Zou niet weten wat ik winterklaar zou moeten makenquote:Op zondag 20 november 2022 16:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In het voorjaar winterklaar maken is wel een beetje laat
Nouja, ik heb alle (niet boeiende) planten die het niet gaan overleven alvast eruit gehaald. De knollen van de dahlia's in een krant gewikkeld en de planten die ik wel wil laten overleven in een pot gedaan en op zolder gezet. Gras had ik al eerder winterklaar gemaakt door het te maaien en te bemesten. Dat soort dingenquote:Op zondag 20 november 2022 16:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zou niet weten wat ik winterklaar zou moeten maken
Ow ik heb allemaal planten die gewoon winterproof zijn. Mijn gras is vergane glorie dat moet ik volgend jaar spitten en opnieuw inzaaien dus ik laat het maar voor wat het isquote:Op zondag 20 november 2022 16:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, ik heb alle (niet boeiende) planten die het niet gaan overleven alvast eruit gehaald. De knollen van de dahlia's in een krant gewikkeld en de planten die ik wel wil laten overleven in een pot gedaan en op zolder gezet. Gras had ik al eerder winterklaar gemaakt door het te maaien en te bemesten. Dat soort dingen
Ik moet nog even kijken wat ik wil qua planten. Had afgelopen jaar voor het eerst een tuin dus kreeg ook allemaal planten van mensen enzoquote:Op zondag 20 november 2022 16:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ow ik heb allemaal planten die gewoon winterproof zijn. Mijn gras is vergane glorie dat moet ik volgend jaar spitten en opnieuw inzaaien dus ik laat het maar voor wat het is
Ik moet nog 1 boompje knotten en dan vind ik het wel goed.quote:Op zondag 20 november 2022 16:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zou niet weten wat ik winterklaar zou moeten maken
Okee. Gedaan.quote:Op maandag 21 november 2022 07:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb echt geen zin in deze week. Kunnen we 'm niet gewoon even overslaan?
Precies dit.quote:Op maandag 21 november 2022 07:52 schreef Tegan het volgende:
Ik heb geen zin in de komende weken tot 23 december.
Wie zijn ze en waar hebben ze zin in?quote:Op maandag 21 november 2022 10:58 schreef rival het volgende:
Als jullie geen zin hebben kom dan even hier langs, bij mij hebben ze altijd zin
Dat varieert.quote:Op maandag 21 november 2022 11:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wie zijn ze en waar hebben ze zin in?
Ik gooide even een 'probleempje' van iets meer dan 200 uur bij de planning naar binnen vorige week.. het is nog stil, maar ik denk dat ik de hele maand December plus een stukje Januari lekker thuis in winterslaap modus gaquote:Op maandag 21 november 2022 07:52 schreef Tegan het volgende:
Ik heb geen zin in de komende weken tot 23 december.
Mag ik dan bij jou?quote:Op maandag 21 november 2022 12:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik gooide even een 'probleempje' van iets meer dan 200 uur bij de planning naar binnen vorige week.. het is nog stil, maar ik denk dat ik de hele maand December plus een stukje Januari lekker thuis in winterslaap modus ga
Jij mag datquote:
Dm even je adres.quote:Op maandag 21 november 2022 10:58 schreef rival het volgende:
Als jullie geen zin hebben kom dan even hier langs, bij mij hebben ze altijd zin
Saampjes opgerold in een warm berenvelquote:
Geen berenvel hoor ieuwquote:Op maandag 21 november 2022 18:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Saampjes opgerold in een warm berenvel
Mooie nieuwe bril trouwens! Echt tof.quote:Op maandag 21 november 2022 08:52 schreef TaMieke het volgende:
Dit weekend de kerstboom zetten![]()
Ik heb een Takkie-kerstbal gekregen
Dankjequote:Op maandag 21 november 2022 19:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooie nieuwe bril trouwens! Echt tof.
Welke?quote:Op maandag 21 november 2022 20:34 schreef Tegan het volgende:
Helemaal in de war van al die fora-wijzigingen.
Nah, een neppie natuurlijkquote:
OMG dit zijn wel erg veel wijzigingen ineensquote:Op dinsdag 22 november 2022 08:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
DIG is ineens oranje, WK roze en BUG is niet meer etc. Even wennen.
En de wijzigingen die me niet opvallen heb ik niet eens genoemdquote:Op dinsdag 22 november 2022 08:31 schreef rival het volgende:
[..]
OMG dit zijn wel erg veel wijzigingen ineens
AAAAAALL I WANT FOR CHRISTMAAAAASquote:Op dinsdag 22 november 2022 13:42 schreef Senn88 het volgende:
Lekker kerstmuziek luisteren op sky ❤️
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |