SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://twitter.com/.../status/1601914396229472257/photo/1
Remco Evenepoel dévoile son nouveau maillot de champion du monde pour la saison 2023
Remco Evenepoel onthult zijn nieuwe wereldkampioenstrui voor het seizoen 2023andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Waait het daar zo erg?quote:Op maandag 12 december 2022 15:35 schreef heywoodu het volgende:
Goede wedstrijd op het Pan-Amerikaans kampioenschap boogschieten. Als hoogtepunt toch wel de set waar beiden een punt krijgen voor een gelijkspel in de set, namelijk 0-0 met beiden drie pijlen
[ afbeelding ]
De toppers scoorden vrij normaal, dus dat valt mee gok ikquote:
Goddess scoort gemiddeld 0.3 per pijl (gemiddeld over 2 jaar).quote:Op maandag 12 december 2022 16:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De toppers scoorden vrij normaal, dus dat valt mee gok ik
Nog niet echt een godin dus.quote:Op maandag 12 december 2022 16:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Goddess scoort gemiddeld 0.3 per pijl (gemiddeld over 2 jaar).Ze is ook nog maar 14, daar zit nog wat verbetering in.
Nee, ze kan misschien advies vragen aan Cupido, die schiet nog vaker raak.quote:
Of aan Douwe Bobquote:Op maandag 12 december 2022 16:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, ze kan misschien advies vragen aan Cupido, die schiet nog vaker raak.
Dat commentaarquote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:41 schreef heywoodu het volgende:
Vanaf 2:02.45
LIVE š„ IBA Women's World Boxing Championships 2023, Ring A | Day 6, Afternoon session | DD Sports
Na een minuut of twee krijgt de Italiaanse uit het niks een countdown tegen de Colombiaanse, die haar totaal niet bijzonder raakte, en de scheids maakt er een einde aan
Corrupt amateurboksgenot.
Ja en terecht, het slaat ook écht nergens opquote:
Hetzelfde! Dit is wel echt een langzame chat he!quote:
Vorige keer was het systeem om vakanties aan te vragen volgens mij nog niet geopend voor het nieuwe jaar, daar heb ik nu niet echt op gelet eigenlijk, maar het moet wel lukken lijkt mequote:Op maandag 1 januari 2024 11:26 schreef Faraday01 het volgende:
Een heel mooi sportjaar toegewenst in 2024.![]()
@:heywoodu , dat is voor jouw doen aan de late kant toch?
Semi-actiefquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:44 schreef MeneerPresident het volgende:
Is er nog ergens een actief topic voor wedden op sport?
SPOILER: POVOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Das niet fijn.quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:58 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben een tijdje afwezig geweest! Auto-Ongeluk ☺
Ziekenhuis
Bijna dood
Maar ben er weer 👍
Twee jaar afwezig ofzo?quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:58 schreef kleinzusje het volgende:
Ziekenhuis
Bijna dood
Maar ben er weer 👍
Eensgelijks!quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:58 schreef kleinzusje het volgende:
Ziekenhuis
Bijna dood
Maar ben er weer 👍
Klopt !quote:
Leukquote:Op zondag 7 juli 2024 13:00 schreef tong80 het volgende:
Zometeen om 13:00 uur directeur sportzaken van de NPO in Perstribune op Radio1. Eerste uur was Peter van Ingen, van Zomergasten. Was al leuk.
Sympathieke man. Ik kijk via tv op NPO extra.quote:
Goedemorgen .quote:
Brons voor ONS Gelderswoude bij de vrouwenclubs, jawel!quote:Op donderdag 5 september 2024 10:30 schreef heywoodu het volgende:
We zijn begonnen, het WK touwtrekken!
https://tug-of-war.tv/live
Proost. Ik ben gestopt. Af en toe wel trek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag de nationale teams
Met uiteraard een livestream!
https://tug-of-war.tv/liveVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder heb je ook teams waar de coach in z'n eentje wel mee had kunnen doen in de klasse tot 560kg, maar dat mag denk ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:46 schreef heywoodu het volgende:
Doe dit overigens niet als je je veldje netjes wilt houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder heb je ook teams waar de coach in z'n eentje wel mee had kunnen doen in de klasse tot 560kg, maar dat mag denk ik niet.Zo zagen de velden er vroeger in de eerste divisie in de winter ook uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: helaas, Taiwan was te sterk, we gaan voor brons!
[ Bericht 7% gewijzigd door heywoodu op 07-09-2024 11:52:24 ]Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:46 schreef heywoodu het volgende:
Doe dit overigens niet als je je veldje netjes wilt houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder heb je ook teams waar de coach in z'n eentje wel mee had kunnen doen in de klasse tot 560kg, maar dat mag denk ik niet.Het schijnt dat die coach als sparringpartner voor zijn eigen team fungeert!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het schijnt dat die coach als sparringpartner voor zijn eigen team fungeert!
Je bent er vroeg bijquote:
Was er om 5:00 uur al uit. Ga zo wel al liggen. Beetje op normaal ritme komen voor weer een mooi sportweekend.quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2024 16:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was er om 5:00 uur al uit. Ga zo wel al liggen. Beetje op normaal ritme komen voor weer een mooi sportweekend.
Eensgelijks!quote:
Net dit....... Verkeerde link.....Dit................TV / [NPO 1] Groeten vanaf de campingquote:
En het WK wielrennen begintquote:Op zondag 22 september 2024 07:19 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Motor GP, Heerenveen-FC Groningen, Feijenoord en PSV, daarna echt voetbal......Internationale-AC Milan.
Dames tijdrit. Dus Roxanne Knetemann, dus.......................Wegzappen.quote:
Ik denk gewoon Jeroen en Karsten op Eurosport anders nog Sporza, keuze zat.quote:Op zondag 22 september 2024 07:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dames tijdrit. Dus Roxanne Knetemann, dus.......................Wegzappen.
Oh ja natuurlijk. Dan kijk ik het einde....Hup Ellen.quote:Op zondag 22 september 2024 07:55 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik denk gewoon Jeroen en Karsten op Eurosport anders nog Sporza, keuze zat.
Lekker man. Hier ook de motoren (en Superbikes!) en F1 en nog allerlei losse races en dingen. En wielrennenquote:Op zondag 22 september 2024 07:19 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Motor GP, Heerenveen-FC Groningen, Feijenoord en PSV, daarna echt voetbal......Internationale-AC Milan.
Ja, eens wat leven erinquote:Op zondag 22 september 2024 09:48 schreef franklop het volgende:
Ik kan het topic nauwelijks bijhouden
populairder dan Peter de grote?quote:Op zondag 22 september 2024 10:16 schreef heywoodu het volgende:
Nog even een mooi resultaat om erin te gooien, World Cup-finale kanoslalom in Spanje:
[ afbeelding ]
Martikan op zijn 45e voor het eerst in 7 jaar weer een podium
Hoe zeer ik de term ook haat, hij is toch wel de 'GOAT' in de sport, met al in 1995 zijn eerste podium en een medaille op alle vijf Olympische Spelen waar hij van de partij was, Slowakije's nummer één sportheld aller tijden. Altijd mooi om iemand na zo lang toch nog te zien scoren.
Goede vraag, eens even nagevraagd. Lastig inschatten, omdat wielrennen bij ons natuurlijk heel groot is en kanoslalom totaal niet, maar in Slowakije is kanoslalom juist superpopulair (met ijshockey als absolute nummer één, dus wellicht dat Slafkovsky ofzo bovenaan staat).quote:Op zondag 22 september 2024 10:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
populairder dan Peter de grote?
Prima, vandaag over twee maanden de sleuteloverdracht en tot die tijd vooral wachten en onze eigen dingen regelen. Gisteren 'even' mijn boekenkast leeggehaald en dan kom je er achter hoe kut boeken zijn om in te pakken: al die verschillende maten gaan zó inefficiėnt een doos in en voor je het weet heb je 8 dozen vol en neemt het voor je gevoel veel meer ruimte in dan wanneer je het gewoon in de kast had laten staanquote:En aangezien we toch in de SC zitten, hoe gaat het met de voorbereidingen voor je nieuwe woning?
Je kijkt toch wel gewoon sport met de kleine als papa 's nachts geroepen wordt?quote:Op zondag 22 september 2024 10:23 schreef franklop het volgende:
Het was iets te laat vanacht en iets te vroeg wakker. Gelukkig riep de kleine om mama en niet papa
Haha, herkenbaar. Een groot deel van mijn boeken heeft na de laatste verhuizing een mooi plaatsje op zolder gekregenquote:Op zondag 22 september 2024 10:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Goede vraag, eens even nagevraagd. Lastig inschatten, omdat wielrennen bij ons natuurlijk heel groot is en kanoslalom totaal niet, maar in Slowakije is kanoslalom juist superpopulair (met ijshockey als absolute nummer één, dus wellicht dat Slafkovsky ofzo bovenaan staat).
[..]
Prima, vandaag over twee maanden de sleuteloverdracht en tot die tijd vooral wachten en onze eigen dingen regelen. Gisteren 'even' mijn boekenkast leeggehaald en dan kom je er achter hoe kut boeken zijn om in te pakken: al die verschillende maten gaan zó inefficiėnt een doos in en voor je het weet heb je 8 dozen vol en neemt het voor je gevoel veel meer ruimte in dan wanneer je het gewoon in de kast had laten staan
Je hebt de opvoeding al goed voor elkaarquote:Op zondag 22 september 2024 10:23 schreef franklop het volgende:
Het was iets te laat vanacht en iets te vroeg wakker. Gelukkig riep de kleine om mama en niet papa
Snachts wordt ze nauwelijks meer wakker, dus dat scheelt.quote:Op zondag 22 september 2024 10:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je kijkt toch wel gewoon sport met de kleine als papa 's nachts geroepen wordt?
Ze toont alleen nog iets te weinig interesse in sport. Paw Patrol is nog steeds interessanter helaasquote:Op zondag 22 september 2024 10:30 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Je hebt de opvoeding al goed voor elkaar![]()
Op zich wel, alleen is het overgrote merendeel van mijn boeken in twee categorieėn te verdelen: geschiedenis en/of sport. En die wil ik allemaal 'ooit' eens lezen, maar jaquote:Op zondag 22 september 2024 10:29 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar. Een groot deel van mijn boeken heeft na de laatste verhuizing een mooi plaatsje op zolder gekregenin plastic kratten. Heb ook veel studieboeken en dictaten weggegooid of verkocht. Onder het mom, als je er al jaren niet meer in gekeken hebt kun je ook wel zonder.
Geen dank.quote:
Ik was iets te fanatiek vanochtend. Toch nog paar uurtjes bijgeslapen. Sportman hč ? Die zoekt de grenzen op.quote:Op zondag 22 september 2024 10:23 schreef franklop het volgende:
Antwoord van een diehard sportvolger uit Slowakije over mijn vraag of Martikan de grootste sportheld van het land isquote:Op zondag 22 september 2024 10:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
populairder dan Peter de grote?
quote:In what he achieved surely yes, definitely one of our all-time top guys alongside of the Hochschorner twins and Peter Sagan. The Slovak sport hall of fame
In popularity Petra Vlhovį
In most famous celebrity and every-slovak-teenie-icon-and-idol Juraj Slafkovskż
Video niet beschikbaar.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:29 schreef heywoodu het volgende:
Kwartfinale WK zaalvoetbal, Paraguay was 'een beetje' dicht bij de gelijkmaker in de allerlaatste seconde...
Vanaf 1:35
Als je dit schermpje ziet, moet je even op 'Watch on YouTube' klikken.quote:
Geweldig en wat een hoog niveau. Nederland hoeft zich niet te schamen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je dit schermpje ziet, moet je even op 'Watch on YouTube' klikken.
[ afbeelding ]
De tekst daarboven betekent dat FIFA de optie uit heeft gezet om het buiten YouTube, zoals hier op FOK!, te kijken, iets wat sommige kanalen irritant genoeg doen
Anders even op de titel zelf klikken, dan gaat 'ie ook naar YouTube. Of hier.
Goeiemorgenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je dit schermpje ziet, moet je even op 'Watch on YouTube' klikken.
[ afbeelding ]
De tekst daarboven betekent dat FIFA de optie uit heeft gezet om het buiten YouTube, zoals hier op FOK!, te kijken, iets wat sommige kanalen irritant genoeg doen
Anders even op de titel zelf klikken, dan gaat 'ie ook naar YouTube. Of hier.
En via FIFA Plus (gratis), genoeg opties. Ik heb er eigenlijk wel zin inquote:Op zondag 6 oktober 2024 09:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen
17.00 uur,NOS.nl+NPO1 extra: LIVESTREAM
futsal finale WK (m):Bra-Arg Ook op de Belg....
En de goal!quote:Op zondag 6 oktober 2024 09:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen
17.00 uur,NOS.nl+NPO1 extra: LIVESTREAM
futsal finale WK (m):Bra-Arg Ook op de Belg....
Zware valpartij bij Nations cup. Ziet er slecht uit voor Feivre.quote:
Blijkbaar wel in orde gelukkig, iets met z'n oog, maar verder niet al te heftig.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zware valpartij bij Nations cup. Ziet er slecht uit voor Feivre.
Leek weer op iets met hart. Gelukkig maar.quote:Op maandag 7 oktober 2024 07:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Blijkbaar wel in orde gelukkig, iets met z'n oog, maar verder niet al te heftig.
Ha ha. Goeiemorgen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:41 schreef borisz het volgende:
Het schijnt dat ik vanmiddag in Zaltbommel was..
Of moet ik zeggen
Mogguh! Mooie plannen voor vandaag?quote:
Zo terug bed in. Paar mindere dagen dus veel rusten. Vanmiddag Ronde van Lombardije. Eerst Dit was het nieuws. Misschien later nog voetbalcolumn voor de FP. Et tu ? Nog iets sportiefs ?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 07:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mogguh! Mooie plannen voor vandaag?
Oei, rustig aan en beterschap!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo terug bed in. Paar mindere dagen dus veel rusten. Vanmiddag Ronde van Lombardije. Eerst Dit was het nieuws. Misschien later nog voetbalcolumn voor de FP. Et tu ? Nog iets sportiefs ?
Ik zal heel de rest van m'n kleurrijke leven af en toe gas terug moeten nemen. (Laatste twee jaar 2 hartaanvallen, open hartoperatie en prostaat K.....)quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oei, rustig aan en beterschap!
En goede tip, ik vergeet elk jaar weer dat Lombardije op zaterdag ipv zondag is![]()
Verder vooral veel op twee en vier wielen kijken, en wat World Cups klimmen inhalen
Eurosportquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 15:14 schreef tong80 het volgende:
VRT zendt Lombardije uit, maar heeft niet de rechten om het naar Nederland te sturen.
Oh, dank je. Over het hoofd gezien.quote:
Sowieso vandaag:quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Bijzonder weinig. Al zal @:heywoodu zo wel met een uitgebreide lijst komen
Daarom. Kon zelf weinig vinden. Bij gemotoriseerde sport ligt m'n "interesse" alleen bij MotoGP, F1 en Herling en co.. Verder had ik de Marathon van Chicago al aangestreept. Die noemde heywoodu ook.quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Bijzonder weinig. Al zal @:heywoodu zo wel met een uitgebreide lijst komen
Taartquote:
Is inmiddels op. Je bent immers maar één keer jarig.quote:
In principe ben je hopelijk vaker jarigquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 08:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is inmiddels op. Je bent immers maar één keer jarig.
Eens kijken. Ik heb op mijn lijstje voor vandaag het volgende:quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 07:55 schreef tong80 het volgende:
Ik ga drie uurtjes liggen voor Betuwezorg komt. Wat ligt er voor sport in het verschiet vandaag @:heywoodu ?
Oh ja, ook nogquote:
Ik kijk niet zoveel veldrijden, dus...wie is de tuinkabouter?quote:
Eli Iserbyt, die mag 3 wedstrijden vanaf de bank toekijken met dank aan de UCIquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kijk niet zoveel veldrijden, dus...wie is de tuinkabouter?
Is ook makkelijk overheen te kijkenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kijk niet zoveel veldrijden, dus...wie is de tuinkabouter?
Goeiemiddag op deze sportdag.quote:
Beste impressie van Robert Downey Jr?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:31 schreef Faraday01 het volgende:
Als je de komende uren wat te doen wilt hebben: het wk ironman is net begonnen. Te volgen op YouTube
Op m'n tandvlees.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:15 schreef Felagund het volgende:
Dit topic gaat veel sneller dan de vorige, kan het bijna niet meer bijhouden.
Goedenacht!quote:
De vloer is al uitgezocht en besteldquote:Op zondag 10 november 2024 09:09 schreef Faraday01 het volgende:
Wat staat er vandaag op het sportprogramma? Of ben je nog druk met vloeren en meubels uitzoeken
Bwoah, geniet er vanquote:Op zondag 10 november 2024 09:14 schreef franklop het volgende:
Ik heb een wijn en kaas proeverij vandaag
Vanmiddag en morgen nog een dubbel cross programmaquote:Op zondag 10 november 2024 09:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De vloer is al uitgezocht en besteld
Verder is dit een van de tragere weekeinden wat sport betreft, een beetje tussen de volle bak zomer en volle bak winter in. Darts, schaatsen, nog even 3x3 terugkijken, eventueel wat beachvolleybal, NASCAR en wat losse dingen hier en daar, mooi tijd om eens wat in te gaan halen dus.
Oh ja, crossen ook nogquote:Op zondag 10 november 2024 09:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Vanmiddag en morgen nog een dubbel cross programma
Wanneer krijg je de sleutel?
quote:
Thuis@quote:Op zondag 1 december 2024 14:42 schreef kleinzusje het volgende:
Waar zijn jullie ?
Heywoodu, Bruce en Boris ?
En alle lieve sportvriendjes![]()
Veel bezig geweest in ons nieuwe huis, druk gemaakt over de reisplannen/het langlaufseizoen van m'n vriendin (wat samen valt, vorige week woensdag de sleutels gekregen, afgelopen dinsdag is ze vertrokken en de gedachte dat ze overal daar aan het rondrijden is in d'r eentje doet mijn hartkleppen gieren van de zenuwenquote:Op zondag 1 december 2024 14:42 schreef kleinzusje het volgende:
Waar zijn jullie ?
Heywoodu, Bruce en Boris ?
En alle lieve sportvriendjes![]()
Het lampje brandde heel ergens in de verte. Maar dit gaat over veldrijdenquote:Op maandag 30 december 2024 18:29 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Bij Diegem hoort eerder bier dan koffie
Goede hoop dat het lukt in 2025.quote:Op maandag 30 december 2024 18:42 schreef franklop het volgende:
Ondanks de ingezette sprint krijgen we dit topic niet vol in 2024 vrees ik
Dit is met recht een slowchat.quote:Op zondag 5 januari 2025 15:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Goede hoop dat het lukt in 2025.
Mogguh!quote:
Daar zit een liedje in. Net m'n wandelingetje gedaan. Voor het eerst dat ik het een beetje koud vond. Wel lekker.quote:
Wat staat er op de agenda ?quote:
De nodige wintersporten, met één duidelijke uitschieter: de afdaling in Wengen op de Lauberhorn, één van de twee grote afdalingsklassiekersquote:
Oe leuk. Hoe laat ?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 08:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De nodige wintersporten, met één duidelijke uitschieter: de afdaling in Wengen op de Lauberhorn, één van de twee grote afdalingsklassiekers
hoe laat begint dit genot?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 08:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De nodige wintersporten, met één duidelijke uitschieter: de afdaling in Wengen op de Lauberhorn, één van de twee grote afdalingsklassiekers
12.45!quote:
Goeieavond en prettig sportweekend.quote:
kleinzusje, jij was toch altijd zo irritant?quote:
Huh ?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:48 schreef mitt het volgende:
[..]
kleinzusje, jij was toch altijd zo irritant?
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:48 schreef mitt het volgende:
[..]
kleinzusje, jij was toch altijd zo irritant?
Ja sommige dingen vergeet je na al die jaren niet.quote:
quote:Op zondag 26 januari 2025 07:36 schreef mitt het volgende:
[..]
Ja sommige dingen vergeet je na al die jaren niet.
Ja dat was hoog nodig om types zoals jij in bedwang te houden..quote:
quote:Op zondag 26 januari 2025 10:18 schreef mitt het volgende:
[..]
Ja dat was hoog nodig om types zoals jij in bedwang te houden..
Tijd om deze SC weer tot grote hoogte te laten stijgen, kleinzusje.quote:
Wordt na twee jaar wel tijd voor een nieuw topicquote:
1 topic per (winter)Spelen toch?quote:Op zondag 26 januari 2025 11:01 schreef mitt het volgende:
[..]
Wordt na twee jaar wel tijd voor een nieuw topic
Ik heb een spuitje als kwetsbare doelgroep, Beterschap.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 07:02 schreef franklop het volgende:
Goedemorgen!
Virus waait weer rond door het huis, nu ik aan de beurt
Heel lang gehad vanwege mijn astma, maar nu ook alweer tijdje vanaf. Sinds de kleine er is wel stuk vaker ziekquote:Op dinsdag 28 januari 2025 07:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een spuitje als kwetsbare doelgroep, Beterschap.
Hier zit er altijd een bepaalde volgorde in. Gekmakend.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Heel lang gehad vanwege mijn astma, maar nu ook alweer tijdje vanaf. Sinds de kleine er is wel stuk vaker ziek
Nog wilde plannen tong?quote:
FOK!en, stukje wandelen, voetballen kijken, WK veldrijden, rugby, kranten lezen, Koos (Herman Brood) lezen en lekker eten. Niet wild maar wel relaxt.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:10 schreef mitt het volgende:
[..]
Nog wilde plannen tong?
Nordic walking, achter de rollator de dames wild maken?
Lekker man. Niks mis mee. gijpquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
FOK!en, stukje wandelen, voetballen kijken, WK veldrijden, rugby, kranten lezen, Koos (Herman Brood) lezen en lekker eten. Niet wild maar wel relaxt.
Et tu ?quote:
Sporten kijken bij de kinders is altijd een hoogtepunt in de week.quote:
Hoppaaaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |