abonnement Unibet Coolblue
pi_206875833
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2022 22:32 schreef AnneX het volgende:

[..]
Is deels een uitleg.
Alsof Reps opeens een ethisch bewustzijn hebben…?

Mij valt meer op hóe veel mensen stemmen.
Als dat overweldigende dem stmmers zijn, hoe zo dat men niet voor Abrams ging.
Zag ook een interview met Kemp op cnn. Wat een …hannes.
Het is dat hij nog bonuspunten had staan voor het afwijzen van trump’s verzoek om 11.295 stemmen. “Find me…”
De zwijgende meerderheid hield zich tot nu toe stil. Maar nu zien ze dat MAGA verwondbaar is, dus doen ze er alles aan om NIET hen de stem te gunnen. Of ze net zo enthousiast voor DeSantis gaan stemmen in 2024 is even afwachten, maar dit moet de moderate GOP vleugel toch moed geven.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_206875880
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Walker = Trump en die is sinds z'n antisemitische uitje even wat minder populair.

Gelukkig
Hoeveel het precies was weet ik niet, maar CBS zegt:

quote:
https://www.cbsnews.com/n(...)early-voting-record/

On Monday, over 239,160 Georgians cast their ballot, according to Interim Deputy Secretary of State Gabriel Sterling. This surpasses the previous record for early voting in one day of over 233,252 votes in 2018.
Zou ook wat gek zijn om iets als dat te verklaren tot een veel hogere opkomst.
pi_206875930
Cijfers:
twitter
pi_206876565
Mark Meadows mag ook komen getuigen in de zaak in Georgia:

twitter

twitter


[ Bericht 19% gewijzigd door Kijkertje op 30-11-2022 00:11:10 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_206876807
https://www.npr.org/2022/(...)piracy-verdict-trial

De man is tuig Goed dat vonnis *O*

Maar het klopt weer niet.... the little guy moet boeten en de ringleaders gaan vrijuit.
pi_206876975
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 00:50 schreef Bluesdude het volgende:
https://www.npr.org/2022/(...)piracy-verdict-trial

De man is tuig Goed dat vonnis *O*

Maar het klopt weer niet.... the little guy moet boeten en de ringleaders gaan vrijuit.
Het is normaal dat eerst de little guys worden veroordeeld. Daarna zijn de ringleaders aan de beurt en kan deze veroordeling van pas komen :P
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_206877004
quote:
14s.gif Op woensdag 30 november 2022 01:39 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Het is normaal dat eerst de little guys worden veroordeeld. Daarna zijn de ringleaders aan de beurt en kan deze veroordeling van pas komen :P
Ik snap de strategie wel in Amerikaans strafrechterlijk onderzoek. (toch iets geleerd van al die Amerikaanse politieseries op tv), maar ik ben wat pessimistisch over top dogs die de dans ontspringen. ( ook geleerd van tv-kijken wat veel Amerikanen dwars zit).

Maar ik denk niet dat Trump veroordeeld kan worden voor het concreet plannen van de 6 januari-certificatie verstoren met geweld. Indirect heeft hij wel de massa opgehitst. Misschien is er meer kans hem daarop te vonnissen. Of kan hij veroordeeld worden voor taakverzuiming als president op 6 jan door 3 uur lang niks te doen om de bezetting en de lynchmob te stoppen?

Oja... fake-electorsscheme is verkiezingsfraude en was een springplankje naar een staatsgreep die Pence moest doen. Zijn er wetten die hij met dit overtrad ?

Enfin ... volgende internationale veldslag: Nederland tegen USA
hup nederland w/

[ Bericht 6% gewijzigd door Bluesdude op 30-11-2022 02:01:02 ]
pi_206877010
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 01:55 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Ik snap de strategie wel in Amerikaans strafrechterlijk onderzoek. (toch iets geleerd van al die Amerikaanse politieseries op tv), maar ik ben wat pessimistisch over top dogs die de dans ontspringen. ( ook geleerd van tv-kijken wat veel Amerikanen dwars zit).

Maar ik denk niet dat Trump veroordeeld kan worden voor het concreet plannen van de 6 januari-certificatie verstoren met geweld. Indirect heeft hij wel de massa opgehitst. Misschien is er meer kans hem daarop te vonnissen. Of kan hij veroordeeld worden wegens taakverzuiming als president op 6 jan door 3 uur lang niks te doen om de bezetting en de lynchmob te stoppen?
Maar wel voor 'aanzetten tot...' en idd zijn plichtsverzuim. Obstructie is ook nog een mogelijkheid en vergeet zijn bemoeienis met de verkiezingsuitslag niet :9

twitter


[ Bericht 26% gewijzigd door Kijkertje op 30-11-2022 02:12:26 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_206877022
twitter

Vol verwachting klopt ons hart ... <O)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_206877833
quote:
6s.gif Op woensdag 30 november 2022 02:17 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Vol verwachting klopt ons hart ... <O)
hij is veroordeelt voor seditious conspiracy.

Een artikel WP:
https://t.co/tqo4UmGIUE
pi_206878609
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2022 22:47 schreef AnneX het volgende:
Cijfers: [ twitter ]
Toch wel uitermate trieste generatie dat er net zoveel 80-85ers gaan stemmen als 25-29ers en meer 70ers dan 25-40 bij elkaar zowat.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_206878673
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 11:11 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Toch wel uitermate trieste generatie dat er net zoveel 80-85ers gaan stemmen als 25-29ers en meer 70ers dan 25-40 bij elkaar zowat.
Heeft niets met de generatie te maken. Jonge mensen stemmen altijd minder. De uitzondering is hier het jongste cohort.
pi_206878836
quote:
6s.gif Op woensdag 30 november 2022 02:17 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Vol verwachting klopt ons hart ... <O)
En de uitkomst is weer zwart…..🤷🏾♂
pi_206879252
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 11:31 schreef Chivaz het volgende:

[..]
En de uitkomst is weer zwart…..🤷🏾♂
heel terrecht veroordeeld.

ben benieuwd hoe ver dit de boom ingaat deze uitspraak.
pi_206885177
Was deze al voorbij gekomen?
https://www.npr.org/2022/(...)ges-bill-senate-vote

Huwelijken tussen mensen van gelijk geslacht en verschillende kleurtjes gesloten in andere staten moeten door deze wetgeving altijd erkend worden met bijbehorende rechten die daaraan ontleend kunnen worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Monolith op 30-11-2022 20:54:09 ]
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 donderdag 1 december 2022 @ 01:33:50 #141
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206888911
twitter


Trump zal wel blij zijn dat de audit voorbij is.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206889006
twitter

WTF?! 8)7

Ah blijkbaar hebben de rechtse media weer een 'GEVAARLIJK!' geval van 'WOKENESS!' gevonden in de UK om onder een vergrootglas te leggen en dan moet er wel een complottheorie uit linkse/atheistische hoek aan vast geknoopt worden want dominees kunnen natuurlijk nooit 'WOKE!' zijn :D

twitter

quote:
A dean at the University of Cambridge in the U.K. came to the defense of a junior research fellow whose sermon last Sunday about Jesus Christ having a "trans body" reportedly left outraged congregants "in tears."

Dr. Michael Banner, the dean of Trinity College, said Joshua Heath raised "legitimate" speculation in his Evensong sermon during which the researcher claimed from the pulpit of Trinity College chapel that non-erotic portrayals of Jesus' penis in historical paintings "urge a welcoming rather than hostile response towards the raised voices of trans people," according to the Daily Telegraph.

"In Christ's simultaneously masculine and feminine body in these works, if the body of Christ as these works suggest the body of all bodies, then his body is also the trans body," Heath said.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 29% gewijzigd door Kijkertje op 01-12-2022 04:27:14 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_206889038
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 01:33 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Trump zal wel blij zijn dat de audit voorbij is.
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_206889119
Oud nieuws al weer. Goeie keus volgens mij.
“Why are you such a hater?” en niks opgelezen. Zo uit zijn hoofd.

twitter
  donderdag 1 december 2022 @ 09:48:54 #145
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_206890026
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2022 06:53 schreef AnneX het volgende:
Oud nieuws al weer. Goeie keus volgens mij.
“Why are you such a hater?” en niks opgelezen. Zo uit zijn hoofd.

[ twitter ]
Dezelfde scherpte en felheid als Raskin, Booker, Swalwell en Schatz. Dat hebben de Dems momenteel ook flink nodig. Die orde roepen in de MAGA-speeltuin.
pi_206892470
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 09:48 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Dezelfde scherpte en felheid als Raskin, Booker, Swalwell en Schatz. Dat hebben de Dems momenteel ook flink nodig. Die orde roepen in de MAGA-speeltuin.
Ik vergeet elke keer dat er ook jongere politici rondlopen die zonder haperen kunnen debatteren en oreren. Want de enigen die we vaak te zien krijgen zijn ouwe 70-80ers met warrig overkomende verhalen.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_206892811
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 13:49 schreef Knipoogje het volgende:
ouwe 70-80ers met warrig overkomende verhalen.
Valt wel mee... Biden en Pelosi zijn niet zo verwarrend. Hooguit nog even naar woorden zoekend.
Trump is het meest verwarrend .
pi_206895300
En over warrige verhalen gesproken:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 donderdag 1 december 2022 @ 23:03:35 #149
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206903343
Ik ben trouwens erg benieuwd of de GOP nog doorgaat met het goedpraten van Trump's etentje met Ye en Fuentes. Er valt nu helemaal niet meer de andere kant op te kijken. Ye heeft geen dogwhistles gebruikt bij Alex Jones vandaag en dat vond Jones zichtbaar erg vervelend. Ook de GOP lijkt het niet te waarderen dat hij gewoon zei dat Hitler cool was en joden kut zijn zonder dat te verpakken in omschrijvingen die te ontkennen zijn. Er is geen plausible deniability meer dankzij deze actie. De "Kanye. Elon. Trump"-tweet is nu bijvoorbeeld toch maar verwijderd.
Verder forceert dit Trump tot actie. En waarschijnlijk zal Ron DeSantis, die niet graag iets negatiefs zegt over nazi's, ook vragen krijgen. Om de hete brei draaien is nu heel tricky geworden. Bij een gedeelte van het Maga-volk is er toch wel een instinctief gevoel dat Adolf Hitler niet echt een positief rolmodel is, als die hierdoor worden afgeschrikt is dat niet gunstig.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 1 december 2022 @ 23:10:31 #150
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206903449
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')