maar zelfs hij is nu ook klaar met Estherquote:Op dinsdag 15 november 2022 16:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
JW had direct door dat Esther geïnteresseerd was en heeft toen even aardig gedaan zodat zij nu alles voor hem doet, net een inwonende moeder/ huisvrouw. Lekker hoor.
Zeker.. maar ik zie daar wel hele andere vrouwen voor me, heel aantrekkelijk denk ikquote:Op dinsdag 15 november 2022 16:16 schreef Seattle het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij ook zo een aantal chickies thuis
Ja andere types dan Estherquote:Op dinsdag 15 november 2022 16:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zeker.. maar ik zie daar wel hele andere vrouwen voor me, heel aantrekkelijk denk ik
Ja, denk dat JW sowieso nooit op Esther zou vallen, niet qua karakter en niet qua uiterlijkquote:
Ik zeg altijd dat ik niet wil praten.quote:Op dinsdag 15 november 2022 16:19 schreef Kakadylo het volgende:
Kappers krijgen zelfs een cursus over hoe ze mensen moeten laten praten
Dan heb ik zeker steeds kappers die die dag net ziek waren?quote:Op dinsdag 15 november 2022 16:19 schreef Kakadylo het volgende:
Kappers krijgen zelfs een cursus over hoe ze mensen moeten laten praten
Ik zeg ook niet dat ze nu heeft gejat. Maar dat ze dingen zegt over medebewoners en eten terwijl ze zelf eten jat.quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Niks
Er wordt niks gejat, de hele keuken stond vol.
Ik zeg altijd dat zij niet moet pratenquote:Op dinsdag 15 november 2022 16:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat ik niet wil praten.
Wat gebeurd hier?quote:
Kijk op wie je reageert.quote:Op dinsdag 15 november 2022 16:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze nu heeft gejat. Maar dat ze dingen zegt over medebewoners en eten terwijl ze zelf eten jat.
dat durf ik nietquote:Op dinsdag 15 november 2022 16:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat ik niet wil praten.
Likken visa versa, dat wel natuurlijk...quote:Op dinsdag 15 november 2022 16:22 schreef Seattle het volgende:
Leuk hoor Erik. Deze kant van hem moet toch een niche groep van speelse vrouwen die niet willen tongen, maar wel likken en die een slechte neus hebben aantrekken?
Likken?quote:Op dinsdag 15 november 2022 16:22 schreef Seattle het volgende:
Leuk hoor Erik. Deze kant van hem moet toch een niche groep van speelse vrouwen die niet willen tongen, maar wel likken en die een slechte neus hebben aantrekken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |