Succes...quote:Op maandag 14 november 2022 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik doe dit jaar mee aan Whamegadon. Tot en met Kerst overleven zonder Last Christmas te horen
Komt wel goed. Zeker tot 6 december veilig. Daarna is het oortjes met muziek in doen als je naar de supermarkt gaatquote:
ben je tegen kerstmuziek?quote:Op maandag 14 november 2022 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Komt wel goed. Zeker tot 6 december veilig. Daarna is het oortjes met muziek in doen als je naar de supermarkt gaat
Durf je het aan?quote:Op maandag 14 november 2022 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik doe dit jaar mee aan Whamegadon. Tot en met Kerst overleven zonder Last Christmas te horen
Ik ben tegen gezelligheid, dus ja.quote:
tegen gezellig ? meestal boos ?quote:Op maandag 14 november 2022 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben tegen gezelligheid, dus ja.
Nieuwjaarsborrel?quote:Op maandag 14 november 2022 15:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal blij zijn als het 13 januari is
Dan begint voor mij de iets rustigere tijdquote:
Dat kan ook nog. Wat werk betreft?quote:Op maandag 14 november 2022 16:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan begint voor mij de iets rustigere tijd
quote:Op maandag 14 november 2022 16:04 schreef mario390 het volgende:
Chiquitita, heb ik bijna tranjes in oogen
tegen gezellig ? meestal boos ?quote:Op maandag 14 november 2022 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Zijn het nu bananen of kuikentjes?
Ik ontloop Mariah Careyquote:Op maandag 14 november 2022 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Jesus slijmbalquote:
Nee nee. Gewoon tegen gezelligheid. Dus mensen die samenkomen om gezellig te doen.quote:
Ik heb daar geen problemen mee, wel als het verplicht isquote:Op maandag 14 november 2022 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee nee. Gewoon tegen gezelligheid. Dus mensen die samenkomen om gezellig te doen.
Nou onder anderequote:
hoezo niet? komt du niet met jemand samen ?quote:Op maandag 14 november 2022 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee nee. Gewoon tegen gezelligheid. Dus mensen die samenkomen om gezellig te doen.
Jij bent dan ook een iets mindere zure muis dan ik ben.quote:Op maandag 14 november 2022 16:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb daar geen problemen mee, wel als het verplicht is
Nee. Ik ga liever gewoon dood.quote:Op maandag 14 november 2022 16:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo niet? komt du niet met jemand samen ?
Nou ik ben helemaal niet zuur. Dat maken de meeste ervan. Soury is gewoon Muis in het frans op een iets andere manierquote:Op maandag 14 november 2022 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een iets mindere zure muis dan ik ben.
Zo leer ik elke dag weer wat nieuwsquote:Op maandag 14 november 2022 16:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik ben helemaal niet zuur. Dat maken de meeste ervan. Soury is gewoon Muis in het frans
Ja Souris was al vergevenquote:Op maandag 14 november 2022 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo leer ik elke dag weer wat nieuws
heb je wel Familie?quote:Op maandag 14 november 2022 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo leer ik elke dag weer wat nieuws
Nee. Ik ben gevonden in een bloemkolenveld door de roverheid. Werd gelijk aan het werk gezet.quote:
Naaien krengquote:Op maandag 14 november 2022 16:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Ik ben gevonden in een bloemkolenveld door de roverheid. Werd gelijk aan het werk gezet.
Moest je bloemkool koken?quote:Op maandag 14 november 2022 16:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Ik ben gevonden in een bloemkolenveld door de roverheid. Werd gelijk aan het werk gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |