Dus hoeven ze het "gemaakte" ook geen 24/7 vol te houden.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:05 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik. Laten elkaar vrij in wat ze doen en hebben daarin een goede balans gevonden.
Ererondje door de loods, confettikanonnenquote:Op donderdag 17 november 2022 16:09 schreef R0T29 het volgende:
Lafjes applaus voor Martin...die had toch wel verwacht dat hij op de schouders zou gaan
Hahaha hier hetzelfde probleem!quote:Op donderdag 17 november 2022 16:11 schreef Loveable het volgende:
Schiet op, ik moet maar de wc maar wil zien wie het niet haalt
Precies dat...TV momentje pakkenquote:Op donderdag 17 november 2022 16:11 schreef Ireth het volgende:
Wat zit bep nou weer te miepen? Ze deed het daarstraks toch ook??
Je had al 4x kunnen gaan geloof ikquote:Op donderdag 17 november 2022 16:11 schreef Loveable het volgende:
Schiet op, ik moet maar de wc maar wil zien wie het niet haalt
quote:Op donderdag 17 november 2022 16:14 schreef Chanel5 het volgende:
goffer kijk ik de hele tijd naar twijfelmiep wil ik hier wat typen en dan gaat ze.....
Zoe 25quote:
Ik had niet anders verwacht met een defensie achtergrond, dus easy peacy.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:16 schreef KinKiJan het volgende:
Netjes Wanda, had ik niet verwacht
quote:Op donderdag 17 november 2022 16:16 schreef HappyCharly het volgende:
Lijkt me ook gęnant als je weet dat je dit niet kunt en dan toch moet
mogen ze niet weigeren?
Wanda ja? Dacht Kim Dquote:Op donderdag 17 november 2022 16:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht met een defensie achtergrond, dus easy peacy.
Volgens mij werkt haar man bij defensie alleenquote:Op donderdag 17 november 2022 16:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht met een defensie achtergrond, dus easy peacy.
Zij ook.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Volgens mij werkt haar man bij defensie alleen
Daar zie je weinig van danquote:Op donderdag 17 november 2022 16:20 schreef R0T29 het volgende:
Mora heeft 2 nieuwe knieën dus ze doet het niet, zegt ze.
Jaquote:Op donderdag 17 november 2022 16:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Jeffrey
Jij verwacht dat het prijskaartje er nog aan hangt?quote:
Las net Info over Wanda maar staat niet bij dat ze in de Defensie gezeten heeft alleen haar vriendquote:
Neen, van de Febo, die hebben een paar dubbele namen in van deelnemers die er toch niets van bakken, leuk voor TV.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Jeffrey
Kloptquote:Op donderdag 17 november 2022 16:21 schreef Loveable het volgende:
[..]
Las net Info over Wanda maar staat niet bij dat ze in de Defensie gezeten heeft alleen haar vriend
KimK ¤ 225quote:Op donderdag 17 november 2022 16:23 schreef Loveable het volgende:
Zoe 25
Bern 250
Kenzy 250
Martin 250
Babet 50
Wanda 250
Mexx 25
Moraima 0
Rupert 250
KimK 200
Haar vriend werkt bij Defensie, waardoor zij het gewend zijn om elkaar voor een langere periode niet te zien.quote:
Bij de Etos.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Haar vriend werkt bij Defensie, waardoor zij het gewend zijn om elkaar voor een langere periode niet te zien.
Wanda werkt nu een paar jaar als verkoopmedewerkerster.
Wat een lul.quote:
volgens mij kimk en kenzy 225quote:Op donderdag 17 november 2022 16:23 schreef Loveable het volgende:
Zoe 25
Bern 250
Kenzy 250
Martin 250
Babet 50
Wanda 250
Mexx 25
Moraima 0
Rupert 250
KimK 200
ja daarom 225, max was 250quote:
1575?quote:Op donderdag 17 november 2022 16:30 schreef Kakadylo het volgende:
Heb die som hierboven berekend en KimK al meteen erin verwerkt
Sfeerspons.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:30 schreef HappyCharly het volgende:
Aww zielig voor Babette, helemaal huilen
geen ideequote:Op donderdag 17 november 2022 16:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Stond er niets op dat scherm in die streams?
Nee,daar was iemand aan het prutsen.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Stond er niets op dat scherm in die streams?
vind het lege balletje ook verdachtquote:Op donderdag 17 november 2022 16:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,daar was iemand aan het prutsen.
Als je deze getallen niet uit je hoofd kunt optellen ben je ook wel afquote:Op donderdag 17 november 2022 16:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan kom ik daar op uit ja en nog uit m'n hoofd ook
Willen ze weer geheim houden wat weer niet lukt.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,daar was iemand aan het prutsen.
Ja ja,zeker.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind het lege balletje ook verdacht
De hele avond gaat ze Nadiren en bij iemand op schoot zitten om gekroeld te worden.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:14 schreef chufi het volgende:
Die gaat zo huilen en de hele avond mokken
Heb jou anders helemaal niet gehoordquote:Op donderdag 17 november 2022 16:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je deze getallen niet uit je hoofd kunt optellen ben je ook wel af
Ja, nu voor de tweede keer.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:36 schreef lojanda het volgende:
Heeft Marciano eigenlijk al iets tegen Kim gezegd?
Je was er bijna maar niet helemaal!quote:Op donderdag 17 november 2022 16:36 schreef lojanda het volgende:
Ze komen het weekend wel door.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:35 schreef Dotteke het volgende:
Nou dat was weer makkelijk verdiend
ja, hij vond dat ze het goed had gedaan, zijzelf nietquote:Op donderdag 17 november 2022 16:36 schreef lojanda het volgende:
Vast iets positiefsquote:Op donderdag 17 november 2022 16:36 schreef lojanda het volgende:
Precies, en als dat geen dikke sigaren voor de manager worden weet ik het ook niet meerquote:Op donderdag 17 november 2022 16:38 schreef lojanda het volgende:
1575,- kunnen ze weer een lading bier en wijn inslaan..
Klopt weer geen zak van. Maar zo rolt de Febo.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan kun je er beter gewoon een balletje minder instoppen want dat valt niet opquote:Op donderdag 17 november 2022 16:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Klopt weer geen zak van. Maar zo rolt de Febo.
Reken maar op een paar meer lege balletjes.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan kun je er beter gewoon een balletje minder instoppen want dat valt niet op
is voor de spanning, wat zou daar voor verdachts aan moeten zijn. er moesten gewoon 10 man hangenquote:Op donderdag 17 november 2022 16:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 november 2022 16:40 schreef Charmian het volgende:
gaan ze weer met die m&m's...bij de volgende boodschappen zitten ze ook in mijn tas
Wat denken ze daarmee dan te bereiken behalve wantrouwen?quote:Op donderdag 17 november 2022 16:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Reken maar op een paar meer lege balletjes.
Mooi uitzicht wel.quote:
wantrouwen jegens wie? de regie?quote:Op donderdag 17 november 2022 16:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat denken ze daarmee dan te bereiken behalve wantrouwen?
Ik krijg er ook iedere keer zin in als ik het zie. Heb wel een zak in huis maar heb de verleiding tot nu toe nog kunnen weerstaanquote:Op donderdag 17 november 2022 16:40 schreef Charmian het volgende:
gaan ze weer met die m&m's...bij de volgende boodschappen zitten ze ook in mijn tas
Boeit ze niet,er zaten namen niet bij.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als ze toch met SL's bezig zijn, doe deze maar. Gaan we dat regelen Febo?quote:
of de febo maakt ze gewoon even duidelijk dat zij kunnen doen wat ze willen.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
ze hebben de ballen niet geteld, de briefjes die er inzaten niet nagekeken, dus hoe zouden ze dat weten?quote:Op donderdag 17 november 2022 16:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Boeit ze niet,er zaten namen niet bij.
Is het dan een slechte voorbereiding?quote:Op donderdag 17 november 2022 16:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
ze hebben de ballen niet geteld, de briefjes die er inzaten niet nagekeken, dus hoe zouden ze dat weten?
Wanda heeft ze geteld.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
ze hebben de ballen niet geteld, de briefjes die er inzaten niet nagekeken, dus hoe zouden ze dat weten?
Lief dat ze haar nu even steunen.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:48 schreef lojanda het volgende:
Ik snap Moraima wel met haar twee nieuwe knieën.
quote:Op donderdag 17 november 2022 16:49 schreef Sestra666 het volgende:
beste bewoners, graag stil zijn bij het roken (ofzoiets)
zoe: hou je bek mannnn
Haar ouders moeten toch ook wel heel erg trots op haar zijnquote:Op donderdag 17 november 2022 16:49 schreef Sestra666 het volgende:
Die had ze toch ook bij het trampoline...quote:Op donderdag 17 november 2022 16:48 schreef lojanda het volgende:
Ik snap Moraima wel met haar twee nieuwe knieën.
Gele kaart incoming. Beter nog; toneelhaakje.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:49 schreef Sestra666 het volgende:
Idd, Zoë en Mexx dat is weer een aanfluiting.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lief dat ze haar nu even steunen.
Met Zoe heb ik 0 medelijden.
of je springt op een trampo of 1 meter naar beneden op een dun matje zit nogal een verschil inquote:Op donderdag 17 november 2022 16:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die had ze toch ook bij het trampoline...
weet ik veel, het is ook weinig interessantquote:Op donderdag 17 november 2022 16:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is het dan een slechte voorbereiding?
Okee.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
weet ik veel, het is ook weinig interessant
Daar durfde ze uiteindelijk wel en ging goed maar daar kom je anders terecht op je knieën, van die hoogte met dat gewicht op de harde grond terechtgekomen is een ander verhaal.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kamer 3 kan hier wat van leren.quote:
KimD reageerde te snel waardoor je al genoeg weetquote:Op donderdag 17 november 2022 16:48 schreef Hoempah het volgende:
Jeffrey zegt dat ie een zak tot aan zijn knieën heeft. Moraima kijkt KimD aan.
nog niet zo gelachen als tijdens het wachten op de opdrachtquote:Op donderdag 17 november 2022 16:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kamer 3 kan hier wat van leren.
Het mooiste was toen ze de loods binnenliepen.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
nog niet zo gelachen als tijdens het wachten op de opdracht![]()
quote:Op donderdag 17 november 2022 16:54 schreef lojanda het volgende:
Pfff verschrikkelijk weer hoe plat Jeff weer praat
Als ie plat kan proat`n,moe je `t nie loat`n.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:54 schreef lojanda het volgende:
Pfff verschrikkelijk weer hoe plat Jeff weer praat
Ja dat komen ze zeker wel, wordt Jeff wel te makkelijk gemaakt om zo iedereen te voorzien.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze komen het weekend wel door.
Plat qua taalgebruik. Die kamer zit nog echt in de poep- en plasfase.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ie plat kan proat`n,moe je `t nie loat`n.
Als je meedoet aan een spelshow dan zou iedereen het in principe moeten kunnen halenquote:Op donderdag 17 november 2022 17:02 schreef pingu66 het volgende:
Ik zou iemand met een rode baard voor 300% NIET serieus nemen. Trouwens was zijn eerste reactie na het horen van het totaal bedrag : "matig,matig"
Febo Isaac vind er weer wat van...quote:Op donderdag 17 november 2022 17:02 schreef pingu66 het volgende:
Ik zou iemand met een rode baard voor 300% NIET serieus nemen. Trouwens was zijn eerste reactie na het horen van het totaal bedrag : "matig,matig"
Ui change WTF na 12 jaar ofzoquote:Op donderdag 17 november 2022 17:05 schreef freaky40 het volgende:
De kleur van de baard van Isaac is al net zo rood als het logo van de Febo...zie mijn avater...(overigens het oude logo uit de 60's)
is wel weer eens wat anders dan gejank en geroddel, eindelijk een beetje lachen, dan maar over poepiekakkiedrolletje of de punani van kimdquote:Op donderdag 17 november 2022 17:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Plat qua taalgebruik. Die kamer zit nog echt in de poep- en plasfase.
Waarom zou ze daar niet trots op mogen zijn? Heeft genoeg geld gekost Ik zou er ook niet over zwijgenquote:Op donderdag 17 november 2022 17:02 schreef Kakadylo het volgende:
KimD die (telkens) loopt te vertellen dat ze haar poes voor 3k heeft laten doen is geenszins het toonbeeld van snuggerheid
Ik denk niet dat de Febo ze getest heeft met fysieke opdrachten vooraf,bovendien kost dat de febo veels te veel geld dus kneusjes erin.😅quote:Op donderdag 17 november 2022 17:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je meedoet aan een spelshow dan zou iedereen het in principe moeten kunnen halen
tis dat. Ik ben dan wel ouder maar heb er wel om moeten lachenquote:Op donderdag 17 november 2022 17:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
is wel weer eens wat anders dan gejank en geroddel, eindelijk een beetje lachen, dan maar over poepiekakkiedrolletje of de punani van kimd
het is wel wat anders of je een soort koprol maakt, dan dat je een landing moet maken op een dun matje waarbij alle gewicht ineens op je knieen terecht komtquote:Op donderdag 17 november 2022 16:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vind deze wel passend bij al die RLS's tegenwoordig met Febo's, dus volledig on topic.quote:Op donderdag 17 november 2022 17:07 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Ui change WTF na 12 jaar ofzo
Prima UI.quote:Op donderdag 17 november 2022 17:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vind deze wel passend bij al die RLS's tegenwoordig met Febo's, dus volledig on topic.
Omdat vervolgens de hele loods het weet en het een eigen leven gaat leiden want dit gaat ze nog duizend keer horenquote:Op donderdag 17 november 2022 17:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Waarom zou ze daar niet trots op mogen zijn? Heeft genoeg geld gekost Ik zou er ook niet over zwijgen
KimD is een kruising tussen een anaconda en een tijgerquote:
Ach,Wendy wil nieuwe tetten.quote:Op donderdag 17 november 2022 17:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Omdat vervolgens de hele loods het weet en het een eigen leven gaat leiden want dit gaat ze nog duizend keer horen
Gelijk meerdere sessies.quote:Op donderdag 17 november 2022 17:27 schreef pingu66 het volgende:
Babbel maakt er wel een heel drama van.......tijd voor een gesprek bij de psycholoog.
Nou dat dus.quote:Op donderdag 17 november 2022 17:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ach,Wendy wil nieuwe tetten.
Boeiend.
Ik ben echt streetwise ja toch bro. Met mijn swag en beschuit blaas ik elk verhaaltje uit.quote:Op donderdag 17 november 2022 17:27 schreef FreshFruit het volgende:
Beschuitfluiten.
Prima niveau.
[ afbeelding ]
En geurkaarsen.quote:Op donderdag 17 november 2022 17:44 schreef Sociologica het volgende:
Dank voor het bijhouden van het verloop vd opdracht ben weer helemaal bij.
Zwengel de stream aan en val direct weer in een janktirade van Mirthe die verzint waar ze allemaal nog meer aanspraak op wil maken. Nu wil ze ook highlights. Pff
Ja die wilt ze echt heel graag.quote:
Net ook: "Ik heb gisteren voor het eerst een eitje durven bakken."quote:Op donderdag 17 november 2022 17:46 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja die wilt ze echt heel graag.
Net als een fleecedeken
En een trui
En pecannoten
En cacao
Wat een gezeik
Wie niet? En wat weedquote:Op donderdag 17 november 2022 17:46 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja die wilt ze echt heel graag.
Net als een fleecedeken
En een trui
En pecannoten
En cacao
Wat een gezeik
BS ze schonk zichzelf ook nog een 2de of was het 3de glas in. Mar Mirthe komt altijd tekort, maar klaagt alleen bij anderen en gaat dan niet naar Jeff.quote:Op donderdag 17 november 2022 17:49 schreef FreshFruit het volgende:
Haar glaasje wijn zat minder in.
Ze klapte ze ook snel naar binnen.quote:Op donderdag 17 november 2022 17:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
BS ze schonk zichzelf ook nog een 2de of was het 3de glas in. Mar Mirthe komt altijd tekort, maar klaagt alleen bij anderen en gaat dan niet naar Jeff.
waarom zou mirthe geen highlights mogen als de dames al geblondeerd zijn en de heren al meerdere kleuren in hun baard hebben gekregen en Jeff ook highlights?quote:Op donderdag 17 november 2022 17:44 schreef Sociologica het volgende:
Dank voor het bijhouden van het verloop vd opdracht ben weer helemaal bij.
Zwengel de stream aan en val direct weer in een janktirade van Mirthe die verzint waar ze allemaal nog meer aanspraak op wil maken. Nu wil ze ook highlights. Pff
Eunice trapt daar niet in.quote:Op donderdag 17 november 2022 17:55 schreef Silves het volgende:
Zit de hebberd nu te zorgen dat Eunice alles voor haar gaat opknappen? en dan raar vinden dat iedereen haar niet mag..wat een geklets , ikke ook hebben..bah bah wat een mentaliteit!.
Mssn moet ze het gewoon vragen? Heeft ze dat gedaan of klaagt ze alleen maar weer, dat ze niet genoeg krijgt.quote:Op donderdag 17 november 2022 17:53 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom zou mirthe geen highlights mogen als de dames al geblondeerd zijn en de heren al meerdere kleuren in hun baard hebben gekregen en Jeff ook highlights?
Ik luister al een tijdje,Eunice laat haar voornamelijk praten.En geeft weinig toe.quote:Op donderdag 17 november 2022 17:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn moet ze het gewoon vragen? Heeft ze dat gedaan of klaagt ze alleen maar weer, dat ze niet genoeg krijgt.
Wie is een Heks?quote:Op donderdag 17 november 2022 18:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik luister al een tijdje,Eunice laat haar voornamelijk praten.En geeft weinig toe.
Prima bordjes weer.quote:
Jij.quote:
Kaarten gaat voor.quote:
Okquote:
Die mogen ze ook wel verbranden die kaarten zo hup de haard/vuurkorf inquote:
Wel rauwe geen gekookte andijvie..quote:
Triest, tafel opruimen voor je gaat eten, zo kan niet iedereen aan tafel. Zo niet sociaal!quote:
Eens!quote:Op donderdag 17 november 2022 18:05 schreef Loveable het volgende:
[..]
Wel rauwe geen gekookte andijvie..
Gehaktbal on the side.quote:Op donderdag 17 november 2022 18:05 schreef Sociologica het volgende:
Lekker hoor kilootje stamppot de neus
Die maakt een eigen versie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |