SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet me denken aan de achtergelaten schoenen van de vluchtende Egyptische soldaten in de Sina in '67.quote:
Je moet wel van heeel erg goed huize komen wil je een dergelijke afstand kunnen zwemmen bij een watertemperatuur van een graad of 9. De kans dat je verkrampt, onderkoeld raakt en uiteindelijk overlijd is nogal fiks.quote:
Onzin. De CIA bestaat helemaal niet.quote:Op maandag 14 november 2022 15:23 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]Bill Burns legt het nog maar een keer uit.
Filmpje is fake. Komt uit april/mei uit een heel ander gebied. Grote blunder dat een officieel kanaal het niet dubbelcheckt en klakkeloos overneemt.quote:
Paar maanden hier, al aan het werk, gegronde reden om hier te zijn voorlopig. Welkom dus.quote:Op maandag 14 november 2022 15:23 schreef Aether het volgende:
Ruslan (17) uit Oekrane wil voorlopig niet terug: 'Ik voel me veilig hier'
https://nos.nl/video/2452(...)-voel-me-veilig-hier
Wie is zijn Russian counterpart?quote:Op maandag 14 november 2022 15:23 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]Bill Burns legt het nog maar een keer uit.
Ik zie tegenwoordig al wat mensen uit Oekrane aan het werk bij de Albert heijn. Verder heb ik in mijn omgeving ook nog nooit gehoord dat iemand last heeft van de mensen uit Oekrane, dus ik hoop ook dat ze gewoon mogen blijven zolang ze willen.quote:Op maandag 14 november 2022 15:32 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Paar maanden hier, al aan het werk, gegronde reden om hier te zijn voorlopig. Welkom dus.
En ben ik de enige die een beetje moet gnuiven over de zin "experts denken dat hoe langer de Oekraners hier zijn, hoe hoger de kans is dat ze willen blijven"? Daar hoef je geen experts bij te halen...
Wilde het net schrijven. Dit is een andere rivier.quote:Op maandag 14 november 2022 15:32 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Filmpje is fake. Komt uit april/mei uit een heel ander gebied. Grote blunder dat een officieel kanaal het niet dubbelcheckt en klakkeloos overneemt.
Nederland wordt al veel en veel te vol. Die mensen moeten straks ook huizen en dat is een groot probleem. Als alles weer pais en vree is in Oekrane kunnen ze mooi weer terug.quote:Op maandag 14 november 2022 15:46 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik zie tegenwoordig al wat mensen uit Oekrane aan het werk bij de Albert heijn. Verder heb ik in mijn omgeving ook nog nooit gehoord dat iemand last heeft van de mensen uit Oekrane, dus ik hoop ook dat ze gewoon mogen blijven zolang ze willen.
Ik denk dat we dan eens zouden moeten kijken wie we wel en niet binnenlaten, maar dat welwillende Oekraners dan toch een streepje voorhebben.quote:Op maandag 14 november 2022 15:48 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nederland wordt al veel en veel te vol. Die mensen moeten straks ook huizen en dat is een groot probleem. Als alles weer pais en vree is in Oekrane kunnen ze mooi weer terug.
Iets met vergrijzing, heb je er van gehoord.quote:Op maandag 14 november 2022 15:48 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nederland wordt al veel en veel te vol. Die mensen moeten straks ook huizen en dat is een groot probleem. Als alles weer pais en vree is in Oekrane kunnen ze mooi weer terug.
Dat sowieso, maar wat ik zojuist zei blijft wel gewoon waar.quote:Op maandag 14 november 2022 15:50 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik denk dat we dan eens zouden moeten kijken wie we wel en niet binnenlaten, maar dat welwillende Oekraners dan toch een streepje voorhebben.
Och, n van de redenen ja.quote:Op maandag 14 november 2022 15:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
Iets met vergrijzing, heb je er van gehoord.
Eens. Als de politiek leiders hier nu eens kloten genoeg hadden om gespuis en gelukzoekers aan te pakken waren we al een heel eind.quote:Op maandag 14 november 2022 15:50 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik denk dat we dan eens zouden moeten kijken wie we wel en niet binnenlaten, maar dat welwillende Oekraners dan toch een streepje voorhebben.
Snowden alsnog naar het front?quote:Op maandag 14 november 2022 15:09 schreef xpompompomx het volgende:
Weer een echt zeldzaam fantastisch plan:
[ twitter ]
Zeg me dat je Speciale Militaire Operatie een enorm fiasco is zonder te zeggen dat het een enorm fiasco is.
Ik zou mij de ballen uit de broek lachen.quote:Op maandag 14 november 2022 16:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Snowden alsnog naar het front?
Dat was chelsea manningquote:Op maandag 14 november 2022 16:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zou mij de ballen uit de broek lachen.
Vergeet Steven Seagal niet h.quote:Op maandag 14 november 2022 16:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Snowden alsnog naar het front?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |