abonnement Unibet Coolblue
pi_206685256
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 14:26 schreef Ferdii het volgende:

[..]
neuh, humpty en dumpty hadden gewoon nog even buiten kunnen wachten tot de deur opengemaakt werd :D

@:selmar, waren dit jaar de elektrische fietsen/snorscooters als vervoersmiddel verboden? Heb ze veel te weinig gezien, terwijl het toch wat mij betreft het meest veilige vervoersmiddel is
Nee hoor, mag je gewoon gebruiken.
pi_206685264
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 november 2022 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Is ook weer zo.
Klopt, anders waren er twee boten geweest.
  dinsdag 15 november 2022 @ 15:01:12 #153
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_206685581
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2022 12:43 schreef Ferdii het volgende:
Net aflevering gezien, leuke finale, vooral aangezien de hunters eens niet op de Locatie stonden te wachten :P

1 ding is jammer, waarom deden de laatst gepakte niet die stick en info door de plee spoelen? Lijkt me een stuk effectiever dan enkel nat maken. Had desnoods er bovenop staan springen,l of gewoon de code 10x verkeerd ingedrukt.
Negen foute codes invoeren, en met pen snel een random code erop schrijven >:)
pi_206685598
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 14:39 schreef Selmar het volgende:

[..]
Nee hoor, mag je gewoon gebruiken.
Waarom gebruiken ze dan geen electrische fietsen maar nemen ze risico's met liften? :+ Ook dit jaar zijn weer minimaal de helft van de koppels gepakt nav info door/analyse van lifters

zijn de vluchtelingen van tegenwoordig lui? :P
hardcoholic
  dinsdag 15 november 2022 @ 15:05:39 #155
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206685629
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 15:02 schreef Ferdii het volgende:

[..]
Waarom gebruiken ze dan geen electrische fietsen maar nemen ze risico's met liften? :+ Ook dit jaar zijn weer minimaal de helft van de koppels gepakt nav info door/analyse van lifters

zijn de vluchtelingen van tegenwoordig lui? :P
En toch.... Sanne en Siedo zijn volgens mij degenen die de meeste kilometers afgelegd hebben, het hele land door.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator dinsdag 15 november 2022 @ 15:22:54 #156
362868 crew  Slobeend
of all places
  dinsdag 15 november 2022 @ 15:35:51 #157
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_206685943
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 13:30 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik blijf dit een lastige vinden.
Ja, het is een TV-programma maar ze simuleren een daadwerkelijke zoektocht naar voortvluchtigen.

Stel het gaat om een Holleeder, de tramschutter of iemand die je oma de hersens heeft ingeslagen om haar pincode, hoe sta je er dan in qua "even de grijze auto verraden" en "zonder enige druk alle informatie prijsgeven"?

Het gros van de helpers is ook al zo hulpvaardig omdat ze ermee op TV komen, dus prima dat daar tegenover staat dat er mensen zijn die werkelijk reageren zoals ze in een echte situatie zouden reageren.
En als je je afvraagt of mensen zomaar alles vertellen wat ze gezien hebben hoef je alleen maar SBS6 nieuws te kijken na een gebeurtenis, ze kunnen niet wachten voor de camera hun verslag te doen.
Ja is ook helemaal zo.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  PR en moderator dinsdag 15 november 2022 @ 15:45:06 #158
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_206686031
Leuk dat Hunted VIPS ook gauw weer begint *O*

En lekker gewerkt weer dit seizoen @Selmar!
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_206686686
Oh en ik moet trouwens ook weer mijn jaarlijkse frustratie kwijt dat ik in de intro van het programma veel te veel het spelverloop zie terugkomen. Dat shot van een van de Hunters door de achterdeur met dat "Openmaken Nu" bijvoorbeeld. Je weet gewoon dat er dan nog in ieder geval één team gepakt gaat worden.

Kunnen ze nu echt geen intro verzinnen waarin het nieuwe seizoen niet gespoilerd wordt. Gebruik gewoon beelden van de afgelopen jaren.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_206686790
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 16:58 schreef TheVulture het volgende:
Oh en ik moet trouwens ook weer mijn jaarlijkse frustratie kwijt dat ik in de intro van het programma veel te veel het spelverloop zie terugkomen. Dat shot van een van de Hunters door de achterdeur met dat "Openmaken Nu" bijvoorbeeld. Je weet gewoon dat er dan nog in ieder geval één team gepakt gaat worden.

Kunnen ze nu echt geen intro verzinnen waarin het nieuwe seizoen niet gespoilerd wordt. Gebruik gewoon beelden van de afgelopen jaren.
gewoon programma gemist en doorspoelen tot moment dat het echt begint :P
hardcoholic
pi_206687141
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 15:02 schreef Ferdii het volgende:

[..]
Waarom gebruiken ze dan geen electrische fietsen maar nemen ze risico's met liften? :+
Die fietsen moet je ook ergens oppikken en achterlaten, en grote afstanden afleggen is lastig als de fietsen ook mee moeten.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206688253
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2022 17:39 schreef Wantie het volgende:

[..]
Die fietsen moet je ook ergens oppikken en achterlaten, en grote afstanden afleggen is lastig als de fietsen ook mee moeten.
Die fiets kun je voor het programma begint gewoon ergens koud zetten. (of zoals een paar seizoenen terug gewoon bij je thuis uit de schuur halen :P).

Een beetje elektrische fiets gaat 25 km per uur, dus in een aantal uur fietsen kun je een heel door Nederland komen. Daarnaast gaat het wat mij betreft niet zozeer om grote afstanden afleggen, maar (stukjes) afstand afleggen zonder sporen achter te laten. Dit gaat per fiets een stuk makkelijker dan per auto
hardcoholic
pi_206689681
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 19:12 schreef Ferdii het volgende:

[..]
Die fiets kun je voor het programma begint gewoon ergens koud zetten. (of zoals een paar seizoenen terug gewoon bij je thuis uit de schuur halen :P).

Een beetje elektrische fiets gaat 25 km per uur, dus in een aantal uur fietsen kun je een heel door Nederland komen. Daarnaast gaat het wat mij betreft niet zozeer om grote afstanden afleggen, maar (stukjes) afstand afleggen zonder sporen achter te laten. Dit gaat per fiets een stuk makkelijker dan per auto
Klopt, maar om die sporen te voorkomen moet je dus telkens die fietsen meenemen naar de volgende locatie.
En da's minder mobiel dan de auto.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206692454
Genoten van de finale! Was weer een leuk seizoen :)
pi_206693888
Ik denk dat electriciteit te duur is om nog electrische fietsen te gebruiken voortaan in Hunted. :+

Goed gedaan van Sanne en Siedo, sympathieke mensen ook ^O^

Wie zagen we daar in de intro van VIPS? Ik meende Famke-Louise en Denzel te herkenne, verder Niels Oosthoek (die een drukke zomer heeft gehad met ook al ER vlak ervoor/erna) met iemand die ik niet ken, en Sjoerd van Ramshorst met iemand die ik niet ken. En 2 dames die ik beiden niet ken.
pi_206693984
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 08:11 schreef ThijsTH het volgende:
Ik denk dat electriciteit te duur is om nog electrische fietsen te gebruiken voortaan in Hunted. :+

Goed gedaan van Sanne en Siedo, sympathieke mensen ook ^O^

Wie zagen we daar in de intro van VIPS? Ik meende Famke-Louise en Denzel te herkenne, verder Niels Oosthoek (die een drukke zomer heeft gehad met ook al ER vlak ervoor/erna) met iemand die ik niet ken, en Sjoerd van Ramshorst met iemand die ik niet ken. En 2 dames die ik beiden niet ken.
Sjoerd met Jeroen Stomphorst als Studio Sport team.
gr gr
pi_206696192
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 16:58 schreef TheVulture het volgende:
Oh en ik moet trouwens ook weer mijn jaarlijkse frustratie kwijt dat ik in de intro van het programma veel te veel het spelverloop zie terugkomen. Dat shot van een van de Hunters door de achterdeur met dat "Openmaken Nu" bijvoorbeeld. Je weet gewoon dat er dan nog in ieder geval één team gepakt gaat worden.

Kunnen ze nu echt geen intro verzinnen waarin het nieuwe seizoen niet gespoilerd wordt. Gebruik gewoon beelden van de afgelopen jaren.
Dit is wel waar ja. Desnoods gewoon shots van eerdere jaren/afleveringen.

Verder uiteindelijk wel een leuk seizoen. De wat betere teams kwamen pas wat later op gang heb ik het idee en de finale was natuurlijk slim gespeeld.

@Selmar jullie chaggie omdat jullie de locatie niet on de peiling hadden en ook nog eens om de tuin werden geleid, of viel dat wel mee?
pi_206696317
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 12:42 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Dit is wel waar ja. Desnoods gewoon shots van eerdere jaren/afleveringen.

Verder uiteindelijk wel een leuk seizoen. De wat betere teams kwamen pas wat later op gang heb ik het idee en de finale was natuurlijk slim gespeeld.

@:selmar jullie chaggie omdat jullie de locatie niet on de peiling hadden en ook nog eens om de tuin werden geleid, of viel dat wel mee?
We hadden niet echt het idee dat we het heel veel beter hadden gekund. We hadden 19 locaties, en dat zijn er 15 te veel, dus van om de tuin leiden was ook niet echt sprake (maar dat wisten S&S natuurlijk ook niet)
  woensdag 16 november 2022 @ 13:01:52 #169
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_206696373
Deelnemers Hunters VIPS:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de Hunters schakelen de volgende persoon in om een bepaald duo te vinden:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door AgnesGru op 16-11-2022 13:14:58 ]
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 16 november 2022 @ 13:14:54 #170
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206696945
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 12:55 schreef Selmar het volgende:

[..]
We hadden niet echt het idee dat we het heel veel beter hadden gekund. We hadden 19 locaties, en dat zijn er 15 te veel, dus van om de tuin leiden was ook niet echt sprake (maar dat wisten S&S natuurlijk ook niet)
Ook wel weer waar !
pi_206697066
Sylvana :o
pi_206697586
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2022 21:11 schreef hhh38 het volgende:
Jammer, Michel en Sandra speelden het erg goed. Gepakt puur door dat domme geluk dat de Hunters op zoek waren naar Sanne en Siedo in Lemmer.
Wat ontzettend zonde van Michel en Sandra. Zij speelden erg slim, waren elke keer vroeg bij de informatie en worden dan op het eind net gepakt. Ik had ze graag zien winnen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 13:30 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik blijf dit een lastige vinden.
Ja, het is een TV-programma maar ze simuleren een daadwerkelijke zoektocht naar voortvluchtigen.

Stel het gaat om een Holleeder, de tramschutter of iemand die je oma de hersens heeft ingeslagen om haar pincode, hoe sta je er dan in qua "even de grijze auto verraden" en "zonder enige druk alle informatie prijsgeven"?

Het gros van de helpers is ook al zo hulpvaardig omdat ze ermee op TV komen, dus prima dat daar tegenover staat dat er mensen zijn die werkelijk reageren zoals ze in een echte situatie zouden reageren.
En als je je afvraagt of mensen zomaar alles vertellen wat ze gezien hebben hoef je alleen maar SBS6 nieuws te kijken na een gebeurtenis, ze kunnen niet wachten voor de camera hun verslag te doen.
En het gaat ook gewoon heel snel. De hunters geven ook amper de tijd om na te denken en weten precies hoe ze vragen wat ze vragen, dat je geneigd bent om de juiste informatie te vinden.
  woensdag 16 november 2022 @ 15:39:37 #174
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_206697868
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 13:01 schreef AgnesGru het volgende:
Deelnemers Hunters VIPS:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de Hunters schakelen de volgende persoon in om een bepaald duo te vinden:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat Famke dan maar mooi in de eerste aflevering zeggen: Ik doe niet meer mee ;)
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
  woensdag 16 november 2022 @ 15:43:55 #175
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_206697903
Was een topseizoen. En maar denken dat door niet bekijken van die floppy het niets ging worden.
En tegelijk hadden ze ook veel gelukjes. Iemand treffen voor een lift vanaf Zwolle naar Limburg omdat je daar heen wilt en die mensen daar wonen; ga er maar aan staan
Die afleiding met die locatie vond ik leuk

En het andere stel had echt pech. De kitesurfmeneer (of wat deed die gast?) kon niet helpen maar kon wel vertellen dat ze in een kleine grijskleurige auto weg waren gereden. Dankuwel meneer, u had het in 40-45 vast ook goed gedaan.
Dat ze zo langs Amsterdam CS voeren was echt cool. En dan bij die sluis. Gaaf.
Maar ja, die kitesurfmeneer he....
Ik had het hen ook echt wel gegund al vraag ik me af of zij dat telefoonnummer hadden gezien. De hunters niet...
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
pi_206697920
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 12:55 schreef Selmar het volgende:

[..]
We hadden niet echt het idee dat we het heel veel beter hadden gekund. We hadden 19 locaties, en dat zijn er 15 te veel, dus van om de tuin leiden was ook niet echt sprake (maar dat wisten S&S natuurlijk ook niet)
stel dat jullie de onzichtbare tekst in het word document wel hadden gezien, had het dan heel anders verlopen? Hadden jullie bv de "geheime vraag/wachtwoord kunnen kraken, kunnen tappen op inkomende gesprekken naar dat nr etc?
hardcoholic
pi_206697945
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 15:43 schreef marcel.de het volgende:
Was een topseizoen. En maar denken dat door niet bekijken van die floppy het niets ging worden.
En tegelijk hadden ze ook veel gelukjes. Iemand treffen voor een lift vanaf Zwolle naar Limburg omdat je daar heen wilt en die mensen daar wonen; ga er maar aan staan
Die afleiding met die locatie vond ik leuk

En het andere stel had echt pech. De kitesurfmeneer (of wat deed die gast?) kon niet helpen maar kon wel vertellen dat ze in een kleine grijskleurige auto weg waren gereden. Dankuwel meneer, u had het in 40-45 vast ook goed gedaan.
Dat ze zo langs Amsterdam CS voeren was echt cool. En dan bij die sluis. Gaaf.
Maar ja, die kitesurfmeneer he....
Ik had het hen ook echt wel gegund al vraag ik me af of zij dat telefoonnummer hadden gezien. De hunters niet...
wat mij betreft hadden ze deze beter kunnen spelen. Om de eerste de beste lift te pakken snap ik, maar ik had minstens dit spoor dood gemaakt, zeker na door het oog van de naald te zijn gegaan. Wat mij betreft is het dan niet erg doordacht om bij de moeder van de lift binnen te crashen.
hardcoholic
pi_206698161
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 15:45 schreef Ferdii het volgende:

[..]
stel dat jullie de onzichtbare tekst in het word document wel hadden gezien, had het dan heel anders verlopen? Hadden jullie bv de "geheime vraag/wachtwoord kunnen kraken, kunnen tappen op inkomende gesprekken naar dat nr etc?
Tappen uiteraard
  woensdag 16 november 2022 @ 16:28:18 #179
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206698217
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 15:49 schreef Ferdii het volgende:

[..]
wat mij betreft hadden ze deze beter kunnen spelen. Om de eerste de beste lift te pakken snap ik, maar ik had minstens dit spoor dood gemaakt, zeker na door het oog van de naald te zijn gegaan. Wat mij betreft is het dan niet erg doordacht om bij de moeder van de lift binnen te crashen.
Ja dat begreep ik ook niet. Maar volgens mij zaten ze er al te erg doorheen om nog weer verder te verplaatsen. Je verwacht misschien ook niet dat het voor HQ zo makkelijk zou zijn om die vrouw te traceren.

Maar voor een team dat eigenlijk altijd het zekere voor het onzekere nam was het een gekke beslissing
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 november 2022 @ 19:05:00 #180
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_206699619
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 15:43 schreef marcel.de het volgende:
Ik had het hen ook echt wel gegund al vraag ik me af of zij dat telefoonnummer hadden gezien. De hunters niet
Ik vond dat ook wel een hele rare beslissing van de productie. Stel je voor dat die kitesurfer niet zag dat ze in een grijze auto instapte en die toevallige selectie niet gebeurd was. Dan zit je met twee stellen die niet weten waar het extractiepunt is ondanks het volledig volgen van alle aanwijzingen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_206699684
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 21:43 schreef Selmar het volgende:

[..]
Waarom is alles wat wij doen opeens ingefluisterd door regie? Alsof we zelf niet kunnen zoeken.
Die vrouw brengt ze naar huis van oma. Oma weet van niets. Dan moet ik geloven dat ze zomaar kunnen zoeken in een huis.
Als een bewoner mee werkt om de vluchters te herbergen, dan weet je dat je mee doet met het programma en dat de hunters voor je deur staan en laptop kunnen inzien etc. Maar oma was niet thuis. Huis is van oma.
  PR en moderator woensdag 16 november 2022 @ 20:27:41 #182
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_206701063
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 16:20 schreef Selmar het volgende:

[..]
Tappen uiteraard
Dat zou wel mooi geweest zijn, als je zo kon afluisteren welke locatie het extractiepunt is!

Ik vroeg me trouwens nog wel af: Hoe was dat telefoonnummer ‘verborgen’? Wat hadden Sanne & Siedo per ongeluk gedaan om het zichtbaar te maken en jullie dus niet? Hoe werkt dat op zo’n USB’tje?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  woensdag 16 november 2022 @ 20:28:48 #183
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206701081
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2022 20:27 schreef Moira het volgende:

[..]
Dat zou wel mooi geweest zijn, als je zo kon afluisteren welke locatie het extractiepunt is!

Ik vroeg me trouwens nog wel af: Hoe was dat telefoonnummer ‘verborgen’? Wat hadden Sanne & Siedo per ongeluk gedaan om het zichtbaar te maken en jullie dus niet? Hoe werkt dat op zo’n USB’tje?
Selecteren van witte tekst op witte achtergrond toonde de tekst die de Hunters niet zagen…
  PR en moderator woensdag 16 november 2022 @ 20:33:47 #184
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_206701164
quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2022 20:28 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Selecteren van witte tekst op witte achtergrond toonde de tekst die de Hunters niet zagen…
Aaah ok! Een hele simpele dus :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_206701303
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 19:11 schreef Attitude het volgende:

[..]
Die vrouw brengt ze naar huis van oma. Oma weet van niets. Dan moet ik geloven dat ze zomaar kunnen zoeken in een huis.
Als een bewoner mee werkt om de vluchters te herbergen, dan weet je dat je mee doet met het programma en dat de hunters voor je deur staan en laptop kunnen inzien etc. Maar oma was niet thuis. Huis is van oma.
Hoedanook moet er eerst toestemming worden geregeld voordat de deelnemers kunnen overnachten in huis van oma.
En uiteraard komt die procedure niet in beeld.
Het programma gaat wel heel erg mank lopen als deelnemers zich kunnen verschansen in een huis waar de hunters niet mogen komen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206702614
Wel een heel hoog ER-gehalte in de VIP-cast....maarliefst 3 van de 8....en een hoog Horst-gehalte, maarliefst 2 van de 8.....Dilan is overigens een hele mooie leuke vrouw. Heb er zin in!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 november 2022 @ 23:00:52 #187
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_206703431
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2022 20:33 schreef Moira het volgende:

[..]
Aaah ok! Een hele simpele dus :D
Nou ja, je moet er maar net op komen om op zoek te gaan naar informatie waarvan je niet weet dat het er is.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 17 november 2022 @ 07:51:49 #188
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_206704619
ik vond de hunters zelf ook leuk dit jaar met hun Floppydisk winkel
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
pi_206714482
Was afgelopen weken op reis, dus afgelopen 2 dagen de laatste 4 afleveringen gekeken. Mooi seizoen weer, en mooi gespeeld van meerdere groepen. Af en toe hadden zij geluk, af en toe de hunters.
@Selmar Dank voor het programma, en bedank ook de rest van het team! Benieuwd naar VIPS, al vind ik programma's met 'normale' Nederlanders meestal leuker.
  vrijdag 18 november 2022 @ 14:09:21 #190
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_206719907
@Selmar

Toen jullie een advertentie plaatste op marktplaats, kregen jullie buiten de kandidaten ook berichten? Kans is natuurlijk erg klein maar was er wel benieuwd na :)
<a href="https://www.youtube.com/channel/UCPueUwKfPaGH7v48LZlltkg" rel="nofollow" target="_blank">WSDokkum Youtube</a>
pi_206721600
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 14:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
@:Selmar

Toen jullie een advertentie plaatste op marktplaats, kregen jullie buiten de kandidaten ook berichten? Kans is natuurlijk erg klein maar was er wel benieuwd na :)
Zo ver ik weet niet, maar misschien de laatste weken wel weer 😃
pi_206735431
Mooie finale! _O_
Voor mijn gevoel bleven veel teams dit seizoen in hun eigen kringetje hangen.
De grote hoeveelheid mensen die onder de tap stonden vond ik wat ongeloofwaardig.
pi_206757260
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 21:58 schreef ThijsTH het volgende:
Wel een heel hoog ER-gehalte in de VIP-cast....maarliefst 3 van de 8....en een hoog Horst-gehalte, maarliefst 2 van de 8.....Dilan is overigens een hele mooie leuke vrouw. Heb er zin in!
Mooie vrouw en altijd heel fanatiek, dus dat belooft wat :) Verder ook erg benieuwd naar Niels en Mark, Niels vond ik erg leuk in ER dit jaar, dus verwacht daar ook veel van :) heb er echt heel veel zin in, nog ruim 2 maanden wachten pff…
  dinsdag 22 november 2022 @ 13:08:50 #194
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_206775591
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 november 2022 15:01 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]
Negen foute codes invoeren, en met pen snel een random code erop schrijven >:)
Zij wisten dat nog niet, zij hadden die USB stick nog niet gebruikt.
Maar blijft geniaal dat de hunters het telefoonnummer niet hadden gevonden. Hoewel mogelijk die geheime vraag en antwoord niet opgeschreven waren. dan waren ze er ook niet ingekomen en achtergekomen.
blijft een Als als als scenario.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  dinsdag 22 november 2022 @ 13:23:00 #195
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_206775818
Wanneer start dat nieuwe VIPS seizoen?
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
pi_206775864
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 13:23 schreef marcel.de het volgende:
Wanneer start dat nieuwe VIPS seizoen?
Februari
pi_206776034
quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2022 13:14 schreef MadMaster het volgende:
Ik ken toch de helft...
Ken er ook 4! Famke :') (al kan ik dan geeneen nr van haar noemen, en herkennen waarschijnlijk ook niet), de 2 sportverslaggevers, en Sylvana.
pi_206776301
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 14:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
@:Selmar

Toen jullie een advertentie plaatste op marktplaats, kregen jullie buiten de kandidaten ook berichten? Kans is natuurlijk erg klein maar was er wel benieuwd na :)
De site van Floppy Factory is nog steeds online. Mensen zouden er nog steeds in kunnen trappen. Zou wel netjes zijn om die site even aan te passen of offline te halen.
pi_206777125
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 14:00 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
De site van Floppy Factory is nog steeds online. Mensen zouden er nog steeds in kunnen trappen. Zou wel netjes zijn om die site even aan te passen of offline te halen.
Je kunt ze bellen ^O^
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')