Is dit een oproep?quote:Op dinsdag 15 november 2022 16:22 schreef Seattle het volgende:
Leuk hoor Erik. Deze kant van hem moet toch een niche groep van speelse vrouwen die niet willen tongen, maar wel likken en die een slechte neus hebben aantrekken?
quote:Op dinsdag 15 november 2022 16:21 schreef Kakadylo het volgende:
Overigens vermaak ik me altijd wel best als Babbel op de praatstoel zit want het is een slimme tante
Elkaars bordje aflikkenquote:Op dinsdag 15 november 2022 16:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Likken visa versa, dat wel natuurlijk...
Heel irritant.quote:
Hé shit. Zit ik op de verkeerde streamquote:Op dinsdag 15 november 2022 16:27 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wendy
Die stipt even aan dat babbel ook voor Jeff is gevallen
Het zou je vijand zijn en net iets te veel zooi in je haar smeertquote:
Ze hadden alleen even een vibe, Babs vindt Jeff te jongquote:Op dinsdag 15 november 2022 16:27 schreef Seattle het volgende:
[..]
Hé shit. Zit ik op de verkeerde stream
babbel zeiquote:Op dinsdag 15 november 2022 16:27 schreef Seattle het volgende:
[..]
Hé shit. Zit ik op de verkeerde stream
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kim gaat verhaal halen - 15 november 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Uhuhquote:Op dinsdag 15 november 2022 16:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ze hadden alleen even een vibe, Babs vindt Jeff te jong
quote:Op dinsdag 15 november 2022 16:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aardig moment van vanochtend, Rupert lekker de boel opstoken ...![]()
Maar daarom mag ik Kim wel, lekker direct en meteen verhaal gaan halen ...![]()
[ afbeelding ]
Kim is jaloers volgens Zoe - 15 november 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kim gaat verhaal halen - 15 november 2022.Oehh die had ik gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Nee babbel is niet mijn type mensquote:
Yeah… right. Ik geloof haar niet. En ze praat iets te graag vies met Zoe over Jeff en KimD.quote:Op dinsdag 15 november 2022 16:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als haar neus kon groeien dan zat die meteen tegen de muur zo overduidelijkquote:Op dinsdag 15 november 2022 16:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vooral over Kim Dquote:Op dinsdag 15 november 2022 16:29 schreef Seattle het volgende:
[..]
Yeah… right. Ik geloof haar niet. En ze praat iets te graag vies met Zoe over Jeff en KimD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |