Ja!!quote:Op woensdag 16 november 2022 19:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette: Die meiden zijn marionettenpoppen. Doen alles wat jullie willen. Als ze iets niet aan mogen van die mannen, dan doen ze dat niet. Als ze naar bed moeten, doen ze dat. Het voelt alsof ik 2 generaties terug ga in de tijd. Alsof ik m'n opa en oma zie.
FTFYquote:Op woensdag 16 november 2022 20:27 schreef chufi het volgende:
SinterklaasRijmpiet lacht in zn vuistje om die Ruben ... jajaja
durft ie nietquote:Op woensdag 16 november 2022 20:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Jammer dat GJ Esther niet heeft gevraagd voor z'n talkshow over #wasgate
Gemiste kans.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Jammer dat GJ Esther niet heeft gevraagd voor z'n talkshow over #wasgate
Schattigquote:Op woensdag 16 november 2022 20:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Eunice is inmiddels wakker, maar ligt nog steeds op de buik van JW.
je bent er nogquote:
Jij bent dronken,geniet ervan.quote:
worst op pootjes✔️quote:Op woensdag 16 november 2022 20:30 schreef chufi het volgende:
Waarom heeft Kenzi een tekkel-shirt aan? Heeft ze die of vindt ze dat ze er op lijkt ?
Vind het maar eng, slecht voorbeeld ookquote:Op woensdag 16 november 2022 20:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja!!Herkenbaar
En die van mij leven al jaren niet meer. Maar het is idd precies wat ze zegt :
alsof je twee generaties terug in de tijd gaat.
Je weet niets, je kan niets .je zeurt en bent dom. Gewoon bekhouden braaf zijn en doen wat ik zeg.
Mexx en de Kimmie twins![]()
DEAL!quote:Op woensdag 16 november 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent er nog![]()
elke keer als iemand je quote moet je een atje doen![]()
no morequote:Op woensdag 16 november 2022 20:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent dronken,geniet ervan.
Ben hier hoofdzakelijk jouw commentaar te lezenquote:Op woensdag 16 november 2022 20:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent dronken,geniet ervan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |