Gewoon jaloers, that's all it.quote:Op dinsdag 15 november 2022 16:29 schreef Seattle het volgende:
[..]
Yeah… right. Ik geloof haar niet. En ze praat iets te graag vies met Zoe over Jeff en KimD.
quote:Op dinsdag 15 november 2022 16:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aardig moment van vanochtend, Rupert lekker de boel opstoken ...![]()
Maar daarom mag ik Kim wel, lekker direct en meteen verhaal gaan halen ...![]()
[ afbeelding ]
Kim is jaloers volgens Zoe - 15 november 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kim gaat verhaal halen - 15 november 2022.O fijn!! Die moest ik nog even kijken. Baalde al dat ik dit had gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe nor maal
Zolang Wendy het maar wel isquote:Op dinsdag 15 november 2022 16:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee babbel is niet mijn type mens
Ik zag haar als eerste.quote:Op dinsdag 15 november 2022 16:31 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben verliefd op Wendy, wat een heerlijk mens
Bizar wel en dan komt ie uit bij KimD die bovendien nog een kwarrel hadquote:Op dinsdag 15 november 2022 16:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
babbel zei
Alle vrouwen vallen voor Jeff
Toen zei wendy
Jij ook
Zijn veel jaloers op KimD, praten zo onaardig over haar , terwijl ik KimD nog nooit iets gemeens heb horen zeggen over andere meidenquote:
Wendy zou een leuke match zijnquote:Op dinsdag 15 november 2022 16:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bizar wel en dan komt ie uit bij KimD die bovendien eerst nog een kwarrel had
Leuk hè. Ga als ze er uit is mijn haar laten knippen door haar en dan mag ze wel pratenquote:Op dinsdag 15 november 2022 16:31 schreef HappyCharly het volgende:
Wel jammer van die goedkope tokkietattoos die waarschijnlijk gezet zijn toen ze twintig was ofzoquote:Op dinsdag 15 november 2022 16:31 schreef HappyCharly het volgende:
Zeg maar.quote:
En die vrouwen maar roepen dat Kim D jaloers is.. maf hequote:Op dinsdag 15 november 2022 16:32 schreef Seattle het volgende:
[..]
Zijn veel jaloers op KimD, praten zo onaardig over haar , terwijl ik KimD nog nooit iets gemeens heb horen zeggen over andere meiden
Ja echt maf. Wel geinig om dat zo van zo’n afstandje te observerenquote:Op dinsdag 15 november 2022 16:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En die vrouwen maar roepen dat Kim D jaloers is.. maf he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Er zijn meerdere mensen bezig de relatie van Kim en Jeff te saboteren..quote:Op dinsdag 15 november 2022 16:34 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja echt maf. Wel geinig om dat zo van zo’n afstandje te observeren
Dan gaat KimD bijten dus dan mist Wen een oorquote:Op dinsdag 15 november 2022 16:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wendy zou een leuke match zijn
Kloetzak’n zeggen wij dan thuisquote:Op dinsdag 15 november 2022 16:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Er zijn meerdere mensen bezig de relatie van Kim en Jeff te saboteren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |