Succes...quote:Op maandag 14 november 2022 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik doe dit jaar mee aan Whamegadon. Tot en met Kerst overleven zonder Last Christmas te horen
Komt wel goed. Zeker tot 6 december veilig. Daarna is het oortjes met muziek in doen als je naar de supermarkt gaatquote:
ben je tegen kerstmuziek?quote:Op maandag 14 november 2022 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Komt wel goed. Zeker tot 6 december veilig. Daarna is het oortjes met muziek in doen als je naar de supermarkt gaat
Durf je het aan?quote:Op maandag 14 november 2022 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik doe dit jaar mee aan Whamegadon. Tot en met Kerst overleven zonder Last Christmas te horen
Ik ben tegen gezelligheid, dus ja.quote:
tegen gezellig ? meestal boos ?quote:Op maandag 14 november 2022 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben tegen gezelligheid, dus ja.
Nieuwjaarsborrel?quote:Op maandag 14 november 2022 15:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal blij zijn als het 13 januari is
Dan begint voor mij de iets rustigere tijdquote:
Dat kan ook nog. Wat werk betreft?quote:Op maandag 14 november 2022 16:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan begint voor mij de iets rustigere tijd
quote:Op maandag 14 november 2022 16:04 schreef mario390 het volgende:
Chiquitita, heb ik bijna tranjes in oogen
tegen gezellig ? meestal boos ?quote:Op maandag 14 november 2022 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Zijn het nu bananen of kuikentjes?
Ik ontloop Mariah Careyquote:Op maandag 14 november 2022 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Jesus slijmbalquote:
Nee nee. Gewoon tegen gezelligheid. Dus mensen die samenkomen om gezellig te doen.quote:
Ik heb daar geen problemen mee, wel als het verplicht isquote:Op maandag 14 november 2022 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee nee. Gewoon tegen gezelligheid. Dus mensen die samenkomen om gezellig te doen.
Nou onder anderequote:
hoezo niet? komt du niet met jemand samen ?quote:Op maandag 14 november 2022 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee nee. Gewoon tegen gezelligheid. Dus mensen die samenkomen om gezellig te doen.
Jij bent dan ook een iets mindere zure muis dan ik ben.quote:Op maandag 14 november 2022 16:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb daar geen problemen mee, wel als het verplicht is
Nee. Ik ga liever gewoon dood.quote:Op maandag 14 november 2022 16:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo niet? komt du niet met jemand samen ?
Nou ik ben helemaal niet zuur. Dat maken de meeste ervan. Soury is gewoon Muis in het frans op een iets andere manierquote:Op maandag 14 november 2022 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een iets mindere zure muis dan ik ben.
Zo leer ik elke dag weer wat nieuwsquote:Op maandag 14 november 2022 16:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik ben helemaal niet zuur. Dat maken de meeste ervan. Soury is gewoon Muis in het frans
Ja Souris was al vergevenquote:Op maandag 14 november 2022 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo leer ik elke dag weer wat nieuws
heb je wel Familie?quote:Op maandag 14 november 2022 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo leer ik elke dag weer wat nieuws
Nee. Ik ben gevonden in een bloemkolenveld door de roverheid. Werd gelijk aan het werk gezet.quote:
Naaien krengquote:Op maandag 14 november 2022 16:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Ik ben gevonden in een bloemkolenveld door de roverheid. Werd gelijk aan het werk gezet.
Moest je bloemkool koken?quote:Op maandag 14 november 2022 16:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Ik ben gevonden in een bloemkolenveld door de roverheid. Werd gelijk aan het werk gezet.
Nee. Bewijzen dat niet alles de schuld is van de Rabobankquote:
Soms is familie niet belangrijk om diverse redenenquote:
Een hele belangrijke taak!quote:Op maandag 14 november 2022 16:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Bewijzen dat niet alles de schuld is van de Rabobank
Moeilijke baan wel. Het blijkt dat bijna alles dus wel de schuld is van de Rabobankquote:
dann ben je toch alleinquote:Op maandag 14 november 2022 16:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms is familie niet belangrijk om diverse redenen
Echt alleen de Rabobank?quote:Op maandag 14 november 2022 16:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moeilijke baan wel. Het blijkt dat bijna alles dus wel de schuld is van de Rabobank
Nee hoor ik ben nooit alleen. Altijd iemand om mee te pratenquote:
Nee hoorquote:
oke goedquote:Op maandag 14 november 2022 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben nooit alleen. Altijd iemand om mee te praten
Als je dacht dat het WEF crimineel was dan valt dat echt in het niets bij de Rabobank.quote:Op maandag 14 november 2022 17:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Echt alleen de Rabobank?
Ik heb daar een rekening
Ik ga naar een andere bank.quote:Op maandag 14 november 2022 17:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je dacht dat het WEF crimineel was dan valt dat echt in het niets bij de Rabobank.
1e Wereldoorlog? Schuld van de Rabobank.
Kruizeging van Jezus? Schuld van de Rabobank.
Biden die president is geworden? --> Rabobank
Ik ken wel een goede bank! Naam is een beetje apart, maar laat je er door niet afleiden.quote:
quote:Op maandag 14 november 2022 17:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ken wel een goede bank! Naam is een beetje apart, maar laat je er door niet afleiden.
SOMVM is echt een goede bank, nog onbekend maar speciaal voor jouw een vriendenprijsje om daar je geld te mogen stallen.
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 14 november 2022 17:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ken wel een goede bank! Naam is een beetje apart, maar laat je er door niet afleiden.
SOMVM is echt een goede bank, nog onbekend maar speciaal voor jouw een vriendenprijsje om daar je geld te mogen stallen.
Volg mij voor nog meer van dit soort geweldige tips!quote:
Niet echtquote:
Ga ik zeker doenquote:Op maandag 14 november 2022 17:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volg mij voor nog meer van dit soort geweldige tips!
Ze naait prima donnaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |