SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kans op mail schat ik 50%. Kans op concreet goed nieuws op 15%.quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:42 schreef quepos het volgende:
Benieuwd of onze Black Friday mail van Max over C*rbelo vandaag nog komt. Hopelijk met goed nieuws.
Maar bij executie met zo'n lage LTV, staat er vast heel snel een andere parkeerplaats beheerder op die tegen een discount zo'n lap parkeergrond kan bemachtigen. Deze doe ik wel mee als er een link is.quote:Op vrijdag 25 november 2022 08:24 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:
Groot samenwerkingsproject MC en CCF, nog niet op de CCF website te zien.
Bij dit soort grote projecten zie ik altijd wat grotere risico's. LTV van 22.5% klinkt leuk, maar de waarde wordt bepaald door de business en organisatie eromheen en met de hypotheek krijg je alleen een geasfalteerd weiland. En als het zo prachtig is moet een bank voor dit soort bedragen toch ook wel te porren zijn?
Misschien ben ik wat negatief, maar ik geef de voorkeur aan wat overzichtelijker projecten.
https://matchingcapital.com/product/qpa/
Ik begrijp niet waarom dit zo lang moet duren, gesprek met C-baas was dinsdagmiddag. Het zou vanwege VRH mooi zijn als de meeste aflossingen nog dit jaar zouden komen -zoals in oktober beloofd- maar dat lijkt me te optimistischquote:Op vrijdag 25 november 2022 10:52 schreef InVestEerder het volgende:
[..]
Kans op mail schat ik 50%. Kans op concreet goed nieuws op 15%.
Ik weet niet of dat verstandig van Lex is...is toch wel erg belangenverstrengeling.quote:Op vrijdag 25 november 2022 11:04 schreef KrekelJapie het volgende:
Project van Lex op zijn eigen platform
https://www.all4funding.n(...)pothecaire-zekerheid
Klein wel maar leuk vinden de investeerders hem toch niet aangezien hij binnen de fok investeerders niet vooruit te branden is. Op papier ziet het er wel aardig uit maar zonder degelijke zekerheden is 8% zelfs voor een dergelijk project al aan de lage kant.quote:Op woensdag 23 november 2022 19:09 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Voor de (paarden) liefhebber leuk klein projectje. https://www.collincrowdfu(...)8f4fdf4839a8d8d12352
Ik vind het heel dom.quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:43 schreef Red_arrow het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat verstandig van Lex is...
Zowel bij CRE als MaxCF heb ik altijd het gevoel dat ons bij lange na niet het complete verhaal verteld wordt.quote:Op dinsdag 22 november 2022 17:07 schreef cubje het volgende:
CRE 3 appt gebouwen duitsland
"Op dit moment wachten wij op de laatste overboeking(en) ter aflossing van de Crowdrealestate Lening. Na controle bij de notaris kan de aflossing vervolgens plaatsvinden. Tot en met de aflossingsdatum blijft uw investering rentedragend. In tegenstelling tot een eerder bericht, zal u voor het einde van de looptijd van de verlenging, te weten eind december 2022, worden afgelost, conform Crowdrealestate voorwaarden."
Welke verlenging? Welk eerder bericht?
CRE suckt echt enorm in hun communicatie. Het is dat de rente altijd netjes wordt voldaan, maar of ik mijn investering in het landgoed nog ga betalen weet ik niet....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door NaRegenDeZon op 25-11-2022 17:38:48 ]
quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:21 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Voor de liefhebber link van een non publieke funding ccf.Er wordt door CCF nadrukkelijk gevraagd om deze link niet te delen. Dan moet je dat ook niet doen, vind ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier een closed crowd van KoM, bevat geen verzoek tot niet delen voor het geval iemand daar problemen mee zou hebbenquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:32 schreef InVestEerder het volgende:
[..]
Er wordt door CCF nadrukkelijk gevraagd om deze link niet te delen. Dan moet je dat ook niet doen, vind ik.
[ Bericht 2% gewijzigd door Slingervinger op 25-11-2022 15:54:32 ]
99% ltv aflossingsvrij. Zit er dik in dat de ltv snel boven de 100% uitkomt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:32 schreef InVestEerder het volgende:
[..]
Er wordt door CCF nadrukkelijk gevraagd om deze link niet te delen. Dan moet je dat ook niet doen, vind ik.
Als jij die mening toegedaan bent moet je deze post niet op deze manier quoten. Je deelt dan nl deze investerings link. 😀quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:32 schreef InVestEerder het volgende:
[..]
Volgens mij nog niet gemeld:quote:Op maandag 21 november 2022 12:44 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Linkje Collin steakhouse de Pijp.
https://www.collincrowdfu(...)2b7052edf8adfca621ea
Inmiddels 231 investeerders dus waarschijnlijk is deze 'investeringskans' door Collin zelf met duizenden personen gedeeld, waaronder mijzelf. Zo streng geheim zal het dus niet zijn. Ik begrijp dat een ondernemer vele redenen kan hebben om zijn crowdfundlening niet aan de grote klok te willen hangen maar ik vind dat dit soort verborgen campagnes een deel van de waarde van crowdfunding ondermijnt. Het ontneemt ons de mogelijkheid de pitch te bespreken en elkaar op sterktes en zwakheden te wijzen, samen weten we meer en niet iedereen hoeft voor zichzelf onderzoek te doen naar de leningnemers en alle zaken die misschien weggelaten of mooier weergegeven zijn door het platform. Ook blijft zo'n verborgen lening buiten beeld bij een eventuele volgende crowdfunding. Dat zou hier ook weleens het geval kunnen zijn want het verhaal komt me erg bekend voor en ik weet zeker dat ik de website van het bedrijf een keer eerder doorgespit heb, ik vermoed in 2021 toen de heren dit bedrijf overnamen. Maar ik kan via de standaard zoekmachines niets vinden.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:32 schreef InVestEerder het volgende:
[..]
Viel mij ook op. Hierdoor werd ik wel even in de verleiding gebracht om ondanks mijn voornemen even pas op de plaats te maken qua nieuwe investeringen toch te investeren. Toch niet gedaan en me gehouden aan mijn voornemen, ook omdat ik vermoed dat er nu vaker projecten komen met deze hoge rentes. Er staan de laatste tijd vaker projecten langer open en ook meer open projecten tegelijk.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:15 schreef ETphonehome het volgende:
[..]
Volgens mij nog niet gemeld:
In de pre-publicatie stond de rente op 8%. Met publiek gaan / kort na publiek gaan is de rente verhoogd naar 9% zag ik gisteren.
Nogal offtopic maar het doet me denken aan het dorp waar ik opgegroeid ben en waar de meeste roddels begonnen met het zinnetjequote:Op vrijdag 25 november 2022 15:32 schreef InVestEerder het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook even in mijn eigen mailarchief kijken.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:23 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
Maar ik kan via de standaard zoekmachines niets vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |