Fijne relatie hebben die tweequote:Op maandag 14 november 2022 12:34 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK ligt met erge buikpijn op de bank, want ze kan niet goed naar de wc. Ze moest vannacht steeds scheetjes laten, maar dat wil ze niet, want ookal zegt Marciano dat het mag, ze zegt dat ze weet dat hij het verschrikkelijk vindt.
KimK : 'En dan voel ik me toch nog niet helemaal op m'n gemak bij hem'
[ afbeelding ]
Lekker ff buiten gaan lopen en de wind, de wind in persenquote:Op maandag 14 november 2022 12:34 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK ligt met erge buikpijn op de bank, want ze kan niet goed naar de wc. Ze moest vannacht steeds scheetjes laten, maar dat wil ze niet, want ookal zegt Marciano dat het mag, ze zegt dat ze weet dat hij het verschrikkelijk vindt.
[ afbeelding ]
Waarom is leeftijd belangrijk hierin?quote:Op maandag 14 november 2022 12:36 schreef greysbones het volgende:
als je op je 25ste zakjes moet nemen om te poepen gaat er iets niet goed
Of met een warme kruik op de bank je zielig voelen.quote:Op maandag 14 november 2022 12:36 schreef greysbones het volgende:
Ga dan ook lekker in je eigen bed slapen domme kut, ipv als 'n loopse teef achter Marciano aan lopenquote:Op maandag 14 november 2022 12:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
omdat op die leeftijd je darmen prima zouden moeten werkenquote:Op maandag 14 november 2022 12:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom is leeftijd belangrijk hierin?
Als je een spastische darm hebt moet je soms ook die zakjes nemen.quote:Op maandag 14 november 2022 12:36 schreef greysbones het volgende:
luie darmen...quote:Op maandag 14 november 2022 12:36 schreef greysbones het volgende:
Gewoon naar die drek van GJ luisteren want dan komt de diarree er vanzelf uitgelopenquote:Op maandag 14 november 2022 12:36 schreef greysbones het volgende:
Ja, bij gezonde mensen wel jaquote:Op maandag 14 november 2022 12:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat op die leeftijd je darmen prima zouden moeten werken
i knowquote:Op maandag 14 november 2022 12:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als je een spastische darm hebt moet je soms ook die zakjes nemen.
Is niet zo . Ik heb ze zelf vroeger ook een tijd moeten nemen. Nu slik medicijnen ervoorquote:Op maandag 14 november 2022 12:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom is leeftijd belangrijk hierin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |