Ik denk niet met die initiële, wat was het, 60.000 man ofzo, die ze stuurden. De oorlog is duidelijk uit de hand gelopen voor Poetin. Ik denk bijvoorbeeld dat hij in het begin gewoon gezegd heeft wat hij wilde:quote:Op woensdag 16 november 2022 22:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als hun logistiek niet zo kut was hadden ze Ukraine allang verkracht volledig bezet.
Bespreek het eens in het Oekraïne topic in BNW, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 16 november 2022 22:32 schreef PzKpfw het volgende:
Zou me niets verbazen als het gewoon om een Russische raket was maar de NAVO uit angst voor escalatie met deze bewering komt.
Mij ook eigenlijk. Wat een timing ook trouwens want morgen is de uitspraak van de mh17 rechtszaakquote:Op woensdag 16 november 2022 22:32 schreef PzKpfw het volgende:
Zou me niets verbazen als het gewoon om een Russische raket was maar de NAVO uit angst voor escalatie met deze bewering komt.
Ga toch fietsen, reetveter.quote:Op woensdag 16 november 2022 22:35 schreef RetepV het volgende:
[..]
Bespreek het eens in het Oekraïne topic in BNW, zou ik zeggen.
Als de grond bevroren raakt, kunnen de divisies zich in theorie sneller gaan verplaatsen en minder voorspelbaar. Omdat niemand de wegen meer hoeft te volgen.quote:Op woensdag 16 november 2022 22:39 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Winter lijkt nu ook echt gekomen te zijn in Oekraine, ben benieuwd of dat nog invloed gaat hebben op de oorlog.
Vrieskou is beter dan modder weer voor de aanvallende partij.quote:Op woensdag 16 november 2022 22:39 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Winter lijkt nu ook echt gekomen te zijn in Oekraine, ben benieuwd of dat nog invloed gaat hebben op de oorlog.
Denk je dat ze altijd de waarheid vertellen dan? Als het Rusland was en het niet opzettelijk was kan ik die beslissing best begrijpen vanuit hun positiequote:Op woensdag 16 november 2022 22:35 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel goed kan. Maar het is wel een conspiracytheorie, vandaar dat ik naar BNW verwees.quote:Op woensdag 16 november 2022 22:48 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Denk je dat ze altijd de waarheid vertellen dan? Als het Rusland was en het niet opzettelijk was kan ik die beslissing best begrijpen vanuit hun positie
Bespreek het eens in het Oekraïne topic in BNW, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 16 november 2022 22:52 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel goed kan. Maar het is wel een conspiracytheorie, vandaar dat ik naar BNW verwees.
Het kan ook nog een false-flag van Oekraïne zijn die de VS/NAVO op deze manier onschadelijk probeert maken.
Laat je vete gewoon los.quote:Op woensdag 16 november 2022 22:54 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Kan je je dat konvooi van 60km lang nog herinneren?quote:Op woensdag 16 november 2022 22:34 schreef RetepV het volgende:
Maar dan zie ik ook weer die plaatjes van een slachtveld waar een ongelooflijke hoeveelheid munitie heen en weer is geschoten. En dan begin ik me eigenlijk af te vragen of die logistiek werkelijk wel zo slecht is als wij denken.
Nu al medelijden met Russische troepen die in zomeruniform mogen gaan vechten.quote:Op woensdag 16 november 2022 22:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
Vrieskou is beter dan modder weer voor de aanvallende partij.
Wordt je hard van. Beetje kou is wel te doen.quote:Op woensdag 16 november 2022 23:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu al medelijden met Russische troepen die in zomeruniform mogen gaan vechten.
Gingen die Koreanen niet naaien?quote:Op woensdag 16 november 2022 23:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu al medelijden met Russische troepen die in zomeruniform mogen gaan vechten.
De Duitsers dachten er toch anders over in de winter van 41/42.quote:Op woensdag 16 november 2022 23:12 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wordt je hard van. Beetje kou is wel te doen.
Dat was eind februari. Ik moest het even opzoeken. Maar wat is dan er mee? Want dat konvooi was toch prima veilig en op tijd op het punt van bestemming aangekomen? Dat daarna alles kapotgemaakt is ligt niet aan de logistieke afdeling.quote:Op woensdag 16 november 2022 23:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kan je je dat konvooi van 60km lang nog herinneren?
Ja. Letterijk.quote:Op woensdag 16 november 2022 23:12 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wordt je hard van. Beetje kou is wel te doen.
Welke Koreanen?quote:Op woensdag 16 november 2022 23:16 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Gingen die Koreanen niet naaien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |