Haar gehunker naar aandacht en dan vooral de aandacht van Jeff, begint wel erg extreme vormen aan te nemen, ik noem het niet aandoenlijk maar walgelijkquote:Op woensdag 16 november 2022 23:11 schreef FreshFruit het volgende:
Ach ,we lachen er soms om.maar ze heeft ook wel iets aandoenlijks.
We lachen er (allang) niet (meer) om. En heeft vooral iets afstotelijksquote:Op woensdag 16 november 2022 23:11 schreef FreshFruit het volgende:
Ach ,we lachen er soms om.maar ze heeft ook wel iets aandoenlijks.
Of er wat tussen hun is voorgevallen, weet ik niet. Ik heb wel gezien dat Zoe óf praat over Jeff, óf achter hem aanloopt, of Jeff en Kim stoort als ze in bed liggen. Ze heeft wel gehoord dat Zoe verteld heeft dat Kim Jeff zou claimen en heel jaloers is, maar of dat de reden is weet ik niet (was gisteren)quote:Op woensdag 16 november 2022 23:11 schreef Pindaaatje het volgende:
Hallo parels!
Wat is er vandaag gebeurd tussen Zoë en Kim D dat Kim haar ineens niet meer zo leuk vindt?
Hij kan me bellen.quote:Op woensdag 16 november 2022 23:16 schreef Seattle het volgende:
Jeff wil tegeltjes in de loods met uitspraken
quote:
Planken?quote:Op woensdag 16 november 2022 23:17 schreef puzziepie het volgende:
Och GJ gaat morgen groepslessen geven
Ik verwacht heel veel animo.quote:
Slaapverwekkend jaquote:Op woensdag 16 november 2022 23:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Neeeee, niet nu al slaapstreams![]()
Dit wilde ik ook typenquote:Op woensdag 16 november 2022 23:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Verplicht naar het gezever van Erik luisteren
Volgens mij wel . Hij heeft alles laten liggen , is weken met Alies bezig geweest ,had amper aandacht voor de anderen en nu weer dwangmatig de groep aan het werk krijgen . Zwart witquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |