-5 ... mooi of liever meer ?quote:Op donderdag 17 november 2022 01:34 schreef Charlotte-007 het volgende:
Mirthe : eerst 8 kilo eraf en nu weer 3 kilo erbij.
Wanneer was dat ... ze zitten nu in kantoor te keuvelen onder het genot van een drankjequote:Op donderdag 17 november 2022 01:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben aan het terugkijken, snap er geen zak van, eerst een uur ruzie maken en dan weer stoeien in bed ...![]()
Maar Jeffrey had wel gelijk, Kim reageert veel te emotioneel en niet rationeel ...
mannenlogica, soms moet je een vrouw even uit laten razen. Als je boos bent, ben je niet rationeelquote:Op donderdag 17 november 2022 01:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben aan het terugkijken, snap er geen zak van, eerst een uur ruzie maken en dan weer stoeien in bed ...![]()
Maar Jeffrey had wel gelijk, Kim reageert veel te emotioneel en niet rationeel ...
Veeeel eerder in de avond. Typisch hun dynamiek.quote:Op donderdag 17 november 2022 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer was dat ... ze zitten nu in kantoor te keuvelen onder het genot van een drankje
Vanavond tussen 2030 en 2200 uur, komt zo online, was vrij heftig ....quote:Op donderdag 17 november 2022 01:40 schreef chufi het volgende:
Wanneer was dat ... ze zitten nu in kantoor te keuvelen onder het genot van een drankje
OK .. Vraag KimD niet waar Neuquen ligt ...quote:Op donderdag 17 november 2022 01:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Vanavond tussen 2030 en 2200 uur, komt zo online, was vrij heftig ....
Ik herken soms wel wat dingen van mezelf in haar . Ook dat ineens heel raar uit de hoek komen , soms gekke vragen stellen. iets vragen wat mensen allang hebben gezegd. een vol hoofd alleen maar in gedachten zijn , en eigenlijk het gevoel hebben overal achteraan te hobbelenquote:Op donderdag 17 november 2022 01:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ja en dan stelt ze soms een wat aparte vraag. Nou en.
Makkelijk excuus ... Ik heb het nog steeds nietquote:Op donderdag 17 november 2022 01:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik herken soms wel wat dingen van mezelf in haar . Ook dat ineens heel raar uit de hoek komen , soms gekke vragen stellen. iets vragen wat mensen allang hebben gezegd. een vol hoofd alleen maar in gedachten zijn , en eigenlijk het gevoel hebben overal achteraan te hobbelen
dat vreet heel veel energie.
Veel gaat lang je heen. Dat stukje gooi ik maar op de ADHD
Of is het om haar bovenkleding te vrijwaren van haarbleekmiddelspetters die je niet wegkrijgtquote:Op donderdag 17 november 2022 01:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zag trouwens Wendy vanmiddag Jeff zijn haar wassen in haar BH, die heeft ook wel trek in een stukje Jeffrey denk ik ...
[ afbeelding ]
Ja, dat klinkt logisch .....quote:Op donderdag 17 november 2022 01:49 schreef chufi het volgende:
Of is het om haar bovenkleding te vrijwaren van haarbleekmiddelspetters die je niet wegkrijgt
Ja ik heb dat zelf niet zo maar ik ken wel iemand die ook een beetje zo is. Maar heeft niemand last van. Het is ook wel grappigquote:Op donderdag 17 november 2022 01:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik herken soms wel wat dingen van mezelf in haar . Ook dat ineens heel raar uit de hoek komen , soms gekke vragen stellen. iets vragen wat mensen allang hebben gezegd. een vol hoofd alleen maar in gedachten zijn , en eigenlijk het gevoel hebben overal achteraan te hobbelen
dat vreet heel veel energie.
Veel gaat lang je heen. Dat stukje gooi ik maar op de ADHD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Whutt huh ha ho nee gelukkig maarquote:Op donderdag 17 november 2022 01:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Makkelijk excuus ... Ik heb het nog steeds niet
quote:Op donderdag 17 november 2022 01:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, voor de dagdienst, Jeff en Kim in heftige discussie wel een aanrader ....![]()
[ afbeelding ]Je bent een schat!! DankjewelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ja ze danst als een jonge hinde op muziekquote:Op donderdag 17 november 2022 02:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Whutt huh ha ho nee gelukkig maar![]()
Het zijn gewoon kenmerken van iemand met ADHD , en dat heeft Mirthe .Ze is niet geestelijk gestoord, of wat dan ook, en het is ook zeker geen excuus. Het is ook niet iets waar je om gevraagd hebt. Maar het maakt het soms wel wat ingewikkelder. Er zitten ook hele mooie kanten aan , en die zie je bij haar ook .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |