quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nou, dat thuisblijven bij klachten mag van mij wel blijven.
Verkouden kutcollega's die de hele boel aansteken.
Ok. Meteen een dubbele mondkap opgezet.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volgens het RIVM kan er nog een nieuwe variant komen. Niet zo onverantwoordelijk doen!
Als Bert Niesters positief is hoeft hij in ieder geval niet meer in isolatie.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:32 schreef SilverEyes het volgende:
Als zelfs Bert Niesters positief is, dan is het echt wel klaar
Het is een kwestie van ethiek niet van "verstandigheid".quote:Op dinsdag 22 november 2022 09:47 schreef Anton91 het volgende:
Viroloog Bert Niesters vindt dat mensen met klachten vooral zelf zo verstandig moeten zijn om niet bij kwetsbare personen langs te gaan.
Niet met andere virussen?quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:53 schreef Za het volgende:
[..]
Het is een kwestie van ethiek niet van "verstandigheid".
Ookal is "jouw kwetsbare" wellicht sterk genoeg, er zijn andere kwetsbaren in ziekenhuizen en verpleeghuizen die je kunt besmetten.
Wegblijven met luchtwegvirussen zou de norm moeten zijn. IMO.
Vaccineren als je kwetsbaar bent zou de norm moeten zijn. IMO.quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:53 schreef Za het volgende:
[..]
Het is een kwestie van ethiek niet van "verstandigheid".
Ookal is "jouw kwetsbare" wellicht sterk genoeg, er zijn andere kwetsbaren in ziekenhuizen en verpleeghuizen die je kunt besmetten.
Wegblijven met luchtwegvirussen zou de norm moeten zijn. IMO.
Ik ga zaterdag uit eten , zal je zien dat ik het alsnog krijgquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Overleefd, corona gehad, wel gevaccineerd
Dat kan niet elke kwetsbarequote:Op dinsdag 22 november 2022 13:07 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Vaccineren als je kwetsbaar bent zou de norm moeten zijn. IMO.
Ik had gehoopt op een nieuwe golf omdat Lenny dan misschien terug zou komenquote:Op dinsdag 22 november 2022 13:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit is leuk
@:caland @:lenny_leonard (rip)
quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:20 schreef RipCity het volgende:
Die Duitsers gaan gewoon weer hele winter met kapje op de trein en bus in hè
Als het alleen wat snotterig en hoesten is gewoon aan het werk! Werkgevers hebben het al moeilijk genoeg met al het werk gedaan te krijgen. Wordt er niet beter op als iedereen bij ieder kuchje verzaakt.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nou, dat thuisblijven bij klachten mag van mij wel blijven.
Verkouden kutcollega's die de hele boel aansteken.
Dat snap ik, dat is ook niet verandert sinds de vorige vaccinatierondes. Maar er zijn wel een best wat ouderen (en mogelijk kwetsbaren) die nog geen herhaalprik hebben gehaald.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat kan niet elke kwetsbare
Daarentegen is het virus lang niet zo invaliderend of dodelijk meer en is het prima om weer gewoon te gaan leven. Met een stukje risico en tegelijkertijd weerstand opbouwen
Zo is het leven
Of die flikker in de klas die het zo slecht gemaakt heeft en dan een 8.7 terugkrijgt.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:16 schreef OProg het volgende:
Als ik dat bericht lees.
Het voelt een beetje alsof iemand bij een 6-0 voorsprong voor zijn club pas in de 88ste minuut voor het eerst durft te zeggen dat de wedstrijd wel gewonnen gaat worden terwijl de rest van de tribune al een helft uit zijn dak gaat.
Kwetsbaren hebben vaak een gecompromitteerd immuunsysteem, dan werken vaccins niet of nauwelijks.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:07 schreef Anton91 het volgende:
Vaccineren als je kwetsbaar bent zou de norm moeten zijn. IMO.
Maar dat is toch ook zo?quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Een of andere viroloog Marjolein bij Nieuwsuur die de paniektrom slaat. "Het virus gaat niet meer weg!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |