quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Als iemand niet je ideale persoon is gunnen ze je niksquote:
Zus van Sybrandquote:
Ze is net binnenquote:
Schilderijen zijn niet veilig meer.quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:02 schreef Fosive het volgende:
Wow geen LGHTIB-date
Boze tweets zullen volgen
Jij bent ook een beetje zo een teddybeertje als deze jongenquote:
Ik zou me zorgen maken als Gerben liever jonger heeftquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:03 schreef NoCigar het volgende:
Gerben zit in een andere ontwikkelingsfase dan de meesten van zijn leeftijd. Meisje is iets te oud voor dit wezen.
Ik zou zelf niet met die gast kunnen leven. Ook niet met haar trouwens.quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:04 schreef Gibson88 het volgende:
ik weet niet of Pan en Pan het gaan worden
Hell no ! hahahaquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zou zelf niet met die gast kunnen leven. Ook niet met haar trouwens.
Zij mag wel een leukere pan danquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:04 schreef Gibson88 het volgende:
ik weet niet of Pan en Pan het gaan worden
Dit ventje komt na 4 sec denk ik. En gaat zich dan 40 minuten onhandig excuseren.quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
3 minuten knuffelsex
Dan is dit duo happy
Ze kunnen beter naast elkaar zitten. Hand in elkaars broek. Op die manier heb je zo romantiek.quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:05 schreef Fosive het volgende:
Wat zijn die tafels toch groot
Corona is voorbij toch?
Zo ontstaat er geen romantiek
Dan heb ik geen honger meer. Maar we kunnen wel een bordspel doenquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:07 schreef Poefbank het volgende:
Genoeg over mij. Hoe zit het bij jou? Weet je al dat ik alles neuk?
“Van dichtbij mooi, goed gedaan first dates”quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
Jezus man, met je "ik wist niet of je relatiemateriaal was toen je binnen liep".
Beetje rustig vriend.
En zijn autobiografiequote:Op dinsdag 15 november 2022 20:07 schreef Bugno3 het volgende:
“Met m’n initialen”
Lid Mensa
Eigengeilergod
same thoughtquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:10 schreef Bugno3 het volgende:
Deze chick doet wel geile freakseks denk ik.
Nou dat zegt wel wat dan jaquote:
Nee, maar ik vind vandaag over het algemeen een klote dag.quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
TOT NU TOE vind ik het een fijne avond @:DKUp jij ook?
Ohquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind vandaag over het algemeen een klote dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |