Ham and eggs.quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:24 schreef Kakadylo het volgende:
Wat draagt kaarten, roddelen en zaniken over al die eigen opgevreten M&M's bij aan een verdienopdracht?
Dat hoef ik thuis niet te flikken.quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:25 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK vertelt ook nog even dat Marciano al hun M&M's heeft verstopt en dat ze die niet kan vinden.
Geen probleem.quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:25 schreef KinKiJan het volgende:
Oh shit, had pas laat door dat ik de laatste was. Thanks FF
Hoofdletter K doet het, de kleine k niet.quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:24 schreef mario390 het volgende:
hoe o egi nen ze niet?
kut eyboard omige taten kapoet
Dan ga je gewoon weer even naar de winkel en koop je twee zakkenquote:Op dinsdag 15 november 2022 14:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat hoef ik thuis niet te flikken.
korte slip?quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
"Is het een wondje, of is het een koortslip??"
De M&M `s van Soul verstoppen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon weer even naar de winkel
Herpes.quote:
Het schijnt dat Kim er een dikke kont van krijgtquote:Op dinsdag 15 november 2022 14:25 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK vertelt ook nog even dat Marciano al hun M&M's heeft verstopt en dat ze die niet kan vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |