Als er weer een exchange omvalt is het wel degelijk verstandig om te verkopen, aangezien de koersen dan ook fors zullen dalen. In je eigen Wallet of niet.quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:58 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Als je bang bent dat een exchange failliet gaat (compleet overbodig in het geval van Binance naar mijn mening) dan is je crypto verkopen en fiat naar je bank overboeken veel dommer dan het gewoon binnen paar minuten naar een self custody wallet overzetten.
Juist ja, zeker bij een domino effect. Snap niet dat mensen dat niet doorhebbenquote:Op zaterdag 17 december 2022 11:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als er weer een exchange omvalt is het wel degelijk verstandig om te verkopen, aangezien de koersen dan ook fors zullen dalen. In je eigen Wallet of niet.
Waarom ben je daar niet mee begonnen toen je je slechts zorgen maakte?quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:50 schreef RensAjacied het volgende:
Ik maak mij hele grote zorgen om bitvavo. Ik denk dat ik alles op mijn ledger ga zetten.
Nooit uit paniek handelen. Maar sinds dat interview met Quote ben ik het vertrouwen wel kwijt geraakt.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:24 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Waarom ben je daar niet mee begonnen toen je je slechts zorgen maakte?
quote:Het nieuws is opmerkelijk: eerder had het Amsterdamse bedrijf aangegeven niet in gevaar te zijn door de val van Genesis. Waarom niet eerder gecommuniceerd dat er indirecte band was met Genesis? 'We wisten niet dat het een probleem was', zegt CEO Mark Nuvelstijn tegen Quote. 'Pas toen we het hoorden van DCG ondernamen we actie.
Hoe lang Bitvavo dit weet, kan Nuvelstijn zich niet herinneren. 'Weet ik niet precies', zegt hij. Gaat het om dagen of weken? 'Zoiets', aldus de 31-jarige CEO. 'Maar ik weet het niet meer precies.' Hij benadrukt dat Bitvavo vooral de tijd wilde nemen om een oplossing voor de klanten te vinden, maar kan niets zeggen over hoe lang er tussen het horen van het nieuws en de geplande communicatie heeft gezeten. 'De exacte datum weet ik niet uit m'n hoofd - hopelijk begrijp je dat ik meer dingen aan me hoofd had.'
Nee, nooit uit paniek handelen. Maar dit is niet handelen. Dit is het verplaatsen van je funds naar een veilige plek.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nooit uit paniek handelen. Maar sinds dat interview met Quote ben ik het vertrouwen wel kwijt geraakt.
[..]
quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:32 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Nee, nooit uit paniek handelen. Maar dit is niet handelen. Dit is het verplaatsen van je funds naar een veilige plek.
In de context van "uit paniek handelen" interpreteer is als kopen/verkopen.quote:
Ik bedoel niet verkopen/kopen maar dat snapte je wel tochquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:32 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Nee, nooit uit paniek handelen. Maar dit is niet handelen. Dit is het verplaatsen van je funds naar een veilige plek.
Je snapt niet wat ik bedoel....als die exchange op omvallen zou staan dan is het al te laat om nog te verkopen op die exchange. Aangezien het paar werkdagen duurt voordat het op je bank zou staan.quote:Op zaterdag 17 december 2022 11:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als er weer een exchange omvalt is het wel degelijk verstandig om te verkopen, aangezien de koersen dan ook fors zullen dalen. In je eigen Wallet of niet.
Dit is nog het ergste, een CEO die "me hoofd" zegt kan ik niet serieus nemen.quote:Het nieuws is opmerkelijk: eerder had het Amsterdamse bedrijf aangegeven niet in gevaar te zijn door de val van Genesis. Waarom niet eerder gecommuniceerd dat er indirecte band was met Genesis? 'We wisten niet dat het een probleem was', zegt CEO Mark Nuvelstijn tegen Quote. 'Pas toen we het hoorden van DCG ondernamen we actie.
Hoe lang Bitvavo dit weet, kan Nuvelstijn zich niet herinneren. 'Weet ik niet precies', zegt hij. Gaat het om dagen of weken? 'Zoiets', aldus de 31-jarige CEO. 'Maar ik weet het niet meer precies.' Hij benadrukt dat Bitvavo vooral de tijd wilde nemen om een oplossing voor de klanten te vinden, maar kan niets zeggen over hoe lang er tussen het horen van het nieuws en de geplande communicatie heeft gezeten. 'De exacte datum weet ik niet uit m'n hoofd - hopelijk begrijp je dat ik meer dingen aan me hoofd had.'
Boel verkopen en geld terug boeken.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:24 schreef stinkie het volgende:
mmm, moest _opnieuw_ mijn wallets verifieren bij bitvavo. Nu met video en al. Iemand recent gedaan die nog weet hoe lang het duurt voor die verificatie link gemaild word?
De verwachting is dat de FED tot aan maart blijft verhogen, daarna stopt en misschien na de zomer weer begint met verlagen. De ECB gaat nog wel even door met verhogen want die loopt achter.quote:Op zondag 18 december 2022 20:28 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Boel verkopen en geld terug boeken.
Dan coinbase gebruiken en alles terug kopen.
En dan naar ledger sturen.
Je kan ook direct bij ledger je spullen weer kopen.
Het is niet zo dat binnen 24 uur op eens alle coins omhoog schiet naar de maan.
Verder nieuws
Banken en beurzen hebben het ook moeilijk.
https://www.quotenet.nl/z(...)slagronde-personeel/
Ik verwacht binnen kort dat renten verhoging gaat stoppen of zelfs gaan verlagen .
https://www.crypto-inside(...)pen-verwacht-crisis/
Europa geef ik niks om .quote:Op zondag 18 december 2022 21:41 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
De verwachting is dat de FED tot aan maart blijft verhogen, daarna stopt en misschien na de zomer weer begint met verlagen. De ECB gaat nog wel even door met verhogen want die loopt achter.
is dat niet zo opgeschreven door de schrijver van het artikel?quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:27 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Dit is nog het ergste, een CEO die "me hoofd" zegt kan ik niet serieus nemen.
Jawel, uiteraard. Het was ook maar een geintje van me.quote:Op maandag 19 december 2022 04:38 schreef 111210 het volgende:
[..]
is dat niet zo opgeschreven door de schrijver van het artikel?
Of de journalist was 24 en zo opgeschreven.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:27 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Dit is nog het ergste, een CEO die "me hoofd" zegt kan ik niet serieus nemen.
Aan zo'n knulletje je geld toevertrouwen..quote:
Gebruik exchanges waarvoor ze bedoeld zijn en niet als custodian.quote:Op maandag 19 december 2022 09:25 schreef Homey het volgende:
Vertrouwen jullie Bitvavo nog?
Ik vind het maar een vaag verhaal. Ze hebben lopen jokken over hun connectie met die verzekeraar.
Ik vraag me serieus af of bitvavo kan overleven zodra Binance/Tether ploft. Zodra veel altcoins verdwijnen, verdwijnt ook de handel en dus de fees voor Bitvavo. En nog een gat in hun balans.quote:Op maandag 19 december 2022 09:41 schreef dimmak het volgende:
[..]
Gebruik exchanges waarvoor ze bedoeld zijn en niet als custodian.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |