quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar zijn ze best goed nooit een oeps, nou ja bijna nooit.die filler had misschien in een betere plek gekundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Een maand geleden dacht je zelf ook anders over de bewonersquote:Op vrijdag 18 november 2022 19:01 schreef greysbones het volgende:
Wanda en Kenzi
een maand geleden moest en zou Kenzi er uit van Wanda
Tussen wie?quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:03 schreef greysbones het volgende:
Ik denk dat het mis gaat vanavond
als er alcohol ingaat
Zie het probleem nietquote:Op vrijdag 18 november 2022 17:58 schreef HappyCharly het volgende:
Heb Maddy en Djedi bijna niet gezien vandaag
Leukquote:Op vrijdag 18 november 2022 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
het kan volgens mij alle kanten op
Ik hoop het, aktie in de tentquote:Op vrijdag 18 november 2022 19:03 schreef greysbones het volgende:
Ik denk dat het mis gaat vanavond
als er alcohol ingaat
quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar zijn ze best goed nooit een oeps, nou ja bijna nooit.Er zijn er wel meer hoor, Leila, maddy en sasha hebben er ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Jep er is flink wat drank voor de afterquote:Op vrijdag 18 november 2022 19:06 schreef patat het volgende:
Ja, gaan ze aan de zuip vanavond?
Goedeavond
quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Das niet aardig he, ze is bewust al een paar dagen gestopt met kaarten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gestopt met kaarten, de volgende fase in het leven is (tussen 6) planken
Doe nor maal
De afterparty voor een select gezelschap begreep ik?quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:07 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Jep er is flink wat drank voor de after
quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:07 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Jep er is flink wat drank voor de after
die is er al meer dan een weekquote:Op vrijdag 18 november 2022 19:07 schreef 5thencounter het volgende:
Er is teveel geld inmiddels begreep ik uit dat apenspel.. een frituurpan gekocht, toemaar
De mensen met de meeste issues kunnen altijd het beste vertellen hoe het moet en hoe het leven in elkaar steektquote:Op vrijdag 18 november 2022 18:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je haar zo instabiel bezig ziet met al die pieken en dalen. Of hyperventilatie als ze eens een keer als individu voor de groep centen moet binnenhalen. Het niet durven om voor een groep te spreken. De constante verslaving aan wijn en sigaretten. Nooit iets uitvoeren qua huishouden maar in achterkamertjes het allemaal beter weten. Dat mens is niet eens psycholoog joh.
Dat was een spel ... petje op petje afquote:Op vrijdag 18 november 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
Misschien kan Tiano beter zijn petje weer op doen
Je loopt een beetje achter 5thenquote:Op vrijdag 18 november 2022 19:07 schreef 5thencounter het volgende:
Er is teveel geld inmiddels begreep ik uit dat apenspel.. een frituurpan gekocht, toemaar
Ben ook net terug...quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
die is er al meer dan een week
beter opletten 5th
Die frituurpan is al bijna weer aan vervanging toe. Ben je een weekje op vakantie geweest?quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:07 schreef 5thencounter het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |