Ja!!quote:Op woensdag 16 november 2022 19:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette: Die meiden zijn marionettenpoppen. Doen alles wat jullie willen. Als ze iets niet aan mogen van die mannen, dan doen ze dat niet. Als ze naar bed moeten, doen ze dat. Het voelt alsof ik 2 generaties terug ga in de tijd. Alsof ik m'n opa en oma zie.
FTFYquote:Op woensdag 16 november 2022 20:27 schreef chufi het volgende:
SinterklaasRijmpiet lacht in zn vuistje om die Ruben ... jajaja
durft ie nietquote:Op woensdag 16 november 2022 20:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Jammer dat GJ Esther niet heeft gevraagd voor z'n talkshow over #wasgate
Gemiste kans.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Schattigquote:Op woensdag 16 november 2022 20:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Eunice is inmiddels wakker, maar ligt nog steeds op de buik van JW.
je bent er nogquote:
Jij bent dronken,geniet ervan.quote:
worst op pootjes✔️quote:Op woensdag 16 november 2022 20:30 schreef chufi het volgende:
Waarom heeft Kenzi een tekkel-shirt aan? Heeft ze die of vindt ze dat ze er op lijkt ?
Vind het maar eng, slecht voorbeeld ookquote:Op woensdag 16 november 2022 20:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja!!Herkenbaar
En die van mij leven al jaren niet meer. Maar het is idd precies wat ze zegt :
alsof je twee generaties terug in de tijd gaat.
Je weet niets, je kan niets .je zeurt en bent dom. Gewoon bekhouden braaf zijn en doen wat ik zeg.
Mexx en de Kimmie twins![]()
DEAL!quote:Op woensdag 16 november 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent er nog![]()
elke keer als iemand je quote moet je een atje doen![]()
no morequote:Op woensdag 16 november 2022 20:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent dronken,geniet ervan.
Ben hier hoofdzakelijk jouw commentaar te lezenquote:Op woensdag 16 november 2022 20:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent dronken,geniet ervan.
stream 1quote:Op woensdag 16 november 2022 20:32 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Ben hier hoofdzakelijk jouw commentaar te lezen![]()
Vermaak me![]()
Je had liever gehad dat ze het over de luchtverdediging van Oekraine hadden en de risico's hiervan voor Polen?quote:Op woensdag 16 november 2022 20:32 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Wat zijn de onderwerpen in GJ zijn talkshow dit keer? Vind het opzich best leuk maar er mag wel meer inhoud in.
quote:Op woensdag 16 november 2022 20:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je had liever gehad dat ze het over de luchtverdediging van Oekraine hadden en de risico's hiervan voor Polen?
Nee... misschien iets over hun leven buiten, of meer achtergrond informatiequote:Op woensdag 16 november 2022 20:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je had liever gehad dat ze het over de luchtverdediging van Oekraine hadden en de risico's hiervan voor Polen?
bestekquote:Op woensdag 16 november 2022 20:34 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD en Jeff vluchten naar kantoor .. proberen dat heel zachtjes te doen.. maar er valt iets onder luid gerinkel
GJ is eigenlijk niet zo'n hele goede interviewer.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:34 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Nee... misschien iets over hun leven buiten, of meer achtergrond informatie
quote:Op woensdag 16 november 2022 20:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
GJ is eigenlijk niet zo'n hele goede interviewer.
Het is natuurljk niet de bedoeling dat hij een discussie uitloktquote:Op woensdag 16 november 2022 20:28 schreef Li0nHeart het volgende:
ook naakt??quote:Op woensdag 16 november 2022 20:35 schreef Kakadylo het volgende:
Deze aflevering kon alleen nog gered worden door een streaker of Berend die zich vastmaakt aan de tafel
Daar denkt hij zelf anders over.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
eigenlijk..quote:Op woensdag 16 november 2022 20:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kim D wil mayoquote:Op woensdag 16 november 2022 20:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff gaat investeren met het geld dat ze morgen of overmorgen gaan verdienen zegt hij
Dat doet ie steeds hoor .. maar vooral om het weer aan andere dingen uit te geven. En ik heb het idee dat de febo er soms gewoon dingen bijstopt ... geld raakt maar niet op.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:37 schreef HappyCharly het volgende:
Nu ineens op kantoor met Kim gaat Jeff op geld letten...
EJVJL is zijn ticket to famequote:Op woensdag 16 november 2022 20:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar denkt hij zelf anders over.
Jeff zijn mayo in haar mondje?quote:Op woensdag 16 november 2022 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kim D wil mayo
Jeff wil dat niet nu
quote:Op woensdag 16 november 2022 20:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jeff zijn mayo in haar mondje?
ze vindt haar kont/buik te dik ?quote:Op woensdag 16 november 2022 20:39 schreef HappyCharly het volgende:
Kim Dis op dieet.. vermoeiend die vrouwen. Hou eens op.
Heb ik gemist. Over wie ging dit? Kim K en Mexx? Zeker niet Kim D toch? die is ex-militair, die zou zoiets volgens mij echt niet pikkenquote:Op woensdag 16 november 2022 20:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zorgwekkend.. die gaan later kinderen opvoeden met dit beeld
Blijft irritant dat Kim heel graag die bepaalde mayo wil en dat dat niet kan want 'eerst de groep' etc etc. Maar al die onzin van anderen is prima.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat doet ie steeds hoor .. maar vooral om het weer aan andere dingen uit te geven. En ik heb het idee dat de febo er soms gewoon dingen bijstopt ... geld raakt maar niet op.
Is verliefd dus dan ga je op dieetquote:Op woensdag 16 november 2022 20:39 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD is op dieet vertelt ze net ...
Ze was 2kg aangekomenquote:Op woensdag 16 november 2022 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze vindt haar kont/buik te dik ?
KimK en Mexx iddquote:Op woensdag 16 november 2022 20:39 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Heb ik gemist. Over wie ging dit? Kim K en Mexx? Zeker niet Kim D toch? die is ex-militair, die zou zoiets volgens mij echt niet pikken
Meiden zoals Mexx en Kim K die overdreven zorgzaam/ onderdanig doen waarbij de man alles bepaaltquote:Op woensdag 16 november 2022 20:39 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Heb ik gemist. Over wie ging dit? Kim K en Mexx? Zeker niet Kim D toch? die is ex-militair, die zou zoiets volgens mij echt niet pikken
een emmer mayo hequote:Op woensdag 16 november 2022 20:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Blijft irritant dat Kim heel graag die bepaalde mayo wil en dat dat niet kan want 'eerst de groep' etc etc. Maar al die onzin van anderen is prima.
Om in de trouwjurk te passen.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is verliefd dus dan ga je op dieet
nounounou zo kannie wel weerquote:Op woensdag 16 november 2022 20:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jeff zijn mayo in haar mondje?
Dan is ze gek. En een slecht voorbeeld.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze vindt haar kont/buik te dik ?
Jappie sowiesoquote:Op woensdag 16 november 2022 20:42 schreef HappyCharly het volgende:
Wie slikt er toch steeds zoveel ibuprofen/ paracetamol dan?
Daar gaat het steeds over..
Jasperquote:Op woensdag 16 november 2022 20:42 schreef HappyCharly het volgende:
Wie slikt er toch steeds zoveel ibuprofen/ paracetamol dan?
Daar gaat het steeds over..
ik zou dat ook een keer hebbenquote:Op woensdag 16 november 2022 20:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff heeft witbrood gekocht .. hij heeft zin in witbrood. 'Flikker op met je bruin brood'
I know.. maar niet voor haar alleen... ik snap wel dat het veel geld is maar toch.. Zij probeert hem al tijden af te remmen, Jeff spent geld als water. Nu wil zij iets en kan het niet.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
een emmer mayo he
het gaat niet om een potje
Ik vind het doodeng !! In alles rekening houden met 'je mannetje' alsof je geen eigen mening hebt . En ze kiezen er gewoon ook zelf voorquote:Op woensdag 16 november 2022 20:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vind het maar eng, slecht voorbeeld ook
Als er een medische reden is die door een activiteit in de loods is gekomen zou de FEBO gewoon moeten dokken ...quote:
hear hearquote:Op woensdag 16 november 2022 20:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het doodeng !! In alles rekening houden met 'je mannetje' alsof je geen eigen mening hebt . En ze kiezen er gewoon ook zelf voor
Kiesquote:Op woensdag 16 november 2022 20:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Als er een medische reden is die door een activiteit in de loods is gekomen zou de FEBO gewoon moeten dokken ...
Zij vertoont sowieso raar gedrag en neem haar daarin niet bijster serieusquote:Op woensdag 16 november 2022 20:41 schreef greysbones het volgende:
Kim heeft wel echt een vertekend zelfbeeld
kiespijnquote:Op woensdag 16 november 2022 20:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Als er een medische reden is die door een activiteit in de loods is gekomen zou de FEBO gewoon moeten dokken ...
die heeft al een halve verbouwing gehadquote:Op woensdag 16 november 2022 20:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zij vertoont sowieso raar gedrag en neem haar daarin niet serieus
fritesaus is het volgens mijquote:Op woensdag 16 november 2022 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
een emmer mayo he
het gaat niet om een potje
nee Mirthequote:Op woensdag 16 november 2022 20:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : ... maar ze moest huilen net heel hard hier...
Daarom wil hij dus een fles siroop aan Maddy geven.
Ze lijkt mij een fitness meid, die willen meestal wel slank zijn, maar houden meestal rekening met voeding. Niets mis mee. Het is niet alsof ze weinig eetquote:Op woensdag 16 november 2022 20:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zij vertoont sowieso raar gedrag en neem haar daarin niet bijster serieus
Pest o gedrag.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:45 schreef HappyCharly het volgende:
Kim loopt het kantoor uit om pesto te halen, ook een beetje geirriteerd door hoe Jeff doet denk ik..
Dat laatste dacht die man die dacht dat ie vanaf de Eiffeltoren kon vliegen ookquote:Op woensdag 16 november 2022 20:44 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD : Je kunt niet alles maar steeds aanvullen.
Jeff : Ik kan alles.
ze zijn allebei eigenwijsquote:Op woensdag 16 november 2022 20:45 schreef HappyCharly het volgende:
Kim loopt het kantoor uit om pesto te halen, ook een beetje geirriteerd door hoe Jeff doet denk ik..
Vast Ram.quote:
De quote was iets anders.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:48 schreef mootie het volgende:
Je moet luisteren want ik heb toch gelijk.
Wat is er met het haar van Jeff gebeurd?quote:Op woensdag 16 november 2022 20:49 schreef puzziepie het volgende:
Jeff weer lekker een wijntje
[ afbeelding ]
Wendyquote:Op woensdag 16 november 2022 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat is er met het haar van Jeff gebeurd?
ontploftquote:Op woensdag 16 november 2022 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dagelijkse kost, want Jeff is slim en de rest is domquote:Op woensdag 16 november 2022 20:48 schreef mootie het volgende:
Je moet luisteren want ik heb toch gelijk.
Dat is ook geschrokken door zijn gedagquote:Op woensdag 16 november 2022 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De quote klopte niet.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dagelijkse kost, want Jeff is slim en de rest is dom
Eighties vibequote:Op woensdag 16 november 2022 20:49 schreef puzziepie het volgende:
Jeff weer lekker een wijntje
[ afbeelding ]
Hij gaat er steeds meer uitzien zoals hij is . een lelijk jongquote:Op woensdag 16 november 2022 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
waarom moet ze zo moeilijk doen over een flesje baby-oliequote:Op woensdag 16 november 2022 20:52 schreef HappyCharly het volgende:
Of Kim nou wel of niet gelijk heeft en ik zie dat ze ook gewoon een kuthumeur heeft.. superstorend dat Jeff de heeeeele tijd vertelt hoe ze moet reageren en op welke toon. Daar alleen om zou je toch gaan gillen..
Ja die waren ook allemaal lelijk, maar deze heeft ook nog eens lelijk gedrag waardoor hij nog lelijker wordtquote:
Hij lijkt ook steeds meer opquote:Op woensdag 16 november 2022 20:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij gaat er steeds meer uitzien zoals hij is . een lelijk jong
Het gaat om het idee. Mirthe begint met iets kleins en dan komt de volgende en de volgende.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
het gaat de hele tijd al over Mirthe
Plus dat als je dan dagelijks te horen krijgt dat 'het' niets snapt , geen idee heeft en niet luistertquote:Op woensdag 16 november 2022 20:52 schreef HappyCharly het volgende:
Of Kim nou wel of niet gelijk heeft en ik zie dat ze ook gewoon een kuthumeur heeft.. superstorend dat Jeff de heeeeele tijd vertelt hoe ze moet reageren en op welke toon. Daar alleen om zou je toch gaan gillen..
Hij luistert niet naar haar, noemt haar dom, luid, niet ontwikkeld.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:55 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff doet alsof hij the voice of reason is.
Kim mag ook gewoon weleens totaal over de zeik zijn.
Als een ander dat is gaat hij geinteresseerd luisteren en bij haar gaat ie zeiken.
Ik zou echt gaan gillen uit frustratie. Kom nou toch..quote:Op woensdag 16 november 2022 20:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Plus dat als je dan dagelijks te horen krijgt dat 'het' niets snapt , geen idee heeft en niet luistert
Oh en nu moet ze veranderen want ze doet moeilijk
Je moet zeggen : 'Wat zeg je Jeffrey'
In vorige relaties moest ze waarschijnlijk ook altijd jaloers zijnquote:Op woensdag 16 november 2022 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
het gaat de hele tijd al over Mirthe
hahahah.. mag je diagnoses noemen hier?quote:Op woensdag 16 november 2022 20:56 schreef Seattle het volgende:
Jeff heeft borderline en is een narcist.
Zo, hebben we de diagnose na 10 weken maar vast gesteld. Is moeilijk te behandelen overigens
Nee.. ze heeft koffie of thee gehaald.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:56 schreef Deisyy het volgende:
Is Kim D. eindelijk bij hem weg gelopen?
Ze zijn aan elkaar gewaagd.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff heeft een ander idee van manager zijn dan KimD. Dat botst. KimD zou helemaal niemand iets geven, want extra 'luxe' betekent dat mensen het beter hebben, en langer blijven. Jeff ziet dan anders. Daar gaat elke discussie over, en daar gaan ze niet uitkomen.
Say what?quote:Op woensdag 16 november 2022 20:58 schreef Kakadylo het volgende:
KimD heeft allerlei issues en Jeffrey heeft het er maar mee te stellen want ja hij werd verliefd
Dat is uiteraard prima, en daarin zijn ze aan elkaar gewaagd. Het gaat me om metaniveau, niet over de inhoudelijke discussie.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff heeft een ander idee van manager zijn dan KimD. Dat botst. KimD zou helemaal niemand iets geven, want extra 'luxe' betekent dat mensen het beter hebben, en langer blijven. Jeff ziet dan anders. Daar gaat elke discussie over, en daar gaan ze niet uitkomen.
word er misselijk vanquote:Op woensdag 16 november 2022 20:59 schreef Deisyy het volgende:
Hé hé hé hé, wat heb ik net gezegd over je stem!
Ik kan hier ook heel slecht naar luisteren, maar aan de andere kant wil ik niets missenquote:
Wat mij boeit is de manier waarop deze ‘discussie’ wordt gevoerd.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Denk dat dat ook met haar slechthorend te maken heeft?quote:Op woensdag 16 november 2022 21:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar .. luisteren jullie naar haar stem? KimD heeft ook erg moeite om op een normale manier te converseren als ze maar iets emotioneel is.
Jeff toch evengoed. Zij heeft sowieso een harde, onaangename stem.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar .. luisteren jullie naar haar stem? KimD heeft ook erg moeite om op een normale manier te converseren als ze maar iets emotioneel is.
ik hoop dat ze nog even wachten. Maar ik heb alle vertrouwen in Wanda ,maar ook de rest van haar clubje.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:56 schreef Adat231 het volgende:
dat we hier getuige van zijn. wat een bizar gesprek. zullen Wanda en co ook nog vanavond jeff confronteren? zou een perfecte timing zijn
Ja superirritant, ze laat niemand uit praten.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik merk dat KimD zowel Jeff als Rupert niet uit laat praten en er heel hard overheen gaat.
Zij kan er niets aan doen dat zij een harde en onaangename stem heeft. Om iemand daar op af te rekenen, vind ik zeer onterecht.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Jeff toch evengoed. Zij heeft sowieso een harde, onaangename stem.
Dat kan een manier zijn om ermee te dealen, maar je ziet vaak wel aan haar dat ze het echt niet tof vindt of gekwetst is, dat zou ik een keertje pikken en dan heb je een goed gesprek en houdt de ander als het goed is in het vervolg meer rekening met. Ik vind hem nu naar haar alleen maar heftiger worden in elke discussiequote:Op woensdag 16 november 2022 21:02 schreef mnesymne het volgende:
Kim lacht hem gewoon uit als hij zo doet. Die accepteert het niet klakkeloos hoor
Of Jeff eerst laten denken dat het rustig is om snoeihard uit de hoek te komenquote:Op woensdag 16 november 2022 20:56 schreef Adat231 het volgende:
dat we hier getuige van zijn. wat een bizar gesprek. zullen Wanda en co ook nog vanavond jeff confronteren? zou een perfecte timing zijn
quote:Op woensdag 16 november 2022 21:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik merk dat KimD zowel Jeff als Rupert niet uit laat praten en er heel hard overheen gaat.
Omdat ze over de zeik is, het is dan geen tijd om een goed gesprek te hebben. Eerst maar even afkoelen.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja superirritant, ze laat niemand uit praten.
Dat doe ik dus niet, Jeff wel.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zij kan er niets aan doen dat zij een harde en onaangename stem heeft. Om iemand daar op af te rekenen, vind ik zeer onterecht.
kim is echt een domme Tokkiequote:Op woensdag 16 november 2022 20:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zou echt gaan gillen uit frustratie. Kom nou toch..
Ik hoop dat je een grapje maaktquote:Op woensdag 16 november 2022 21:04 schreef HappyCharly het volgende:
Misschien moet ze even gaan huilen, daar reageert Jeff doorgaans beter op
Is een gevolg van het begin van het gesprek. Hij lult ook steeds door haar heen.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja superirritant, ze laat niemand uit praten.
Bijkomend probleem is dat Babette dan meteen aan komt vliegen, die ruikt tranen.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:04 schreef HappyCharly het volgende:
Misschien moet ze even gaan huilen, daar reageert Jeff doorgaans beter op
Waarom volg jij deze RLS? Je vindt iedereen tokki's, psycho, dictator. Waarom altijd zo grof?quote:
Ook primaquote:Op woensdag 16 november 2022 21:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Bijkomend probleem is dat Babette dan meteen aan komt vliegen, die ruikt tranen.
Kim doet het echt bij iedereen. Ze laat niemand uit praten.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Is een gevolg van het begin van het gesprek. Hij lult ook steeds door haar heen.
Precies. En als ze was gaan huilen ook niet. Hij vindt haar felheid en mening ook lastig.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:07 schreef mnesymne het volgende:
Als kim een vent was geweest deed Jeff niet zo moeilijk imo
Met Jasper zou hij dit gezellig vinden.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:07 schreef mnesymne het volgende:
Als Kim niet zijn liefje was geweest was deze discussie niet gebeurtquote:Op woensdag 16 november 2022 21:07 schreef mnesymne het volgende:
Het was voor hem gewoon een soort van zakelijke bespreking : Of ze kiest voor hem of ze flikkert maar op.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:58 schreef Kakadylo het volgende:
KimD heeft allerlei issues en Jeffrey heeft het er maar mee te stellen want ja hij werd verliefd
LAAAAAAAAAAT DIE VROUW NOU FF UITRAZEN!!!quote:Op woensdag 16 november 2022 21:09 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD : 'Laat me uitrazen'
Jeff : 'Dat heeft geen zin'
KimD : 'In mijn hoofd wel'
Ze kan ook even weglopen, ik vind het maar raar dat ze dit onbeschofte gedrag van Jeff pikt.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff moet haar gewoon even uit laten razen, dat is het beste
dan is ze straks nog opgefokterquote:Op woensdag 16 november 2022 21:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
LAAAAAAAAAAT DIE VROUW NOU FF UITRAZEN!!!
Je moet wel ervaring met vrouwen hebben om Kim te begrijpen. Soms moet je ff je gal spuwen, om daarna weer door te kunnen.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
LAAAAAAAAAAT DIE VROUW NOU FF UITRAZEN!!!
Nee.. ze moet niet gaan acteren uiteraard. Het valt me alleen op dat hij op huilende vrouwen beter reageert dan felle vrouwen.quote:
Waarom accepteert ze dat kleineren.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze kan ook even weglopen, ik vind het maar raar dat ze dit onbeschofte gedrag van Jeff pikt.
Hij is toch niet achterlijk?quote:Op woensdag 16 november 2022 21:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je moet wel ervaring met vrouwen hebben om Kim te begrijpen. Soms moet je ff je gal spuwen, om daarna weer door te kunnen.
Hij luistert ook niet naar haar, eigenlijk is het wel vermakelijkquote:Op woensdag 16 november 2022 21:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hij is toch niet achterlijk?
Soms moet je (als vrouw?) gewoon even spuien en schreeuwen/ huilen/ ventileren en dan is het er weer uit en kan ze daarna weer rustig praten. Maar geef die ruimte dan. Jeff blijft het verstandelijk benaderen. Kim zegt nota bene zelf waar ze behoefte aan heeft.
daar ben ik het niet mee eensquote:Op woensdag 16 november 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan is ze straks nog opgefokter
dat is al eens eerder zo gebleken
Intrigerend is het. Maar krijg er ook buikpijn vanquote:Op woensdag 16 november 2022 21:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij luistert ook niet naar haar, eigenlijk is het wel vermakelijk
jeff ziet dat goedquote:Op woensdag 16 november 2022 21:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : 'Volgens mij zit je ook met Zoe'
KimD : 'Ik heb gezegd, de volgende keer dat je zo je bakkes opentrekt kun je beter even nadenken.'
Jeff : 'Maar is dat de manier, of daag je daarmee meer uit om door te gaan?'
KimD : 'Ik heb wel zin om los te gaan'
Jeff : 'Als je een beetje mensenkennis hebt, weet je dat zo'n meisje als dit, dit prachtig vindt. Dit is voeding en dan gaan ze toch juist door'
KimD : 'Voor wat voeding? ik ben niet bang voor haar maat!'
Zullen wel weer in bed liggen te smoezen onder de dekens, niet te verstaanquote:Op woensdag 16 november 2022 21:14 schreef Hoempah het volgende:
Heel veel mic checks voor KimW en nu Marciano en ze zijn niet eens op stream.
exact dat zijn ze nu aan het doenquote:Op woensdag 16 november 2022 21:15 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Zullen wel weer in bed liggen te smoezen onder de dekens, niet te verstaan
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:15 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Zullen wel weer in bed liggen te smoezen onder de dekens, niet te verstaan
Kim wil liever een tokkie zijn en schreeuwen en agressief doen tegen Zoequote:Op woensdag 16 november 2022 21:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Zeg nou gewoon, Zoe hier ben ik niet van gediend, doe dat niet meer.
KimD : Dat is heel politiek correct, maar dan ben ik niet, en zo wil ik ook niet worden!
Wie zijn dat, kan er niks van makenquote:Op woensdag 16 november 2022 21:16 schreef IkFok het volgende:
ja hoor van een heftige discussie naar fluisterstream
Tiano en KIm Kquote:Op woensdag 16 november 2022 21:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wie zijn dat, kan er niks van maken
Nee, Kim D blčrt en scheldt lieverquote:Op woensdag 16 november 2022 21:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Zeg nou gewoon, Zoe hier ben ik niet van gediend, doe dat niet meer.
KimD : Dat is heel politiek correct, maar dan ben ik niet, en zo wil ik ook niet worden!
Die 2 die net steeds een mic check kregenquote:Op woensdag 16 november 2022 21:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wie zijn dat, kan er niks van maken
en is het nu zo erg dat Jeff haar probeert uit te leggen dat dat niet de manier is?quote:Op woensdag 16 november 2022 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, Kim D blčrt en scheldt liever
Ja wel op zijn toon. Hij blijft olie op het vuur gooien terwijl zij even ruimte om te ventileren nodig heeft. Dat geeft ze zelfs aan. Maar het mag alleen op zijn manier.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
en is het nu zo erg dat Jeff haar probeert uit te leggen dat dat niet de manier is?
(misschien gebruikt hij niet altijd de juiste woorden)
,quote:Op woensdag 16 november 2022 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, Kim D blčrt en scheldt liever
en hij gebruikt niet de juiste toonquote:Op woensdag 16 november 2022 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
en is het nu zo erg dat Jeff haar probeert uit te leggen dat dat niet de manier is?
(misschien gebruikt hij niet altijd de juiste woorden)
ventileren dat je liever iemand op zijn bek slaatquote:Op woensdag 16 november 2022 21:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja wel op zijn toon. Hij blijft olie op het vuur gooien terwijl zij even ruimte om te ventileren nodig heeft. Dat geeft ze zelfs aan. Maar het mag alleen op zijn manier.
OMG Kim D is echt een tokkiequote:Op woensdag 16 november 2022 21:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Maar wat wil je? Je wilt ruzie? Dan moet je doorgaan zoals jij wil.
KimD : Maar ik ga niet zo'n politiek kut correct antwoord geven. Ik laat me door niemand zo behandelen.
Jeff : Maar wat wil je? Dat Zoe je zo blijft behandelen of...
KimD : Als zij mij zo blijft behandelen geef ik haar 1 keer een goede stoot, en dan weet ik zeker dat ze haar bek houdt. En dan heb ik een gele kaart.
KimD : Ik weet als ik dat een paar keer tegen haar zeg, dat ze stopt, en als ze dat niet doet...[onverstaanbaar]
Politiek correcte militair? nee johquote:Op woensdag 16 november 2022 21:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff heeft gewoon gelijk, maar KimD werkt zo niet .. zal ook niet werken in de defensiewereld waar ze in zat denk ik.
lol . Jeff vindt van welquote:Op woensdag 16 november 2022 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en hij gebruikt niet de juiste toon
Lol de volgende die gaat stotenquote:Op woensdag 16 november 2022 21:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Maar wat wil je? Je wilt ruzie? Dan moet je doorgaan zoals jij wil.
KimD : Maar ik ga niet zo'n politiek kut correct antwoord geven. Ik laat me door niemand zo behandelen.
Jeff : Maar wat wil je? Dat Zoe je zo blijft behandelen of...
KimD : Als zij mij zo blijft behandelen geef ik haar 1 keer een goede stoot, en dan weet ik zeker dat ze haar bek houdt. En dan heb ik een gele kaart.
KimD : Ik weet als ik dat een paar keer tegen haar zeg, dat ze stopt, en als ze dat niet doet...[onverstaanbaar]
Uiteraard gaat dat veel te ver. Maar tegen een boos iemand reageren zoals Jeff is gewoon niet de-escalerend..quote:Op woensdag 16 november 2022 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ventileren dat je liever iemand op zijn bek slaat
nee
gaat mij te ver
want ze is er werkelijk toe in staat
dat hebben we met het boksgala ook gezien
Ze kan het beter zeggen dan doen. Ze moet uitrazen, dan is ze haar woede kwijt. Ik herken het wel, als je boos bent, moet je je verhaal kwijt, ook soms met grove taal, zodat je tegen de persoon zelf op een andere manier kan zeggen dat je boos bent en waaromquote:Op woensdag 16 november 2022 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ventileren dat je liever iemand op zijn bek slaat
nee
gaat mij te ver
want ze is er werkelijk toe in staat
dat hebben we met het boksgala ook gezien
maar zo werkt de echte wereld ook nietquote:Op woensdag 16 november 2022 21:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Uiteraard gaat dat veel te ver. Maar tegen een boos iemand reageren zoals Jeff is gewoon niet de-escalerend..
Imo zou een militair wel betere anger management moeten hebbenquote:Op woensdag 16 november 2022 21:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Uiteraard gaat dat veel te ver. Maar tegen een boos iemand reageren zoals Jeff is gewoon niet de-escalerend..
ik weet bijna zeker dat als je Kim de kans geeft ze het doetquote:Op woensdag 16 november 2022 21:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze kan het beter zeggen dan doen. Ze moet uitrazen, dan is ze haar woede kwijt. Ik herken het wel, als je boos bent, moet je je verhaal kwijt, ook soms met grove taal, zodat je tegen de persoon zelf op een andere manier kan zeggen dat je boos bent en waarom
ik hoor ook hele andere verhalen over militairenquote:Op woensdag 16 november 2022 21:22 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Imo zou een militair wel betere anger management moeten hebben
Ik stel voor 1x per kwartaal..quote:Op woensdag 16 november 2022 21:23 schreef Sociologica het volgende:
Kenzi en Marciano zijn de talkshow iedere week ook zat. Opperen dat hij het om de 2 weken moet gaan doen.
Laat dat hem nu maar niet horen, dan stort ie helemaal in
Exact. Ik begrijp niet waarom Jeff en mensen hier dat niet begrijpen. Uiteraard is het nooit de bedoeling dat ze fysiek agressief tegen iemand wordt en wie weet is Kim daarin een beetje tokkie. Maar dan nog heeft ze nu behoefte om even uit te razen(zodat ze het kwijt is en niet fysiek wordt). Ze zegt het nota bene zelf, dat Jeff eerder had gezegd dat ze dat binnen de muren van kantoor mocht. En nu doet ze dat, weer niet goed.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze kan het beter zeggen dan doen. Ze moet uitrazen, dan is ze haar woede kwijt. Ik herken het wel, als je boos bent, moet je je verhaal kwijt, ook soms met grove taal, zodat je tegen de persoon zelf op een andere manier kan zeggen dat je boos bent en waarom
Klopt, omdat ze altijd in de pas moeten lopen, de extreme vernedering en discipline breekt soms opquote:Op woensdag 16 november 2022 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoor ook hele andere verhalen over militairen
die vele anger issue's hebben
Jeff kon dat prima, hij koos ervoor om alleen op de inhoud en vorm te praten ipv haar emoties de ruimte te geven.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar zo werkt de echte wereld ook niet
je kunt niet altijd de-escalerend zijn
Kenzi zit daar te tokkelenquote:Op woensdag 16 november 2022 21:25 schreef mnesymne het volgende:
Regie heeft zoiets van... oeps friemeltijd... snel switchen
ben het dit keer niet met je eens sorryquote:Op woensdag 16 november 2022 21:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jeff kon dat prima, hij koos ervoor om alleen op de inhoud en vorm te praten ipv haar emoties de ruimte te geven.
Dat mag hoor.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben het dit keer niet met je eens sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |