-5 ... mooi of liever meer ?quote:Op donderdag 17 november 2022 01:34 schreef Charlotte-007 het volgende:
Mirthe : eerst 8 kilo eraf en nu weer 3 kilo erbij.
Wanneer was dat ... ze zitten nu in kantoor te keuvelen onder het genot van een drankjequote:Op donderdag 17 november 2022 01:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben aan het terugkijken, snap er geen zak van, eerst een uur ruzie maken en dan weer stoeien in bed ...![]()
Maar Jeffrey had wel gelijk, Kim reageert veel te emotioneel en niet rationeel ...
mannenlogica, soms moet je een vrouw even uit laten razen. Als je boos bent, ben je niet rationeelquote:Op donderdag 17 november 2022 01:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben aan het terugkijken, snap er geen zak van, eerst een uur ruzie maken en dan weer stoeien in bed ...![]()
Maar Jeffrey had wel gelijk, Kim reageert veel te emotioneel en niet rationeel ...
Veeeel eerder in de avond. Typisch hun dynamiek.quote:Op donderdag 17 november 2022 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer was dat ... ze zitten nu in kantoor te keuvelen onder het genot van een drankje
Vanavond tussen 2030 en 2200 uur, komt zo online, was vrij heftig ....quote:Op donderdag 17 november 2022 01:40 schreef chufi het volgende:
Wanneer was dat ... ze zitten nu in kantoor te keuvelen onder het genot van een drankje
OK .. Vraag KimD niet waar Neuquen ligt ...quote:Op donderdag 17 november 2022 01:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Vanavond tussen 2030 en 2200 uur, komt zo online, was vrij heftig ....
Ik herken soms wel wat dingen van mezelf in haar . Ook dat ineens heel raar uit de hoek komen , soms gekke vragen stellen. iets vragen wat mensen allang hebben gezegd. een vol hoofd alleen maar in gedachten zijn , en eigenlijk het gevoel hebben overal achteraan te hobbelenquote:Op donderdag 17 november 2022 01:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ja en dan stelt ze soms een wat aparte vraag. Nou en.
Makkelijk excuus ... Ik heb het nog steeds nietquote:Op donderdag 17 november 2022 01:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik herken soms wel wat dingen van mezelf in haar . Ook dat ineens heel raar uit de hoek komen , soms gekke vragen stellen. iets vragen wat mensen allang hebben gezegd. een vol hoofd alleen maar in gedachten zijn , en eigenlijk het gevoel hebben overal achteraan te hobbelen
dat vreet heel veel energie.
Veel gaat lang je heen. Dat stukje gooi ik maar op de ADHD
Of is het om haar bovenkleding te vrijwaren van haarbleekmiddelspetters die je niet wegkrijgtquote:Op donderdag 17 november 2022 01:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zag trouwens Wendy vanmiddag Jeff zijn haar wassen in haar BH, die heeft ook wel trek in een stukje Jeffrey denk ik ...
[ afbeelding ]
Ja, dat klinkt logisch .....quote:Op donderdag 17 november 2022 01:49 schreef chufi het volgende:
Of is het om haar bovenkleding te vrijwaren van haarbleekmiddelspetters die je niet wegkrijgt
Ja ik heb dat zelf niet zo maar ik ken wel iemand die ook een beetje zo is. Maar heeft niemand last van. Het is ook wel grappigquote:Op donderdag 17 november 2022 01:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik herken soms wel wat dingen van mezelf in haar . Ook dat ineens heel raar uit de hoek komen , soms gekke vragen stellen. iets vragen wat mensen allang hebben gezegd. een vol hoofd alleen maar in gedachten zijn , en eigenlijk het gevoel hebben overal achteraan te hobbelen
dat vreet heel veel energie.
Veel gaat lang je heen. Dat stukje gooi ik maar op de ADHD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Whutt huh ha ho nee gelukkig maarquote:Op donderdag 17 november 2022 01:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Makkelijk excuus ... Ik heb het nog steeds niet
quote:Op donderdag 17 november 2022 01:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, voor de dagdienst, Jeff en Kim in heftige discussie wel een aanrader ....![]()
[ afbeelding ]Je bent een schat!! DankjewelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ja ze danst als een jonge hinde op muziekquote:Op donderdag 17 november 2022 02:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Whutt huh ha ho nee gelukkig maar![]()
Het zijn gewoon kenmerken van iemand met ADHD , en dat heeft Mirthe .Ze is niet geestelijk gestoord, of wat dan ook, en het is ook zeker geen excuus. Het is ook niet iets waar je om gevraagd hebt. Maar het maakt het soms wel wat ingewikkelder. Er zitten ook hele mooie kanten aan , en die zie je bij haar ook .
En daar herken ik mezelf ook inquote:Op donderdag 17 november 2022 02:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ze danst als een jonge hinde op muziek
Ik zou met jou ook wel een dansje willen wagenquote:Op donderdag 17 november 2022 02:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En daar herken ik mezelf ook in![]()
![]()
Muziek en dansen is vrijheid . Mirthe danst heerlijk en gaat er helemaal op in.
quote:Op donderdag 17 november 2022 02:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou met jou ook wel een dansje willen wagen
Matje ligt in kamer 4.quote:Op donderdag 17 november 2022 07:21 schreef Dotteke het volgende:
De dames zijn er vroeg bij. Eunice zal zo wel buiten haar oefeningen gaan doen.
Ben benieuwd of het haar vandaag lukt om haar voet in haar nek te leggen
Ik zie het al, ze gaat binnen op het matje, valt mij wel tegen. Lekker in de regen en wind zou goed voor haar zijn. Wordt ze hard vanquote:
Het ziet er toch niet uit die baard zoquote:
Gooi er wat kilo's bij en het is net die vader uit The Fresh Prince Of Bel Air.quote:
correctquote:Op donderdag 17 november 2022 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het ziet er toch niet uit die baard zo
Mirthe is slimmer dan datquote:Op donderdag 17 november 2022 02:56 schreef Poesjuh het volgende:
Jeff wil mirthe voor manager zodat ze het verkloot.
Leila vindt dat gevaarlijk. Ik ook.
En lekker wijn drinken in kantoorquote:Op donderdag 17 november 2022 08:02 schreef engine het volgende:
Maar al wordt ze manager. Ook prima. Zoveel kan er ook weer niet fout gaan. Beetje eten bestellen
Van mij mag ze...zo hypocriet ben ik dan ook wel weerquote:Op donderdag 17 november 2022 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En lekker wijn drinken in kantoor
JAA / Look a like - Wie lijkt op wiequote:Op donderdag 17 november 2022 07:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gooi er wat kilo's bij en het is net die vader uit The Fresh Prince Of Bel Air.
Heerlijkquote:
Jeff is geweldig. Ik ben inmiddels gebrainwashed door hem. Jij nog niet zie ik? Moet je nog iets vaker kijken.quote:Op donderdag 17 november 2022 07:57 schreef engine het volgende:
[..]
Mirthe is slimmer dan dat![]()
Jeff is echt een idioot. Dit gaat niet om Mirthe, dit gaat weer over Jeff. Zodat hij weer kan zeggen hoe geweldig hij is. Opgerot met dat jong.
Het gaat niet best met je merk ikquote:Op donderdag 17 november 2022 08:27 schreef Seattle het volgende:
[..]
Jeff is geweldig. Ik ben inmiddels gebrainwashed door hem. Jij nog niet zie ik? Moet je nog iets vaker kijken.
Niemand komt iets tekort. Alles is er in overvloed.
Jeff master
Jeffquote:Op donderdag 17 november 2022 08:29 schreef engine het volgende:
[..]
Het gaat niet best met je merk ik![]()
Heel veel sterkte.
Een mens?? Een Godquote:Op donderdag 17 november 2022 08:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff is net een mens ... hij heeft leuke en minder leuke kanten
Veel over maatjes.quote:Op donderdag 17 november 2022 08:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Brief aan Joost
(PS ... ai ...had verdient .... journalist die niet zonder spelchecker kan blijkbaar)
Mogen ze post versturen?quote:Op donderdag 17 november 2022 08:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Brief aan Joost
(PS ... ai ...had verdient .... journalist die niet zonder spelchecker kan blijkbaar)
Nee.quote:
Jij ziet het dus ook.quote:
spelchecker haalt dat er niet uit als foutquote:Op donderdag 17 november 2022 08:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Brief aan Joost
In de streams knippen ze altijd het meest negatieve eruitquote:Op donderdag 17 november 2022 08:29 schreef Seattle het volgende:
[..]
Lieve Joost,
Het is niet wat je denkt, echt niet!
Ik kom er net achter dat een hoop mensen naast in de COS ook nog op Twimmer oid postquote:Op donderdag 17 november 2022 08:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh .. en de halve loods is dus in de keuken bezig met de polonaise .. thanx Febo voor de slaapstreams. File zeker.
[ afbeelding ]
En Martin uiteraard weer de grootste uitslover.
Done!quote:Op donderdag 17 november 2022 08:15 schreef maily het volgende:
[..]
JAA / Look a like - Wie lijkt op wie
Ja die helemaal, ik zag de foto in het topicquote:
Tiano had de M&M`s van KimW verstopt/weggegeven.quote:Op donderdag 17 november 2022 08:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat een hoop mensen naast in de COS ook nog op Twimmer oid post![]()
Ik was daar eigenlijk op zoek naar wat meer info en evt filmpjes over het gedoe tussen Kim en TianoIk hoorde KimW gister wel met Djedi over Tiano praten maar kwam er te laat in
![]()
Anyweez : Ik zag daar een aantal bekende namen en UI's langskomenHoe doen jullie dat?
![]()
Helaas niets over de ruzie en gesprekken gevonden
Kijk er dan niet naarquote:Op donderdag 17 november 2022 08:59 schreef R0T29 het volgende:
Het is gewoon echt een onsmakelijk gezicht wat die Erik aan het doen is...alle lepels even 20 keer door zijn mond...
Zeker. Maar toch kan ik het beter hebben dan dat hij snot en oogdrap op eet.quote:Op donderdag 17 november 2022 08:59 schreef R0T29 het volgende:
Het is gewoon echt een onsmakelijk gezicht wat die Erik aan het doen is...alle lepels even 20 keer door zijn mond...
en toch kan ik daar niet veel kwaads in zien.quote:
Snot en oogdrap ook?quote:Op donderdag 17 november 2022 09:01 schreef Verida het volgende:
[..]
en toch kan ik daar niet veel kwaads in zien.
Niemand zal na hem meer uit dat potje eten en het is gewoon zonde om het weg te gooien terwijl er nog iets in zit, dat herken ik echt wel .
ik heb het toch niet over snot en oogdrab?quote:
Ja daar had ik wel wat van meegekregen. Half.quote:Op donderdag 17 november 2022 08:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tiano had de M&M`s van KimW verstopt/weggegeven.
KimW komt er achter dat Tiano voor haar wil bepalen wat ze moet dragen,hoe zich te gedragen en wat ze mag eten.
Daar is ze het niet meer mee eens.
Nee, maar ik wel.quote:Op donderdag 17 november 2022 09:03 schreef Verida het volgende:
[..]
ik heb het toch niet over snot en oogdrab?
alhoewel de halve wereld snot eetmaar dat terzijde.
Volgens mij had DGK_Tegengas rond die tijd een storing.quote:Op donderdag 17 november 2022 09:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja daar had ik wel wat van meegekregen. Half.
Later had ze het daar ook met Djedi over , en voor het eerst zag ik iets van dat besef in haar woorden . Vandaar dat ik op zoek was naar filmpjes en wat meer info.
dan mag jij lekker posten over snot en oogdrabquote:
Ehh twimmer? Of twitter?quote:Op donderdag 17 november 2022 08:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat een hoop mensen naast in de COS ook nog op Twimmer oid post![]()
Ik was daar eigenlijk op zoek naar wat meer info en evt filmpjes over het gedoe tussen Kim en TianoIk hoorde KimW gister wel met Djedi over Tiano praten maar kwam er te laat in
![]()
Anyweez : Ik zag daar een aantal bekende namen en UI's langskomenHoe doen jullie dat?
![]()
Helaas niets over de ruzie en gesprekken gevonden
Tinder .quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op donderdag 17 november 2022 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Heb daar ook heel andere namen.quote:Op donderdag 17 november 2022 09:30 schreef greysbones het volgende:
Maar ik zie daar fok namen die hier niet meeposten.. Why??
Geen idee wat Eunice aan het doen is btw
Prima.quote:Op donderdag 17 november 2022 09:35 schreef Dotteke het volgende:
Zullen we het weer gewoon over de streams hebben
Zonde vind ik hetquote:Op donderdag 17 november 2022 09:38 schreef Dotteke het volgende:
Japie heeft wel een heel andere gezichtsuitdrukking gekregen door zijn baard-snor te verven
Ja ik vind het nergens naar staan, bij die andere trouwens ook niet.quote:
Moet Martin tegenwoordig betalen?quote:Op donderdag 17 november 2022 09:39 schreef greysbones het volgende:
Mexx is klaar voor haar eerste klant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit klinkt zo fout.quote:Op donderdag 17 november 2022 09:39 schreef greysbones het volgende:
Mexx is klaar voor haar eerste klant
Maar ireth dat zou toch veel te logisch zijnquote:Op donderdag 17 november 2022 09:45 schreef Ireth het volgende:
Mexx, die een trui aan heeft, vraagt aan Martin of ze een trui van hem aan mag
Trek een lange broek aan! Tis half november!
En wat er uitkomt nog meer.quote:Op donderdag 17 november 2022 09:47 schreef greysbones het volgende:
Die stem van Maddy
Irriteert me steeds meer
Iemand zei dat gisteren hier ook al dat ze een plofkopje kreeg.quote:Op donderdag 17 november 2022 10:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Djedi is flink aangekomen vertelt ze .. 62 bij het ingaan van de loods. Ze weegt nu 65.
Wat raaarrrrrquote:Op donderdag 17 november 2022 10:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Djedi is flink aangekomen vertelt ze .. 62 bij het ingaan van de loods. Ze weegt nu 65.
Maar die doet ook werkelijk echt helemaal niks. Alleen haar mond en hand beweegtquote:Op donderdag 17 november 2022 10:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat was ikquote:Op donderdag 17 november 2022 10:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand zei dat gisteren hier ook al dat ze een plofkopje kreeg.
En je begint vaak te lijken op mensen met wie je omgaat. Ruben heeft ook zo’n plofkopquote:Op donderdag 17 november 2022 10:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand zei dat gisteren hier ook al dat ze een plofkopje kreeg.
quote:
Toch wel minder, dan toen die binnenkwamquote:Op donderdag 17 november 2022 10:07 schreef Seattle het volgende:
[..]
En je begint vaak te lijken op mensen met wie je omgaat. Ruben heeft ook zo’n plofkop
DJEDI,JE LIJKT OP EEN PROP ZO.quote:Op donderdag 17 november 2022 10:07 schreef greysbones het volgende:
En weer dat blousje zo stom
Kan iemand haar uitleggen dat met een dergelijke broek en haar lichaamslengte dit haar nog meer een prop maakt
Eerlijk delenquote:Op donderdag 17 november 2022 10:12 schreef R0T29 het volgende:
Rupert het een dumbell aangegeven aan Isaac met de hand waarmee hij net daarvoor aan Imma's genotsknots zat
Is Imma ook homo?quote:Op donderdag 17 november 2022 10:12 schreef R0T29 het volgende:
Rupert het een dumbell aangegeven aan Isaac met de hand waarmee hij net daarvoor aan Imma's genotsknots zat
Ook dat ze tijdens het eten en praten (met Rube) met haar vinger in haar volle mond zit te peuren🤮quote:Op donderdag 17 november 2022 09:47 schreef greysbones het volgende:
Die stem van Maddy
Irriteert me steeds meer
quote:Op donderdag 17 november 2022 10:12 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ook dat ze tijdens het eten en praten (met Rube) met haar vinger in haar volle mond zit te peuren🤮
Kijk jij weleens streams?quote:
Ja wel en zie ze ook samen in bed liggen en zag ook dat Imma zijn armen en benen om Rupert sloeg toen ze in bed waren. Maar dacht dat alleen Rupert homo was van Imma wist ik het niet.quote:
Ze zijn al een tijd een setje.quote:Op donderdag 17 november 2022 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wel en zie ze ook samen in bed liggen en zag ook dat Imma zijn armen en benen om Rupert sloeg toen ze in bed waren. Maar dacht dat alleen Rupert homo was van Imma wist ik het niet.
Ik zie nu trouwens Janet sporten
Ima is bi.quote:Op donderdag 17 november 2022 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wel en zie ze ook samen in bed liggen en zag ook dat Imma zijn armen en benen om Rupert sloeg toen ze in bed waren. Maar dacht dat alleen Rupert homo was van Imma wist ik het niet.
Kan best,ze durft het nu.quote:Op donderdag 17 november 2022 10:15 schreef pingu66 het volgende:
Is Mirthe weer eten voor haarzelf aan het maken net als gisteren avond
O dan loop ik wel heel erg achter.quote:Op donderdag 17 november 2022 10:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze zijn al een tijd een setje.
In België noemen ze 'n homo "Janet"quote:Op donderdag 17 november 2022 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij gebrek aan maar bij Jappie in bed gaan liggenquote:
Heb ik dan weerquote:Op donderdag 17 november 2022 10:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
In België noemen ze 'n homo "Janet"![]()
Dat 'Lil Ciano' zoals kaka hem gisteren noemde past steeds beterquote:
quote:Op donderdag 17 november 2022 10:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Nee, er zijn nog geen geergerde posts in de CoS, dus ze slapen nog.
quote:Op donderdag 17 november 2022 10:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Katertje 🐈quote:
Het was ook een latertje.quote:
Zie post 53quote:Op donderdag 17 november 2022 10:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Of de dames laten alles slingerenquote:Op donderdag 17 november 2022 10:30 schreef R0T29 het volgende:
Kenzy is haar Deo kwijt.... Nadir is al weg...is er een nieuwe kleptomaan in huis?
Gestolen zegt ze.quote:Op donderdag 17 november 2022 10:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of de dames laten alles slingeren
Dat kan ook
Dat klinkt zo lekker dramatisch.quote:Op donderdag 17 november 2022 10:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom is alles daar meteen gestolen
Zal wel ergens begraven liggen, ongezien beschuldig ik Isaac het Gluipertjequote:Op donderdag 17 november 2022 10:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom is alles daar meteen gestolen
Een rotgroepquote:Op donderdag 17 november 2022 10:34 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
“ik kom niks tekort maar als een ander het krijgt wil ik het ook”
juist.. wat een groep zeg xD
wat een heerlijke oproep xD erger me er al langer aan inderdaad!quote:Op donderdag 17 november 2022 10:35 schreef greysbones het volgende:
Jammer dat hij nu weer in half Papiaments praat
Omg die stem![]()
![]()
Ik had het volume laag staan en vroeg me al af of ik het goed hoorde!quote:Op donderdag 17 november 2022 10:35 schreef R0T29 het volgende:
"Beste Rupert, graag in het Nederlands praten"
Geniaal dit.quote:Op donderdag 17 november 2022 10:35 schreef R0T29 het volgende:
"Beste Rupert, graag in het Nederlands praten"
Dit trekt hij heel slecht.quote:Op donderdag 17 november 2022 10:36 schreef greysbones het volgende:
Hij voelt zich meteen op zijn pikkie getrapt hiermee![]()
Ik hoop dat ze het ook bij matin doen met zijn Spaans gelul tegen Rupiequote:Op donderdag 17 november 2022 10:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geniaal dit.
Nu nog iets tegen fluisteren.
Wel lullig als ze dat ook tegen Imma gaan zeggen...hij doet zijn bestquote:Op donderdag 17 november 2022 10:35 schreef FreshFruit het volgende:
Beste Rupert graag in het Nederlands praten.
die praat geen papiaments of spaans om te zorgen dat medekandidaten het niet kunnen volgenquote:Op donderdag 17 november 2022 10:37 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Wel lullig als ze dat ook tegen Imma gaan zeggen...hij doet zijn best
Waarop Rupert zei: " Heb je ook zo`n flexibele voorhuid?"quote:
quote:Op donderdag 17 november 2022 10:43 schreef freaky40 het volgende:
Heeft Roepert zijn eigen waarschuwingstekst nu?
Wacht nou ff met kwooten tot ik mijn c had toegevoegdquote:
quote:Op donderdag 17 november 2022 10:48 schreef Ireth het volgende:
En een kreunende Martin![]()
* Ireth zoekt de prozac...
Eens!quote:Op donderdag 17 november 2022 11:00 schreef FreshFruit het volgende:
Rupert: " GertJan moet zijn bek houden."
Of het acryl is, geen idee, maar weet ook niet of ik blij moet zijn met dat nagelfreubelen met Mexx.quote:
Zij hebben vloerverwarming volgens mij, ze hebben het beter dan ikquote:Op donderdag 17 november 2022 10:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is daar nog hoogzomer zo te zien
Haha ja, totdat er weer iemand op z'n lange tenen gaat staan.. Dan gaan we weer naar het zeikt maar en zeikt maar.quote:
Eerder zo te horenquote:Op donderdag 17 november 2022 11:01 schreef freaky40 het volgende:
De grote baas is ook uit bed zo te zien. Ze zijn lang doorgegaan vannacht.
Dat is geen KinKi antwoordquote:Op donderdag 17 november 2022 11:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Of het acryl is, geen idee, maar weet ook niet of ik blij moet zijn met dat nagelfreubelen met Mexx.
Vreselijk die knulquote:Op donderdag 17 november 2022 11:03 schreef mootie het volgende:
En het eerste wat hij doet is schreeuwen en schelden.
Dat is het.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zojuist nog lekker geneukt houding.
Heerlijke manquote:Op donderdag 17 november 2022 11:05 schreef R0T29 het volgende:
Jeff "het wordt vandaag lachen...ik ben een beetje op oorlogspad"
quote:Op donderdag 17 november 2022 11:06 schreef FreshFruit het volgende:
" Kom je wat tekort? Wen er maar aan."
Sure, maar om wat deo? Als je daar al niet op kan wachten in een loods waar geen fuck te beleven is..quote:Op donderdag 17 november 2022 11:07 schreef mootie het volgende:
Je mag als manager toch best om 11 uur gestoord worden voor een vraag.
Een deo is best een essentieel product in een loods met 30 man, waar gesport wordt en waar de hormonen door de keet gierenquote:Op donderdag 17 november 2022 11:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sure, maar om wat deo? Als je daar al niet op kan wachten in een loods waar geen fuck te beleven is..
bahquote:Op donderdag 17 november 2022 11:07 schreef puzziepie het volgende:
En dan wil hij dat Mirthe manager gaat worden zodat hij de controle heeft en om haar nog verder de drek in te werken
daar gaat het toch niet om, of je iets groots of iets kleins wilquote:Op donderdag 17 november 2022 11:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sure, maar om wat deo? Als je daar al niet op kan wachten in een loods waar geen fuck te beleven is..
Met een beetje mazzel zenden ze dat 2 x uit, zoals gisteravondquote:Op donderdag 17 november 2022 11:10 schreef R0T29 het volgende:
Jeff: " Volgens mij hebben we gisteravond wel TV gemaakt"
Zie Rupert nooit sporten.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:10 schreef Seattle het volgende:
[..]
Een deo is best een essentieel product in een loods met 30 man, waar gesport wordt en waar de hormonen door de keet gieren
Is al hersteld.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel zenden ze dat 2 x uit, zoals gisteravond
Rupert is al uren wakker en heeft gewoon een vraag.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jeff is echt Huubje 2.0, die had het daar ook steeds over en later werd het zijn vak.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:10 schreef R0T29 het volgende:
Jeff: " Volgens mij hebben we gisteravond wel TV gemaakt"
Dat is waar.quote:
Nee, Jeff is lang zo intelligent niet.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jeff is echt Huubje 2.0, die had het daar ook steeds over en later werd het zijn vak.
Onherstelbaar, is al gebeurd, dat ze het op Videoland wel hebben verbeterd zal voor velen een worst zijn die geen VL abo hebben.quote:
Hij kan niet alles hebben.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, Jeff is lang zo intelligent niet.
Jeff is wel knapper dan Huub.quote:
Kans is vandaag groot dat de zoemer gaat, maar weet niet of dat eliminatie gaat zijn aangezien er vorige week 2 zijn vertrokken. Dus als ze het patroon volgen na de vorige vrijwillige exits duurt het nog even.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:17 schreef Seattle het volgende:
Hoop dat die zoemer zo gaat. Actie! Eliminatie!
Nou ik vind Jeff toch ook ondermaats.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jeff is wel knapper dan Huub.
Het is een Amsterdams straatschoffie met veel branie. I like it.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:19 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Nou ik vind Jeff toch ook ondermaats.
Echt welquote:Op donderdag 17 november 2022 11:19 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dan mag jij hem hebben.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is een Amsterdams straatschoffie met veel branie. I like it.
Hoofddorpse boertje.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:19 schreef Alocanda het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 november 2022 11:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jeff kan een enorme zak zijn, maar dit vind ik spijkers op laag water, het is geen professionele werkplek oid.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:11 schreef Verida het volgende:
[..]
daar gaat het toch niet om, of je iets groots of iets kleins wil
hij is de manager en hoort er gewoon te zijn voor de bewoners.
Mwah, denk dat hij roots heeft in de hoofdstad hoor als je het accent zo hoor.quote:
Ze zijn afhankelijk van hem aangezien ze zelf niets kunnen kopen.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jeff kan een enorme zak zijn, maar dit vind ik spijkers op laag water, het is geen professionele werkplek oid.
Kan het ook omdraaien, 30 man, de helft duikt vanuit het bed de bank op om daar verder te hangen. De bewoners kunnen elkaar ook helpen in plaats van voor elke scheet die ze zelf kunnen oplossen (deo in deze) 'afhankelijk' te zijn van de manager.
Nepaccent.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mwah, denk dat hij roots heeft in de hoofdstad hoor als je het accent zo hoor.
Hoe dan ook het is geen knappert waar hij ook vandaan mag komen.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zelden zo'n walgelijk figuur gezien. Iedere sympathie die ik voor hem had is weg. Het is geen branie, maar een paar persoonlijkheidsstoornissen waar hij eens wat mee zou moeten doen.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
kom op zegquote:Op donderdag 17 november 2022 11:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jeff kan een enorme zak zijn, maar dit vind ik spijkers op laag water, het is geen professionele werkplek oid.
Kan het ook omdraaien, 30 man, de helft duikt vanuit het bed de bank op om daar verder te hangen. De bewoners kunnen elkaar ook helpen in plaats van voor elke scheet die ze zelf kunnen oplossen (deo in deze) 'afhankelijk' te zijn van de manager.
Moet dat dan?quote:Op donderdag 17 november 2022 11:23 schreef FreshFruit het volgende:
Het was nou niet echt een noodsituatie dat Rupert geen deo meer had.
Watt ddann?quote:Op donderdag 17 november 2022 11:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En terecht want hij is manager en hij mag invullen zoals hij dat wil. Zo. Simpel. Is. Dat.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:24 schreef Verida het volgende:
[..]
kom op zeg
hij pretendeert zelf daar de almachtige baas te zijn, en iedereen moet naar hem toekomen om te smeken om iets lulligs als een deo of een flesje shampoo
Alsof er totale deo-droogte in die loods isquote:Op donderdag 17 november 2022 11:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze zijn afhankelijk van hem aangezien ze zelf niets kunnen kopen.
tuurlijkquote:Op donderdag 17 november 2022 11:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En terecht want hij is manager en hij mag invullen zoals hij dat wil. Zo. Simpel. Is. Dat.
Stream 2 .KimW over Tiano.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Moet dat dan?
jeff heeft iig zijn roes uitgeslapen
Yup, hij loopt gigantisch naast z'n schoenen, maar een beetje zelfredzaamheid zit er bij sommigen daar totaal niet in, wie de manager ook is, die zullen altijd om niks naar de manager hobbelen.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:24 schreef Verida het volgende:
[..]
kom op zeg
hij pretendeert zelf daar de almachtige baas te zijn, en iedereen moet naar hem toekomen om te smeken om iets lulligs als een deo of een flesje shampoo
ik denk dat er zat zelfredzaamheid in zit hoor. Maar hij heeft dit zelf gecreeerd om op deze manier met de andere bewoners om te gaan.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, hij loopt gigantisch naast z'n schoenen, maar een beetje zelfredzaamheid zit er bij sommigen daar totaal niet in, wie de manager ook is, die zullen altijd om niks naar de manager hobbelen.
Op zich is hij onbedoeld grappig omdat hij een heel transparant/doorzichtig spel speelt.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:29 schreef Verida het volgende:
[..]
tuurlijk
getuigt ook echt van kwaliteiten om manager te zijn dat walgelijke gedrag
Maar ik snap dat het een van jouw favorieten is
Alsjeblieft niet zeg! Donder op.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:35 schreef Alocanda het volgende:
Ik hoop dat Wanda de volgende manager mag worden en dat ze gezellig met een hapje en een drankje met haar clubje in het kantoor gaat zitten.
Waar was je bij M&M? Die hadden hetzelfde 'probleem', Martin klaagde ook met regelmaat dat ze hem het bed uit trokken om niks. Ik snap je haat voor m en deel dat op veel punten (als ik zo tegen mijn vriendin zou doen beet ze hem eraf in mijn slaap), maar nogmaals dit vind ik spijkers/laag water.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:32 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk dat er zat zelfredzaamheid in zit hoor. Maar hij heeft dit zelf gecreeerd om op deze manier met de andere bewoners om te gaan.
dus ik kan me dan zo voorstellen dat die andere bewoners hem dan ook voor elke dwarse scheet gaan dwarszitten.
Dat zou wel een leuke zijn , hoewel ik Janet ook nog haar maand gunquote:Op donderdag 17 november 2022 11:35 schreef Alocanda het volgende:
Ik hoop dat Wanda de volgende manager mag worden en dat ze gezellig met een hapje en een drankje met haar clubje in het kantoor gaat zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |