abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206672916
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 14:17 schreef dimmak het volgende:

[..]
Klopt als een bus. Met self custody heb je meer zekerheid uiteraard. Maar ze zijn wel de enige exchange die claimen een full reserve te hebben (klopt volgens audits) en proof of reserve hebben voor klanten.
[..]
Met een full reserve hoor je juist geen last te hebben van bankruns. Maar er zijn natuurlijk nog andere risico's.
Ze bestaan wel al een hele tijd dat is wel positief.
pi_206672941
quote:
10s.gif Op maandag 14 november 2022 14:11 schreef Rossdale het volgende:

[..]
Ouwe FUDdert
Tja, over de afgelopen maanden heeft het me een hoop verlies gescheeld. We gaan het meemaken de komende periode :)
pi_206672951
Over dat proof of reserves gesproken, ik heb alleen nog maar een shitcoin voor een 8% debitkaart. Die doen aan self-custody, grappig hoe dat ineens weer een interessante feature blijkt
pi_206672953
Self custody zelf is ook geen heilig middel natuurlijk. Ook daar kleven risico's aan. Zelf heb ik het grootste gedeelte in cold storage (met multisig verdeeld over verschillende locaties), een gedeelte bij een custodian (tegenwoordig Kraken) en 2 hot wallets (Bitcoin node en DCA wallet). Zo heb ik wat spreiding voor mijn eigen gemoedstoestand.
Uitvinder van de biersmiley.
  Forum Admin maandag 14 november 2022 @ 14:26:16 #30
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_206672991
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 14:12 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Dat zal best. Het zijn nog steeds jouw keys niet.
En als je sleutels kwijt zijn ...

Mijn 2 centjes, spreiden en geld wat je kan missen gebruiken.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_206673914
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 14:26 schreef Pharkus het volgende:

[..]
En als je sleutels kwijt zijn ...

Mijn 2 centjes, spreiden en geld wat je kan missen gebruiken.
Kan gebeuren idd :D
Daarom waag ik me niet aan multi sig wallets en paswoorden die je niet meer kan herinneren.
  maandag 14 november 2022 @ 23:48:33 #32
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_206680840
quote:
www.12ft.io
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_206682019
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 14:21 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Tja, over de afgelopen maanden heeft het me een hoop verlies gescheeld. We gaan het meemaken de komende periode :)
Wat is voor jou het moment om weer in te stappen? Ik zag net dat Snowden het begint te overwegen:

twitter
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206682357
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 09:29 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Wat is voor jou het moment om weer in te stappen? Ik zag net dat Snowden het begint te overwegen:

[ twitter ]
Dat is vooral een gevoelsdingetje. Ik probeer goed te kijken naar van alles dat invloed kan hebben op de markt.

Ik denk dat dit nog een periode van "paniek" is in de cryptospace. Er is nog lang niet duidelijk wat de gevolgen zijn van de FXT crash. Maar los van besmettingsgevaar kan deze "lage" koers ook gevolgen hebben voor andere bedrijven. Er zit (te) veel leverage in de markt.

De beurzen is ook nog wel spannend. Op de korte termijn zal de rente misschien niet zo snel blijven stijgen, maar zijn alle rentestijgingen al wel i geprijst? De beurs kan ook nog makkelijk een stuk lager. En als dat gebeurt zal crypto mee gaan. Helemaal nu Bitcoin duidelijk support heeft gebroken.

En dan nog een psychologisch ding, een kenmerk van een bearmarkt is vaak een lange periode van weinig actie. Het vertrouwen is er uit, niemand boeit het nog. En dan, pas later komt er pas weer echt herstel. We waren mogelijk al een heel eind op weg met Bitcoin tussen de 19-21k. Maar nu met het FTX drama wordt deze periode verlengt.

Als ik kijk naar de tweet van Snowden. Hij zegt destijds dat ie koopt omdat de crash te groot was zonder dat hier een duidelijke aanleiding toe was. Dat is nu niet het geval. Het is paniek in crypto, en niet zonder rede. Daarnaast zijn de macro omstandigheden ook heel anders. Er staat voor het eerst sinds Bitcoin bestaat geen fiat printer aan.

Just my 2 sats...
pi_206682463
twitter
pi_206682745
Interview met SBF in de NY Times: How Sam Bankman-Fried’s Crypto Empire Collapsed.

quote:
Mr. Bankman-Fried’s circle of colleagues was bound by a commitment to effective altruism, a charitable movement that urges adherents to give away their wealth in efficient and logical ways. (...) Even as he kept hiring down, Mr. Bankman-Fried built an ambitious philanthropic operation (...).

(...)

Perhaps Mr. Bankman-Fried’s most ambitious aim was to shape crypto regulation in Washington, where he testified to Congress and met with regulators. He also used his growing influence in the capital to criticize his biggest rival, Mr. Zhao, in private meetings, people familiar with the matter said.

(...)

As FTX has crumbed, Mr. Bankman-Fried has been “working constructively with regulators, bankruptcy officials and the company to try to do what’s best for consumers,” he said on Sunday.
Wat een held.

quote:
Shortly before the interview, Mr. Bankman-Fried had posted a cryptic tweet: the word “What.” Then he had tweeted the letter H. Asked to explain, Mr. Bankman-Fried said he planned to post the letter A and then the letter P. “It’s going to be more than one word,” he said. “I’m making it up as I go.”
So he was planning a series of cryptic tweets? “Something like that.”

But why? “I don’t know,” he said. “I’m improvising. I think it’s time.”
8)7
pi_206682812
quote:
13s.gif Op dinsdag 15 november 2022 10:37 schreef Claudia_x het volgende:
Interview met SBF in de NY Times: How Sam Bankman-Fried’s Crypto Empire Collapsed.
[..]
Wat een held.
[..]
8)7
Dit zou een Trigger kunnen zijn om bijvoorbeeld bewijs te vernietigen, het is vrij makkelijk om via de Twitter API bijvoorbeeld je data te encrypten.
https://www.reddit.com/r/(...)der_use_to_shut_his/
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206682929
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 10:43 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dit zou een Trigger kunnen zijn om bijvoorbeeld bewijs te vernietigen, het is vrij makkelijk om via de Twitter API bijvoorbeeld je data te encrypten.
twitter
pi_206683981
twitter
pi_206684734
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 10:14 schreef dimmak het volgende:
[ twitter ]
Toch apart dat blijkbaar FTX geld heeft geleend van Alameida met FTT als onderpand. (Terwijl je zou denken dat een exchange gewoon kan leven van transacties). Ik had eerder verwacht dat het andersom zou zijn. Dus het investeringsbedrijf dat geld leent van andere om te kunnen investeren.

Vervolgens gaat het slecht met Alameida en ipv
1) Het te laten klappen of
2) Ze het geleende geld terug geven
Gebruiken ze user funds van FTX om Alameida proberen te redden. oO/
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_206685280
quote:
13s.gif Op dinsdag 15 november 2022 10:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat een held.
[..]
8)7
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 10:43 schreef raptorix het volgende:

[..]
Hij heeft dat gedaan om een bot niet te triggeren die notificaties stuurt wanneer iemand een tweet verwijderd. Beetje een afleidingsmanoeuvre.
pi_206685714
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 14:41 schreef dimmak het volgende:

[..]
[..]
Hij heeft dat gedaan om een bot niet te triggeren die notificaties stuurt wanneer iemand een tweet verwijderd. Beetje een afleidingsmanoeuvre.
Ah, duidelijk! Wat een gebullshit weer in dat interview.
pi_206686102
twitter
pi_206686543
twitter
pi_206690300
Next:

twitter
  dinsdag 15 november 2022 @ 21:43:52 #46
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_206690859
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2022 21:08 schreef recursief het volgende:
Next:

[ twitter ]
Al die miljarden zijn echt niet verdient met transactiekosten. Die dekken misschien net de kosten met een kleine marge van 10 tot 15%
Wat dit soort bedrijven gedaan heeft is precies hetzelfde als de centrale banken, alleen 10x erger en zonder toezicht.
Lekker de cryptopers laten draaien en vele miljoenen coins maken. Vervolgens deze coins aan een conculega verkopen, en als ruil zijn shitcoin kopen.
Kost netto niets, maar al die coins op je balans laten je EV zó groot worden als je zelf wil. Daar dan echt geld mee aantrekken en lekker spenderen.
The End Times are wild
pi_206692598
twitter
pi_206697798
Next:

twitter
pi_206697816
Klanten van Gemini ondervinden de gevolgen van de problemen bij Genesis:
twitter
pi_206698520
Michael Saylor aan het woord: https://twitter.com/i/spaces/1dRKZMvNREgxB
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo