Succes...quote:Op maandag 14 november 2022 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik doe dit jaar mee aan Whamegadon. Tot en met Kerst overleven zonder Last Christmas te horen
Komt wel goed. Zeker tot 6 december veilig. Daarna is het oortjes met muziek in doen als je naar de supermarkt gaatquote:
ben je tegen kerstmuziek?quote:Op maandag 14 november 2022 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Komt wel goed. Zeker tot 6 december veilig. Daarna is het oortjes met muziek in doen als je naar de supermarkt gaat
Durf je het aan?quote:Op maandag 14 november 2022 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik doe dit jaar mee aan Whamegadon. Tot en met Kerst overleven zonder Last Christmas te horen
Ik ben tegen gezelligheid, dus ja.quote:
tegen gezellig ? meestal boos ?quote:Op maandag 14 november 2022 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben tegen gezelligheid, dus ja.
Nieuwjaarsborrel?quote:Op maandag 14 november 2022 15:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal blij zijn als het 13 januari is
Dan begint voor mij de iets rustigere tijdquote:
Dat kan ook nog. Wat werk betreft?quote:Op maandag 14 november 2022 16:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan begint voor mij de iets rustigere tijd
quote:Op maandag 14 november 2022 16:04 schreef mario390 het volgende:
Chiquitita, heb ik bijna tranjes in oogen
tegen gezellig ? meestal boos ?quote:Op maandag 14 november 2022 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Zijn het nu bananen of kuikentjes?
Ik ontloop Mariah Careyquote:Op maandag 14 november 2022 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Jesus slijmbalquote:
Nee nee. Gewoon tegen gezelligheid. Dus mensen die samenkomen om gezellig te doen.quote:
Ik heb daar geen problemen mee, wel als het verplicht isquote:Op maandag 14 november 2022 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee nee. Gewoon tegen gezelligheid. Dus mensen die samenkomen om gezellig te doen.
Nou onder anderequote:
hoezo niet? komt du niet met jemand samen ?quote:Op maandag 14 november 2022 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee nee. Gewoon tegen gezelligheid. Dus mensen die samenkomen om gezellig te doen.
Jij bent dan ook een iets mindere zure muis dan ik ben.quote:Op maandag 14 november 2022 16:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb daar geen problemen mee, wel als het verplicht is
Nee. Ik ga liever gewoon dood.quote:Op maandag 14 november 2022 16:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo niet? komt du niet met jemand samen ?
Nou ik ben helemaal niet zuur. Dat maken de meeste ervan. Soury is gewoon Muis in het frans op een iets andere manierquote:Op maandag 14 november 2022 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een iets mindere zure muis dan ik ben.
Zo leer ik elke dag weer wat nieuwsquote:Op maandag 14 november 2022 16:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik ben helemaal niet zuur. Dat maken de meeste ervan. Soury is gewoon Muis in het frans
Ja Souris was al vergevenquote:Op maandag 14 november 2022 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo leer ik elke dag weer wat nieuws
heb je wel Familie?quote:Op maandag 14 november 2022 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo leer ik elke dag weer wat nieuws
Nee. Ik ben gevonden in een bloemkolenveld door de roverheid. Werd gelijk aan het werk gezet.quote:
Naaien krengquote:Op maandag 14 november 2022 16:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Ik ben gevonden in een bloemkolenveld door de roverheid. Werd gelijk aan het werk gezet.
Moest je bloemkool koken?quote:Op maandag 14 november 2022 16:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Ik ben gevonden in een bloemkolenveld door de roverheid. Werd gelijk aan het werk gezet.
Nee. Bewijzen dat niet alles de schuld is van de Rabobankquote:
Soms is familie niet belangrijk om diverse redenenquote:
Een hele belangrijke taak!quote:Op maandag 14 november 2022 16:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Bewijzen dat niet alles de schuld is van de Rabobank
Moeilijke baan wel. Het blijkt dat bijna alles dus wel de schuld is van de Rabobankquote:
dann ben je toch alleinquote:Op maandag 14 november 2022 16:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms is familie niet belangrijk om diverse redenen
Echt alleen de Rabobank?quote:Op maandag 14 november 2022 16:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moeilijke baan wel. Het blijkt dat bijna alles dus wel de schuld is van de Rabobank
Nee hoor ik ben nooit alleen. Altijd iemand om mee te pratenquote:
Nee hoorquote:
oke goedquote:Op maandag 14 november 2022 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben nooit alleen. Altijd iemand om mee te praten
Als je dacht dat het WEF crimineel was dan valt dat echt in het niets bij de Rabobank.quote:Op maandag 14 november 2022 17:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Echt alleen de Rabobank?
Ik heb daar een rekening
Ik ga naar een andere bank.quote:Op maandag 14 november 2022 17:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je dacht dat het WEF crimineel was dan valt dat echt in het niets bij de Rabobank.
1e Wereldoorlog? Schuld van de Rabobank.
Kruizeging van Jezus? Schuld van de Rabobank.
Biden die president is geworden? --> Rabobank
Ik ken wel een goede bank! Naam is een beetje apart, maar laat je er door niet afleiden.quote:
quote:Op maandag 14 november 2022 17:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ken wel een goede bank! Naam is een beetje apart, maar laat je er door niet afleiden.
SOMVM is echt een goede bank, nog onbekend maar speciaal voor jouw een vriendenprijsje om daar je geld te mogen stallen.
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 14 november 2022 17:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ken wel een goede bank! Naam is een beetje apart, maar laat je er door niet afleiden.
SOMVM is echt een goede bank, nog onbekend maar speciaal voor jouw een vriendenprijsje om daar je geld te mogen stallen.
Volg mij voor nog meer van dit soort geweldige tips!quote:
Niet echtquote:
Ga ik zeker doenquote:Op maandag 14 november 2022 17:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volg mij voor nog meer van dit soort geweldige tips!
Ze naait prima donnaquote:
Nou je kan dat wel. Ik volgde jequote:
Daar ga ik een keer voor zitten, al denk ik dat ik het destijds wel heb gezien.quote:Op maandag 14 november 2022 18:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Mooie serie vraaggesprekken door meester-interviewer Theo van Gogh, uit de roerige politieke jaren rond de eeuwwisseling.
Met dank aan oud-GroenLinks Tweede Kamerlid Zihni Özdil voor het uploaden.![]()
.
https://www.youtube.com/p(...)579YGM5y1njlJVZJIkz-
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op maandag 14 november 2022 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar ga ik een keer voor zitten, al denk ik dat ik het destijds wel heb gezien.
Absoluutquote:Op maandag 14 november 2022 18:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ookIk verslond destijds al alles van Van Gogh, zowel op humoristisch als serieus gebied.
Ik vind hem ook echt een van de weinige topinterviewers, samen met Ischa Meijer en Jeroen Pauw.
Het zijn mensen die een grote mond hadden, maar wel op een goeie manier. Dat mag niet meer ook niet op fokquote:Op maandag 14 november 2022 18:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Hier een interview van Theo van Gogh met Ischa Meijer. Die had ik nog nooit gezien!
Ischa Meijer vond ik altijd veel te ver gaan.quote:Op maandag 14 november 2022 18:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ookIk verslond destijds al alles van Van Gogh, zowel op humoristisch als serieus gebied.
Ik vind hem ook echt een van de weinige topinterviewers, samen met Ischa Meijer en Jeroen Pauw.
En waarom?quote:Op maandag 14 november 2022 18:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Ischa Meijer vond ik altijd veel te ver gaan.
Wel groot fan van Theo van Gogh.
Dat kanquote:Op maandag 14 november 2022 18:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Hij kwam op mij heel akelig over. Nare man...maar dat is mijn herinnering.
OK ...quote:Op maandag 14 november 2022 18:52 schreef mario390 het volgende:
swed. kinderserie en
nu lopt pippi langstrumpf
Ik weet niet wat ik hier doequote:Op maandag 14 november 2022 18:52 schreef mario390 het volgende:
swed. kinderserie en
nu lopt pippi langstrumpf
Ischa was er een meester in om binnen een kwartier iemands diepste geheimen te ontfutselen.quote:Op maandag 14 november 2022 18:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Ischa Meijer vond ik altijd veel te ver gaan.
Wel groot fan van Theo van Gogh.
Dat zeg je goed inderdaad.quote:Op maandag 14 november 2022 19:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ischa was er een meester in om binnen een kwartier iemands diepste geheimen te ontfutselen.![]()
Theo kon dat ook, maar die was net iets subtieler, in zijn interviews dan, i.t.t. zijn columns
Onderschat zelfsquote:Op maandag 14 november 2022 19:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ischa was er een meester in om binnen een kwartier iemands diepste geheimen te ontfutselen.![]()
Theo kon dat ook, maar die was net iets subtieler, in zijn interviews dan, i.t.t. zijn columns
quote:Op maandag 14 november 2022 19:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat zeg je goed inderdaad.
Dat subtiele ligt mij beter.
Dat interview van Ischa met Annie M.G. Schmidt is trouwens uitgeroepen tot het interview van de 20ste eeuw.quote:Op maandag 14 november 2022 19:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat zeg je goed inderdaad.
Dat subtiele ligt mij beter.
Annie was stiekem een viespeukjequote:Op maandag 14 november 2022 19:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat interview van Ischa met Annie M.G. Schmidt is trouwens uitgeroepen tot het interview van de 20ste eeuw.
Wat?quote:
Theo en Peter R de Vries is er ook nog.quote:Op maandag 14 november 2022 19:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat interview van Ischa met Annie M.G. Schmidt is trouwens uitgeroepen tot het interview van de 20ste eeuw.
Zo geen zin inquote:
Tegen kerst ben je er vanafquote:
Jaaaaaquote:
Oh mooiquote:
Dat was wel vermakelijk iddquote:Op maandag 14 november 2022 19:19 schreef engine het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
![]()
Had vrijdag ook die persco met Louis gekeken....heerlijk![]()
Maar sowieso weer zin in ja.
Ze vliegen eruit tegen Argentinië, de uiteindelijk WK.quote:Op maandag 14 november 2022 19:19 schreef engine het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
![]()
Had vrijdag ook die persco met Louis gekeken....heerlijk![]()
Maar sowieso weer zin in ja.
WK darts dusquote:
Niet gelezenquote:Op maandag 14 november 2022 19:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Ze vliegen eruit tegen Argentinië, de uiteindelijk WK.
U las het hier voor het eerst.
Drempel voor drempel mousequote:
Ik bedoel het Nederlands elftal..quote:Op maandag 14 november 2022 19:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met ze bedoel je het WEF toch?
Peter R de Vries was een geweldige misdaadjournalist, maar een zeer matig interviewer.quote:Op maandag 14 november 2022 19:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Theo en Peter R de Vries is er ook nog.
Maakt mij verder ook niet veel uit. Dat hele voetbal.quote:
Sorry, ik kan een bericht maar één duimpje geven.quote:
Dat mag voor mij, maar ik ga echt geen wedstrijden kijken.quote:
Ik heb weinig meegekregen van de spontane feestuitbarstingen, maar ik was toen ook pas 10.quote:
Ik bedoel deze..quote:Op maandag 14 november 2022 19:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Peter R de Vries was een geweldige misdaadjournalist, maar een zeer matig interviewer.
EK88 was nog wel leuk, niet van die debielen erbij.quote:
Dan zou ik zelfs overwegen om de nabeschouwingen mee te nemen.quote:Op maandag 14 november 2022 19:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik een ton euro's krijg per wedstrijd, denk ik er mss over na.
Had ik ook nog nooit gezien.quote:
àls een attachment denk ikquote:Op maandag 14 november 2022 19:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe kann ik en pdf van handy op
emailkonto zenden ?
Van Breukelenquote:Op maandag 14 november 2022 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
EK88 was nog wel leuk, niet van die debielen erbij.
Op die eikel in het doel na dan
`Neequote:Op maandag 14 november 2022 19:52 schreef mario390 het volgende:
kenn je zo en gerät, lopt op strom
en site is vor koken,en wassen
kenn je dat?
[ afbeelding ]
Eh, geen ideequote:Op maandag 14 november 2022 19:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe kann ik en pdf van handy op
emailkonto zenden ?
Behalve Spudi Völlerquote:Op maandag 14 november 2022 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
EK88 was nog wel leuk, niet van die debielen erbij.
Op die eikel in het doel na dan
Had elk jaar wel mogen gebeurenquote:
Alleen voetbal?quote:Op maandag 14 november 2022 20:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik was in die tijd compleet voetbal gestoord![]()
Die Völler
Hier hebben we het al eens over gehadquote:
T was Rijkaard die begon toch?quote:Op maandag 14 november 2022 20:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Die Völler
Ik heb jammer genoeg net een biertje geopen, volgende keer.quote:
Zekerquote:
Wat wil je? De keuze is reuze.quote:
zwarte thee earl greyquote:Op maandag 14 november 2022 20:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat wil je? De keuze is reuze.
Kamile
Rust
Lavendel
Groene thee gember
groene thee mango gember
groene thee earl grey
groene thee terschelling
rooibos terschelling
rooibos earl grey
witte thee earl grey
zwarte thee kweepeer
zwarte thee earl grey
slaapthee
kamille citrus
chai
pepermunt citroengras
groene thee mandarijn / sinasappel
* ieniminimuis schenkt kopje earl grey in voor meneerquote:
Toen vond ik het voetbal van Oranje ook nog leuk, al was 1988 wel het hoogtepunt natuurlijkquote:Op maandag 14 november 2022 20:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Die Völler
Ja hè, ik had inderdaad een beetje deja vu gevoel toen ik het tikte, maar ach dat krijg je op onze leeftijdquote:Op maandag 14 november 2022 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier hebben we het al eens over gehad
Tuurlijk.quote:
Onkruidtheequote:Op maandag 14 november 2022 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Corona wil mij niet, en zelfmoord had ik ook niet zo'n zin in.
En iets met onkruid
Wat had je?quote:Op maandag 14 november 2022 21:03 schreef pullup het volgende:
Ik heb voor vandaag een Rotterdams biertje opengetrokken
Een Kraken Blond van de Stadshaven brouwerijquote:
Van wie zou dat niet mogen?quote:Op maandag 14 november 2022 21:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik twijfel of ik 80 euro aan figuurtjes voor mijn kerst dorp mag kopen.
Was het wat?quote:Op maandag 14 november 2022 21:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Een Kraken Blond van de Stadshaven brouwerij
Je hebt het wel goed fout in de krochten van je gedachten gestopt ergensquote:Op maandag 14 november 2022 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja hè, ik had inderdaad een beetje deja vu gevoel toen ik het tikte, maar ach dat krijg je op onze leeftijd
Ze kunnen in ieder geval brouwenquote:Op maandag 14 november 2022 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was het wat?
Mijn dochter was daar twee weken geleden, schijnt een hele leuke zaak te zijn, waar je ook een lekker hapje kan eten en ze maken er biercocktails
Lego?quote:Op maandag 14 november 2022 21:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik twijfel of ik 80 euro aan figuurtjes voor mijn kerst dorp mag kopen.
Vraag me niet wat ik gisteren gegeten heb want dat ben ik alweer vergeten, maar een voetbalwedstrijd uit 1990 kan ik me wel herinnerenquote:Op maandag 14 november 2022 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt het wel goed fout in de krochten van je gedachten gestopt ergens
Nou nee, een voetbalwedstrijd uit 1990 kan je je ook niet herinneren.quote:Op maandag 14 november 2022 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vraag me niet wat ik gisteren gegeten heb want dat ben ik alweer vergeten, maar een voetbalwedstrijd uit 1990 kan ik me wel herinneren![]()
Ik heb het niet over 1998 gehad....toch?quote:Op maandag 14 november 2022 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou nee, een voetbalwedstrijd uit 1990 kan je je ook niet herinneren.
Wel 1 uit 1988 die niet in 1988 was
Waar zie jij 1998?quote:Op maandag 14 november 2022 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het niet over 1998 gehad....toch?
Ow, dan moet je even overleggen met de directiequote:
En die kan ik bereiken op?quote:Op maandag 14 november 2022 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, dan moet je even overleggen met de directie
Zag de typo op tijdquote:
Nee want ik houd niet van bellen.quote:Op maandag 14 november 2022 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet jij je eigen telefoonnummer niet?
Ik heb oog voor cijfersquote:Op maandag 14 november 2022 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zag de typo op tijd
Jij zag hem ook wel heel snel
Ook niet met jezelf?quote:Op maandag 14 november 2022 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee want ik houd niet van bellen.
Best handigquote:
Net als een dobbelsteen 🎲quote:
Succes!quote:Op maandag 14 november 2022 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Best handig
Ik niet gelukkig, dus ga nu maar weer met mijn cijfers verder
Dan had je die poll niet moeten plaatsenquote:Op maandag 14 november 2022 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Bedankt voor je bestelling!
Zucht groepsdruk
Waar is het sneeuw effect?quote:Op maandag 14 november 2022 21:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn huidige herstdorp
[ afbeelding ]
Het is nog herfst in het muizentheepottendorpquote:
Komt nog dusquote:Op maandag 14 november 2022 21:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is nog herfst in het muizentheepottendorp
Al had ik vorig jaar ook geen sneeuw geloof ik. Geeft zo'n troepquote:
Sneeuw effect he, kan ook met wit doek oidquote:Op maandag 14 november 2022 21:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Al had ik vorig jaar ook geen sneeuw geloof ik. Geeft zo'n troep
Ik zal er over nadenken. Ben zelf ook niet de grootste fan van sneeuw.quote:Op maandag 14 november 2022 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sneeuw effect he, kan ook met wit doek oid
Moet niet he, is jouw dorpdingquote:Op maandag 14 november 2022 21:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal er over nadenken. Ben zelf ook niet de grootste fan van sneeuw.
Nee nee. Nu ik onder groepsdruk nieuwe bewoners heb gekocht, is het nu ook van de groep.quote:
Oke, jij bent de beheerder danquote:Op maandag 14 november 2022 21:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee nee. Nu ik onder groepsdruk nieuwe bewoners heb gekocht, is het nu ook van de groep.
FTFYquote:Op maandag 14 november 2022 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, jij bent de beheerder dictator dan
Ik hoopte dat je zou zeggen: Daar op de trap!quote:
Ik geloof je nietquote:Op maandag 14 november 2022 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
Was een goed plan nu met cijfertjes gaan werken
Had maar 1.500.000.000 verschil,quote:
quote:Op maandag 14 november 2022 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoopte dat je zou zeggen: Daar op de trap!
Voordeel van zo'n groot verschil is dat je het sneller hebt gevonden dan een verschil van een centquote:Op maandag 14 november 2022 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had maar 1.500.000.000 verschil,
typo
Wel oke.quote:
Topquote:Op maandag 14 november 2022 22:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wel oke.
Nog nooit corona gehad dus dat is goed nieuws en ik leef nog steeds.
Jee dat is lang geleden. Heb me wel af en toe afgevraagd waar je gebleven was. Leuk dat je er weer bent.quote:
hey muisje hee, dat is lang geledenquote:Op maandag 14 november 2022 22:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel fijn als je weer terug komt op FOK! en je zegt dat je nog leeft dat mensen dat als de grootste overwinning ever zien
dat moet toch echte liefde zijnquote:Op maandag 14 november 2022 22:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel fijn als je weer terug komt op FOK! en je zegt dat je nog leeft dat mensen dat als de grootste overwinning ever zien
Hoeveel Foksters heb jij ondertussen al versleten?quote:
Dat klopt. Epische tijden waren datquote:Op maandag 14 november 2022 22:31 schreef Koen66 het volgende:
Ieni was jaren geleden nog een keer op mijn Fok verjaardagsfeest
0 hee, ik mag m'n act niet meer doenquote:Op maandag 14 november 2022 22:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoeveel Foksters heb jij ondertussen al versleten?
Oh. Jammer wel.quote:Op maandag 14 november 2022 22:32 schreef Paul het volgende:
[..]
0 hee, ik mag m'n act niet meer doen![]()
jij verslijt ze bij bosjes?quote:Op maandag 14 november 2022 22:32 schreef Paul het volgende:
[..]
0 hee, ik mag m'n act niet meer doen![]()
Fok is nog steeds 1 grote actquote:Op maandag 14 november 2022 22:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh. Jammer wel.
Ik doe mijn act nog steeds.
Welnee mensen zijn gewoon blij je weer te zienquote:Op maandag 14 november 2022 22:30 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op maandag 14 november 2022 22:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh. Jammer wel.
Ik doe mijn act nog steeds.
QFTquote:Op maandag 14 november 2022 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welnee mensen zijn gewoon blij je weer te zien
deze vrouwquote:Op maandag 14 november 2022 22:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Had ook gewoon mij abo verlengd hoor zonder dat ik op FOK! zat.
ogot die van mij zal ook weer bijna verlopenquote:Op maandag 14 november 2022 22:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Had ook gewoon mij abo verlengd hoor zonder dat ik op FOK! zat.
wij dachten dat juistquote:Op maandag 14 november 2022 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet naar bed.
Heb tegenwoordig geen avonddienst meer he?
Tot gauw! Ik hoop dat je ons dat bij praat over kastgast.quote:
Dat zou je zeggen, maar nee.....quote:Op maandag 14 november 2022 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voordeel van zo'n groot verschil is dat je het sneller hebt gevonden dan een verschil van een cent
Bel mij de volgende keer, ik wil gerust helpen zoekenquote:Op maandag 14 november 2022 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen, maar nee.....
We zijn wel eens weken bezig geweest om 50 miljoen te zoeken
Zal er over denken, maar gaat niet helpen vrees ikquote:Op maandag 14 november 2022 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bel mij de volgende keer, ik wil gerust helpen zoeken
kastgast?quote:Op maandag 14 november 2022 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tot gauw! Ik hoop dat je ons dat bij praat over kastgast.
quote:
Hey ieniquote:Op maandag 14 november 2022 22:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een aparte mooi hoorquote:
Een meeuw is geen kutbeestquote:Op dinsdag 15 november 2022 09:28 schreef marcb1974 het volgende:
Kutbeest, mooie foto
[ afbeelding ]
Volgende week??
[ afbeelding ]
Als de warme golfstroom hier wegvalt.quote:Op dinsdag 15 november 2022 09:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee joh.
Gewoon weer sensatie proberen te zoeken zodat klimaatverandering niet waar zou zijn.
Overigens krijgen we juist door klimaatverandering steeds koudere winters. Iets met een warme golfstroom die dan van koers gaat veranderen.
Zo'n vliegende rat of meeuw, echt geen verschilquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |