ze maken het programma zelf kapotquote:Op maandag 5 december 2022 20:18 schreef Hoempah het volgende:
En wat vinden we hier van de geruchten over het halveren van de prijzenpot en stoppen van het programma?
quote:Op woensdag 7 december 2022 20:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Van mij mag het, maar ik ben niet de manager hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Ik denk het nietquote:Op woensdag 7 december 2022 12:29 schreef Korak het volgende:
De Blubberman op Twitter, is dat iemand van hier? (onder andere naam)
quote:Op woensdag 7 december 2022 20:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]Je doet het goed vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En Isaac roeptoetert en blaat zoals gebruikelijk, voor de bühne en zijn ego. Ik hoor weinig echte betrokkenheid bij zijn kinderen, tenminste niet in zijn daden. Puur gebaseerd op wat hij zelf zegt. (Nou vind ik hem een slang dus dat helpt niet mee)Trust nobody
Precies, ik denk echt dat hij daar spijt van ga krijgen.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je doet het goed vrouw![]()
En Isaac roeptoetert en blaat zoals gebruikelijk, voor de bühne en zijn ego. Ik hoor weinig echte betrokkenheid bij zijn kinderen, tenminste niet in zijn daden. Puur gebaseerd op wat hij zelf zegt. (Nou vind ik hem een slang dus dat helpt niet mee)
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]Respect voor jou!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
if it's meant to be, it will be
quote:Op donderdag 8 december 2022 09:09 schreef Giggio het volgende:
[..]
ben er bijna dagelijks- volg jullie en TV - post alleen weinig, geen streams voor mij...
Leuk gesprekje voor in de SCquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2022 16:52 schreef Flow3r het volgende:
Nou, lekker dan
Had ik net ook heb cookies en geschiedenis verwijderd en toen deed hij het weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Doe maar hier Silvesquote:Op zaterdag 10 december 2022 17:29 schreef Silves het volgende:
Oke dit is ff ontopic, weet iemand een mooi hotel aan zee met kerst? geen schevening meer..of een leuke link in een of andere topic..
Nu je dit tikt moet ik aan de oranjewinter denkenquote:Op zondag 11 december 2022 06:35 schreef FreshFruit het volgende:
Kom op Kerstman laat je ballen rinkelen?
Serieus?
Ga ik even checken.quote:Op zondag 11 december 2022 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu je dit tikt moet ik aan de oranjewinter denken
Heb je dat gezien dat filmpje van de vent daar, die had er een beste joeperd bengelen zeg
O weet niet meer welke dag dat was sorryquote:
Heb hem gevonden en in je DM gedaanquote:
Waar op tv te bekijken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |