Fijne relatie hebben die tweequote:Op maandag 14 november 2022 12:34 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK ligt met erge buikpijn op de bank, want ze kan niet goed naar de wc. Ze moest vannacht steeds scheetjes laten, maar dat wil ze niet, want ookal zegt Marciano dat het mag, ze zegt dat ze weet dat hij het verschrikkelijk vindt.
KimK : 'En dan voel ik me toch nog niet helemaal op m'n gemak bij hem'
[ afbeelding ]
Lekker ff buiten gaan lopen en de wind, de wind in persenquote:Op maandag 14 november 2022 12:34 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK ligt met erge buikpijn op de bank, want ze kan niet goed naar de wc. Ze moest vannacht steeds scheetjes laten, maar dat wil ze niet, want ookal zegt Marciano dat het mag, ze zegt dat ze weet dat hij het verschrikkelijk vindt.
[ afbeelding ]
Waarom is leeftijd belangrijk hierin?quote:Op maandag 14 november 2022 12:36 schreef greysbones het volgende:
als je op je 25ste zakjes moet nemen om te poepen gaat er iets niet goed
Of met een warme kruik op de bank je zielig voelen.quote:Op maandag 14 november 2022 12:36 schreef greysbones het volgende:
Ga dan ook lekker in je eigen bed slapen domme kut, ipv als 'n loopse teef achter Marciano aan lopenquote:Op maandag 14 november 2022 12:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
omdat op die leeftijd je darmen prima zouden moeten werkenquote:Op maandag 14 november 2022 12:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom is leeftijd belangrijk hierin?
Als je een spastische darm hebt moet je soms ook die zakjes nemen.quote:Op maandag 14 november 2022 12:36 schreef greysbones het volgende:
luie darmen...quote:Op maandag 14 november 2022 12:36 schreef greysbones het volgende:
Gewoon naar die drek van GJ luisteren want dan komt de diarree er vanzelf uitgelopenquote:Op maandag 14 november 2022 12:36 schreef greysbones het volgende:
Ja, bij gezonde mensen wel jaquote:Op maandag 14 november 2022 12:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat op die leeftijd je darmen prima zouden moeten werken
i knowquote:Op maandag 14 november 2022 12:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als je een spastische darm hebt moet je soms ook die zakjes nemen.
Is niet zo . Ik heb ze zelf vroeger ook een tijd moeten nemen. Nu slik medicijnen ervoorquote:Op maandag 14 november 2022 12:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom is leeftijd belangrijk hierin?
Het zal zeker veel aandacht kunnen generen al helemaal als je snippets verspreid over de juiste kanalenquote:Op maandag 14 november 2022 12:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Misschien om kijkcijfers te scoren.
Daar slikken meer mensen die zakjesquote:Op maandag 14 november 2022 12:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
i know
ook als je diverticulitis hebt
maar dan had ze het vast al wel benoemd
Of als je verstopt zit door bepaalde voedingquote:Op maandag 14 november 2022 12:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als je een spastische darm hebt moet je soms ook die zakjes nemen.
Maar weet niet of je dit moet willen.quote:Op maandag 14 november 2022 12:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het zal zeker veel aandacht kunnen generen al helemaal als je snippets verspreid over de juiste kanalen
"Al zegt Marciano dat het mag"quote:Op maandag 14 november 2022 12:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Ja precies.quote:Op maandag 14 november 2022 12:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is niet zo . Ik heb ze zelf vroeger ook een tijd moeten nemen. Nu slik medicijnen ervoor
Moet niet gekker worden. Ik zit met open mond te lezen.quote:
Ik hou maar ff wijzelijk m'n mond met m'n smakelijke verhalen over de #stomaquote:Op maandag 14 november 2022 12:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is niet zo . Ik heb ze zelf vroeger ook een tijd moeten nemen. Nu slik medicijnen ervoor
ja en dat verbaast me enormquote:Op maandag 14 november 2022 12:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar slikken meer mensen die zakjes
dat heeft niet veel met leeftijd te maken volgens mij, eerder met een verkeerd voedingspatroon of zelfs met te weinig beweging.quote:Op maandag 14 november 2022 12:36 schreef greysbones het volgende:
quote:Op maandag 14 november 2022 12:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik hou maar ff wijzelijk m'n mond met m'n smakelijke verhalen over de #stoma
Niet genoeg drinken en dan bedoel ik waterquote:Op maandag 14 november 2022 12:39 schreef Verida het volgende:
[..]
dat heeft niet veel met leeftijd te maken volgens mij, eerder met een verkeerd voedingspatroon of zelfs met te weinig beweging.
nee zijn speciale zakjes die je ontlasting dunner makenquote:
Het klinkt ook gewoon letterlijk alsof een klein kind bezig isquote:
Ik heb een keer zakjes moeten nemen toen ik 24 was omdat ik 3 weken lang 2 keer per dag rijst heb gegeten in een land en omgeving waar niks anders was.quote:Op maandag 14 november 2022 12:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
i know
ook als je diverticulitis hebt
maar dan had ze het vast al wel benoemd
Verandering van omgeving en eten , spanning voor een nieuwe situatie kan zorgen dat je darmen ook helemaal van slag zijn.quote:
ook dat.quote:Op maandag 14 november 2022 12:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niet genoeg drinken en dan bedoel ik water
Zo komt ze wel een beetje overquote:Op maandag 14 november 2022 12:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het klinkt ook gewoon letterlijk alsof een klein kind bezig is
'Patricia zit te knutselen aan tafel' klinkt alweer meteen anders
dus is het puur symptoom bestrijdingquote:Op maandag 14 november 2022 12:39 schreef Verida het volgende:
[..]
dat heeft niet veel met leeftijd te maken volgens mij, eerder met een verkeerd voedingspatroon of zelfs met te weinig beweging.
Dat heeft niets met je leeftijd te maken hoor, meer met hun eetpatroon weinig vezels of volkoren dingen weinig beweging en 100 kilo M&M 's en spekjes die madammeK naar binnen heeft gewerkt.😅quote:Op maandag 14 november 2022 12:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat op die leeftijd je darmen prima zouden moeten werken
Het gaat om Kim Kquote:Op maandag 14 november 2022 12:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb een keer zakjes moeten nemen toen ik 24 was omdat ik 3 weken lang 2 keer per dag rijst heb gegeten in een land en omgeving waar niks anders was.
Misschien dat KimD niet juist eet. Geen idee of ze veel rijst en bananen of gelijkaardige zooi eet.
Maar als ze geen scheten durft te laten, daar kan je ook best wel bizarre buikpijn van krijgen. Dat herken ik nog wel uit m’n ongemakkelijke dateleven
Je hebt ook van die korrels die je kan slikken, die zetten uit om de bende naar beneden te duwen. Althans, dat was de uitleg die ik ooit kreegquote:Op maandag 14 november 2022 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee zijn speciale zakjes die je ontlasting dunner maken
om je stoelgang te vergemakkelijken
en die kun je ook niet zo kopen
(als ik de goede zakjes voor me heb)
Foutjequote:
maar puzz ze zitten er nu 90?? dagenquote:Op maandag 14 november 2022 12:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Verandering van omgeving en eten , spanning voor een nieuwe situatie kan zorgen dat je darmen ook helemaal van slag zijn.
quote:Op maandag 14 november 2022 12:42 schreef FreshFruit het volgende:
Mattin over de sloffen die Jeff draagt: "hij ziet dat is ze heb,dus moet hij ook."
Met een zakje kun je de boel weer op gang krijgen.quote:Op maandag 14 november 2022 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus is het puur symptoom bestrijding
en blijft het probleem
met een zakje los je dat niet op
quote:Op maandag 14 november 2022 12:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je hebt ook van die korrels die je kan slikken, die zetten uit om de bende naar beneden te duwen. Althans, dat was de uitleg die ik ooit kreeg
Echt hoor.quote:
Is heel vies.quote:
zakjes zijn ook niet schadelijkquote:Op maandag 14 november 2022 12:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Met een zakje kun je de boel weer op gang krijgen.
en dan beter vezels eten en drinken en bewegen.
Maar als de boel goed verstopt zit, heb je echt wel iets nodig om het op gang te krijgen. En het is verder niet schadelijk om een tijdje zakjes te gebruiken.
In het geval van Kim zit er een bepaalde spanning en angst op . Marciano ,poepen ,scheten latenquote:Op maandag 14 november 2022 12:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar puzz ze zitten er nu 90?? dagen
gewoon verstopt gegeten in die M&Ms waarschijnlijk
Eensquote:Op maandag 14 november 2022 12:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In het geval van Kim zit er een bepaalde spanning en angst op . Marciano ,poepen ,scheten laten
Allemaal taboe. reken maar dat dat op je psyche gaat werken .
Je kan niet altijd alles afdoen met voedingsgedoe
Ik heb periodes dat ik wel 4 zakjes per dag moet nemen omdat m'n stoma dan niets produceerdquote:Op maandag 14 november 2022 12:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar als de boel goed verstopt zit, heb je echt wel iets nodig om het op gang te krijgen. En het is verder niet schadelijk om een tijdje zakjes te gebruiken.
Sowieso zal ie het vreselijk vinden dat zij scheten laat en zij blijft gewoon alles tot aan het gênante aan toe maar accepterenquote:
Macrogol is een prima hulpmiddel.quote:Op maandag 14 november 2022 12:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja het is allemaal best wel treurigquote:Op maandag 14 november 2022 12:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sowieso zal ie het vreselijk vinden dat zij scheten laat en ondertussen blijft zij gewoon alles maar accepteren
Ik ga nu stuk om haar.quote:Op maandag 14 november 2022 12:49 schreef mnesymne het volgende:
Best erg, een bal tegen je arm en helemaal dik
Er gaan dan wel mensen denken 'wat de fuck waar kijk ik naar toch maar even opzoeken die freakshow'quote:Op maandag 14 november 2022 12:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar weet niet of je dit moet willen.
Ze willen me dood maken.quote:
Mwah, dat valt wel mee denk ik. Zulke opgezette TV momentjes werken zelden leert de geschiedenis.quote:Op maandag 14 november 2022 12:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Er gaan dan wel mensen denken 'wat de fuck waar kijk ik naar toch maar even opzoeken die freakshow'
Macrogol is een prima hulpmiddel.quote:Op maandag 14 november 2022 12:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Vezelweetje 6quote:Op maandag 14 november 2022 12:43 schreef mnesymne het volgende:
Ze hebben ook veel bananen gehad de afgelopen dagen
Omdat ie dan door de mand valt en KimK bovendien niet meer kan controleren corrigerenquote:Op maandag 14 november 2022 12:44 schreef pingu66 het volgende:
Waarom wordt die Marciano geen manager als hij het zo goed weet.
Ik wilde net onze connaisseur mentionen.quote:Op maandag 14 november 2022 12:53 schreef Deisyy het volgende:
Zullen we de zakjes en vezels weeer laten voor wat het is![]()
Wel mooi dat ze die meiden helpt, maar Zoe zou ze moeten laten gaan, gluiperd die KimD achter haar rug om zwart lultquote:Op maandag 14 november 2022 12:52 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD alweer aan het sporten, nu met Moraima, vanochtend ook al met Zoe.
Kim en Jeff vragen er zelf om. Ze hebben telkens tegen haar gezegd dat ze altijd welkom is. Ook al liggen ze samen in bedquote:Op maandag 14 november 2022 12:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wel mooi dat ze die meiden helpt, maar Zoe zou ze moeten laten gaan, gluiperd die KimD achter haar rug om zwart lult
KimK kan ook gewoon alleen in haar bed gaan liggen want Ciano ligt notabene officieel in het bovenbed daarquote:Op maandag 14 november 2022 12:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In het geval van Kim zit er een bepaalde spanning en angst op . Marciano ,poepen ,scheten laten
Allemaal taboe. reken maar dat dat op je psyche gaat werken .
Je kan niet altijd alles afdoen met voedingsgedoe
ze zitten daar wel op een kluitje.quote:Op maandag 14 november 2022 12:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wel mooi dat ze die meiden helpt, maar Zoe zou ze moeten laten gaan, gluiperd die KimD achter haar rug om zwart lult
En dan mag je iemand zwart lullen en smerige verhalen vertellen?quote:Op maandag 14 november 2022 12:55 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Kim en Jeff vragen er zelf om. Ze hebben telkens tegen haar gezegd dat ze altijd welkom is. Ook al liggen ze samen in bed
Zoe zou ze extra hard aan moeten pakkenquote:Op maandag 14 november 2022 12:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, maar ze hadden haar ook duidelijk nee kunnen zeggen. Dan was dit waarschijnlijk eerder de kop in gedruktquote:Op maandag 14 november 2022 12:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En dan mag je iemand zwart lullen en smerige verhalen vertellen?
Dat stopt haar smerige praktijken niet. Ze is nu echt vies door de mand gevallenquote:Op maandag 14 november 2022 12:57 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Nee, maar ze hadden haar ook duidelijk nee kunnen zeggen. Dan was dit waarschijnlijk eerder de kop in gedrukt
Dan was het wss nog rancuneuzer geweest.quote:Op maandag 14 november 2022 12:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat stopt haar smerige praktijken niet. Ze is nu echt vies door de mand gevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Zoe is de aandacht die ze van haar Jeff krijgt ook totaal niet gewend en gaat dan vanzelf hele rare dingen denkenquote:Op maandag 14 november 2022 12:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan was het wss nog rancuneuzer geweest.
Die muts ook altijd.quote:Op maandag 14 november 2022 13:01 schreef mnesymne het volgende:
Vroeg me al af welke kabouter dat was
Nee zeker Niet, ze heeft haar zinnen gezet op Jeff, wat haar niet lukt. Vandaar haar zwart pratenquote:Op maandag 14 november 2022 13:00 schreef mnesymne het volgende:
Ik denk het niet. Als Zoe vroeg een "Nee" had gekregen van Jeff, en Kim hem echt "Geclaimd" had. Was Zoe waarschijnlijk op iemand anders overgestapt.
Jeff heeft haar volgens mij ook nog niet afgewezen. Hij laat haar in haar fantasiequote:Op maandag 14 november 2022 13:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee zeker Niet, ze heeft haar zinnen gezet op Jeff, wat haar niet lukt. Vandaar haar zwart praten
KimD zei zelfs tegen Zoe dat ie beschikbaar was en dat ze maar bij hem in bed moest springenquote:Op maandag 14 november 2022 13:03 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Jeff heeft haar volgens mij ook nog niet afgewezen. Hij laat haar in haar fantasie
Zou wel leuke streams opleverenquote:Op maandag 14 november 2022 13:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimD zei zelfs tegen Zoe dat ie beschikbaar was en dat ze maar bij hem in bed moest springen
Ze zei het uit onzekerheid en om te testen hoe serieus Jeff was ofzo want ook KimD heeft kronkels in haar gedachtenquote:
Ik geloof dat Mirthe van heel veel dingen nog nooit gehoord heeft.quote:Op maandag 14 november 2022 13:06 schreef FreshFruit het volgende:
Zou Mirthe ooit van een parketborstel gehoord hebben?
Mirthe komt iedere dag weer uit een ei gekropen en je kunt er daardoor dus helemaal niets mee behalve je eraan ergeren jaquote:Op maandag 14 november 2022 13:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik geloof dat Mirthe van heel veel dingen nog nooit gehoord heeft.
Beschermd en streng gelovig opgevoed.quote:Op maandag 14 november 2022 13:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik geloof dat Mirthe van heel veel dingen nog nooit gehoord heeft.
Een koude douche is goed voor je weerstandquote:Op maandag 14 november 2022 12:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Djedi is ziek zwak en misselijk
Inderdaad want SBS is onrein enzo aldus een quote van haarzelf over hoe zij is opgegroeidquote:Op maandag 14 november 2022 13:11 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Beschermd en streng gelovig opgevoed.
Je hebt een UI.quote:
Djedi is ondertussen helemaal geen vegetariër meerquote:Op maandag 14 november 2022 13:15 schreef Li0nHeart het volgende:
De vliegen genieten ook al van de lunch.
Wat zouden haar ouders daar nou weer van vindenquote:Op maandag 14 november 2022 13:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemiddag, fragmentje gevonden, Mirthe jat echt een stukje kaas vannacht ....
Zoe kan niet zo goed luisterenquote:Op maandag 14 november 2022 13:03 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Jeff heeft haar volgens mij ook nog niet afgewezen. Hij laat haar in haar fantasie
Zei ik toch.In haar BH.quote:Op maandag 14 november 2022 13:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En god.quote:Op maandag 14 november 2022 13:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wat zouden haar ouders daar nou weer van vinden
Daar had ze toch al afstand van genomen?quote:Op maandag 14 november 2022 13:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wat zouden haar ouders daar nou weer van vinden
Dat kind heeft een spin in haar hoofd...(copyright Willem Holleeder, Judas Videoland)quote:Op maandag 14 november 2022 13:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoe kan niet zo goed luisteren
Jeff geeft aan ook aandacht voor haar te hebben en dat Kim niet het alleenrecht heeft
Dat ze dat verdraaid tot iets dat niet is gezegd zit helemaal in zoe’s hoofd
Mag ik hopen ja.quote:Op maandag 14 november 2022 13:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar had ze toch al afstand van genomen?
Mirthiefquote:Op maandag 14 november 2022 13:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op maandag 14 november 2022 13:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat kind heeft een spin in haar hoofd...(copyright Willem Holleeder, Judas Videoland)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op maandag 14 november 2022 13:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]Idem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Zoe verzint er dingen bij, stookt en verdraait inderdaadquote:Op maandag 14 november 2022 13:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoe kan niet zo goed luisteren
Jeff geeft aan ook aandacht voor haar te hebben en dat Kim niet het alleenrecht heeft
Dat ze dat verdraaid tot iets dat niet is gezegd zit helemaal in zoe’s hoofd
'Wie denk je wel niet dat je bent, je moet niet zo praten tegen mij waar andere mensen bij zijn, kuthoer!'quote:Op maandag 14 november 2022 13:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat kind heeft een spin in haar hoofd...(copyright Willem Holleeder, Judas Videoland)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En dan Jeff die dat zegt tegen Zoe...quote:Op maandag 14 november 2022 13:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Wie denk je wel niet dat je bent, je moet niet zo praten tegen mij waar andere mensen bij zijn, kuthoer'
Aangezien ik wat actiever ben deze keer, vond ik dat een profiel icon wel te pas wasquote:Op maandag 14 november 2022 13:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Leuke UI, steeds meer mensen met een UI hier
Hypocrisie kent geen grenzenquote:Op maandag 14 november 2022 13:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En ze was bang voor Nadir omdat hij jatte
Alleen maar leukquote:Op maandag 14 november 2022 13:24 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Aangezien ik wat actiever ben deze keer, vond ik dat een profiel icon wel te pas was
Neem je zwembroek meequote:Op maandag 14 november 2022 13:24 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD schrijft een 'verjaardagsuitnodiging' voor Jasper's feestje. Hij wil 'm net zo hebben als een kinderverjaardagsuitnodiging... 'Je wordt niet thuisgebracht'.
Wel een zakje snoep?quote:Op maandag 14 november 2022 13:24 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD schrijft een 'verjaardagsuitnodiging' voor Jasper's feestje. Hij wil 'm net zo hebben als een kinderverjaardagsuitnodiging... 'Je wordt niet thuisgebracht'.
quote:Op maandag 14 november 2022 13:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Mirthe jat een stukje kaas - 14 november 2022.Ik vond het al een smerig kind maar nu helemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik zeg niet wat we gaan doen.quote:Op maandag 14 november 2022 13:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neem je zwembroek mee
Voor een versnapering wordt gezorgd
Ik heb niks met Mirthe .. maar moet wel lachen om hoe ze dit doet. Eerst de lege opbergdoos terug zetten in de koelkast ... dan, oh ja.. de kaas staat hier nog.. nou ja, nog een stuk eraf. Koelkast maar weer open, kaas in doos. Hmm... andere plank is beter....quote:Op maandag 14 november 2022 13:25 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ik vond het al een smerig kind maar nu helemaal
Die vindt dus echt dat ze recht heeft op meer, bahquote:Op maandag 14 november 2022 13:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb niks met Mirthe .. maar moet wel lachen om hoe ze dit doet. Eerst de lege opbergdoos terug zetten in de koelkast ... dan, oh ja.. de kaas staat hier nog.. nou ja, nog een stuk eraf. Koelkast maar weer open, kaas in doos. Hmm... andere plank is beter....
Satisfyer mee.quote:
Hmmmm.Dubieus wel.quote:Op maandag 14 november 2022 13:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh ,van KimD moet het zijn : 'Je wordt met een volle buik thuisgebracht'
Die bloedgeile Satisfyer heeft onderhand zelf chlamydiaquote:
En dan piepen als een ander 1 gram meer eten krijgt want dat vindt ze oneerlijkquote:Op maandag 14 november 2022 13:25 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ik vond het al een smerig kind maar nu helemaal
quote:Op maandag 14 november 2022 13:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die bloedgeile Satisfyer heeft onderhand zelf chlamydia
Vond het altijd al een soort van rare waar je dus geen hoogte van kon krijgenquote:Op maandag 14 november 2022 13:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind het wel een beetje een tegenvaller nu ... had Mirthe redelijk hoog staan ....
Dat zegt Jef nu ook.quote:Op maandag 14 november 2022 13:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En dan piepen als een ander 1 gram meer eten krijgt want dat vindt ze oneerlijk
En dat moet zij dan ook krijgen.
k
is dat nu op de streams?quote:Op maandag 14 november 2022 13:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Wie denk je wel niet dat je bent, je moet niet zo praten tegen mij waar andere mensen bij zijn, kuthoer!'
Omdat sommige mannetjes extra voeding nodig hebben ...quote:Op maandag 14 november 2022 13:31 schreef FreshFruit het volgende:
Gaat wel mooi hard zo met de eitjes.
Het is wel Videoland.quote:
Jasper weet dat KimD niet kan schrijven dus dat zal leuk geweest moeten zijnquote:Op maandag 14 november 2022 13:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
is dat nu op de streams?quote:Op maandag 14 november 2022 13:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En dan Jeff die dat zegt tegen Zoe...
Morgen weer 120 hoor ik net.quote:Op maandag 14 november 2022 13:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat sommige mannetjes extra voeding nodig hebben ...
ja dat scheelde weinigquote:Op maandag 14 november 2022 13:32 schreef mnesymne het volgende:
Je merkt echt dat ze minder bewust zijn van de camera's. Hups handdoek ff open
Nee, dat was niet op stream.quote:Op maandag 14 november 2022 13:34 schreef Verida het volgende:
[..]
is dat nu op de streams?
want anders gaat zo iets natuurlijk weer een eigen leven leiden....
Op Op ,alles moet op.quote:
Met een bebloede hand.quote:Op maandag 14 november 2022 13:39 schreef mootie het volgende:
Lekker hoor, kaas snijden en dan met je vrije hand de kaas vasthouden.
Met een fles rode wijn in het kantoorquote:Op maandag 14 november 2022 13:37 schreef mootie het volgende:
Jeff lult ook maar wat hè?
‘Mindere dagen zijn er om top te eindigen.’
Uhuh
Dat helpt welquote:Op maandag 14 november 2022 13:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met een fles rode wijn in het kantoor
Met een drupje bloed van Wandaquote:Op maandag 14 november 2022 13:41 schreef FreshFruit het volgende:
Ze gaan Mac`n cheese eten vanavond.
Is dat nu op de stream?quote:Op maandag 14 november 2022 13:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met een fles rode wijn in het kantoor
Fijn handje dan die Berend met pleister.quote:
Dat was best lullig jaquote:Op maandag 14 november 2022 13:48 schreef mnesymne het volgende:
Erik? Gadverdamme, al kreeg ik een miljoen.... Nou zeg
Moet je iemand afwijzen die overduidelijk verliefd is op iemand anders en daar een "relatie" mee heeft?quote:Op maandag 14 november 2022 13:03 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Als die persoon het niet ziet omdat ze zelf verliefd is, jaquote:Op maandag 14 november 2022 13:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Moet je iemand afwijzen die overduidelijk verliefd is op iemand anders en daar een "relatie" mee heeft?
Dacht even andere regels,lag niet zo zeer aan jou.quote:
Vuurwerkquote:Op maandag 14 november 2022 13:51 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD hoorde veel lawaai buiten de poort toen ze aan het sporten was. Er komt misschien nog wel wat zegt ze.
Mooi mensquote:Op maandag 14 november 2022 13:48 schreef Dotteke het volgende:
Janet is op haar streef gewicht, dat wil ze zou houden
quote:Op maandag 14 november 2022 13:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette : Ik vind gewoon dat je het heel goed doet, serieus!
Wendy : aawww....
[ afbeelding ]
Beide,en geen zin.quote:
En KimK !!!quote:Op maandag 14 november 2022 13:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Hup hup .. ook al is ze ziek .. gewoon een ZC voor Djedi Febo!
Voor een miljoen zou ik Erik zonder aarzeling doen en kom je meteen als duurste hoertje ooit in het Guinness Recordboekquote:Op maandag 14 november 2022 13:48 schreef mnesymne het volgende:
Erik? Gadverdamme, al kreeg ik een miljoen.... Nou zeg
told you soquote:Op maandag 14 november 2022 13:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind het wel een beetje een tegenvaller nu ... had Mirthe redelijk hoog staan ....
erin-eruit, klaar. Makkelijk geld verdienenquote:Op maandag 14 november 2022 13:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Voor een miljoen zou ik Erik zonder aarzeling doen en kom je meteen als duurste hoertje ooit in het Guinness Recordboek
En Jieff niet te vergetenquote:Op maandag 14 november 2022 13:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nadief, Mirthief. Klaar als klontje.
Ik zat er net aan te denken "Mirthdiefquote:Op maandag 14 november 2022 13:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nadief, Mirthief. Klaar als klontje.
quote:Op maandag 14 november 2022 14:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeffrey = Jeff + rey kortom Koning Jeff
Met muziek?quote:Op maandag 14 november 2022 14:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Dansles zo met Mirthe (en Rupert(?)) lijkt het.
is not gonna happenquote:Op maandag 14 november 2022 14:10 schreef pingu66 het volgende:
Ik hoop dat d3 Febo de loods een keer een film laten zien met allemaal jat momenten.
Ben wel benieuwd op wie je doelt en het zullen wel weer de usual suspects zijnquote:Op maandag 14 november 2022 14:10 schreef Charmian het volgende:
hoezo moet je met je kont schudden om te kijken of een oorbel staat?
mirthequote:Op maandag 14 november 2022 14:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd op wie je doelt en het zullen wel weer de usual suspects zijn
Nu begrijp ik ook die enkelband daarom zit ze in die loodsquote:
Begin het idee te krijgen dat ik naar activiteiten van mensen in een zorgboerderij zit te kijken.quote:Op maandag 14 november 2022 14:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nu begrijp ik ook die enkelband daarom zit ze in die loods
In dit geval is het ook omdat 1 persoon geen mic heeftquote:Op maandag 14 november 2022 14:14 schreef Charmian het volgende:
ik haat pillowtalk, gewoon niet te verstaan
Dat zal dan ook wel de bedoeling ervan zijn maar wel kut als je ernaar kijkt jaquote:Op maandag 14 november 2022 14:14 schreef Charmian het volgende:
ik haat pillowtalk, gewoon niet te verstaan
Oooo dat zou tof zijnquote:Op maandag 14 november 2022 14:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
IK hoop een keer op een spel, zoals in de laatste BB. Tweets over inwoners of COS berichten en dan raden over wie het gaat![]()
quote:Op maandag 14 november 2022 14:14 schreef Seattle het volgende:
[..]
Begin het idee te krijgen dat ik naar activiteiten van mensen in een zorgboerderij zit te kijken.
Tis leuker als het quotes zijn van mensen in de loods. Al dat geroddel en achter de rug zwart maken, openbaar makenquote:Op maandag 14 november 2022 14:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
IK hoop een keer op een spel, zoals in de laatste BB. Tweets over inwoners of COS berichten en dan raden over wie het gaat![]()
Zeker niet voor Jeff.quote:Op maandag 14 november 2022 14:17 schreef puzziepie het volgende:
Kapmantel van Esther mag blijkbaar ook niet meer gebruikt worden
Dan zou ik Esther ook haar eigen paddenstoel laten knippenquote:Op maandag 14 november 2022 14:17 schreef puzziepie het volgende:
Dat lijkt mij welquote:Op maandag 14 november 2022 14:18 schreef mnesymne het volgende:
Heb je als kapper een voordeel als je je aanmeld bij een RLS? Er zit er altijd minimaal 1 in
ik hoorde het, is dat ook een kapster dan? maar die is vrienden aan het maken nienormaalquote:Op maandag 14 november 2022 14:17 schreef puzziepie het volgende:
Wie heeft dit en dat gezegd?quote:Op maandag 14 november 2022 14:16 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Tis leuker als het quotes zijn van mensen in de loods. Al dat geroddel en achter de rug zwart maken, openbaar maken
Afgekeurde.quote:Op maandag 14 november 2022 14:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik hoorde het, is dat ook een kapster dan? maar die is vrienden aan het maken nienormaal
quote:Op maandag 14 november 2022 14:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan zou ik Esther ook haar eigen paddenstoel laten knippen
Of Zoe.quote:Op maandag 14 november 2022 14:19 schreef Seattle het volgende:
[..]
Wie heeft dit en dat gezegd?
Antw: Wanda
Wie zou over die en die dit en dat?
En wie zei dit en dat over die en die?
Was kapsterquote:Op maandag 14 november 2022 14:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik hoorde het, is dat ook een kapster dan? maar die is vrienden aan het maken nienormaal
Avondvullend programma.quote:Op maandag 14 november 2022 14:21 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja. Dat is ook leuk
Wie zei dit en dat? Zoe of Wanda?
En dan zo’n 50 vragen
En zoeyquote:Op maandag 14 november 2022 14:19 schreef Seattle het volgende:
[..]
Wie heeft dit en dat gezegd?
Wie zou over die en die dit en dat?
En wie zei dit en dat over die en die?
quote:Op maandag 14 november 2022 14:22 schreef Seattle het volgende:
[..]
Afgekeurd door haar baas of door een arts?
Dan blijf ik er zeker voor thuis en dan de ruzies erna, heerlijkquote:
Erik heeft ze gevonden.quote:Op maandag 14 november 2022 14:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan blijf ik er zeker voor thuis en dan de ruzies erna, heerlijk
Beter dan dat kaarten hele dagen, zou ze wel in de fik willen steken.
Hebben ze die achtergehouden van het casino of de gevonden wat Isaac heeft verstopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |