Geluid is mokerslechtquote:Op donderdag 17 november 2022 20:05 schreef Machielovic het volgende:
[..]
misschien moet je even doorklikken
Het is een bewuste keuze. Begrijp alleen niet waarom.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:09 schreef Nober het volgende:
Weer Van Barneveld v Price en M. Smith v Cullen zoals in de groepsfase.
PDC kijk eens naar het WK voetbal hoe dat werkt.
Geen probleem. Geef hem maar gelijk een ban.quote:Op donderdag 17 november 2022 20:21 schreef Coco het volgende:
Jongens ik heb geen zin om te gastmodden.
Als je niet tegen een gifje kan dan zit je in DRT verkeerd. Zoals @Immerdebestebobquote:Op donderdag 17 november 2022 20:21 schreef Coco het volgende:
quote:Op donderdag 17 november 2022 20:21 schreef Coco het volgende:
Ik stem Bobquote:Op donderdag 17 november 2022 20:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik stel voor dat er een poll komt waar jullie tussen mij en boswachter mogen kiezen.
MVG - Rock wordt een absolute genotspot. Hoop dat ik dan nog wakker ben.quote:
Ogen opendoen.quote:Op donderdag 17 november 2022 20:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
MVG - Rock wordt een absolute genotspot. Hoop dat ik dan nog wakker ben.
Ga je zo vroeg naar bed doorgaans?quote:Op donderdag 17 november 2022 20:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
MVG - Rock wordt een absolute genotspot. Hoop dat ik dan nog wakker ben.
Ik ben een oude man.quote:Op donderdag 17 november 2022 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga je zo vroeg naar bed doorgaans?
Feest der herkenning? 😜quote:Op donderdag 17 november 2022 20:48 schreef Mani89 het volgende:
2 seconden naar Wattimena gekeken en stoor me gelijk alweer gigantisch aan zijn domme negatieve uitstraling.
Er zit vast een zeker een stukje projectie bij.quote:Op donderdag 17 november 2022 20:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Feest der herkenning? 😜
Hier gaat iets misquote:Op donderdag 17 november 2022 21:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er zit vast een zeker een stukje projectie bij.
@Dr_Flash ligt er nu al in.quote:Op donderdag 17 november 2022 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga je zo vroeg naar bed doorgaans?
ja dalek.quote:Op donderdag 17 november 2022 21:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:dr_flash ligt er nu al in.
Er zijn prima HD streamsquote:Op donderdag 17 november 2022 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dalek.
Gaat lekker he Barney. Ik zie het op FB langskomen
klote viaplay naaiers vangen geen cent van mij
Van t weekend maar even zoeken misschien. Anders bij t WK weerquote:
Ik kijk ook via een prima stream en het SKY commentaar vind ik ook wel prima bevallen.quote:
Nee alleen Soutarquote:Op donderdag 17 november 2022 21:11 schreef Machielovic het volgende:
Gun het die Soutar wel, beide wel
Ook nog even de airfryer aan?!quote:Op donderdag 17 november 2022 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
even een gele pretcilinder pakken.
quote:Op donderdag 17 november 2022 21:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
En vanavond afsluiten met immer depressieve Koel Hend Loek
Maar volgens Stijn geen fatsoenlijke worp.quote:Op donderdag 17 november 2022 21:15 schreef Poepz0r het volgende:
Soutar wel een baasje hoor. En vrijwillig brandweerman en bekommert zich over dieren en is professioneel darter en komt uit het leger. Soots GENOT
quote:Op donderdag 17 november 2022 20:48 schreef Mani89 het volgende:
2 seconden naar Wattimena gekeken en stoor me gelijk alweer gigantisch aan zijn domme negatieve uitstraling.
nee ff rustig aan nuquote:Op donderdag 17 november 2022 21:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook nog even de airfryer aan?!
En ik krijg zin in jou ouwe reus bohquote:Op donderdag 17 november 2022 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is wel een matig dartsjaar voor mij. Heel weinig gezien moet ik zeggen. Begin nu wel zin te krijgen in WK.
En kijk deze man er weer eens kijk op hebbenquote:Op donderdag 17 november 2022 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
oh oh oh soots toch. pijltje voor 3-0 missen en geen pepernoot meer raken.
Ik heb gewed op Kleeton, dus het viel te verwachten.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2022 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie is die Josh Rock dan? Van de jeugd tour of zo?
Ja heb een jaar niks gezien he drolletjequote:
Broer van Joss Stone.quote:Op donderdag 17 november 2022 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet mijn probleem Sjoerd Sjoerdsmaquote:Op donderdag 17 november 2022 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja heb een jaar niks gezien he drolletje
Loop dan niet zo bijdehand te doen als je niks te melden hebt johquote:Op donderdag 17 november 2022 21:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet mijn probleem Sjoerd Sjoerdsma
Geen steun voor deze motiequote:Op donderdag 17 november 2022 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Loop dan niet zo bijdehand te doen als je niks te melden hebt joh
Okquote:Op donderdag 17 november 2022 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Vrouw weggelopen ouwe reus?quote:Op donderdag 17 november 2022 21:50 schreef Tagliano het volgende:
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik door een klotejaar qua prive Josh Rock ook niet ken
Gewoon wat minder wisselvallig dan ferret.quote:
Die staat echt prima te gooien.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2022 21:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die staat echt prima te gooien.
Gouden douches doen we niet meer aan.quote:Op donderdag 17 november 2022 21:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Golden showers? Misschien morgen maar even aanzwengelen
Koekoek. Niet meer stuccen GENOTquote:Op donderdag 17 november 2022 22:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan zou het een prima jaar zijn lijkt me
Klompen?quote:Op donderdag 17 november 2022 22:05 schreef Poepz0r het volgende:
@:zipportal verkoopt als voorzitter vd mvg fanclub ook de merchandise. U kunt een shirt aanschaffen. Ter info.
Er kan iemand vroeg naar bed.quote:Op donderdag 17 november 2022 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tempopotje ook. Vroeg in de nacht.
Zou je hem doen?quote:Op donderdag 17 november 2022 22:24 schreef GwaiLow het volgende:
Heerlijk 9 darter inderdaad. Geweldig niveau. Leuke gozer ook, die Josh.
Dit was de zesde van 2022. Tis niet alsof het jaren geleden is.quote:Op donderdag 17 november 2022 22:20 schreef Machielovic het volgende:
Zat daarstraks nog te denken wordt wel tijd voor een Negen darter en jawel, was er alleen nog niet klaar voor zag alleen de laatste pijl
borisz kijkt meestal wel mee tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |