Weet ik.quote:
Dat viel me Berend ook zo op.Die nam alleen de stukken diagnose wat hem beviel.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:40 schreef greysbones het volgende:
Als ze naar de Fysio zijn geweest
heeft deze beste meneer ook vast gezegd
bewegen!
En dan de deur barricaderenquote:Op donderdag 17 november 2022 11:35 schreef Alocanda het volgende:
Ik hoop dat Wanda de volgende manager mag worden en dat ze gezellig met een hapje en een drankje met haar clubje in het kantoor gaat zitten.
This is TV dus dat kun je niet zeggen.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:42 schreef Verida het volgende:
@:KinKiJan Ik zou het bij elke manager normaal vinden dat ze de hele dag beschikbaar zijn, dus ook 's morgens.
En haten van Jeff
Haten is een veel te groot woord. Ik haat niet iemand die figureert in een RLS. Ik mag hem niet, vind hem een kwalijk karakter vertonen.
Die zijn de loods flink aan het ownen (copyright Wilco Utopia)quote:Op donderdag 17 november 2022 11:46 schreef greysbones het volgende:
Janet hoopt dat de FEBO er wat mee gaat doen
ik vind dat de FEBO al erg veel doet
je hoort steeds meer
komt van boven
of de buren zeggen
Jij reageert op een antwoord wat ik gaf aan KinkiJan.quote:
Ik had over je laatste opmerking in deze.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Jij reageert op een antwoord wat ik gaf aan KinkiJan.
Ik zei daar dat ik het bij elke manager normaal zou vinden dat ze heel de dag beschikbaar zouden zijn en doelde dus op elke manager in de loods.
en dan kom jij met This is tv.
Dat slaat dan toch helemaal nergens op
Ach zolang we verder lol hebben om deze RLS hoeven we het ook niet over alles met elkaar eens te zijnquote:Op donderdag 17 november 2022 11:42 schreef Verida het volgende:
@:KinKiJan Ik zou het bij elke manager normaal vinden dat ze de hele dag beschikbaar zijn, dus ook 's morgens.
En haten van Jeff
Haten is een veel te groot woord. Ik haat niet iemand die figureert in een RLS. Ik mag hem niet, vind hem een kwalijk karakter vertonen.
makkelijk zeggen van Matinquote:Op donderdag 17 november 2022 11:46 schreef FreshFruit het volgende:
Janet en Mattin willen graag dat "achter" iets gaat doen aan de uitslapers.
Echt wel.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
makkelijk zeggen van Matin
die ligt om 9 uur in bed
streamers zijn ook blij met mensen die savonds laat tv maken
Dacht even dat de Febo hier een stokje voor gestoken had want eerder deze week ging iedereen ineens vroeger naar bed een paar avonden en waren er twee slaapkamerstreams te zien.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
makkelijk zeggen van Matin
die ligt om 9 uur in bed
streamers zijn ook blij met mensen die savonds laat tv maken
Als iedereen om 8 uur eruit moet gaat dat ook veel minder wordenquote:
De gesprekken in de avond/nacht zijn het leukst.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als iedereen om 8 uur eruit moet gaat dat ook veel minder worden
zou de FEBO dat willen
ik denk het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |