Zou me er ook niet mee bemoeien, Kim is een volwassen vrouw en moet maar voor zichzelf opkomen, ze heeft haar mondje echt wel klaarquote:Op woensdag 16 november 2022 15:36 schreef HappyCharly het volgende:
En toch spreekt bijna niemand Marciano aan
Als je je ermee gaat bemoeien dan ben je bovendien al snel zelf de kop van jutquote:Op woensdag 16 november 2022 15:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou me er ook niet mee bemoeien, Kim is een volwassen vrouw en moet maar voor zichzelf opkomen, ze heeft haar mondje echt wel klaar
Ik vind Ruben irritant.quote:Op woensdag 16 november 2022 15:42 schreef freaky40 het volgende:
Ruben vind eigenlijk iedereen irritant...nou gast, als het je niet bevalt ga je toch lekker naar huis!
Als figuren zoals GJ en KimD nou gewoon op Djedi hadden gestemd dan zat die halfgare Ruben er nu niet eens meerquote:Op woensdag 16 november 2022 15:42 schreef freaky40 het volgende:
Ruben vind eigenlijk iedereen irritant...nou gast, als het je niet bevalt ga je toch lekker naar huis!
Wordt tijd dat die mogelijkheid weer gaat komen.quote:Op woensdag 16 november 2022 15:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als figuren zoals GJ en KimD nou gewoon op Djedi hadden gestemd dan zat die halfgare Ruben er nu niet eens meer
Dat riep Kim K al veel eerder als Marci zou worden weggestemd, maar Jeffrey moest de niet veel pratende Jerrold naar huis sturen.quote:Op woensdag 16 november 2022 15:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als figuren zoals GJ en KimD nou gewoon op Djedi hadden gestemd dan zat die halfgare Ruben er nu niet eens meer
Wanda is een lichtgewicht, hoop gelul weinig wol. Type zure schoolpleinmoeder, dat kaliber.quote:
ahja, daar denk ik dan anders overquote:Op woensdag 16 november 2022 15:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou me er ook niet mee bemoeien, Kim is een volwassen vrouw en moet maar voor zichzelf opkomen, ze heeft haar mondje echt wel klaar
ahja, daar denk ik dan anders overquote:Op woensdag 16 november 2022 15:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je je ermee gaat bemoeien dan ben je bovendien al snel zelf de kop van jut
Maar ze vormen wel een select groepje dus opmerkelijke uitspraak van hemquote:Op woensdag 16 november 2022 15:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wanda is een lichtgewicht, hoop gelul weinig wol. Type zure schoolpleinmoeder, dat kaliber.
was dat de roddeltante waar hij het over had?quote:
Het zal de laatste maanden hard gaan, nu nog niet.quote:Op woensdag 16 november 2022 15:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wordt tijd dat die mogelijkheid weer gaat komen.
Dat groepje Wanda brokkelt dus behoorlijk af...quote:Op woensdag 16 november 2022 15:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar ze vormen wel een select groepje dus opmerkelijke uitspraak van hem
Gaat nog wel komen en dat kan deze week zijn maar misschien ook wel de laatste week van zijn ambtstermijn.quote:Op woensdag 16 november 2022 15:51 schreef HappyCharly het volgende:
Zou het jammer vinden als er geen eliminatie komt nu Jeff manager is. Liever dat er iemand anders gaat, nu hij vrijgewaard is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |