KimD is heerlijk gepassioneerdquote:Op dinsdag 15 november 2022 16:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan gaat KimD bijten dus dan mist Wen een oor
quote:Op dinsdag 15 november 2022 16:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aardig moment van vanochtend, Rupert lekker de boel opstoken ...![]()
Maar daarom mag ik Kim wel, lekker direct en meteen verhaal gaan halen ...![]()
[ afbeelding ]
Kim is jaloers volgens Zoe - 15 november 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kim gaat verhaal halen - 15 november 2022.Ik had dit niet live gezien dus thanx!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat Janet gelijk begint te tetteren, terwijl Roepie toch echt zei dat Zoe had gezegd dat ze jaloers was (Rupert : Boem). Zoe komt er weer mee weg.
quote:Op dinsdag 15 november 2022 16:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aardig moment van vanochtend, Rupert lekker de boel opstoken ...![]()
Maar daarom mag ik Kim wel, lekker direct en meteen verhaal gaan halen ...![]()
[ afbeelding ]
Kim is jaloers volgens Zoe - 15 november 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kim gaat verhaal halen - 15 november 2022.Superfijn!!! Heerlijk dat Kim D het gewoon gelijk benoemt. En dat Jeff dus nu ook weer weet dat Zoë wel jaloers is..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡
Ja, ik ben omquote:Op dinsdag 15 november 2022 16:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik wil nogmaals poneren hier dat Erik de leukste spelleider is
Heeft ze het weer niet begrepen…quote:Op dinsdag 15 november 2022 16:45 schreef Kakadylo het volgende:
KimD gooit die frisbee richting kamer drie
Spelbedenkerquote:Op dinsdag 15 november 2022 16:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik wil nogmaals poneren hier dat Erik de leukste spelleider is
Geen zin/tijd.Straks feestje.quote:
Dan zie ik mogelijkheden.quote:Op dinsdag 15 november 2022 17:00 schreef lojanda het volgende:
Esther blijft dwars doen, als iemand iets voorstelt is het nooit goed, zij doet dan echt het tegenovergestelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |