SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:59 schreef Bottoms_up het volgende:
Zijn er nog mensen met een peuter die enorm naar 1 ouder trekt en komt het ooit nog goed?![]()
Het is nu al meer dan een jaar zo, sinds ik zwanger was. En het lijkt alleen maar erger te worden. Alles is papa, ook al is die er niet. Ik mag hem niet troosten of knuffelen. Of waar dan ook mee helpen. Samen spelen heel soms en na korte tijd is het toch weer papa. Ik blijf contact zoeken zonder druk te leggen maar ik merk dat het steeds moeilijker wordt voor mij. Ik heb schrik dat hij binnenkort gaat merken wat het doet met mij of dat ik gewoon zelf afstand neem omdat het pijnlijk is.Oh, dat vind ik echt heel rot voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier hebben beide kinderen een hang naar mij gehad, al weet ik niet meer in welke mate dat bij mijn oudste was.
A. hangt ook meer aan mij. Het gebeurd ook wel eens dat zijn vader in de kamer komt en dat hij weg moet. Dan zegt A. ook 'weg'. Of 'boven'. Spelen doet A. ook vaak een beetje op zichzelf als hij alleen met zijn vader is, maar dat komt misschien ook een beetje omdat zijn vader niet echt van het spelen is. Met mij speelt hij veel meer. Betrekt me ook overal bij. Anderzijds, als zijn vader wilt spelen accepteert hij dat wel en gaan ze samen spelen.
Wat gebeurt er als papa met hem bezig is en jij gaat erbij zitten en zoekt toenadering?
Zijn er nog mensen met een peuter die enorm naar 1 ouder trekt en komt het ooit nog goed?![]()
Het is nu al meer dan een jaar zo, sinds ik zwanger was. En het lijkt alleen maar erger te worden. Alles is papa, ook al is die er niet. Ik mag hem niet troosten of knuffelen. Of waar dan ook mee helpen. Samen spelen heel soms en na korte tijd is het toch weer papa. Ik blijf contact zoeken zonder druk te leggen maar ik merk dat het steeds moeilijker wordt voor mij. Ik heb schrik dat hij binnenkort gaat merken wat het doet met mij of dat ik gewoon zelf afstand neem omdat het pijnlijk is.Geen antwoord BU, hier helaas hetzelfde (hoewel niet zo extreem) en ik word er wel verdrietig van en mijn man vooral heel moeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is nu al meer dan een jaar zo, sinds ik zwanger was. En het lijkt alleen maar erger te worden. Alles is papa, ook al is die er niet. Ik mag hem niet troosten of knuffelen. Of waar dan ook mee helpen. Samen spelen heel soms en na korte tijd is het toch weer papa. Ik blijf contact zoeken zonder druk te leggen maar ik merk dat het steeds moeilijker wordt voor mij. Ik heb schrik dat hij binnenkort gaat merken wat het doet met mij of dat ik gewoon zelf afstand neem omdat het pijnlijk is.Ik heb weliswaar geen peuter meer, maar wilde toch even reageren. Mijn nu 6 jarige was 1,5 toen haar zusje werd geboren. Vanaf het moment dat ik zo'n 4 maanden zwanger was is ze zich van mij af gaan zetten (terwijl ze daarvoor altijd enorm aan mij hing) en enorm naar mijn vrouw gaan trekken. Toen de jongste geboren was, wilde de oudste zelfs even helemaal niets meer van mij weten. Dat deed intens veel pijn en ik ben lang bang geweest dat het nooit meer over zou gaan. Maar hier is het goed gekomen. Het heeft hier wel een jaar of 2 geduurd (sorry als dat ontmoedigt), maar stukje bij beetje trok ze weer neer maar mij en op dit moment trekt ze zelfs weer meer naar mij dan naar mijn vrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier is het dus goed gekomen, hopelijk geeft dat jou ook wat hoop![]()
Ai. Hoor het ook al weer meer in m'n omgeving! Elke dag in zo'n zemelen bad ging hier top. Ik mocht er niet aan zitten (dus niks erop smeren), dus dat was een extra uitdaging. Gelukkig bleef hij er ook af.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee geen taalachterstand. Maar op sociaal gebied, hij maakt dus moeilijk contact met de kinderen en bij de kinderen gaat hij dus in observatiemodus (en praat dan bijna niet en doet niet mee met groepsactiviteiten). Hij lijkt er overigens geen last van te hebben, hij gaat ook met plezier naar de psz.quote:Op dinsdag 22 november 2022 15:36 schreef B.ertha het volgende:
Lastig taxibabe![]()
Waarom specifiek een vve-indicatie? Heeft hij een taalachterstand?
Je kunt altijd de vraag stellen aan Integrale Vroeghulp, wij hebben daar tot nu toe heel goede ervaring mee.
Dan vraag ik me af of hij überhaupt voor zo'n indicatie in aanmerking komt hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2022 15:47 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Nee geen taalachterstand. Maar op sociaal gebied, hij maakt dus moeilijk contact met de kinderen en bij de kinderen gaat hij dus in observatiemodus (en praat dan bijna niet en doet niet mee met groepsactiviteiten). Hij lijkt er overigens geen last van te hebben, hij gaat ook met plezier naar de psz.
Zodra er geen kinderen zijn, praat hij met de juf en thuis praat hij ook aan 1 stuk door. Hij is totaal niet verlegen. Het is echt puur dat hij in observatiemodus gaat zodra er andere kinderen van zijn leeftijd bij zijn. Grotere kinderen is ook geen probleem.
quote:Op dinsdag 22 november 2022 15:25 schreef taxibabe het volgende:
Dit had een post over mijn Bas kunnen zijn, mijn hemel. 1 op 1 copy paste aan gedragSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Praat hele volzinnen, is al een tijd druk bezig met kleuren/getallen/letters. Altijd heel introvert geweest, spreekt nauwelijks in de.groep maar kan 1 op 1 precies vertellen wie wat gedaan heeft, wat van wie is etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door douche-eendje op 22-11-2022 18:27:26 ]
quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dit had een post over mijn Bas kunnen zijn, mijn hemel. 1 op 1 copy paste aan gedrag.
Praat hele volzinnen, is al een tijd druk bezig met kleuren/getallen/letters. Altijd heel introvert geweest, spreekt nauwelijks in de.groep maar kan 1 op 1 precies vertellen wie wat gedaan heeft, wat van wie is etc.nou.. kleuren.. Heeft Bas het ook bv. over licht- en donkerblauw? Daar waren op de psz heel verbaasd over dat Thomas dus dat verschil benoemd. Ik heb daar nooit over nagedacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Zoals hij zelf dan ook nog erbij zegt: ze zijn hetzelfde maar ook anders.quote:Op dinsdag 22 november 2022 21:56 schreef taxibabe het volgende:
[..]
nou.. kleuren.. Heeft Bas het ook bv. over licht- en donkerblauw? Daar waren op de psz heel verbaasd over dat Thomas dus dat verschil benoemd. Ik heb daar nooit over nagedacht.
Volgens mij hoeven ze pas rond hun 5e de primaire kleuren goed te benoemen.quote:Op woensdag 23 november 2022 11:26 schreef MaJo het volgende:
Bij Aapie duurde het ook echt even voor hij helemaal loskwam op de opvang, we zijn natuurlijk ook verhuisd dus dat zal vast meegespeeld hebben. Hij deed op zich wel goed mee maar was ook erg veel op zichzelf. En pas sinds een maand praat hij daar, terwijl hij thuis al lang kon praten. Zij dachten dus dat hij helemaal niet kon pratenInmiddels kletst hij ze de oren van de kop, echt een verandering van dag en nacht.
Vraagje over kleuren: Aapie benoemt blauw en geel goed maar rood noemt hij ook steevast blauw. Is dat iets om je "zorgen" over te maken? Kleurenblindheid zit namelijk wel in de familie.
Hier duurde het ook even. Hij zit er nu een jaar en pas sinds een korte tijd doet ie echt mee met de andere kinderen. Hij heeft ook een bestie naar het schijnt.quote:Op woensdag 23 november 2022 11:26 schreef MaJo het volgende:
Bij Aapie duurde het ook echt even voor hij helemaal loskwam op de opvang, we zijn natuurlijk ook verhuisd dus dat zal vast meegespeeld hebben. Hij deed op zich wel goed mee maar was ook erg veel op zichzelf. En pas sinds een maand praat hij daar, terwijl hij thuis al lang kon praten. Zij dachten dus dat hij helemaal niet kon pratenInmiddels kletst hij ze de oren van de kop, echt een verandering van dag en nacht.
Vraagje over kleuren: Aapie benoemt blauw en geel goed maar rood noemt hij ook steevast blauw. Is dat iets om je "zorgen" over te maken? Kleurenblindheid zit namelijk wel in de familie.
Ze zijn pas met 5 leerplichtig en ook daarna is er nog een mogelijkheid om je kind thuis te houden als het nodig is. Ik maak mij er in ieder geval niet teveel zorgen over in Bas zijn situatie. Sterker nog, ik vermoed dat hij op school zelfs lekkerder gaat dan psz/kdv.quote:Op woensdag 23 november 2022 11:47 schreef taxibabe het volgende:
Dank voor jullie reacties! Fijn dat Thomas niet de enige is. Hij gaat nu sinds maart naar de psz, Er is al een hele grote verbetering met vorig schooljaar, maar nog niet voldoende volgens de juf. Op zich denk ik dat Thomas het wel aan zou kunnen en ook wel zou willen om vaker naar de psz te gaan.
Ik denk dat we het nog even aankijken tot februari ofzo. Ik vind de overgang van 2 ochtenden psz naar 5 dagen basisschool na ook best wel heftig. Eerst maar eens kijken hoe hij het op de peutergym gaat doen. Daar hadden we hem al voor opgegeven, maar er was nog geen plek. Dus volgende week woensdag eerste proefles.
Yesquote:Op woensdag 23 november 2022 12:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ze zijn pas met 5 leerplichtig en ook daarna is er nog een mogelijkheid om je kind thuis te houden als het nodig is. Ik maak mij er in ieder geval niet teveel zorgen over in Bas zijn situatie. Sterker nog, ik vermoed dat hij op school zelfs lekkerder gaat dan psz/kdv.
Mijn peuter heeft strijkkralen ontdekt. Ik heb inmiddels al 4 prachtige auto's gestreken
Waar ik een beetje moeite mee heb is dat wanneer kinderen introvert gedrag vertonen dat vaak als probleem gezien wordt. Kinderen horen blijkbaar lekker samen te spelen en als een kind dat niet doet of minder dan moet dat maar gelijk gestuurd worden. Ja nee, sommige kinderen zijn gewoon zo en daar is niks mee aan de hand.quote:Op woensdag 23 november 2022 19:06 schreef Bottoms_up het volgende:
Wij hebben ook een introverte jongen. Ik ben zelf ook introvert dus hij heeft het niet van een vreemde.
Hij gaat wel drie hele dagen naar de opvang dus hij is goed gewend en heeft zijn eigen kliekje waar hij mee optrekt. Maar dat heeft ook lang geduurd.
Het vervelende is vooral dat mensen niet goed weten wat het is. Dat lees ik hierboven ook wel. Ik heb zelf geen last van het introvert zijn maar wel van hoe negatief mensen het vaak zien.
Exact dit ja.quote:Op woensdag 23 november 2022 19:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Waar ik een beetje moeite mee heb is dat wanneer kinderen introvert gedrag vertonen dat vaak als probleem gezien wordt. Kinderen horen blijkbaar lekker samen te spelen en als een kind dat niet doet of minder dan moet dat maar gelijk gestuurd worden. Ja nee, sommige kinderen zijn gewoon zo en daar is niks mee aan de hand.
Dat sturen houdt niet op. Als volwassene gaat dat gewoon door. Extraverte kwaliteiten zijn de standaard. Ik heb ooit iemand op het werk letterlijk horen zeggen dat een introvert niet kan leiding geven. Wat een onzin. Als introvert heb je misschien andere kwaliteiten en die zijn niet minderwaardigquote:Op woensdag 23 november 2022 19:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Waar ik een beetje moeite mee heb is dat wanneer kinderen introvert gedrag vertonen dat vaak als probleem gezien wordt. Kinderen horen blijkbaar lekker samen te spelen en als een kind dat niet doet of minder dan moet dat maar gelijk gestuurd worden. Ja nee, sommige kinderen zijn gewoon zo en daar is niks mee aan de hand.
Kan het zijn dat hij een groep te druk vindt?quote:Op woensdag 23 november 2022 20:14 schreef taxibabe het volgende:
Helemaal gelijk in. Ik heb niet het idee dat Thomas er last van heeft. De juf ziet als Thomas alleen met de juf is en/of met ons erbij een hele andere open en pratende Thomas. En dat is haar punt een beetje, met de andere kinderen erbij laat hij zichzelf dus niet zien en laat hij niet zien wat hij kan en weet. En dat hij zich daardoor niet goed kan ontwikkelen.
Op zich snap haar punt wel, maar ik hoop dat hij zich de komende maanden wel gaat ontwikkelen en opbloeit. En dat de peutergym daar ook bij gaat helpen.
Dat vermoeden had ik wel, maar in de zomer heeft hij dan wel weer met meerdere (oudere) kinderen gespeeld op de trampoline. En zo heel groot is de groep ook niet, max 6-7 kindjes dacht ik.quote:Op woensdag 23 november 2022 20:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Kan het zijn dat hij een groep te druk vindt?
Nee,die van mij is geobsedeerd door Teigetjequote:Op vrijdag 25 november 2022 21:19 schreef taxibabe het volgende:
Zijn jullie peuters ook gek op Freeks Wilde Wereld? Thomas vindt hem geweldig! (Ik vind hem verschrikkelijk, maar alles voor je kind, haha). Freek sluit altijd af met 'Laterrr'. En Thomas zegt nu ook steeds 'laterrrrrr!'
![]()
Hier ook Ketnet. Biba en Loeba geven wel de kriebels jaquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:47 schreef taxibabe het volgende:
Ik vind het ook niet echt peutermateriaal, maar het komt na het Sinterklaasjournaal. En Thomas wil dan ook echt niet naar de wc tenzij ik het op pauze zet..![]()
Oh en hij kijkt ook wel tekenfilmpjes, vooral op ketnet. O.a. dropje, tiktak, pingu, bumba, Biba en Loeba ()
Jaaa Tiedeltaddel en uieh!quote:Op maandag 28 november 2022 07:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hier ook Ketnet. Biba en Loeba geven wel de kriebels jaNoddy kijkt hij ook graag en wat wat echt een hit is, Maan en ik. Tiedeltaddel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
quote:Op maandag 28 november 2022 09:23 schreef arvensis het volgende:
Wij schuiven hier ook maar aan. Ik heb vanochtend een tweejarige uit bed gehaald.
Jemig, wat wordt ze groot! Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha het dramatischequote:Op vrijdag 25 november 2022 22:42 schreef PKM het volgende:
Mijn peutertje kijkt ook wel Freek. Vooral de tintins wil ze dan zien. Ben zo blij dat ik dan een plaatje van een pinguïn zie anders zou ik het soms niet weten.![]()
Met spinnen vindt ze het ook leuk om oeh neeeeee te roepen enzo. Ik vermoed dat ze de dieren maar zo zo vindt, maar het dramatische, daar houdt ze wel van.
Scheetjequote:Op vrijdag 2 december 2022 18:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
A vond het wel een goed idee om tomatensoep in zijn haar te smeren![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 november 2022 09:23 schreef arvensis het volgende:
Wij schuiven hier ook maar aan. Ik heb vanochtend een tweejarige uit bed gehaald.
GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Resistance is futile.
quote:Op zondag 4 december 2022 21:44 schreef 1inamelon het volgende:
Zusje wil altijd haar soep drinken en ik presteer het om elke keer soep op het menu te hebben als ze net in bad is geweest![]()
Tevens hoi. Zusje is alweer een maand een peuter. Ben geen regelmatige meeschrijver maar wel een meelezer
Zoals je kunt zien gaat het nog niet geheel vlekkeloosquote:Op zondag 4 december 2022 22:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
Scheetjeen dat hij al soep kan eten!
![]()
Ja, we hebben ook halve drama's en plannen van aanpak gelezen toen ze haar slaapzak uit ging doen. Blijkbaar kan je de slaapzak periode verlengen door deze andersom aan te doen maar dat vonden we een beetje zielig. Maar gelukkig vind ze de deken wel leuk nu.quote:Op zondag 11 december 2022 11:28 schreef June. het volgende:
Hier wil de peuter niet onder de dekenEchter de slaapzak in maat 98/104 wordt wat klein..
Maar goed, dan moet hij maar vanzelf merken dat het niet fijn is zonder deken ofzo.
Zoek dan wel op Cory Carson in plaats van Codyquote:Op maandag 12 december 2022 22:25 schreef PKM het volgende:
Haha @:MaJo die Cody Carson ga ik eens opzoeken.![]()
Fijne update, mijn meisje doet alles op het potje! Met het slapen krijgt ze wel een luiertje om maar die blijft eigenlijk ook steeds droog.
Ik ben wel onder de indruk van hoe graag ze wou leren poepen op het potje. Van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat zei ze dat ze moest poepen, maar dan lukte het niet. Ze poepte dus nergens meer, niet op het potje maar ook niet in onderbroek of luier. Ze poepte zelfs een keer 's nachts.
Dus ik ben heel blij, vooral voor haar, dat ze het nu kan.
Ook al zo goed bezigquote:Op dinsdag 13 december 2022 06:41 schreef Ynske het volgende:
Al 2 weken snachts een luier aan het recyclen. Dus vannacht zonder. En we zijn nog droog
Wauw super!quote:Op dinsdag 13 december 2022 06:41 schreef Ynske het volgende:
Al 2 weken snachts een luier aan het recyclen. Dus vannacht zonder. En we zijn nog droog
Beterschap voor A-tjequote:Op woensdag 14 december 2022 10:10 schreef Donna het volgende:
A-tje is een beetje ziekjes. Of ziekjes, de batterij is leeg denk ik.
Ze hoest en had gisteren op de opvang (net uit bed) wat verhoging en ze moest spugen (in een hoestbui). Dus wij haar opgehaald, maar ze lijkt gewoon erg moe en daardoor ook huilerig.
Echt ziek is ze niet.
Maar we zijn wel een dagje extra thuis. Even rustig aan.
Nou precies. Liever nu dan met kerst, maar toch!quote:Op woensdag 14 december 2022 10:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Beterschap voor A-tje
Aapie heeft een beetje hetzelfde, hij is al weken niet lekker. Toen hij gisteren voor de zoveelste keer "au pijn" zei heb ik de huisarts gebeld en mochten we even langs komen. Alles was goed, alleen wat gepruttel in de borst dus gewoon verkouden. Maar het is nu al weken af en aan snotteren/hoge koorts en inderdaad laatst ook spugen na een hoestbui. Hopelijk gaan we gezond de kerst in met z'n allen!
Dat is goed nieuws! Ik vind het sowieso fijn dat je nu veel beter dingen uit kunt leggen en dat ze het ook echt begrijpen. Ik kan nu ook tegen Aapie zeggen "ik ga een flesje voor je pakken, even wachten ok?" en dan antwoordt hij ook met "ok" en wacht heel geduldigquote:Op woensdag 14 december 2022 19:13 schreef Donna het volgende:
[..]
Nou precies. Liever nu dan met kerst, maar toch!
Ik kan A-tje eindelijk weer naar bed brengen. Naar maanden van huilen, krijsen en feest vieren in bed valt er sinds kort met haar te praten en heb ik haar maandag redelijk succesvol en vanavond 100% succesvol naar bed gebracht. Mijn vriend (en de rest van de wereldbevolking) kon het wel, maar bij mij was het drama. Duimen maar!
Omdat Aapie veel ziek is heeft hij de laatste tijd wat teveel zijn speentje gehad, het idee was eigenlijk alleen in bed (en dat ging goed). Maar nu huilt hij ook veel om zijn speen overdag. Geen tips dus helaas.quote:Op woensdag 14 december 2022 20:44 schreef June. het volgende:
Wat fijn Donna!
Hier is het slapen stukken onrustiger nu de spenen met Sinterklaas zijn meegegaanMeer mensen die dat herkennen? Duurt langer voordat hij in slaap valt en is ineens 's nachts ook vaker wakker. Hij zegt nu soms ook angstig te zijn of dat er een leeuw in de kamer zit etc.
Wij waren denk ik wat dat betreft net op tijd met het stoppen van de speen een paar maanden geleden. Ze heeft wel veel knuffels ervoor in de plaats gekregen. Eerst knuffels met een 'tuutje' er aan die ze ook echt in haar mond had als speen zeg maar en sinds een paar weken verkiest ze gewone knuffels zonder tuutje om mee te slapen.quote:Op woensdag 14 december 2022 20:44 schreef June. het volgende:
Wat fijn Donna!
Hier is het slapen stukken onrustiger nu de spenen met Sinterklaas zijn meegegaanMeer mensen die dat herkennen? Duurt langer voordat hij in slaap valt en is ineens 's nachts ook vaker wakker. Hij zegt nu soms ook angstig te zijn of dat er een leeuw in de kamer zit etc.
Wat had jij gedaan dan? Als je het zelf niet gezien had ook?quote:Op donderdag 22 december 2022 11:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik was net met A hier even naar de winkels gegaan. Op een gegeven moment kwam er een jochie van een jaar of 2/3 naar A toe en ik dacht, oh die wil even bij ons kijken. En van uit het niets geeft dat jongetje gewoon een pets in A zijn gezichtIk tegen zijn moeder een beetje verbouwereerd: 'Uw zoontje heeft zojuist mijn kind in het gezicht geslagen'. 'Ooooohhh, zeg maar sorry' zei ze tegen haar kind. Kind keek me een beetje schaapachtig aan en verder bleef enige vorm van communicatie uit, ook van de moeder.
Nu snap ik dat kinderen opvoeden een ding is, maar ik had het denk ik wel wat anders aangepakt.
Ik had wel even aan de moeder gevraagd hoe en wat er gebeurd was. Maargoed, ik snap ook wel dat ik er anders in sta. Misschien wist zij ook even niet hoe ze moest reageren. Dat kan ook.quote:Op donderdag 22 december 2022 12:05 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Wat had jij gedaan dan? Als je het zelf niet gezien had ook?
Nou ja je had toch al verteld wat er gebeurd was?quote:Op donderdag 22 december 2022 12:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik had wel even aan de moeder gevraagd hoe en wat er gebeurd was. Maargoed, ik snap ook wel dat ik er anders in sta. Misschien wist zij ook even niet hoe ze moest reageren. Dat kan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |