Langere versie van d videoquote:Op donderdag 17 november 2022 10:38 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Kyiv, Dnipro, Odessa![]()
![]()
Dat kan een fout zijn bij het invoeren van de coordinaten, maar is dat een totale WO waard? Het blijft dan een fout, geen opzet.quote:Op donderdag 17 november 2022 10:38 schreef opgebaarde het volgende:
Update from Ukraine | NATO doesn’t want to respond on Poland attack by Ruzzia | Here is the evidence
Met een verklaring over de Russische raketten die in Polen terecht kwamen. Als dit klopt (verwisselen deel coördinaten kyiv en lviv) was het geen 'foutje'![]()
Duitse IRIS-T fabrikant Diehl gaat goede zaken doen.quote:Op donderdag 17 november 2022 10:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
Langere versie van d video
[ twitter ]
Is dit vragen om een ban?quote:Op donderdag 17 november 2022 10:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hopen dat jij weer een tijdje uit dit topic verdwijnt.
Zeker, maar dan is een proportionele vergelding op z'n plaats.quote:Op donderdag 17 november 2022 10:43 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dat kan een fout zijn bij het invoeren van de coordinaten, maar is dat een totale WO waard? Het blijft dan een fout, geen opzet.
Dat is het niet echt imo maar het is allemaal weer lekker persoonlijk.quote:Op donderdag 17 november 2022 10:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is dit vragen om een ban?
Weet niet of dat wel mag. Eens navragen.
Een banaanvraag?quote:Op donderdag 17 november 2022 10:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Had je een ban?quote:Op donderdag 17 november 2022 10:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar teveel is niet goed, kijk maar naar Elvis.quote:Op donderdag 17 november 2022 10:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Een banaanvraag?
Bananen zijn gezond en lekker
quote:
Jij bent tegen onderhandelingen?quote:Op donderdag 17 november 2022 10:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hopen dat jij weer een tijdje uit dit topic verdwijnt.
mooie logo's.quote:Op donderdag 17 november 2022 08:54 schreef Anton91 het volgende:
Zo te zien Azov soldaten.
[ twitter ]
Wanneer er met dat onderhandelen bedoeld wordt dat Oekraïne simpelweg grondgebied moet opofferen in de hoop dat jouw gasrekening weer omlaag gaat dan ben ik daar inderdaad tegen. Verder kan je je afvragen wat het voor zin heeft om te onderhandelen met een notoir onbetrouwbare onderhandelingspartner als het Rusland van Poetin, wanneer je het resultaat van die onderhandelingen niet militair kan afdwingen. En als je dat wel militair kan afdwingen, waarom zou je dan überhaupt onderhandelen?quote:Op donderdag 17 november 2022 10:58 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Jij bent tegen onderhandelingen?
Ook een leuke, een wapenstilstand. Klinkt natuurlijk goed, maar zorgt er alleen voor dat Rusland zich kan hergroeperen. En ook leuk met onderhandelen, stel al zou je Rusland De Krim of de Donbas geven, net of het dan ophoudt met de inmenging van Rusland en je hebt een paar jaar later weer een inval in een gebied.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wanneer er met dat onderhandelen bedoeld wordt dat Oekraïne simpelweg grondgebied moet opofferen in de hoop dat jouw gasrekening weer omlaag gaat dan ben ik daar inderdaad tegen. Verder kan je je afvragen wat het voor zin heeft om te onderhandelen met een notoir onbetrouwbare onderhandelingspartner als het Rusland van Poetin, wanneer je het resultaat van die onderhandelingen niet militair kan afdwingen. En als je dat wel militair kan afdwingen, waarom zou je dan überhaupt onderhandelen?
Begin dus maar eens met uitleggen wat je precies bedoelt met onderhandelen, wat de uitkomst van die onderhandelingen waard is, en hoe je ervoor gaat zorgen dat diezelfde uitkomsten gerespecteerd worden.
Ach, Za zei ook dat Putin in mei een kernraket op Zweden en Finland zou afschieten vanwege hun voornemen om NAVO-lid te wordenquote:Op donderdag 17 november 2022 11:16 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Wens van de gedachte bij veel Trump aanhangers he. Dacht dat Za zogenaamd klaar was met deze oorlog, snap dan ook niet helemaal waarom zij weer terug is hier.
Klopt, het is één en al onzin. Mag kennelijk niet gezegd worden want mijn post is alweer verwijderd.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:18 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ach, Za zei ook dat Putin in mei een kernraket op Zweden en Finland zou afschieten vanwege hun voornemen om NAVO-lid te worden
Precedentwerking. Het signaal wat je daarmee afgeeft is namelijk dat je dus naar eigen goeddunken soevereine landen kan binnenvallen, omdat je onderaan de streep alsnog gedeeltelijk je zin krijgt bij wijze van compromis.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Ook een leuke, een wapenstilstand. Klinkt natuurlijk goed, maar zorgt er alleen voor dat Rusland zich kan hergroeperen. En ook leuk met onderhandelen, stel al zou je Rusland De Krim of de Donbas geven, net of het dan ophoudt met de inmenging van Rusland en je hebt een paar jaar later weer een inval in een gebied.
Nee ik heb de originele post verwijderd en ben nu de hele tijd bezig reacties er op te verwijderen. Heb wel een beetje genoeg van het suggestieve "ik stel alleen wat voor hoor"quote:Op donderdag 17 november 2022 11:19 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Klopt, het is één en al onzin. Mag kennelijk niet gezegd worden want mijn post is alweer verwijderd.
Als mensen graag willen dat er onderhandelingen komen en dat fatsoenlijk kunnen onderbouwen is het prima denk ik.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee ik heb de originele post verwijderd en ben nu de hele tijd bezig reacties er op te verwijderen. Heb wel een beetje genoeg van het suggestieve "ik stel alleen wat voor hoor"
IRIS-T ziet heel goed wat voor Kalibr je hebt.quote:Op donderdag 17 november 2022 10:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
Langere versie van d video
[ twitter ]
Oekraïne zit vol met nazi’s, Nederland is racistisch, allemaal inhoudsloos gezanik uit de kaartenbak van de trollfabriek om af te leiden van waar dit allemaal om begonnen is. Namelijk Rusland dat illegaal een soeverein land is binnengevallen.quote:
Dat ook, maar waar ik het in dit geval over had was het suggestieve karakter van dat soort posts met als dekmantel "ik stel alleen maar vragen" terwijl de ware intentie inmiddels wel duidelijk isquote:Op donderdag 17 november 2022 11:24 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Als mensen graag willen dat er onderhandelingen komen en dat fatsoenlijk kunnen onderbouwen is het prima denk ik.
Alleen ik heb nog niemand met een dergelijke onderbouwing gezien. Het is alleen maar “bruuuh m’n gas is te duur” of mensen die sowieso principieel tegen elke vorm van geweld zijn.
Mods zijn net D66.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:19 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Klopt, het is één en al onzin. Mag kennelijk niet gezegd worden want mijn post is alweer verwijderd.
Naja in dit geval een goede reden, dus kan het begrijpen. Was een tijdje rustig hier qua trolls, maar laatste dagen komen ze opeens uit alle hoeken en gaten.quote:
Dat is altijd zo als Rusland weer ergens op z’n lazer heeft gekregen.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:29 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Naja in dit geval een goede reden, dus kan het begrijpen. Was een tijdje rustig hier qua trolls, maar laatste dagen komen ze opeens uit alle hoeken en gaten.
Ik ga dit niet verwijderen maar laten staan zodat iedereen kan zien hoe ver je er naast zitquote:
Hebben ze aan elke Oekraïner gevraagd of ze antisemiet zijn?quote:
Er bestaat verdorie een heel subforum voor mensen met afwijkende of onwelgevallige meningenquote:Op donderdag 17 november 2022 11:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik ga dit niet verwijderen maar laten staan zodat iedereen kan zien hoe ver je er naast zit
Klopt, daar zitten tegenwoordig ook uitstekende mods.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:33 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Er bestaat verdorie een heel subforum voor mensen met afwijkende of onwelgevallige meningen![]()
![]()
Meh, eerder wanneer er iets is gebeurd wat nadelig kan zijn voor Oekraïne. heb ik het idee.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:31 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dat is altijd zo als Rusland weer ergens op z’n lazer heeft gekregen.
Nederland zit vol met nazi's!!1!quote:Op donderdag 17 november 2022 11:26 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Oekraïne zit vol met nazi’s, Nederland is racistisch, allemaal inhoudsloos gezanik uit de kaartenbak van de trollfabriek om af te leiden van waar dit allemaal om begonnen is. Namelijk Rusland dat illegaal een soeverein land is binnengevallen.
Kennis van me kocht ooit een huis in Limburg. Tijdens de verbouwing kwamen ze er achter dat het huis een kelder had. Na het toegankelijk maken bleek het een hoofdkwartier te zijn geweest van de plaatselijke SS. Grote adelaar op de muur geschilderd, overal hakenkruizen en een grote kast met stapels voedselbonnen.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:36 schreef Aether het volgende:
[..]
Nederland zit vol met nazi's!!1!
NWS / Huis op Funda hangt vol nazimeuk
Dat is echt mooi. ik betaal 7 euro p/m aan energie. warmtepomp, gas afgesloten en gewoon 600 euro terug krijgen(los van die 2x 190) los van de overheid hadden mensen zelf ook kunnen nadenken hoewel het natuurlijk niet voor iedereen mogelijk is om die omschakeling te maken.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:24 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Als mensen graag willen dat er onderhandelingen komen en dat fatsoenlijk kunnen onderbouwen is het prima denk ik.
Alleen ik heb nog niemand met een dergelijke onderbouwing gezien. Het is alleen maar “bruuuh m’n gas is te duur” of mensen die sowieso principieel tegen elke vorm van geweld zijn.
Dat kan. Maar dan is dus het enige wat overblijft helemaal uitvechten. Rusland (en Oekraïne zal dit lot ook ondergaan) helemaal ontdoen van jonge mannen tussen 18-44 en laten afslachten op het front, economisch en totaal afbreken huidige Rusland.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:19 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Precedentwerking. Het signaal wat je daarmee afgeeft is namelijk dat je dus naar eigen goeddunken soevereine landen kan binnenvallen, omdat je onderaan de streep alsnog gedeeltelijk je zin krijgt bij wijze van compromis.
Hier was een veldhospitaal van de Duitsers voor de deur. Toen we al het behang eraf gingen halen, kwamen prachtige tekeningen naar voren van de Luftwaffe en schilderingen van Duitse soldaten. Erg vet. /offtopicquote:Op donderdag 17 november 2022 11:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kennis van me kocht ooit een huis in Limburg. Tijdens de verbouwing kwamen ze er achter dat het huis een kelder had. Na het toegankelijk maken bleek het een hoofdkwartier te zijn geweest van de plaatselijke SS. Grote adelaar op de muur geschilderd, overal hakenkruizen en een grote kast met stapels voedselbonnen.
Ook kogelgaten in de muur. Waarschijnlijk van een NSB familie geweest die na de oorlog niet wisten hoe snel ze de toegang naar de kelder weer af moesten sluiten.
Wel erg vet zo'n discovery, was erg onwerkelijk om daar te staan, alsof je zo in een film bent beland.
En die divisie moet zeker zijn slaapkamer bewaken.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:56 schreef xpompompomx het volgende:
Raaaaaaaaaare jongens die Russen met hun vreemde obsessie met homoseksualiteit.
Draadje:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |