Geen idee. Die is voor z'n eigen bestwil gecancelled lijkt het.quote:Op donderdag 17 november 2022 22:19 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met Braddie?
'Zelensky is ook een bad guy.'quote:Op donderdag 17 november 2022 22:19 schreef Ronald het volgende:
Wierd is inderdaad wel een prutser, maar ben niet verbaasd dat Johan hem heel goed vindt als je recentelijk Johan’s gelul over de Oekraïne oorlog hebt gehoord.
Inderdaad, een vervelende Napoleon is het volgens Johan.quote:Op donderdag 17 november 2022 22:21 schreef superniger het volgende:
[..]
'Zelensky is ook een bad guy.'
Zal toch geen nieuws voor hem geweest zijn dat Marcel en Sander wat minder zijn gecharmeerd van Weird Duck.quote:Op donderdag 17 november 2022 22:23 schreef Dutch_view het volgende:
Denk dat Johan nu ook geen topfan meer van Marcel is
quote:Op donderdag 17 november 2022 22:26 schreef Gehrman het volgende:
Wierd mag wel z'n dukje in Fidan steken.
CP86 ook ooit, veel recenter.quote:Op donderdag 17 november 2022 22:29 schreef Gehrman het volgende:
De NSB is toen toch ook verboden gemaakt.
Ik ken Wierd niet goed maar vind zijn duiding over de oorlog en Rusland in het algemeen altijd prima, ook behoorlijk neutraal. Komt op mij gewoon over als een welbespraakte man met kennis van zaken.quote:Op donderdag 17 november 2022 22:19 schreef Ronald het volgende:
Wierd is inderdaad wel een prutser, maar ben niet verbaasd dat Johan hem heel goed vindt als je recentelijk Johan’s gelul over de Oekraïne oorlog hebt gehoord.
Bereid je voor op een schok: ja.quote:Op donderdag 17 november 2022 22:42 schreef nils_22 het volgende:
Heeft er ooit iemand gelachen om Sander Schimmelpener?
Wordt nog steeds zwaar gestalkt en lastig gevallen.quote:Op donderdag 17 november 2022 22:19 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met Braddie?
Wat hij nu over de oorlog zegt is inderdaad niet heel gek ofzo, het punt is alleen dat Wierd altijd zo te werk gaat. Eerst jarenlang Poetin min of meer op het schild hijsen of in ieder geval zeer mild over hem oordelen en nu ineens de vermoorde onschuld spelen. Dat is dus typisch Wierd, ik volg hem al jaren op Twitter en dat patroon zie je steeds weer.quote:Op donderdag 17 november 2022 22:45 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik ken Wierd niet goed maar vindt zijn duiding over de oorlog en Rusland in het algemeen altijd prima, ook behoorlijk neutraal. Komt op mij gewoon over als een welbespraakte man met kennis van zaken.
Nee, irritante lul is hetquote:Op donderdag 17 november 2022 22:42 schreef nils_22 het volgende:
Welbespraakt? Jaquote:Op donderdag 17 november 2022 22:45 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik ken Wierd niet goed maar vindt zijn duiding over de oorlog en Rusland in het algemeen altijd prima, ook behoorlijk neutraal. Komt op mij gewoon over als een welbespraakte man met kennis van zaken.
Ik! Ik hou wel van zijn bravourequote:Op donderdag 17 november 2022 22:42 schreef nils_22 het volgende:
Slimme gast inderdaad, met een slim verdienmodel waar zuur doen op Twitter onderdeel van is.quote:Op vrijdag 18 november 2022 08:10 schreef matthijst het volgende:
Beetje suf dat ie zegt dat hij tegen kritiek kan, maar zn twitter vol staat van geirriteerde reacties en blocks.
't is een slimme gast, maar soms heeft ie van die onnozele redenaties.
"Of ik nou wel of niet vlieg, het vliegtuig gaat toch wel, dus kan ik net zo goed vliegen"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |