28 november 2022 @ 09:12:02 #207
5428 crew  miss_sly
pi_206851632
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 23:16 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Dit viel mij op:
[..]
Dit hadden we hier natuurlijk 2 jaar geleden al vastgesteld. Iedereen die niet onherroepelijk voorstander was van maatregelen, was een egoïst die z’n feestje miste, een aso en een wappie. De jeugd was niks meer gewend en “kon niet eens een jaartje sober leven”.

Een gefundeerd tegengeluid is al die tijd onmogelijk gemaakt, je werd meteen in het kamp Engel, Trump en Bolsonaro gezet. Vrijwel alle mensen die zich op beeld tegen de maatregelen uitspraken, waren idioten, tokkies en ander volk waar geen weldenkend mens mee geassocieerd wil worden. De media hebben hier echt wel een flinke rol in gespeeld en het is goed dat ze dat zelf nu ook inzien.
Toch ben ik het hier niet helemaal mee eens. Sowieso kun je de afgelopen wee jaar niet op één hoop gooien, wat mij betreft. De eerste periode, zeg 2020, is wat mij betreft van een heel andere orde dan de tweed eperiode 2021-2022.

Er waren zeker wel gefundeerde tegengeluiden die de ruimte kregen, zoals een Karoly Illy en een Patricia Bruins die bij Op1 hun genuanceerde geluid lieten horen en wel anders met de jeugd om wilden gaan. En zo zijn er echt wel meer geweest. Ik ben het met je eens dat er wel meer pro-maatregelen geluid op de reguliere tv te vinden was, maar echt niet alleen maar.

Ik ben zelf in de loop van de tijd ook wel genuanceerder gaan denken over alles, maar dat heeft bij mij wel wat langer geduurd. Ik ben het niet eens met de stelling dat iedereen die niet onherroepelijk voorstander was van de maatregelen ene wappie etc. was. Er waren genoeg meningen mogelijk, en met de tijd evolueerde ook wat er hier in het topic wel of niet kon. Maar alles staat en valt zoals altijd wel met de toon en daarbij waren bronnen ook van belang. Ook daarin is meebewogen, naar mijn mening, maar het zal nooit zo zijn dat iedereen 100% tevreden is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206851660
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2022 08:43 schreef miss_sly het volgende:

Waar het om gaat

Waar het om gaat
Is dat jij diverse kritische posts van mij tav de lockdown, andere maatregelen of bv het vaccineren van jonge gezonde mensen en kinderen of twijfel of de vaccins wel overdracht tegenhielden hier zonder pardon hebt verwijdert of een enkeltje BNW gaf.

En dat je nu gaat zitten cherrypicken over iets wat geen onderdeel van de discussie was, en je inmiddels de juiste beelden hebt van de NYT.

Ook jij hebt het meegeholpen aan het sentiment dat leidde tot het maandenlang toestaan van het verguizen van mede users, het toestaan van schelden (zelfs vandaag nog no problem) en op de man spelen.

Dat is waar het om gaat, dat was de discussie.
  Moderator maandag 28 november 2022 @ 09:20:19 #209
5428 crew  miss_sly
pi_206851670
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 09:17 schreef Za het volgende:

[..]
Is dat jij diverse kritische posts van mij tav de lockdown, andere maatregelen of bv het vaccineren van jonge gezonde mensen en kinderen of twijfel of de vaccins wel overdracht tegenhielden hier zonder pardon hebt verwijdert of een enkeltje BNW gaf.

En dat je nu gaat zitten cherrypicken over iets wat geen onderdeel van de discussie was, en je inmiddels de juiste beelden hebt van de NYT.

Ook jij hebt het meegeholpen aan het sentiment dat leidde tot het maandenlang toestaan van het verguizen van mede users, het toestaan van schelden (zelfs vandaag nog no probem) en op de man spelen.

Dat is waar het om gaat, dat was de discussie.
Schelden op medeusers werd hier altijd weggehaald en dat doen we nog steeds. In het algemeen spreken over wappies of schapen niet. Daar is niets aan veranderd.

Er is een beleid over bronnen en wat als complottheorieën wordt/werd gezien. Aan de hand daarvan is gemod. Als jij met bronnen aankwam zoals nu met de demonstratie in Brazilie, die gewoonweg niet klopt, dan wordt dat weggehaald inderdaad. Of als bronnen op zichzelf de mediafactcheck niet halen: https://mediabiasfactcheck.com/
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206851791
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2022 09:20 schreef miss_sly het volgende:

Schelden op medeusers werd hier altijd weggehaald en dat doen we nog steeds. In het algemeen spreken over wappies of schapen niet. Daar is niets aan veranderd.
We zijn volwassen mensen op een discussieforum miss_sly.
Desondanks ben ik werkelijk voor van alles uitgemaakt, op zeer grove wijze, maandenlang.

Niet dat dat mij iets doet, ik kan daar alleen maar om lachen, omdat men daarmee zijn of haar onmacht cq verbale beperkingen etaleert.
Neemt niet weg dat het hen vrij stond dat te doen gewoonweg omdat ik en een paar anderen niet de mening van de meerderheid vertegenwoordigden.

quote:
Er is een beleid over bronnen en wat als complottheorieën wordt/werd gezien. Aan de hand daarvan is gemod. Als jij met bronnen aankwam zoals nu met de demonstratie in Brazilie, die gewoonweg niet klopt, dan wordt dat weggehaald inderdaad. Of als bronnen op zichzelf de mediafactcheck niet halen: https://mediabiasfactcheck.com/
Je hebt zelfs een thread van mij met Fauci als bron voor het feit dat vaccins de overdracht niet tegengingen naar BNW geschopt.

Of bv deze:

quote:
1s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 02:06 schreef Za het volgende:

BNW / Breaking: Fauci: Delta geen verschil bij w/n gevaccineerden

Naar BNW geschopt door jou, op veler verzoek.


[ Bericht 8% gewijzigd door Za op 28-11-2022 09:40:29 ]
  Moderator maandag 28 november 2022 @ 09:49:15 #211
5428 crew  miss_sly
pi_206851959
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2022 09:34 schreef Za het volgende:

[..]
We zijn volwassen mensen op een discussieforum miss_sly.
Desondanks ben ik werkelijk voor van alles uitgemaakt, op zeer grove wijze, maandenlang.

Niet dat dat mij iets doet, ik kan daar alleen maar om lachen, omdat men daarmee zijn of haar onmacht cq verbale beperkingen etaleert.
Neemt niet weg dat het hen vrij stond dat te doen gewoonweg omdat ik en een paar anderen niet de mening van de meerderheid vertegenwoordigden.
[..]
Je hebt zelfs een thread van mij met Fauci als bron voor het feit dat vaccins de overdracht niet tegengingen naar BNW geschopt.

Of bv deze:
[..]

Schelden mag niet, punt. Als dat wel is gebeurd, er is een tr gezet en niets mee gedaan, dan is dat verkeerd.

Er zijn inderdaad topics verhuisd naar BNW. Dat is altijd conform policy en in overleg, maar als jij je er fijn bij voelt mij nu op de korrel te nemen hierover, ga je gang. Ik heb naar eer en geweten gehandeld, meer kan ik er niet van maken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206852146
Ik vind de discussie over lessons learned wel interessant maar misschien kan de inhoudelijke kritiek op de moderatie gewoon in FB?
pi_206852246
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 10:10 schreef Spablauw214 het volgende:

Ik vind de discussie over lessons learned wel interessant maar misschien kan de inhoudelijke kritiek op de moderatie gewoon in FB?
Het gaat niet om de moderatie alhier of de uitvoerders daarvan, het is veel breder en betreft alle media.
pi_206852471
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2022 01:11 schreef phpmystyle het volgende:
Goed om te lezen dat het hele bestel langzaam gaat reflecteren hierop, maar de vraag is en blijft hoe voorkomen wordt de democratie ooit nog eens gekaapt wordt door mensen (experts) met een tunnelvisie met extreme ideeën die het volk en ondernemers goed 2 jaar in giga onzekerheid onderdompelden.
We hebben altijd democratie gehad.
Dat gaat namelijk over WIJ en niet IKKE IKKE IKKE.
  maandag 28 november 2022 @ 10:42:07 #215
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206852476
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 10:20 schreef Za het volgende:

[..]
Het gaat niet om de moderatie alhier of de uitvoerders daarvan, het is veel breder en betreft alle media.
Gelul. In de media is er behoorlijk wat aandacht geweest voor de demonstraties tegen de coronamaatregelen en stonden de kranten vol met kritiek op het beleid. Misschien niet de kritiek die jij wilde lezen.

Talkshows kijk ik niet dus geen idee.
Huilen dan.
  maandag 28 november 2022 @ 11:28:54 #216
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_206852871
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2022 10:42 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Gelul. In de media is er behoorlijk wat aandacht geweest voor de demonstraties tegen de coronamaatregelen en stonden de kranten vol met kritiek op het beleid. Misschien niet de kritiek die jij wilde lezen.

Talkshows kijk ik niet dus geen idee.
Mwah. Ja, er werd geschreven of verteld over die demonstraties, maar dan ging het niet echt de kant op van: ‘hmm, misschien hebben ze een punt en misschien moet de overheid wat anders handelen’. Ze legden de focus op de meest extreme mensen. Werd zo verteld of geschreven dat kijkers/lezers onbewust toch vrij snel de gedachte zouden krijgen dat het maar wappies waren. En die kritiek op het beleid was er inderdaad wel, maar dat kwam vooral in 2020/2021 toch vooral neer op ‘ze zijn niet streng genoeg’. We ergerden ons hier niet voor niets aan dat we maar zo weinig tegengeluid hoorden of lazen. En hier posten toch wel de mensen die ook echt wel op zoek waren naar artikelen, dus ook niet alsof we enkel de nos of de Telegraaf bij hielden. Sinds eind 2021 was er inderdaad wel meer kritiek op de maatregelen en het beleid ja.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_206852913
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2022 09:17 schreef Za het volgende:

[..]
Is dat jij diverse kritische posts van mij tav de lockdown, andere maatregelen of bv het vaccineren van jonge gezonde mensen en kinderen of twijfel of de vaccins wel overdracht tegenhielden hier zonder pardon hebt verwijdert of een enkeltje BNW gaf.

En dat je nu gaat zitten cherrypicken over iets wat geen onderdeel van de discussie was, en je inmiddels de juiste beelden hebt van de NYT.

Ook jij hebt het meegeholpen aan het sentiment dat leidde tot het maandenlang toestaan van het verguizen van mede users, het toestaan van schelden (zelfs vandaag nog no problem) en op de man spelen.

Dat is waar het om gaat, dat was de discussie.
ja, dit ja
  maandag 28 november 2022 @ 11:44:33 #218
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_206853048
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2022 01:08 schreef capricia het volgende:
Ik lees ieders reflectie graag. Trouwens.
Op de moderatie, op jezelf. Op de maatschappij. Op de rol van de media.
Gewoon om het er over te hebben.
Ik denk dat het hier in COR eigenlijk vooral goed is gegaan. Ja, er zijn genoeg ruzies geweest tussen users. Of bepaalde mods en users die elkaar echt niet mochten. Of elkaars mening totaal niet begrepen. Ook hier was het lange tijd echt heel zwart wit. Je was een wappie of een mak schaap. Mods (en daar hoorde ik ook bij) hebben allemaal wel eens inschatting foutjes gemaakt. Er was eigenlijk niemand die er echt helemaal neutraal in stond.

Máár (en daar focus ik me liever op) … toch bleven we allemaal terug komen hier. Als het echt zo kut was allemaal dan waren er genoeg andere sites of plekken waar je het over Corona kon hebben. We hielden er allemaal van om te klagen, maar al met al zitten we hier twee jaar later met bijna dezelfde mensen als die er twee jaar geleden bij kwamen. Toch wel een teken dat het echt niet zo slecht geregeld was hier. Met wat meer afstand op de situatie kan ik toch wel zeggen dat die discussies, hoe irritant ze soms wel niet waren, wel hebben geholpen in die tijd. Het hield ons bezig, en er mocht toch wel heel veel gezegd worden hier. Leuke grapjes tussendoor. Ook echt leuke mensen leren kennen vanwege de discussies hier.

Wat betreft het grote plaatje: ik vind nog steeds dat we echt zijn doorgeslagen. Niet enkel NL overigens. Ik ga niet alles opnoemen, want dat heb ik in de afgelopen jaren vaak genoeg gedaan, maar ik voelde me als iemand zonder een stem. De mening die ik had (en sommigen anderen hier ook) hoorde ik eigenlijk nergens. Vooral niet in 2021. Het was allemaal zwart wit. Het QR debacle was het dieptepunt, ik vind dat we daar echt te ver gingen. Net als de school sluitingen en de avondklok.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator maandag 28 november 2022 @ 11:48:51 #219
236264 crew  capricia
pi_206853129
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 10:20 schreef Za het volgende:

[..]
Het gaat niet om de moderatie alhier of de uitvoerders daarvan, het is veel breder en betreft alle media.
Als reactie op meerdere posts van je hier, ook over het verplaatsen van topics:

Je hebt (imo) alles wat je wilde, op Fok! kunnen posten aan informatie en insights. Soms hier in COR. En soms in BNW. Maar hoe dan ook op Fok!.

We hebben met zijn allen ook streams gezien van demonstraties. Zowel van de gewone media als van de alternatieve (bijv Onrecht tv etc). Blckbx, BPOC2000 het was allemaal welkom op het fok-forum om te bespreken.

Als je commentaar is dat een topic van COR naar BNW verplaatst is, dan kan dat voor jou misschien vervelend voelen, maar BNW is geen afvoerputje. En je inzichten waren/zijn gewoon welkom!

En verders natuurlijk sws bedankt voor je feedback.

Oh en nog een edit:
Ik heb vaak met belangstelling de meeste van je posts gelezen (ik was het er vaak niet mee eens, maar ik vind je invalshoek interessant). Jij was de eerste hier die ons hier vertelde dat Omicron het einde van de pandemie qua maatregelen zou betekenen. Weet je nog? En dat heb ik vaker gezegd. :)

[ Bericht 5% gewijzigd door capricia op 28-11-2022 12:11:24 ]
Definitely not CIA
  maandag 28 november 2022 @ 11:56:20 #220
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_206853240
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2022 11:48 schreef capricia het volgende:

[..]
Als reactie op meerdere posts van je hier, ook over het verplaatsen van topics:

Je hebt (imo) alles wat je wilde, op Fok! kunnen posten aan informatie en insights. Soms hier in COR. En soms in BNW. Maar hoe dan ook op Fok!.

We hebben met zijn allen ook streams gezien van demonstraties. Zowel van de gewone media als van de alternatieve (bijv Onrecht tv etc). Blckbx, BPOC2000 het was allemaal welkom op het fok-forum om te bespreken.

Als je commentaar is dat een topic van COR naar BNW verplaatst is, dan kan dat voor jou misschien vervelend voelen, maar BNW is geen afvoerputje. En je inzichten waren/zijn gewoon welkom!

En verders natuurlijk sws bedankt voor je feedback.
Ik denk dat velen BNW als afvoerputje zijn gaan zien, omdat er maar weinig respect is voor BNW. Toch een beetje het subforum van de wappies. Zo zie ik het niet, maar velen wel. Dus als je dan je topics vaak verplaatst ziet worden naar BNW kan ik me goed voorstellen dat dat wat neerbuigend aanvoelt. Wat niet zo zeer de mods aan te rekenen is, maar meer in het algemeen; mensen mogen BNW wel wat minder denigreren imo.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator maandag 28 november 2022 @ 12:15:11 #221
236264 crew  capricia
pi_206853460
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 11:56 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Ik denk dat velen BNW als afvoerputje zijn gaan zien, omdat er maar weinig respect is voor BNW. Toch een beetje het subforum van de wappies. Zo zie ik het niet, maar velen wel. Dus als je dan je topics vaak verplaatst ziet worden naar BNW kan ik me goed voorstellen dat dat wat neerbuigend aanvoelt. Wat niet zo zeer de mods aan te rekenen is, maar meer in het algemeen; mensen mogen BNW wel wat minder denigreren imo.
Dat moet ieder voor zichzelf maar weten..wat ie er van vindt. Mensen zullen altijd wel een mening hebben.
BNW is een volwaardig forum, voor mij althans. En ik ben heel blij dat dit gewoon op fok naast elkaar kan bestaan. Er is hier echt best veel ruimte op dit forum voor allerlei meningen, ja.

[ Bericht 0% gewijzigd door capricia op 28-11-2022 12:21:37 ]
Definitely not CIA
pi_206853904
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2022 12:15 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat moet ieder voor zichzelf maar weten..wat ie er van vindt. Mensen zullen altijd wel een mening hebben.
BNW is een volwaardig forum, voor mij althans. En ik ben heel blij dat dit gewoon op fok naast elkaar kan bestaan. Er is hier echt best veel ruimte op dit forum voor allerlei meningen, ja.
Eens hoor, een psychiatrische inrichting heeft ook echt wel meerwaarde. Of dat nou is om de maatschappij te beschermen tegen de bewoners of om die mensen een waardevolle dagbesteding te geven.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 28 november 2022 @ 12:48:07 #223
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_206853999
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 12:40 schreef Monolith het volgende:

[..]
Eens hoor, een psychiatrische inrichting heeft ook echt wel meerwaarde. Of dat nou is om de maatschappij te beschermen tegen de bewoners of om die mensen een waardevolle dagbesteding te geven.
En dan vragen sommigen zich af waarom mensen BNW als een afvoerputje zien :+
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_206855668
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2022 01:11 schreef phpmystyle het volgende:
Goed om te lezen dat het hele bestel langzaam gaat reflecteren hierop, maar de vraag is en blijft hoe voorkomen wordt de democratie ooit nog eens gekaapt wordt door mensen (experts) met een tunnelvisie met extreme ideeën die het volk en ondernemers goed 2 jaar in giga onzekerheid onderdompelden.
Dat is gewoon psychologie (en politiek), daar doe je bijzonder weinig aan.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  maandag 28 november 2022 @ 15:39:19 #225
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206855933
Zat zaken en posts die naar BNW werden verwezen en die gewoon waarheid werden.
Zelfs De Speld werd op gegeven moment waarheid, maffe werkelijkheid van tegenwoordig.

Tevens de groeten vanuit een Duitse trein waar een FFP2 verplicht is, zo jammer en nutteloos weer, maar goed.

[ Bericht 0% gewijzigd door Molo op 28-11-2022 15:44:46 ]
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')