Hmm, ja gek hè..quote:Op donderdag 24 november 2022 16:04 schreef bloodymary1 het volgende:
Jezus, lijkt wel of er niemand zijn cv meer aan durft te zetten... Zo ongemoedelijk vind ik dat.
Ik zou willen dat het niet nodig was.quote:Op donderdag 24 november 2022 16:04 schreef bloodymary1 het volgende:
Jezus, lijkt wel of er niemand zijn cv meer aan durft te zetten... Zo ongemoedelijk vind ik dat.
Het is natuurlijk anders wanneer je overdag een beetje op je paard door de bossen kan keutelen in plaats van dat je je zorgen moet maken om het kunnen betalen van de energierekening. Qu'ils mangent de la brioche !quote:
quote:Op donderdag 24 november 2022 16:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is natuurlijk anders wanneer je overdag een beetje op je paard door de bossen kan keutelen in plaats van dat je je zorgen moet maken om het kunnen betalen van de energierekening. Qu'ils mangent de la brioche !
Dan zul je begrijpen dat het voor veel mensen momenteel echt beknibbelen is op stoken, aangezien dat dagelijks enkele tientallen euro's kan kosten dan.quote:Op donderdag 24 november 2022 16:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar heb een vast energiecontract nog, dat scheelt misschien wel.
Ik heb ook nergens gezegd dat ik het niet snap. Maar dan mag ik het nog wel vervelend vinden.quote:Op donderdag 24 november 2022 16:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan zul je begrijpen dat het voor veel mensen momenteel echt beknibbelen is op stoken, aangezien dat dagelijks enkele tientallen euro's kan kosten dan.
Dat kan, maar jij hoeft die rekening niet te betalen. Dan kan je beter je klanten bij jou op kantoor uitnodigen.quote:Op donderdag 24 november 2022 16:30 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens gezegd dat ik het niet snap. Maar dan mag ik het nog wel vervelend vinden.
Doe ik ook meestal. Maar soms doe ik een rondje Eindhoven, dan pak ik er 6 achter elkaar. Scheelt hun weer ieder een uur reistijd. En brandstof, die ook niet meer te betalen is.quote:Op donderdag 24 november 2022 16:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat kan, maar jij hoeft die rekening niet te betalen. Dan kan je beter je klanten bij jou op kantoor uitnodigen.
Voorlopig waarschijnlijk precies niks. Je kan dan beter dat weer van vandaag hebben. Graad of 10 met regelmatig zon. Het wordt kouder, maar dan krijg je zeker 2-5 graden met grijze shitzooi. Aan sneeuw heb je immers ook niks.quote:Op woensdag 23 november 2022 20:47 schreef Dven het volgende:
[..]
De vraag is alleen of zo'n berg aan hogedruk nog iets gaat opleveren
Oh godquote:Op donderdag 24 november 2022 20:54 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Niet leuk voor Oekraïne vermoed ik
Willemijn Hoebert daarnet in het NOS Journaal had speciaal voor Oekraïne een klimaatbericht opgemaakt. Ze had het hier dus nog niet specifiek over.quote:
Dit is Whale Island, Vietnam.quote:
Dan zat ik in de buurt. Kijkend naar die bootjes dacht ik aan iets als Vietnam of Thailand.quote:Op vrijdag 25 november 2022 03:25 schreef Salina het volgende:
[..]
Dit is Whale Island, Vietnam.
Een soort niet grootschalig miniresortje met houten cabins.
Beetje in het zuiden, niet zo ver van Nha Trang.
Beetje rondreizen door Vietnam van zuid naar noord.
@:bloodymary1
Je dacht eerst aan Ameland, toch?quote:Op vrijdag 25 november 2022 08:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan zat ik in de buurt. Kijkend naar die bootjes dacht ik aan iets als Vietnam of Thailand.
Gaaf hoor! Geniet er van!quote:Op vrijdag 25 november 2022 03:25 schreef Salina het volgende:
[..]
Dit is Whale Island, Vietnam.
Een soort niet grootschalig miniresortje met houten cabins.
Beetje in het zuiden, niet zo ver van Nha Trang.
Beetje rondreizen door Vietnam van zuid naar noord.
@:bloodymary1
quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:42 schreef aloa het volgende:
De pluim is weer kouder. Kans op nachtvorst begin december![]()
De kans op sneeuw is klein.
[ afbeelding ]
Ook deze dagen moet nachtvorst (= vorst op 10cm!) wel lukkenquote:Op vrijdag 25 november 2022 09:42 schreef aloa het volgende:
De pluim is weer kouder. Kans op nachtvorst begin december![]()
De kans op sneeuw is klein.
[ afbeelding ]
Bij jou is wel sneeuw mogelijk komende week.quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Ook deze dagen moet nachtvorst (= vorst op 10cm!) wel lukken
Woon nu verdeeld over Sofia en Veliko Tarnovo. In de hoger gelegen delen (900m+) van Sofia heeft er van de week al een suikerlaagje gelegen. Mogelijk zondag/maandag ook in de lagere delen van de stad, al zal het niet veel zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Bij jou is wel sneeuw mogelijk komende week.
Rond de lunch leek het wel lente op de fiets, lekker.quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:02 schreef INViCTuS het volgende:
Vrijwel onbewolkt en een graad of 10. Nou, daar is precies niks mis mee. Gewoon dit weer laten
Sinds wanneer wrappen ze de lijntjes op de normale manier? Vroegah schoten ze altijd van boven naar onder als ze voorbij 360 of onder 0 gingenquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:51 schreef Jojoke het volgende:
[ afbeelding ]
Op 30 november gaat de windrichting naar het oosten. Dat beeld is de afgelopen week niet meer veranderd. Momenteel lijkt het aan te houden tot 7 december. Daarna kan het alle kanten opgaan.
Het parcours in Hulst vindt deze regen leukquote:Op zondag 27 november 2022 11:08 schreef heywoodu het volgende:
Wat een heerlijk zondagochtendsportochtendweer
* Nattekat kijkt naar buitenquote:Op zondag 27 november 2022 11:08 schreef heywoodu het volgende:
Wat een heerlijk zondagochtendsportochtendweer
Sportkijkweer, natuurlijkquote:Op zondag 27 november 2022 11:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* Nattekat kijkt naar buiten
* Nattekat schudt hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |