Eindelijk...quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:17 schreef freaky40 het volgende:
Er(l)ik wordt afgezeken door Febo Isaac en nu weer door Eunice...
Kleine nuance,dat schroeven kunnen Mattin,Isaac en Tiano niet.quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:18 schreef Silves het volgende:
Deze is wel een goeie van Izaak...Eric ervan overtuigt dat alleen hij de schroef kan indraaien..helaas en nog ook nog supersnel, Erik helaas, er zijn betere klussers..
Nopequote:Op vrijdag 18 november 2022 13:18 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey viel als een blok voor KimD maar hier dus blijkbaar ook een heleboel
Grappig staat bij mij in de top 3 ..oprottenquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:22 schreef Kakadylo het volgende:
Moet zeggen dat Erik zich heel makkelijk staande weet te houden en heb ook geen enkele ergernis richting hem als persoon
Nee is echt gegroeid. Viel zeker niet als een blok voor haarquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:18 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey viel als een blok voor KimD maar hier dus blijkbaar ook een heleboel
Dat dusquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:23 schreef Silves het volgende:
[..]
Grappig staat bij mij in de top 3 ..oprotten
Die mag nog heel lang blijven. Sterker nog, finale waardig zelfs.quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:22 schreef Kakadylo het volgende:
Moet zeggen dat Erik zich heel makkelijk staande weet te houden en heb ook geen enkele ergernis richting hem als persoon
Waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:25 schreef Kakadylo het volgende:
Jullie mogen eigenlijk niet eens meepraten want waar zijn de mannen hier
Die gaat over lijken, letterlijk..bv zijn ouders,,,quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die mag nog heel lang blijven. Sterker nog, finale waardig zelfs.
Heel apartquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:26 schreef Silves het volgende:
[..]
Die gaat over lijken, letterlijk..bv zijn ouders,,,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |