quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat kwam omdat we hier in Nederland onze muil niet kunnen houden en de dag hardop doornemen als een liedje onder de 130bpm is.
Na Gjon’s Tears moet er weer even iets vrolijks komen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:35 schreef NailQueen het volgende:
Sandra Kim was eerder van Tix en Efendi. Ze gooien de optredens door elkaar.
Helena kwam na Gjon's Tearsquote:Op woensdag 4 januari 2023 21:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Na Gjon’s Tears moet er weer even iets vrolijks komen.
Ik weet niet wat er in de echte show zat?
Zo leer je nog eens watquote:Op woensdag 4 januari 2023 21:39 schreef H_T het volgende:
Oh was Sandra Kim 13?Wordt nooit genoemd!
Ja, al gaat Sandra Kim ook nog naar de opening van een zak friet hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:44 schreef NailQueen het volgende:
Waar een songfestivalschnabbel is is Johnny Logan.
quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:46 schreef Cee het volgende:
Vriendin van me was op vakantie in Dublin en vloog vanmiddag terug en kwam hem tegen op het vliegveld!
Dat geeft-ie zelf ook toequote:Op woensdag 4 januari 2023 21:44 schreef NailQueen het volgende:
Waar een songfestivalschnabbel is is Johnny Logan.
What's another Ier?quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:46 schreef Cee het volgende:
Vriendin van me was op vakantie in Dublin en vloog vanmiddag terug en kwam hem tegen op het vliegveld!
en door...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |