abonnement Unibet Coolblue
pi_206668891



Herfst herfst
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206668893
Ik heb even dom zitten tekenen, mijn nemen twee lijsten met dertig dieren, een getallen generator en beesten combineren. Erg leuk om te doen.

De nieuwe tekentruc: Neem een prompt. Neem daar random een item van. Pak een medium dat goed voelt (niet teveel, weinig, zodat je geen keuzestress krijgt over kleur en soort enzovoort), zoek referentiefoto's en ga bezig. Echt heerlijk. Zo een anderhalf uur verder waarin ik anders dom naar een scherm gestaard had *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206669186
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 01:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb even dom zitten tekenen, mijn nemen twee lijsten met dertig dieren, een getallen generator en beesten combineren. Erg leuk om te doen.

De nieuwe tekentruc: Neem een prompt. Neem daar random een item van. Pak een medium dat goed voelt (niet teveel, weinig, zodat je geen keuzestress krijgt over kleur en soort enzovoort), zoek referentiefoto's en ga bezig. Echt heerlijk. Zo een anderhalf uur verder waarin ik anders dom naar een scherm gestaard had *O*
Nachtbraker, kon je niet slapen?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206669233
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 08:06 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Nachtbraker, kon je niet slapen?
Uiteindelijk is het half drie geworden.
Om heel eerlijk te zijn had ik het teveel naar mijn zin en zo
Ik ga vanaf vanavond later naar bed en wat later eruit. Zes uur is wel erg vroeg. Dus van 00.00 tot 7.00 worden de nieuwe tijden. Zeven uur slaap is wat ik nodig heb :) En eerder erin mag natuurlijk ook. Voordeel van een wajong, ik heb keuzes
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206669269
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 08:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Uiteindelijk is het half drie geworden.
Om heel eerlijk te zijn had ik het teveel naar mijn zin en zo
Ik ga vanaf vanavond later naar bed en wat later eruit. Zes uur is wel erg vroeg. Dus van 00.00 tot 7.00 worden de nieuwe tijden. Zeven uur slaap is wat ik nodig heb :) En eerder erin mag natuurlijk ook. Voordeel van een wajong, ik heb keuzes
Ik zag je nog laat elders posten dacht nog Child wat doe je :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206669286
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 08:20 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik zag je nog laat elders posten dacht nog Child wat doe je :P
Dat dacht ik op den duur ook... toen ben ik gaan liggen
Daarom wat schuiven in tijden
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 14 november 2022 @ 08:28:14 #7
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_206669306
Zware pijnstillers voor mijn sinussen. Pfff.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_206669309
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2022 08:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
Zware pijnstillers voor mijn sinussen. Pfff.
Vervelend, beterschap :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206669312
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 08:23 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat dacht ik op den duur ook... toen ben ik gaan liggen
Daarom wat schuiven in tijden
Ik lig tegenwoordig al heel vroeg in bed, Henk trekt het niet om lang te zitten dus ga ik maar in bed tv kijken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator maandag 14 november 2022 @ 08:30:07 #10
388664 crew  Dotteke
pi_206669316
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2022 08:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
Zware pijnstillers voor mijn sinussen. Pfff.
Helpt een pijnstiller dan tegen piepen in je oren?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206669324
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 08:29 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik lig tegenwoordig al heel vroeg in bed, Henk trekt het niet om lang te zitten dus ga ik maar in bed tv kijken
Snap ik, dat is dan wel gezelliger voor jullie beiden
Naja ik kruip graag mijn hobbykamer in 's avonds, en ik voel me dan gelukkig, dus dat gun ik mezelf :) en waarom om zes uur opstaan als je een uitkering hebt en later kan als dat beter voelt
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator maandag 14 november 2022 @ 08:41:46 #12
388664 crew  Dotteke
pi_206669370
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 08:31 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Snap ik, dat is dan wel gezelliger voor jullie beiden
Naja ik kruip graag mijn hobbykamer in 's avonds, en ik voel me dan gelukkig, dus dat gun ik mezelf :) en waarom om zes uur opstaan als je een uitkering hebt en later kan als dat beter voelt
Ja, je hebt de tijd aan jezelf. Ik zet nooit een wekker ik sta op als ik wakker ben.
Alleen als ik een vergadering heb dan zet ik wel een wekker, maar ik ben altijd al wakker voor de wekker
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206669455
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 08:41 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja, je hebt de tijd aan jezelf. Ik zet nooit een wekker ik sta op als ik wakker ben.
Alleen als ik een vergadering heb dan zet ik wel een wekker, maar ik ben altijd al wakker voor de wekker
Jij wordt ook altijd erg vroeg wakker. Als ik dat zou doen dan slaap ik of niet meer of ik draai mijn ritme om. Dus gewoon wat schuiven
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 14 november 2022 @ 09:07:33 #14
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_206669597
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 08:30 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Helpt een pijnstiller dan tegen piepen in je oren?
Brufen min of meer wel.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Moderator maandag 14 november 2022 @ 09:10:43 #15
388664 crew  Dotteke
pi_206669628
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 08:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Jij wordt ook altijd erg vroeg wakker. Als ik dat zou doen dan slaap ik of niet meer of ik draai mijn ritme om. Dus gewoon wat schuiven
Ja helaas wel, al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd redelijk slaap. Lig er ook best wel heel vroeg in
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator maandag 14 november 2022 @ 09:11:01 #16
388664 crew  Dotteke
pi_206669632
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2022 09:07 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Brufen min of meer wel.
O oke, wel fijn dat er toch iets is wat iets helpt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206669647
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 09:10 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja helaas wel, al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd redelijk slaap. Lig er ook best wel heel vroeg in
Gelukkig slaap je redelijk :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator maandag 14 november 2022 @ 09:13:49 #18
388664 crew  Dotteke
pi_206669658
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 09:12 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Gelukkig slaap je redelijk :*
:*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206669769
Straks hulpverlening en daarna lekker de hele dag knutselen, nu al zin in het laatste
Op het moment vind ik het leuk om diertjes te tekenen en diertjes op te mixen. Dus why not, worden wel bizarre tekeningen trouwens, maar soit, veel plezier. Al ga ik vandaag denk ik bestaande diertjes tekenen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206670519
Dat was de hulpverlening. Die heeft even mijn hobbykamer bekeken :) Dat was wel leuk. Verder pittig gesprek. Nu even haken, dadelijk tekenen als ik weer rust in mijn hoofd heb
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206673331
Eerst even de was doen en dan eindelijk weer eens verder met mijn kerstkaarten.
Ik zag ook nog mooie kaarten van CotS voorbij komen ^O^
pi_206673398
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 14:56 schreef Sarabi het volgende:
Eerst even de was doen en dan eindelijk weer eens verder met mijn kerstkaarten.
Ik zag ook nog mooie kaarten van CotS voorbij komen ^O^
Dank je wel :* Succes met de jouwe

Ik ben nu mezelf aan het aanleren om beter te tekenen. Dus nu even tien dieren uitzoeken die ik met wat meer perspectief wil tekenen en oefenen maar. Dat is teveel werk voor een kerstkaart, maar gewoon voor mezelf erg leuk om te doen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206681078
Morgen weer naar de haakclub *O*
En nu hopen dat ik zo kan slapen zodat ik er ook energie voor heb
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 15 november 2022 @ 01:36:36 #24
388664 crew  Dotteke
pi_206681171
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 00:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen weer naar de haakclub *O*
En nu hopen dat ik zo kan slapen zodat ik er ook energie voor heb
Lag al meer dan een jur wakker. Ben er maar uit gegaan. Hopelijk slaap jij beter
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206681458
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 01:36 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Lag al meer dan een jur wakker. Ben er maar uit gegaan. Hopelijk slaap jij beter
Goedemorgen

Hier goed geslapen :) alleen een beetje laat, maar dat geeft niet :) ik ben energiek wakker geworden na zeven uur slaap.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206681461
Straks naar de haakclub en daarna lekker tekenen. Wordt weer een fijne dag
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 15 november 2022 @ 07:58:29 #27
388664 crew  Dotteke
pi_206681474
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 07:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Goedemorgen

Hier goed geslapen :) alleen een beetje laat, maar dat geeft niet :) ik ben energiek wakker geworden na zeven uur slaap.
O das lekker 7 uurtjes slaap
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206681478
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 07:58 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O das lekker 7 uurtjes slaap
Ja daarom :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 15 november 2022 @ 07:59:41 #29
388664 crew  Dotteke
pi_206681479
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 07:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Straks naar de haakclub en daarna lekker tekenen. Wordt weer een fijne dag
Ik om 10 uur naar de fysio en dan even naar Henk zijn huis. Is hij ook al 6weken niet geweest
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206681482
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 07:59 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik om 10 uur naar de fysio en dan even naar Henk zijn huis. Is hij ook al 6weken niet geweest
Oh dat lijkt me wel pittig. Tenminste na een lange opname moet ik daar altijd weer aan wennen, ik hoop dat het niet te zwaar valt.

Succes jullie beiden
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 15 november 2022 @ 08:02:34 #31
388664 crew  Dotteke
pi_206681491
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 08:01 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh dat lijkt me wel pittig. Tenminste na een lange opname moet ik daar altijd weer aan wennen, ik hoop dat het niet te zwaar valt.

Succes jullie beiden
Moet nog zien of hij de moed op kan brengen. Maar de buren willen niet meer voor zijn cavia’s zorgen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206681499
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 08:02 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Moet nog zien of hij de moed op kan brengen. Maar de buren willen niet meer voor zijn cavia’s zorgen.
Dat begrijp ik, van alle partijen. Al is het wel vervelend :{
Het lijkt me een pittige dag dus
Dikke knuffel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 15 november 2022 @ 08:06:04 #33
388664 crew  Dotteke
pi_206681508
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 08:04 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat begrijp ik, van alle partijen. Al is het wel vervelend :{
Het lijkt me een pittige dag dus
Dikke knuffel
Wij snappen het ook. Kijken wat we doen Henk kan ze voor drie dagen voer en drinken geven of ze meenemen en hier. Op zolder zetten. Ik ben allergisch. Daarom ben ik ook nooit daar.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206681531
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 08:06 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wij snappen het ook. Kijken wat we doen Henk kan ze voor drie dagen voer en drinken geven of ze meenemen en hier. Op zolder zetten. Ik ben allergisch. Daarom ben ik ook nooit daar.
Poeh wat een ingewikkelde situatie... Ik zou willen dat ik wat nuttigs kan zeggen, maar ik weet echt niet wat. Dikke knuffel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 15 november 2022 @ 08:17:10 #35
388664 crew  Dotteke
pi_206681568
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 08:10 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Poeh wat een ingewikkelde situatie... Ik zou willen dat ik wat nuttigs kan zeggen, maar ik weet echt niet wat. Dikke knuffel
Komt goed hoor. Het is ook maar 20 min rijden. Ik zeg altijd maar. Het is nog nooit zo donker geweest of het wordt welweer licht.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206681586
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 08:17 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Komt goed hoor. Het is ook maar 20 min rijden. Ik zeg altijd maar. Het is nog nooit zo donker geweest of het wordt welnee licht.
:*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206681703
Knuffel Dotteke!

Hier best een drukke dag. 2 zakelijke besprekingen. Tussendoor wachten op de AH. 2x een half uur rijden om adventkalender bij elkaar te shoppen. En tussendoor nog summerrolls maken :9

Ik moest eigenlijk een grote schoonmaak houden maar dat wordt denk ik morgen.
pi_206681711
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 08:38 schreef Sarabi het volgende:
Knuffel Dotteke!

Hier best een drukke dag. 2 zakelijke besprekingen. Tussendoor wachten op de AH. 2x een half uur rijden om adventkalender bij elkaar te shoppen. En tussendoor nog summerrolls maken :9

Ik moest eigenlijk een grote schoonmaak houden maar dat wordt denk ik morgen.
Klinkt als een extreem drukke, maar goede dag! Veel succes met alles
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206682008
:@ Besloten even thuis te blijven, heb echt even niet de energie om sociaal te zijn. Dit weekend was heftig, hulpverlening was heftig, morgen is druk. Ik heb in een maand tijd drie vrije dagen gehad. Dat trek ik niet. Dus pyjama aan, hobbykamer, dag wereld
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206683466
Ik ben beter in tekenen dan ik dacht, lekker veel aan het oefenen. Zodra alles ingekleurd is en af zal ik het morgen delen :) maar ik wil wel even kwijt dat ik trots ben op mezelf.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206687335
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 09:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
:@ Besloten even thuis te blijven, heb echt even niet de energie om sociaal te zijn. Dit weekend was heftig, hulpverlening was heftig, morgen is druk. Ik heb in een maand tijd drie vrije dagen gehad. Dat trek ik niet. Dus pyjama aan, hobbykamer, dag wereld
Slim van je :)

Wij zijn net thuis van onze laatste bespreking. Nu nog even wandelen en dan borduren en chillen.

Vanavond de finale van The Great British Bake Off *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Sarabi op 15-11-2022 18:28:39 ]
pi_206687623
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 17:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Slim van je :)

Wij zijn net thuis van onze laatste bespreking. Nu nog even wandelen en dan borduren en chicken.

Vanavond de finale van The Great British Bake Off *O*
Ja, teveel is teveel. Deze dag heeft me goed gedaan :)

Klinkt alsof jouw dag ook goed is? Lukt het borduren en wat is chicken?
Veel plezier met de TGBBO
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206687684
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 18:25 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja, teveel is teveel. Deze dag heeft me goed gedaan :)

Klinkt alsof jouw dag ook goed is? Lukt het borduren en wat is chicken?
Veel plezier met de TGBBO
Oops dat moest chillen zijn :D

Het was een drukke maar fijne dag. Borduren gaat goed, maar ik ben nog steeds langzaam.
pi_206687692
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 18:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Oops dat moest chillen zijn :D

Het was een drukke maar fijne dag. Borduren gaat goed, maar ik ben nog steeds langzaam.
Hahahaha het concept chillen ken ik wel _O-

Fijn :* en het duurt nog even voordat het december is, dus geen paniek
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206687734
Kom er nu achter dat ik een heel seizoen TGBBO heb gemist. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206687787
Als de kinderen straks naar bed zijn gaan m'n man en ik pizza eten en serie kijken. :Y)

Er was een studiedag vandaag, dus we waren met een andere moeder + kinderen de hele dag naar de dierentuin. *O*

Er ging een lori (kleine papegaai) op m'n hoofd zitten, wat leuk was. Vervolgens kwam er een tweede bij en toen gingen ze op mijn hoofd ruzie maken. }:| _O- Misschien eens naar de kapper...
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206687979
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 18:36 schreef Sumppi het volgende:
Als de kinderen straks naar bed zijn gaan m'n man en ik pizza eten en serie kijken. :Y)

Er was een studiedag vandaag, dus we waren met een andere moeder + kinderen de hele dag naar de dierentuin. *O*

Er ging een lori (kleine papegaai) op m'n hoofd zitten, wat leuk was. Vervolgens kwam er een tweede bij en toen gingen ze op mijn hoofd ruzie maken. }:| _O- Misschien eens naar de kapper...
Dat had ik heel erg graag willen zien
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206693387
1 uur slaap gehad deze nacht. Fantastisch :{
Haken met een serie dan maar en misschien wat tekenen, frustrerend dit
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 16 november 2022 @ 07:49:11 #49
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_206693771
Binnenkort naar de neuroloog voor een hersenscan.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_206693924
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 18:36 schreef Sumppi het volgende:
Als de kinderen straks naar bed zijn gaan m'n man en ik pizza eten en serie kijken. :Y)

Er was een studiedag vandaag, dus we waren met een andere moeder + kinderen de hele dag naar de dierentuin. *O*

Er ging een lori (kleine papegaai) op m'n hoofd zitten, wat leuk was. Vervolgens kwam er een tweede bij en toen gingen ze op mijn hoofd ruzie maken. }:| _O- Misschien eens naar de kapper...
Lori's zijn zo leuk O+

Is het nog een fijne avond geworden?
pi_206693927
Goedemorgen :W
Vandaag even flink aan de slag in het huishouden.
pi_206693978
En, omdat leuk, plaatje van de trouwerij. *O* Andere aanwezigen uiteraard even afgeknipt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 16 november 2022 @ 08:28:46 #53
268312 Sarabi
pi_206693992
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 08:27 schreef IJsdraakje het volgende:
En, omdat leuk, plaatje van de trouwerij. *O* Andere aanwezigen uiteraard even afgeknipt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi O+
  woensdag 16 november 2022 @ 08:43:13 #54
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_206694084
Dank je. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 16 november 2022 @ 09:13:50 #55
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_206694346
Miniatuurbanken bekleden is trouwens best een uitdaging. :') De stof rafelde een beetje, dus m'n pianokrukje is niet zo netjes als ik gehoopt had. _O- Al valt het eindresultaat gezien het gedoe me ook weer reuze mee, het is niet dat ik 'm zo weg wil mikken gelukkig. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 16 november 2022 @ 09:20:33 #56
480429 Sumppi
pi_206694423
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 08:27 schreef IJsdraakje het volgende:
En, omdat leuk, plaatje van de trouwerij. *O* Andere aanwezigen uiteraard even afgeknipt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  woensdag 16 november 2022 @ 09:21:38 #57
480429 Sumppi
pi_206694435
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2022 07:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
Binnenkort naar de neuroloog voor een hersenscan.
Sterkte. Wat hopen ze duidelijk te krijgen?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  woensdag 16 november 2022 @ 09:21:51 #58
480429 Sumppi
pi_206694438
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 02:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
1 uur slaap gehad deze nacht. Fantastisch :{
Haken met een serie dan maar en misschien wat tekenen, frustrerend dit
Boks. :O

Sterkte vandaag en ik hoop zo dat je vannacht beter kunt slapen. :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator woensdag 16 november 2022 @ 09:23:56 #59
388664 crew  Dotteke
pi_206694458
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 08:27 schreef IJsdraakje het volgende:
En, omdat leuk, plaatje van de trouwerij. *O* Andere aanwezigen uiteraard even afgeknipt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke foto _O_
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator woensdag 16 november 2022 @ 09:24:19 #60
388664 crew  Dotteke
pi_206694466
Morguh allemaal c_/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  woensdag 16 november 2022 @ 09:24:56 #61
364037 ChildoftheStars
pi_206694471
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 08:27 schreef IJsdraakje het volgende:
En, omdat leuk, plaatje van de trouwerij. *O* Andere aanwezigen uiteraard even afgeknipt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+

quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Miniatuurbanken bekleden is trouwens best een uitdaging. :') De stof rafelde een beetje, dus m'n pianokrukje is niet zo netjes als ik gehoopt had. _O- Al valt het eindresultaat gezien het gedoe me ook weer reuze mee, het is niet dat ik 'm zo weg wil mikken gelukkig. :P
Hahahahaha gewoon een beetje geduld, komt wel goed :*
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 09:21 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Boks. :O

Sterkte vandaag en ik hoop zo dat je vannacht beter kunt slapen. :*
Dit is nacht drie op een rij. Dus dat worden slaappillen :{ Morgen niks kunnen dus
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 16 november 2022 @ 09:28:05 #62
480429 Sumppi
pi_206694506
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 08:17 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Lori's zijn zo leuk O+

Is het nog een fijne avond geworden?
Ja, het was een fijne avond. Laatste aflevering van Peaky Blinders gekeken.

Daarna kwam dochter naar beneden, omdat er iets in haar oog zat/ zit. We zagen niks en spoelen hielp niet. Ze heeft daarom de nacht bij mij gelegen en halverwege kwam haar zusje er huilend bij, omdat ze haar grote zus kwijt was. Vanmiddag kunnen we in ieder geval bij de huisarts terecht.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  woensdag 16 november 2022 @ 09:28:36 #63
480429 Sumppi
pi_206694512
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 09:24 schreef ChildoftheStars het volgende:

Dit is nacht drie op een rij. Dus dat worden slaappillen :{ Morgen niks kunnen dus
Meh.. :{
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  woensdag 16 november 2022 @ 09:31:06 #64
364037 ChildoftheStars
pi_206694540
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 09:28 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Ja, het was een fijne avond. Laatste aflevering van Peaky Blinders gekeken.

Daarna kwam dochter naar beneden, omdat er iets in haar oog zat/ zit. We zagen niks en spoelen hielp niet. Ze heeft daarom de nacht bij mij gelegen en halverwege kwam haar zusje er huilend bij, omdat ze haar grote zus kwijt was. Vanmiddag kunnen we in ieder geval bij de huisarts terecht.
oh wat sneu :{ Hopelijk kan die het eruit halen, arm kind

En arme ouders, want ik kan me voorstellen dat dit niet erg lekker slaapt

quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 09:28 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Meh.. :{
Jep, noodzakelijk kwaad
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 16 november 2022 @ 09:32:49 #65
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_206694554
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 09:24 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
O+
[..]
Hahahahaha gewoon een beetje geduld, komt wel goed :*
[..]
O+
quote:
Dit is nacht drie op een rij. Dus dat worden slaappillen :{ Morgen niks kunnen dus
Oh meh. -O- Sterkte. :*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 16 november 2022 @ 09:33:50 #66
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_206694565
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 09:28 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Ja, het was een fijne avond. Laatste aflevering van Peaky Blinders gekeken.

Daarna kwam dochter naar beneden, omdat er iets in haar oog zat/ zit. We zagen niks en spoelen hielp niet. Ze heeft daarom de nacht bij mij gelegen en halverwege kwam haar zusje er huilend bij, omdat ze haar grote zus kwijt was. Vanmiddag kunnen we in ieder geval bij de huisarts terecht.
Och, hopelijk was het vooral een (licht) gevolg van wat er in haar oog gezeten heeft, dat kan nog lang vervelend aanvoelen. -O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 16 november 2022 @ 09:37:12 #67
480429 Sumppi
pi_206694589
Volgens de assistente is het vaak een oogontsteking, omdat dat ook aan kan voelen alsof er iets in je oog zit. We gaan het straks wel horen. Ik ben al blij dat ze niet meer zo in paniek is en haar oog ook weer wat open kan doen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  woensdag 16 november 2022 @ 09:41:47 #68
364037 ChildoftheStars
pi_206694627
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 09:37 schreef Sumppi het volgende:
Volgens de assistente is het vaak een oogontsteking, omdat dat ook aan kan voelen alsof er iets in je oog zit. We gaan het straks wel horen. Ik ben al blij dat ze niet meer zo in paniek is en haar oog ook weer wat open kan doen.
Oh bah een ontstoken oog is naar. Ik hoop dat het snel opgelost kan worden.
Snap dat je blij bent dat de paniek weg is, zoiets is ook eng :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 16 november 2022 @ 09:50:24 #69
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_206694680
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 09:37 schreef Sumppi het volgende:
Volgens de assistente is het vaak een oogontsteking, omdat dat ook aan kan voelen alsof er iets in je oog zit. We gaan het straks wel horen. Ik ben al blij dat ze niet meer zo in paniek is en haar oog ook weer wat open kan doen.
Klopt ja. :X Gelukkig werken antibioticadruppels daar meestal goed tegen. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 16 november 2022 @ 09:53:17 #70
364037 ChildoftheStars
pi_206694702
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Klopt ja. :X Gelukkig werken antibioticadruppels daar meestal goed tegen. :Y
Dat klopt helemaal :)
Door mijn medicijnen heb ik ze regelmatig (extreem droge slijmvliezen en zo) en ik ga er niet eens meer voor de dokter als ze korter dan drie dagen duren. Ik haat het gevoel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 16 november 2022 @ 09:57:34 #71
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_206694727
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 09:21 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Sterkte. Wat hopen ze duidelijk te krijgen?
Hoofdpijn die aansleept
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  woensdag 16 november 2022 @ 10:04:41 #72
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_206694769
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 09:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat klopt helemaal :)
Door mijn medicijnen heb ik ze regelmatig (extreem droge slijmvliezen en zo) en ik ga er niet eens meer voor de dokter als ze korter dan drie dagen duren. Ik haat het gevoel
Ik ben er zelf ook wat gevoelig voor en ik wacht inderdaad eerst altijd even of het uit zichzelf weer weggaat. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 16 november 2022 @ 10:05:50 #73
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_206694780
Scheelt in mijn geval ook weer een extra doktersbezoekje/belletje. Bij volwassenen vragen ze toch meestal hoe lang je er al last van hebt en zolang je nog wel normaal kan kijken, is het advies toch even afwachten.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 16 november 2022 @ 10:44:37 #74
364037 ChildoftheStars
pi_206695074
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Scheelt in mijn geval ook weer een extra doktersbezoekje/belletje. Bij volwassenen vragen ze toch meestal hoe lang je er al last van hebt en zolang je nog wel normaal kan kijken, is het advies toch even afwachten.
Klopt, ik ben een beetje bang voor artsen, dus alleen als het echt nodig is ga ik heen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 16 november 2022 @ 12:14:00 #75
268312 Sarabi
pi_206695895
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 09:37 schreef Sumppi het volgende:
Volgens de assistente is het vaak een oogontsteking, omdat dat ook aan kan voelen alsof er iets in je oog zit. We gaan het straks wel horen. Ik ben al blij dat ze niet meer zo in paniek is en haar oog ook weer wat open kan doen.
Hopelijk valt het mee :)

Weer een kerstkaart klaar *O* een van de makkelijkere die ik vorige week besteld heb. Nog maar 3 te gaan :+
  Moderator woensdag 16 november 2022 @ 13:44:39 #76
388664 crew  Dotteke
pi_206696804
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 09:28 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Ja, het was een fijne avond. Laatste aflevering van Peaky Blinders gekeken.

Daarna kwam dochter naar beneden, omdat er iets in haar oog zat/ zit. We zagen niks en spoelen hielp niet. Ze heeft daarom de nacht bij mij gelegen en halverwege kwam haar zusje er huilend bij, omdat ze haar grote zus kwijt was. Vanmiddag kunnen we in ieder geval bij de huisarts terecht.
Zo begon het bij mji ook en dat bleek een oogontsteking. dacht ook echt dat er iets in zat
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator woensdag 16 november 2022 @ 13:46:09 #77
388664 crew  Dotteke
pi_206696826
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 09:37 schreef Sumppi het volgende:
Volgens de assistente is het vaak een oogontsteking, omdat dat ook aan kan voelen alsof er iets in je oog zit. We gaan het straks wel horen. Ik ben al blij dat ze niet meer zo in paniek is en haar oog ook weer wat open kan doen.
Ja zo begon het hier ook ,zie post hierboven
Dokter had er in gekeken maar zei is niets je verbeeld het
drie dagen later kon ik geen licht meer aan mijn ogen verdragen en toen naar de HAP was het toch een flinke ontsteking. Fijn dat ze er bij jou HA verder denken dan die van mij
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator woensdag 16 november 2022 @ 13:46:29 #78
388664 crew  Dotteke
pi_206696833
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2022 09:57 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Hoofdpijn die aansleept
Heb je al heel lang he die hoofdpijnen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  woensdag 16 november 2022 @ 16:32:56 #79
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_206698252
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 13:46 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Heb je al heel lang he die hoofdpijnen
Ja. Af en toe kortsluiting is nog niet zo lang.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pinnenmutske op 16-11-2022 16:51:00 ]
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Moderator woensdag 16 november 2022 @ 17:29:41 #80
388664 crew  Dotteke
pi_206698665
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2022 16:32 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Ja. Af en toe kortsluiting is nog niet zo lang.
Zo val je van het een in het ander. Hopelijk vinden ze iets wat ze kunnen verhelpen. Sterkte Saar
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  woensdag 16 november 2022 @ 17:48:56 #81
364037 ChildoftheStars
pi_206698822
Vanavond videobellen met een vriendin :) even mijn verwaarloosde bulletjournal bijwerken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 16 november 2022 @ 21:38:52 #82
268312 Sarabi
pi_206702348
Volgende kerstkaart is ook klaar *O*

Komende dagen wel minder tijd dus het was ook wel nodig om meters te maken vandaag.
  woensdag 16 november 2022 @ 21:41:49 #83
364037 ChildoftheStars
pi_206702391
Ik heb kerstkaarten gekocht, want ik de mijne te leuk vind en als een slinger ga ophangen :@

Tekenen is zo leuk om te doen.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 16 november 2022 @ 21:51:30 #84
268312 Sarabi
pi_206702532
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 21:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb kerstkaarten gekocht, want ik de mijne te leuk vind en als een slinger ga ophangen :@

Tekenen is zo leuk om te doen.
Hahaha dat doet mijn moeder ook elk jaar.
Kaarten maken maar dan vindt ze ze te leuk en maakt ze er een slinger van.
  woensdag 16 november 2022 @ 21:52:54 #85
364037 ChildoftheStars
pi_206702547
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 21:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Hahaha dat doet mijn moeder ook elk jaar.
Kaarten maken maar dan vindt ze ze te leuk en maakt ze er een slinger van.
Jij gaat dat niet met je geborduurde kaarten doen? ;) Zoveel werk

Naja, het feit dat mensen ze weggooien na de kerst kan ik niet aan. Die ik gekocht heb zijn ook leuk, maar ja, niet zo leuk als de mijne ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 16 november 2022 @ 22:01:42 #86
268312 Sarabi
pi_206702656
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 21:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Jij gaat dat niet met je geborduurde kaarten doen? ;) Zoveel werk

Naja, het feit dat mensen ze weggooien na de kerst kan ik niet aan. Die ik gekocht heb zijn ook leuk, maar ja, niet zo leuk als de mijne ;)
Neuh ons huis is al druk/vol genoeg :D

Maar ik snap wel dat je het zelf zou willen houden. Andere mensen gooien het inderdaad toch weg na de kerst. Ookal heb ik sommige kaartjes nog wel ingeplakt als ze zelf gemaakt zijn (door anderen).
  Moderator donderdag 17 november 2022 @ 05:26:17 #87
388664 crew  Dotteke
pi_206704364
Morguh dames fijne dag ☕️
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  donderdag 17 november 2022 @ 07:58:30 #88
364037 ChildoftheStars
pi_206704646
Goedemorgen lieve mensen

Ik was twee dagen mijn medicatie vergeten, daarom sliep ik zo slecht de laatste dagen. Nu weer gehad en heb als een roosje geslapen. Vandaag nul komma nul plannen. Behalve ontspannen en bijkomen. Beetje huishouden, morgen ook een beetje, dan is dat ook weer op orde.

Nu eerst even haken met een kopje koffie. Mooi november weer. Koud en grijs... heerlijk O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 17 november 2022 @ 08:30:25 #89
268312 Sarabi
pi_206704843
Goedemorgen :W

Weet je hoe het kwam dat je je medicatie vergat?
  donderdag 17 november 2022 @ 08:39:59 #90
364037 ChildoftheStars
pi_206704894
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 08:30 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W

Weet je hoe het kwam dat je je medicatie vergat?
Geen specifieke reden
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 17 november 2022 @ 08:43:13 #91
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_206704909
Wat een weer. Heb er zon pijn door. Kan niet eens normaal lopen, voetje voor voetje schuifelen. Lijk wel 80
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 17 november 2022 @ 08:49:41 #92
364037 ChildoftheStars
pi_206704940
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 08:43 schreef Ynske het volgende:
Wat een weer. Heb er zon pijn door. Kan niet eens normaal lopen, voetje voor voetje schuifelen. Lijk wel 80
Wat ontzettend vervelend. Voorzichtige dikke knuffel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 17 november 2022 @ 09:01:47 #93
268312 Sarabi
pi_206705005
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 08:43 schreef Ynske het volgende:
Wat een weer. Heb er zon pijn door. Kan niet eens normaal lopen, voetje voor voetje schuifelen. Lijk wel 80
Beterschap! Komt het door de regen of de kou?
  donderdag 17 november 2022 @ 14:31:33 #94
364037 ChildoftheStars
pi_206708648
Natuurlijk gooi ik koffie over over een heel saai haakwerk heen... zucht...
De vlekken er niet uit te krijgen, dus die ligt nu in het ronde archief. Zo maar weer tekenen en dan eens verzinnen wat mijn volgende haakproject wordt
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 17 november 2022 @ 16:23:00 #95
364037 ChildoftheStars
pi_206709890
Hm... ik ben tevreden hierover:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 17 november 2022 @ 17:46:01 #96
480429 Sumppi
pi_206710688
Cute O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  donderdag 17 november 2022 @ 18:14:33 #97
268312 Sarabi
pi_206710972
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 16:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hm... ik ben tevreden hierover:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi hoor :)
  donderdag 17 november 2022 @ 18:17:47 #98
364037 ChildoftheStars
pi_206711008
Haha dank jullie wel. Geen geweldige tekenaar, maar word er wel steeds handiger in. En stiekem wel trots op deze, ook al zie ik alle foutjes
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 17 november 2022 @ 18:40:38 #99
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_206711188
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 16:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hm... ik ben tevreden hierover:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cute! :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 17 november 2022 @ 18:43:46 #100
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_206711215
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 09:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Beterschap! Komt het door de regen of de kou?
Combi van beide
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 14:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Natuurlijk gooi ik koffie over over een heel saai haakwerk heen... zucht...
De vlekken er niet uit te krijgen, dus die ligt nu in het ronde archief. Zo maar weer tekenen en dan eens verzinnen wat mijn volgende haakproject wordt
Ossengal zeep en zonlicht
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 17 november 2022 @ 19:09:41 #101
364037 ChildoftheStars
pi_206711471
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 18:43 schreef Ynske het volgende:

[..]
Combi van beide
[..]
Ossengal zeep en zonlicht
Dank je wel voor de tip, maar stiekem blij dat ik het weg kon gooien, zo'n stom werkje ;)

quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2022 18:40 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Cute! :D
:*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 17 november 2022 @ 22:51:16 #102
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_206714996
Ik heb een bankje!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 17 november 2022 @ 23:10:06 #103
364037 ChildoftheStars
pi_206715271
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2022 22:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb een bankje!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe schattig O+ Knap gedaan hoor!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 18 november 2022 @ 05:24:50 #104
364037 ChildoftheStars
pi_206715991
Goedemorgen :)

Wat een nachtmerries, maar gelukkig nu wakker
Maar het is nu dag gelukkig, soort van, eerst naar mijn moeder straks. Daarna lekker rondhangen op mijn hobbykamertje O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator vrijdag 18 november 2022 @ 07:01:44 #105
388664 crew  Dotteke
pi_206716071
Goedemorgen allemaal
c_/
Lekker bakkie koffie en dan wachten op de kleine meid die er zo aankomt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 18 november 2022 @ 07:58:38 #106
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_206716246
Leuk bankje.

Pff niet geslapen. Kind is alleen maar aan t overgeven.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 18 november 2022 @ 08:25:47 #107
480429 Sumppi
pi_206716409
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2022 22:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb een bankje!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O*

Oh men, wat een priegelwerk. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 18 november 2022 @ 08:27:21 #108
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_206716418
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 07:58 schreef Ynske het volgende:
Leuk bankje.

Pff niet geslapen. Kind is alleen maar aan t overgeven.
Sterkte, voor kind en voor jou. :S___D (Wel op afstand, mocht het besmettelijk zijn |:) )

M'n like staat er wat ongelukkig zo. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 18 november 2022 @ 08:30:48 #109
480429 Sumppi
pi_206716446
Beterschap Ynske en sterkte voor jou. :{

De kinderen hebben lootjes getrokken op school met daarop ook cadeauwensen. Nu heeft m’n zoon een lootje met maar 1 wens: een elektrische gum. Ik wist niet van het bestaan. :D Nu is er in de hele stad maar 1 op voorraad. Duimen dat die er vanmiddag nog is.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 18 november 2022 @ 09:24:53 #110
364037 ChildoftheStars
pi_206716908
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 07:58 schreef Ynske het volgende:
Leuk bankje.

Pff niet geslapen. Kind is alleen maar aan t overgeven.
Gatsie, beterschap voor jullie :*

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 08:30 schreef Sumppi het volgende:
Beterschap Ynske en sterkte voor jou. :{

De kinderen hebben lootjes getrokken op school met daarop ook cadeauwensen. Nu heeft m’n zoon een lootje met maar 1 wens: een elektrische gum. Ik wist niet van het bestaan. :D Nu is er in de hele stad maar 1 op voorraad. Duimen dat die er vanmiddag nog is.
Ik heb er idd wel eens van gehoord, maar snap er de functie niet van en ook niet de wens ervan :P Een doos vol gummen geven en daar onderin de elektrische gum is zeker te flauw?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 18 november 2022 @ 09:27:18 #111
480429 Sumppi
pi_206716929
:D

Ik snap er ook niets van, maar de reviews zijn positief.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 18 november 2022 @ 09:32:33 #112
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_206716978
thnx all, dr zit een beschuit met appel in, en die blijft binnen. hoop t ergste gehad te hebben :r :')
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 18 november 2022 @ 09:38:07 #113
364037 ChildoftheStars
pi_206717045
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 09:27 schreef Sumppi het volgende:
:D

Ik snap er ook niets van, maar de reviews zijn positief.
Ik ga iets bizars zeggen: ik gebruik gewoon mijn handen als ik gum :P ik heb ook geen zelf tekent potlood bijvoorbeeld. Zal wel oldschool zijn ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 18 november 2022 @ 09:38:14 #114
364037 ChildoftheStars
pi_206717047
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 09:32 schreef Ynske het volgende:
thnx all, dr zit een beschuit met appel in, en die blijft binnen. hoop t ergste gehad te hebben :r :')
Ik duim voor je
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 18 november 2022 @ 09:41:55 #115
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_206717082
Ook even de gum opgezocht, misschien enorm praktisch als je veel priegellijntjes hebt?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 18 november 2022 @ 09:42:40 #116
480429 Sumppi
pi_206717093
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 09:38 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik ga iets bizars zeggen: ik gebruik gewoon mijn handen als ik gum :P ik heb ook geen zelf tekent potlood bijvoorbeeld. Zal wel oldschool zijn ;)
Wat achterhaald!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 18 november 2022 @ 09:44:19 #117
480429 Sumppi
pi_206717102
Zulke ontwikkelingen doen me altijd denken aan het toekomstbeeld uit WALL-E.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 18 november 2022 @ 09:48:41 #118
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_206717139
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 09:44 schreef Sumppi het volgende:
Zulke ontwikkelingen doen me altijd denken aan het toekomstbeeld uit WALL-E.
Vermaak-consumerende-blob, that's meeeee.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 18 november 2022 @ 09:49:37 #119
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_206717151
Wall-e O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator vrijdag 18 november 2022 @ 10:47:28 #120
388664 crew  Dotteke
pi_206717639
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 07:58 schreef Ynske het volgende:
Leuk bankje.

Pff niet geslapen. Kind is alleen maar aan t overgeven.
Beterschap, en sterkte vandaag hopelijk trek je het de dag door
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 18 november 2022 @ 11:20:51 #121
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_206717988
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Wall-e O+
Ik houd van Wall-E, vriendlief ook.

wat me op een leuk idee brengt,
denk dat ik voor kerst of sint een shirt met Wall-E voor hem ga borduren
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 18 november 2022 @ 11:22:55 #122
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_206718006
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 11:20 schreef Ynske het volgende:

[..]
Ik houd van Wall-E, vriendlief ook.

wat me op een leuk idee brengt,
denk dat ik voor kerst of sint een shirt met Wall-E voor hem ga borduren
Ooooh, leuk!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 18 november 2022 @ 13:17:42 #123
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_206719393
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ooooh, leuk!


O+
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 18 november 2022 @ 16:15:53 #124
480429 Sumppi
pi_206721138
Lief. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 18 november 2022 @ 16:18:10 #125
480429 Sumppi
pi_206721168
Nou, in de stad hadden ze geen elektrische gum, hoewel het volgens de site op voorraad was. Verschillende winkels gebeld en die in Ter Apel had ze nog. Ook gelijk een paarse fluffy jas voor dochter gekocht, waar ze heel verliefd naar keek. Was mooi in de aanbieding. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 18 november 2022 @ 16:18:59 #126
480429 Sumppi
pi_206721181
Weekend!!! *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 18 november 2022 @ 16:19:01 #127
364037 ChildoftheStars
pi_206721182
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2022 16:18 schreef Sumppi het volgende:
Nou, in de stad hadden ze geen elektrische gum, hoewel het volgens de site op voorraad was. Verschillende winkels gebeld en die in Ter Apel had ze nog. Ook gelijk een paarse fluffy jas voor dochter gekocht, waar ze heel verliefd naar keek. Was mooi in de aanbieding. *O*
Wat ben je toch een lieve mama O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 18 november 2022 @ 16:21:21 #128
364037 ChildoftheStars
pi_206721213
Ik heb van mijn moeder een nieuw dekbed met kussen gekregen, tijdschriften en pantoffels. Ik heb in mijn slaapkamer enkel enkelglas, en ook in alle ruimtes behalve de woonkamer, dus het kan fris zijn. En ik haat rillen in bed. Dus ik ben heel blij hiermee.

En ze lijkt me eindelijk te accepteren, of iig mijn uiterlijk. Ik weet niet zeker wat hier achterweg komt... durf er gewoon niet op te vertrouwen, ook al is ze gewoon heel erg lief voor me nu. Jaja ik ben een wantrouwig kreng
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 18 november 2022 @ 16:22:29 #129
364037 ChildoftheStars
pi_206721226
_O- mijn moeder is trouwens wel blij dat ik maar 1 dag met kerst wil komen, ze haat de kerst, dus ze kan hem redelijk veel negeren nu ;) Eerste kerstdag heen en tweede kerstdag na het ontbijt lekker naar huis. Heerlijk een creatieve kerst
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 19 november 2022 @ 05:26:15 #130
364037 ChildoftheStars
pi_206729969
Goedemorgen :)

Nieuwe dag, met creatieve kansen ;)
Lekker al bezig. Maak tegenwoordig korte nachtjes, beetje irritant, maar dat komt wel weer goed :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator zaterdag 19 november 2022 @ 07:47:59 #131
388664 crew  Dotteke
pi_206730072
Morguh allemaal.
Een belangrijk berichtje voor iedereen willen jullie dat aub lezen

CRE / HOB het nieuwe subforum
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator zaterdag 19 november 2022 @ 08:03:26 #132
388664 crew  Dotteke
pi_206730143
Zo even weer naar boven halen :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator zaterdag 19 november 2022 @ 08:21:39 #133
382129 crew  Donna
pi_206730232
Jakkes Dot. |:) |:)
  Moderator zaterdag 19 november 2022 @ 08:29:01 #134
388664 crew  Dotteke
pi_206730280
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 08:21 schreef Donna het volgende:
Jakkes Dot. |:) |:)
Ja kan je wel zeggen, was gisteren wel schrikken. Maar het ging al een paar dagen niet lekker ik zei al tegen hem dit is echt niet normaal hoor, je hoort vooruit te gaan niet achteruit.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator zaterdag 19 november 2022 @ 08:55:25 #135
382129 crew  Donna
pi_206730421
Ja precies. Wat een dag dan he.
  zaterdag 19 november 2022 @ 09:08:36 #136
268312 Sarabi
pi_206730499
Wel goed dat ze hem nu weer in de gaten kunnen houden. Hopelijk knapt ie snel op.
  Moderator zaterdag 19 november 2022 @ 09:20:10 #137
388664 crew  Dotteke
pi_206730570
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 08:55 schreef Donna het volgende:
Ja precies. Wat een dag dan he.
Ja we zijn behoorlijk geschrokken over het feit dat hij een hartstilstand kon krijgen.
En dan te bedenken dat we hoe ziek hij was en bijna geen poot kon verzetten van lamlendigheid wij gewoon met de auto moesten komen. Ik zei nog hoe dan, ik heb geen rijbewijs en hij kan amper een stap zetten.
Ik zou met de scootmobiel gaan en h ij met de auto. Maar door hoe hij er aan toe was heb ik toch maar besloten met hem mee te rijden en de rollator achter in te gooien.
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 09:08 schreef Sarabi het volgende:
Wel goed dat ze hem nu weer in de gaten kunnen houden. Hopelijk knapt ie snel op.
Ik hoop het ook hij heeft genoeg voor zijn kiezen gehad
Vannacht was het Kalium weer gestegen naar 7.1 dus weer die glucose met insuline gekregen

Zo en nu genoeg er over op naar de leuke dingen.
Hoe vinden jullie het dat er een nieuw sub forum HOB komt?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  zaterdag 19 november 2022 @ 09:55:25 #138
364037 ChildoftheStars
pi_206730875
@Dotteke , je zegt er genoeg over dus ik houd mijn mond. Maar wel even een heel dikke knuffel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 19 november 2022 @ 09:56:00 #139
364037 ChildoftheStars
pi_206730882
Ik vind leuk dat HOB er komt! Ik ga er zeker rondsnuffelen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator zaterdag 19 november 2022 @ 10:03:31 #140
388664 crew  Dotteke
pi_206730967
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 09:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind leuk dat HOB er komt! Ik ga er zeker rondsnuffelen
*; voor dat andere berichtje :D

Fijn zo, moeten alles nog geen indelen samen met DaMart maar gaat helemaal goed komen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  zaterdag 19 november 2022 @ 12:11:56 #141
364037 ChildoftheStars
pi_206732356
Wow... mijn favoriete topic was weg :o

Ik ben niet echt vooruit te branden vandaag
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator zaterdag 19 november 2022 @ 12:24:38 #142
382129 crew  Donna
pi_206732521
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 10:03 schreef Dotteke het volgende:

[..]
*; voor dat andere berichtje :D

Fijn zo, moeten alles nog geen indelen samen met DaMart maar gaat helemaal goed komen.
Ben heel benieuwd naar HOB!
  Moderator zaterdag 19 november 2022 @ 12:26:51 #143
388664 crew  Dotteke
pi_206732553
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 12:24 schreef Donna het volgende:

[..]
Ben heel benieuwd naar HOB!
Fijn te horen, :*
HOpelijk komen er veel leuke hobby's bij
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  zaterdag 19 november 2022 @ 12:28:41 #144
268312 Sarabi
pi_206732578
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 12:24 schreef Donna het volgende:

[..]
Ben heel benieuwd naar HOB!
Ja klinkt als een goed idee :)
  zaterdag 19 november 2022 @ 14:14:53 #145
480429 Sumppi
pi_206733854
Shit, Dotteke. -O- Akelig weer.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zaterdag 19 november 2022 @ 14:15:45 #146
480429 Sumppi
pi_206733868
CotS, je bent geen wantrouwig kreng, maar terecht op je hoede. :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zaterdag 19 november 2022 @ 14:17:01 #147
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_206733895
Oef, da's schrikken @Dotteke !
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 19 november 2022 @ 14:17:02 #148
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_206733896
Behoorlijk geknetter in mijn hoofd.

Fijne dag!
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  zaterdag 19 november 2022 @ 14:18:05 #149
480429 Sumppi
pi_206733913
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2022 14:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
Behoorlijk geknetter in mijn hoofd.

Fijne dag!
:{ Ellendig
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zaterdag 19 november 2022 @ 14:22:33 #150
480429 Sumppi
pi_206733979
Na bijna een jaar is het dan eigenlijk zover. M'n man is met een vriend de schutting aan het zetten. *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zaterdag 19 november 2022 @ 14:23:16 #151
480429 Sumppi
pi_206733984
Ik hoop dat ze hem knetterlelijk vinden. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zaterdag 19 november 2022 @ 14:25:11 #152
268312 Sarabi
pi_206734013
quote:
6s.gif Op zaterdag 19 november 2022 14:23 schreef Sumppi het volgende:
Ik hoop dat ze hem knetterlelijk vinden. *O*
Precies *O*
  zaterdag 19 november 2022 @ 14:25:34 #153
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_206734021
quote:
6s.gif Op zaterdag 19 november 2022 14:23 schreef Sumppi het volgende:
Ik hoop dat ze hem knetterlelijk vinden. *O*
Echt hoor. _O- Wat een mieperds. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 19 november 2022 @ 14:28:56 #154
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_206734076
Leuk, zo'n hobby. Wachten tot de lijm droog is. :')



Doet me eraan denken, is dit meer voor voor HOB of voor CRE? Nu is het in een SC sowieso niet zo'n punt om te posten, maar als ik er een apart topic voor zou maken, is het meer voer voor HOB denk ik?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator zaterdag 19 november 2022 @ 14:29:04 #155
388664 crew  Dotteke
pi_206734077
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2022 14:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
Behoorlijk geknetter in mijn hoofd.

Fijne dag!
A bah naar hoor Pinnenmutske, hopelijk is het snel over
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  zaterdag 19 november 2022 @ 14:33:59 #156
480429 Sumppi
pi_206734141
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2022 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Leuk, zo'n hobby. Wachten tot de lijm droog is. :')

[ afbeelding ]

Doet me eraan denken, is dit meer voor voor HOB of voor CRE? Nu is het in een SC sowieso niet zo'n punt om te posten, maar als ik er een apart topic voor zou maken, is het meer voer voor HOB denk ik?
:D

Ik denk HOB, net als modelbouw? Maar wat mij betreft kan heel CRE wel naar HOB? :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zaterdag 19 november 2022 @ 14:36:45 #157
364037 ChildoftheStars
pi_206734174
Ja het is een lastige scheidingslijn
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 19 november 2022 @ 14:37:15 #158
268312 Sarabi
pi_206734181
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 14:33 schreef Sumppi het volgende:

[..]
:D

Ik denk HOB, net als modelbouw? Maar wat mij betreft kan heel CRE wel naar HOB? :+
Dit :Y
  zaterdag 19 november 2022 @ 14:37:32 #159
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_206734184
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 14:33 schreef Sumppi het volgende:

[..]
:D

Ik denk HOB, net als modelbouw? Maar wat mij betreft kan heel CRE wel naar HOB? :+
Ja, op zich. :D

Al zit er gevoelsmatig wel een verschil tussen iets tekenen oid en stappen volgen om iets wat een ander bedacht heeft te maken? Al kan je dat ook weer zeggen over een breipatroon volgen ofzo.

Grijs gebied I guess. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 19 november 2022 @ 14:39:01 #160
268312 Sarabi
pi_206734209
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2022 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ja, op zich. :D

Al zit er gevoelsmatig wel een verschil tussen iets tekenen oid en stappen volgen om iets wat een ander bedacht heeft te maken? Al kan je dat ook weer zeggen over een breipatroon volgen ofzo.

Grijs gebied I guess. :P
Nu krijg ik kunstacademie vibes :D
Wat telt wel/niet als kunst.

Lastige discussie.
  zaterdag 19 november 2022 @ 14:39:46 #161
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_206734222
Wel een beetje jammer dat de lijm echt even tijd nodig heeft, denk dat de boel even vastnaaien minder tijd had gekost. :')

Nog 'even' een uurtje knutselen tussendoor geeft weinig resultaat zo. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 19 november 2022 @ 14:40:25 #162
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_206734232
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 14:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Nu krijg ik kunstacademie vibes :D
Wat telt wel/niet als kunst.

Lastige discussie.
Lol, zeg dat. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 19 november 2022 @ 14:40:55 #163
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_206734239
Het is de lijmdamp die me filosofisch maakt. |:)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 19 november 2022 @ 14:41:32 #164
364037 ChildoftheStars
pi_206734251
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2022 14:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is de lijmdamp die me filosofisch maakt. |:)
_O-
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 19 november 2022 @ 14:42:05 #165
480429 Sumppi
pi_206734259
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2022 14:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is de lijmdamp die me filosofisch maakt. |:)
Neem nog een snuif.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zaterdag 19 november 2022 @ 14:42:31 #166
364037 ChildoftheStars
pi_206734264
HOB is wel een mooie aanvulling om extra hobby's te leren kennen! Ik heb alleen maar creatieve hobby's
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 19 november 2022 @ 14:46:10 #167
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_206734301
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 november 2022 14:42 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Neem nog een snuif.
_O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 19 november 2022 @ 15:05:03 #168
480429 Sumppi
pi_206734557
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 14:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
HOB is wel een mooie aanvulling om extra hobby's te leren kennen! Ik heb alleen maar creatieve hobby's
Je leest ook, maar dat valt dan weer onder LIT.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zaterdag 19 november 2022 @ 15:25:50 #169
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_206734870
En gamen, GAM. |:)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 19 november 2022 @ 16:42:06 #170
364037 ChildoftheStars
pi_206735750
Hahaha dat is het leuke aan Fok :P Ik zit op meer dan 1 subforum ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 19 november 2022 @ 19:39:06 #171
364037 ChildoftheStars
pi_206737794
Poeh vandaag had ik besloten helemaal vrij te nemen. Staat er een goede vriendin met een grote zak garens op de stoep. Dus even samen thee gedronken. Je kan moeilijk aannemen en de deur dicht doen. Alleen ik ben zooooooo moe... Wel lekker crea geweest en hopen dat ik morgen en overmorgen echt vrij ben. Zit enorm in een schilder- en tekenfibe. En wil daar morgen echt tijd en energie voor hebben
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator zondag 20 november 2022 @ 03:25:59 #172
388664 crew  Dotteke
pi_206742361
Morguh ☕️
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator zondag 20 november 2022 @ 12:30:57 #173
382129 crew  Donna
pi_206744581
Waar blijft HOB Dottie?
  zondag 20 november 2022 @ 12:41:12 #174
364037 ChildoftheStars
pi_206744701
Goedemiddag

Vannacht slaapmedicijnen gehad, dus ik ben net wakker. En sloom. Even een kop koffie en dan lekker rustig boven zitten
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 20 november 2022 @ 12:42:13 #175
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_206744716
:W geknetter
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 20 november 2022 @ 12:51:00 #176
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_206744815
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 12:30 schreef Donna het volgende:
Waar blijft HOB Dottie?
Hob is er toch al, zie index.
Cre is een subforum van hob

https://forum.fok.nl/rde/list_category_topics/5
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 20 november 2022 @ 13:11:09 #177
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_206745089
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2022 12:51 schreef Ynske het volgende:

[..]
Hob is er toch al, zie index.
Cre is een subforum van hob

https://forum.fok.nl/rde/list_category_topics/5
Nee, het zou een nieuw subforum worden toch?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator zondag 20 november 2022 @ 14:05:18 #178
388664 crew  Dotteke
pi_206745959
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 12:30 schreef Donna het volgende:
Waar blijft HOB Dottie?
Het is wachten tot Danny zover is.
Feedback en de chat staat klaar, moet de topics over zetten maar dat is zo gebeurd, althans die van CRE die meegaan.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator zondag 20 november 2022 @ 14:10:02 #179
388664 crew  Dotteke
pi_206746102
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk is het niet zo koud zo, moet op de scootmobiel naar het ziekenhuis. Gisteren was echt koud bbrrrr
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  zondag 20 november 2022 @ 14:12:32 #180
364037 ChildoftheStars
pi_206746164
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 14:10 schreef Dotteke het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk is het niet zo koud zo, moet op de scootmobiel naar het ziekenhuis. Gisteren was echt koud bbrrrr
*;
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator zondag 20 november 2022 @ 15:50:35 #181
382129 crew  Donna
pi_206748364
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2022 12:51 schreef Ynske het volgende:

[..]
Hob is er toch al, zie index.
Cre is een subforum van hob

https://forum.fok.nl/rde/list_category_topics/5
HOB wordt een eigen subforum. :)
  Moderator zondag 20 november 2022 @ 15:50:49 #182
382129 crew  Donna
pi_206748373
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 14:05 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Het is wachten tot Danny zover is.
Feedback en de chat staat klaar, moet de topics over zetten maar dat is zo gebeurd, althans die van CRE die meegaan.
Nice! *O*
  Moderator zondag 20 november 2022 @ 15:51:09 #183
382129 crew  Donna
pi_206748383
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 14:10 schreef Dotteke het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk is het niet zo koud zo, moet op de scootmobiel naar het ziekenhuis. Gisteren was echt koud bbrrrr
:S___D
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 20 november 2022 @ 16:00:16 #184
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_206748598
Brrr we hebben waterpokken in huis
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 20 november 2022 @ 16:13:58 #185
269689 crew  Viv
pi_206748799
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 14:10 schreef Dotteke het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;( :*
  zondag 20 november 2022 @ 18:13:55 #186
370431 drakin
vurig typje
pi_206751457
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2022 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Leuk, zo'n hobby. Wachten tot de lijm droog is. :')

[ afbeelding ]

Doet me eraan denken, is dit meer voor voor HOB of voor CRE? Nu is het in een SC sowieso niet zo'n punt om te posten, maar als ik er een apart topic voor zou maken, is het meer voer voor HOB denk ik?
Is er ook een HOB? :o
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zondag 20 november 2022 @ 19:47:22 #187
480429 Sumppi
pi_206753001
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 14:10 schreef Dotteke het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk is het niet zo koud zo, moet op de scootmobiel naar het ziekenhuis. Gisteren was echt koud bbrrrr
:*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zondag 20 november 2022 @ 19:48:10 #188
480429 Sumppi
pi_206753010
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 16:00 schreef Ynske het volgende:
Brrr we hebben waterpokken in huis
Wij hebben ze bij de jongste nog nodig. :+

Beterschap! Hopelijk is de jeuk niet al te heftig.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator zondag 20 november 2022 @ 19:51:54 #189
388664 crew  Dotteke
pi_206753059
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 16:00 schreef Ynske het volgende:
Brrr we hebben waterpokken in huis
Beterschap
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  zondag 20 november 2022 @ 19:53:26 #190
364037 ChildoftheStars
pi_206753085
Balen van de waterpokken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 20 november 2022 @ 20:26:49 #191
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_206753587
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 19:48 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Wij hebben ze bij de jongste nog nodig. :+

Beterschap! Hopelijk is de jeuk niet al te heftig.
Je mag ze komen halen :')
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 20 november 2022 @ 20:28:06 #192
480429 Sumppi
pi_206753610
|:)

Een familielid kreeg ze toen ze volwassen was en was daar goed ziek van. :X
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator maandag 21 november 2022 @ 05:09:58 #193
388664 crew  Dotteke
pi_206756293
Morguh c_/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator maandag 21 november 2022 @ 05:10:30 #194
388664 crew  Dotteke
pi_206756294
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 20:26 schreef Ynske het volgende:

[..]
Je mag ze komen halen :')
Goed insmeren met het sap van een aloe-vera plant dat helpt echt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  maandag 21 november 2022 @ 09:12:52 #195
364037 ChildoftheStars
pi_206757008
Goedemorgen dames
Hopelijk zijn we vandaag actiever dan gisteren ;) Net wel al even geschilderd, nu even ontbijten en koffie drinken. Dan een volgende tekening opzetten en een andere kleuren.
Daarna even verzinnen wat ik verder wil doen.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator maandag 21 november 2022 @ 09:16:23 #196
382129 crew  Donna
pi_206757040
quote:
99s.gif Op zondag 20 november 2022 18:13 schreef drakin het volgende:

[..]
Is er ook een HOB? :o
Is onderweg. Allemaal veranderingen. :)
  Moderator maandag 21 november 2022 @ 09:16:35 #197
382129 crew  Donna
pi_206757044
Ik ben deze week vrij. Heerlijk!
  Moderator maandag 21 november 2022 @ 09:28:04 #198
388664 crew  Dotteke
pi_206757177
HOB is open veel plezier en hopelijk komen er veel leuke hobbys te staan
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  maandag 21 november 2022 @ 09:29:26 #199
364037 ChildoftheStars
pi_206757192
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 09:28 schreef Dotteke het volgende:
HOB is open veel plezier en hopelijk komen er veel leuke hobbys te staan
_O_

Ga er direct snuffelen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator maandag 21 november 2022 @ 09:32:08 #200
388664 crew  Dotteke
pi_206757220
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 09:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
_O_

Ga er direct snuffelen
Het moet nog opgebouwd worden, uit meerdere topics komen dingen hier naar toe.
En mensen mogen zelf een topic maken over hun hobby. Het haken, breien en dergelijke blijven in CRE
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  maandag 21 november 2022 @ 09:33:47 #201
364037 ChildoftheStars
pi_206757237
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 09:32 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Het moet nog opgebouwd worden, uit meerdere topics komen dingen hier naar toe.
En mensen mogen zelf een topic maken over hun hobby. Het haken, breien en dergelijke blijven in CRE
Yes!
Ik heb er een topic geopend ;) ben wel benieuwd wat mensen zoal in hun vrije tijd doen, ontdekken we weer nieuwe dingen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 21 november 2022 @ 09:54:27 #202
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_206757404
Ja, mezelf ook in HOB gewaagd. :7
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 21 november 2022 @ 10:54:24 #203
268312 Sarabi
pi_206758065
Goedemorgen :W
Zo even het nieuwe forum checken
  maandag 21 november 2022 @ 11:38:54 #204
364037 ChildoftheStars
pi_206758632
Mijn meoder wil voor kerst en haar verjaardag een zelfgemaakte boekenlegger. Lekkere verlanglijst dus... Dus ik heb er een knutselding (zo'n houten uil-puzzel) bijgedaan en ik ben bezig met een schilderij van de Martinitoren. Verder kan ik niks verzinnen, maar het voelt zo knieperig
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 21 november 2022 @ 11:43:16 #205
268312 Sarabi
pi_206758697
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 11:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn meoder wil voor kerst en haar verjaardag een zelfgemaakte boekenlegger. Lekkere verlanglijst dus... Dus ik heb er een knutselding (zo'n houten uil-puzzel) bijgedaan en ik ben bezig met een schilderij van de Martinitoren. Verder kan ik niks verzinnen, maar het voelt zo knieperig
Juist iets zelfgemaakt is leuk toch :)
Het hoeft niet duur te zijn.
  maandag 21 november 2022 @ 11:46:33 #206
364037 ChildoftheStars
pi_206758721
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 11:43 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Juist iets zelfgemaakt is leuk toch :)
Het hoeft niet duur te zijn.
Die uil mag ze zelf maken ;) Dus heeft ze wel 1 cadeau
naja, ik vind zelfgemaakt krijgen leuk, maar voel me altijd lullig bij zelfgemaakt geven ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 21 november 2022 @ 13:05:04 #207
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_206759707
Ik wil herfstbladeren maken van lapjes vilt. Dus ik opzoek naar templates/vectoren op internet. Ik vond niets echt lijken. Zuchten. Tekenboeken door opzoek naar bladeren, ook niets gevonden.
Kijk ik toch maar eens naar buiten: oh ja ik woon tussen de bomen. Dus huppa naar buiten, wat bladeren verzamelen, even drogen tussen de bloemenpers.
Vandaag overgetrokken op de lichtbak en nu heb ik natuurechte sjablonen om straks over te zetten op vilt.
Kortom: de creatieve oplossingen zijn soms buiten te vinden en niet op het internet.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  maandag 21 november 2022 @ 13:12:45 #208
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_206759805
quote:
10s.gif Op maandag 21 november 2022 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil herfstbladeren maken van lapjes vilt. Dus ik opzoek naar templates/vectoren op internet. Ik vond niets echt lijken. Zuchten. Tekenboeken door opzoek naar bladeren, ook niets gevonden.
Kijk ik toch maar eens naar buiten: oh ja ik woon tussen de bomen. Dus huppa naar buiten, wat bladeren verzamelen, even drogen tussen de bloemenpers.
Vandaag overgetrokken op de lichtbak en nu heb ik natuurechte sjablonen om straks over te zetten op vilt.
Kortom: de creatieve oplossingen zijn soms buiten te vinden en niet op het internet.
:D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 21 november 2022 @ 14:39:54 #209
480429 Sumppi
pi_206760986
:D ^O^
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  maandag 21 november 2022 @ 14:49:39 #210
364037 ChildoftheStars
pi_206761199
quote:
10s.gif Op maandag 21 november 2022 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil herfstbladeren maken van lapjes vilt. Dus ik opzoek naar templates/vectoren op internet. Ik vond niets echt lijken. Zuchten. Tekenboeken door opzoek naar bladeren, ook niets gevonden.
Kijk ik toch maar eens naar buiten: oh ja ik woon tussen de bomen. Dus huppa naar buiten, wat bladeren verzamelen, even drogen tussen de bloemenpers.
Vandaag overgetrokken op de lichtbak en nu heb ik natuurechte sjablonen om straks over te zetten op vilt.
Kortom: de creatieve oplossingen zijn soms buiten te vinden en niet op het internet.
Geweldig!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 21 november 2022 @ 15:11:52 #211
364037 ChildoftheStars
pi_206761603
Ik net een dutje gedaan, word wakker en voel me vreemd. Duurt het een half uur om erachter te komen dat ik voor het eerst in maanden me uitgerust voel _O-
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 21 november 2022 @ 15:32:08 #212
364037 ChildoftheStars
pi_206761905
Sorry voor de nekpijn, maar wel aardig geworden. Even dooroefenen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 21 november 2022 @ 15:33:40 #213
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_206761935
Wat leuk O+
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  maandag 21 november 2022 @ 15:36:21 #214
364037 ChildoftheStars
pi_206761997
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat leuk O+
Dank je wel O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 21 november 2022 @ 15:56:35 #215
370431 drakin
vurig typje
pi_206762316
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 09:16 schreef Donna het volgende:

[..]
Is onderweg. Allemaal veranderingen. :)
Onderweg naar meer hobby's *O*
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  maandag 21 november 2022 @ 16:13:18 #216
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_206762605
Blaadje 1. Nog heel veel te gaan

Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  maandag 21 november 2022 @ 16:28:00 #217
364037 ChildoftheStars
pi_206762850
quote:
10s.gif Op maandag 21 november 2022 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Blaadje 1. Nog heel veel te gaan

[ afbeelding ]
Super mooi!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 21 november 2022 @ 21:32:58 #218
364037 ChildoftheStars
pi_206769421
Onrustig hier...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Spellchecker maandag 21 november 2022 @ 22:03:28 #219
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206770098
Ik kwam vandaag iets bijzonders tegen ..... met prachtig levensecht resultaat, maar ik zou me rot schrikken als ik zoiets cadeau zou krijgen als ik het nooit eerder gezien had ....

  maandag 21 november 2022 @ 22:16:56 #220
364037 ChildoftheStars
pi_206770333
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 22:03 schreef maily het volgende:
Ik kwam vandaag iets bijzonders tegen ..... met prachtig levensecht resultaat, maar ik zou me rot schrikken als ik zoiets cadeau zou krijgen als ik het nooit eerder gezien had ....

Knap he! Een vriendin van me doet dat ook :D Zo gaaf
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Spellchecker maandag 21 november 2022 @ 22:17:56 #221
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206770348
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 22:16 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Knap he! Een vriendin van me doet dat ook :D Zo gaaf
Geweldig mooi :Y

Had er nog nooit van gehoord.
  Moderator dinsdag 22 november 2022 @ 05:35:40 #222
388664 crew  Dotteke
pi_206771475
quote:
10s.gif Op maandag 21 november 2022 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil herfstbladeren maken van lapjes vilt. Dus ik opzoek naar templates/vectoren op internet. Ik vond niets echt lijken. Zuchten. Tekenboeken door opzoek naar bladeren, ook niets gevonden.
Kijk ik toch maar eens naar buiten: oh ja ik woon tussen de bomen. Dus huppa naar buiten, wat bladeren verzamelen, even drogen tussen de bloemenpers.
Vandaag overgetrokken op de lichtbak en nu heb ik natuurechte sjablonen om straks over te zetten op vilt.
Kortom: de creatieve oplossingen zijn soms buiten te vinden en niet op het internet.
Mooier kan je ze niet vinden Goed idee zeg. Soms ligt het voor je voeten zonder Dane het weet. 😉
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator dinsdag 22 november 2022 @ 05:36:15 #223
388664 crew  Dotteke
pi_206771476
quote:
10s.gif Op maandag 21 november 2022 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Blaadje 1. Nog heel veel te gaan

[ afbeelding ]
Mooi gelukt 👍
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  dinsdag 22 november 2022 @ 05:58:05 #224
364037 ChildoftheStars
pi_206771482
Goedemorgen :)

Vandaag eindelijk weer eens naar de haakclub. Daarna dutje en tekenen/schilderen
Nu koffie en wakker worden
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 22 november 2022 @ 06:23:03 #225
388664 crew  Dotteke
pi_206771512
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 05:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen :)

Vandaag eindelijk weer eens naar de haakclub. Daarna dutje en tekenen/schilderen
Nu koffie en wakker worden
Morguh Child
Wordt een gezellig dagje dus voor jou.
Ik heb het haken en dergelijk nog steeds niet weer opgepakt na die beklemming en ontsteking.
IK wilde gaan puzzelen maar toen kwam dat met mijn vader en nu met Henk er tussen door.
Het komt wel weer en heb hier op FOK! ook genoeg handenarbeid. al die knoppen bedienen is ook creatief bezig zijn _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  dinsdag 22 november 2022 @ 06:30:12 #226
364037 ChildoftheStars
pi_206771522
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 06:23 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Morguh Child
Wordt een gezellig dagje dus voor jou.
Ik heb het haken en dergelijk nog steeds niet weer opgepakt na die beklemming en ontsteking.
IK wilde gaan puzzelen maar toen kwam dat met mijn vader en nu met Henk er tussen door.
Het komt wel weer en heb hier op FOK! ook genoeg handenarbeid. al die knoppen bedienen is ook creatief bezig zijn _O-
Balen dat je nog steeds niet kan haken en zo :{
Hahahahaha je doet het goed hier :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 22 november 2022 @ 06:32:34 #227
388664 crew  Dotteke
pi_206771527
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 06:30 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Balen dat je nog steeds niet kan haken en zo :{
Hahahahaha je doet het goed hier :*
Ik lig daar dan weer niet zo wakker van. Ik kijk altijd liever naar wat ik wel kan dan naar wat ik niet kan.
Het ene moet je laten en het andere komt wel weer op je pad.
Heb zoveel meegemaakt dat ik niet snel meer ergens mee zit.

Hier is het ook niet moeilijk modden. Hier is respect en begrip voor elkaar.
Het is echt een hele leuke groep, waarvoor mijn complimenten. *;
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  dinsdag 22 november 2022 @ 06:34:58 #228
364037 ChildoftheStars
pi_206771532
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 06:32 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik lig daar dan weer niet zo wakker van. Ik kijk altijd liever naar wat ik wel kan dan naar wat ik niet kan.
Het ene moet je laten en het andere komt wel weer op je pad.
Heb zoveel meegemaakt dat ik niet snel meer ergens mee zit.

Hier is het ook niet moeilijk modden. Hier is respect en begrip voor elkaar.
Het is echt een hele leuke groep, waarvoor mijn complimenten. *;
Ik heb dat op andere gebieden, alleen creativiteit is mijn safe-space. Dat ik vaak geen dagjes uit kan, regelmatig opgenomen word en dat soort dingen kan ik prima hebben. Alleen ik moet wel kunnen knutselen, anders ben ik heel snel heel erg down.

Hahahaha zolang ik mijn mond houd ;) O-)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 22 november 2022 @ 06:36:56 #229
388664 crew  Dotteke
pi_206771537
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 06:34 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik heb dat op andere gebieden, alleen creativiteit is mijn safe-space. Dat ik vaak geen dagjes uit kan, regelmatig opgenomen word en dat soort dingen kan ik prima hebben. Alleen ik moet wel kunnen knutselen, anders ben ik heel snel heel erg down.

Hahahaha zolang ik mijn mond houd ;) O-)
Iedereen is daar ook anders in en dat is maar goed ook.

ALs jij je mond open gaat doen sta ik klaar ~O> kom maar op :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  dinsdag 22 november 2022 @ 06:37:55 #230
364037 ChildoftheStars
pi_206771538
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 06:36 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Iedereen is daar ook anders in en dat is maar goed ook.

ALs jij je mond open gaat doen sta ik klaar ~O> kom maar op :P
Oké AAAAAAAAAAAAAAAAAAH :O

Ik houd van kinky Dot
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 22 november 2022 @ 06:39:55 #231
388664 crew  Dotteke
pi_206771541
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 06:37 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oké AAAAAAAAAAAAAAAAAAH :O

Ik houd van kinky Dot
oO/ vooruit dan :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  dinsdag 22 november 2022 @ 06:40:30 #232
364037 ChildoftheStars
pi_206771544
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 06:39 schreef Dotteke het volgende:

[..]
oO/ vooruit dan :P
_O-
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 22 november 2022 @ 08:10:57 #233
268312 Sarabi
pi_206771808
Goedemorgen :O
Tijd om mijn nagels te laten doen en dan hopelijk op tijd terug voor AH Di de boodschappen komt bezorgen.
  Moderator dinsdag 22 november 2022 @ 08:25:47 #234
388664 crew  Dotteke
pi_206771903
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 08:10 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :O
Tijd om mijn nagels te laten doen en dan hopelijk op tijd terug voor AH Di de boodschappen komt bezorgen.
Dat wil ik ook eens een keer laten doen. Maar.......... ben altijd bang als ze er weer afgaan je eigen nagels kapoet zijn
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  dinsdag 22 november 2022 @ 08:47:21 #235
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_206772055
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 08:25 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat wil ik ook eens een keer laten doen. Maar.......... ben altijd bang als ze er weer afgaan je eigen nagels kapoet zijn
Het is niet geweldig voor je nagels nee, om de extra laag te laten hechten, moeten ze toch je nagel opruwen en dat maakt ze slapper. Niet zo'n enorm probleem als je ze meestal kort hebt, wel wat vervelender als je je natuurlijke nagels graag wat langer hebt.

Heb ik wel eens verteld dat ik ooit een nagellakhobby had? :+ De lak heb ik nog steeds, alleen de prioriteit om m'n nagels braaf gelakt te houden, ligt wat laag. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator dinsdag 22 november 2022 @ 08:50:16 #236
388664 crew  Dotteke
pi_206772085
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 08:47 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Het is niet geweldig voor je nagels nee, om de extra laag te laten hechten, moeten ze toch je nagel opruwen en dat maakt ze slapper. Niet zo'n enorm probleem als je ze meestal kort hebt, wel wat vervelender als je je natuurlijke nagels graag wat langer hebt.

Heb ik wel eens verteld dat ik ooit een nagellakhobby had? :+ De lak heb ik nog steeds, alleen de prioriteit om m'n nagels braaf gelakt te houden, ligt wat laag. :')
Nagellak hobby, bestaat dat ook al

En wat nagels zetten betreft, mijn schoondochter geeft opleidingen in o.a. nagels zetten en al wat daar bij komt kijken. TOch eens vragen of ze het bij mij doen wil. Ze heeft nu de zaak bij huis dus dan is het denk ik ook makkelijker
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  dinsdag 22 november 2022 @ 09:11:34 #237
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_206772193
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 08:50 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Nagellak hobby, bestaat dat ook al

En wat nagels zetten betreft, mijn schoondochter geeft opleidingen in o.a. nagels zetten en al wat daar bij komt kijken. TOch eens vragen of ze het bij mij doen wil. Ze heeft nu de zaak bij huis dus dan is het denk ik ook makkelijker
Och, ik heb nog steeds een paar honderd lakjes en ooit was het om de dag een verse manicure. :P Ook wel nail art gepoogd enzo.

Misschien toch m'n nagellakrek weer eens ophangen. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator dinsdag 22 november 2022 @ 09:25:09 #238
388664 crew  Dotteke
pi_206772279
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Och, ik heb nog steeds een paar honderd lakjes en ooit was het om de dag een verse manicure. :P Ook wel nail art gepoogd enzo.

Misschien toch m'n nagellakrek weer eens ophangen. O+
[ afbeelding ]
Zo. Dat zijn heel wat kleurtjes. Bij mij wordt nagellak altijd taai als ik ze lang heb staan.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  dinsdag 22 november 2022 @ 09:25:57 #239
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_206772286
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 09:25 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Zo. Dat zijn heel wat kleurtjes. Bij mij wordt nagellak altijd taai als ik ze lang heb staan.
Dit is niet eens een derde nog. :@

En het verschilt enorm wat voor lak het is, plus ik heb verdunner staan. :P (Geen aceton, da's dodelijk voor de lak)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator dinsdag 22 november 2022 @ 09:27:02 #240
388664 crew  Dotteke
pi_206772295
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Dit is niet eens een derde nog. :@

En het verschilt enorm wat voor lak het is, plus ik heb verdunner staan. :P (Geen aceton, da's dodelijk voor de lak)
O jemig je kan dus bijna een winkeltje beginnen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  dinsdag 22 november 2022 @ 09:42:19 #241
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_206772485
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 09:27 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O jemig je kan dus bijna een winkeltje beginnen
Jep. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 22 november 2022 @ 10:06:12 #242
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_206772707
Tussendoor behoorlijk ziek geweest van de bijwerkingen van nieuwe medicijnen..... maar wel mijn eerste amigurumi gehaakt. Tis een cadeautje dus staat nog niet op mijn socials...



Dat neusje was hel...
  dinsdag 22 november 2022 @ 11:29:50 #243
480429 Sumppi
pi_206773838
Wat komen er leuke dingen voorbij!

Patapon, wat een schattige sneeuwpop! Ga je vaker amigurumi haken of heeft het neusje het verpest? :+

quote:
10s.gif Op maandag 21 november 2022 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Blaadje 1. Nog heel veel te gaan

[ afbeelding ]
Zo worden ze heel mooi! Ga je ze gebruiken in een groter project?

quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 15:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry voor de nekpijn, maar wel aardig geworden. Even dooroefenen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk! ):O O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  dinsdag 22 november 2022 @ 11:35:58 #244
268312 Sarabi
pi_206773952
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 08:47 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Het is niet geweldig voor je nagels nee, om de extra laag te laten hechten, moeten ze toch je nagel opruwen en dat maakt ze slapper. Niet zo'n enorm probleem als je ze meestal kort hebt, wel wat vervelender als je je natuurlijke nagels graag wat langer hebt.

Heb ik wel eens verteld dat ik ooit een nagellakhobby had? :+ De lak heb ik nog steeds, alleen de prioriteit om m'n nagels braaf gelakt te houden, ligt wat laag. :')
Dat opruwen doet mijn nagelstyling zo goed als niet. Mocht niet van de dochter van @Dotteke :D
Maar het is sowieso inderdaad niet geweldig voor je eigen nagels omdat er toch een afsluitende laag op zit. Het droogt je eigen nagels heel erg uit.

Maar ik ben er wel weer heel blij mee O+

  dinsdag 22 november 2022 @ 11:36:36 #245
268312 Sarabi
pi_206773964
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Och, ik heb nog steeds een paar honderd lakjes en ooit was het om de dag een verse manicure. :P Ook wel nail art gepoogd enzo.

Misschien toch m'n nagellakrek weer eens ophangen. O+
[ afbeelding ]
Wat handig zo'n rek!
  dinsdag 22 november 2022 @ 12:04:48 #246
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_206774384
Was heel leuk om te doen en er zullen er nog wel veel volgen. Dat neusje was ff vloeken maar met een kleinere haaknaald toch gelukt, oefening baart kunst.

Ik wacht nu op dit garen


Daar ga ik een kattenmand van haken.
  dinsdag 22 november 2022 @ 12:06:30 #247
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_206774410
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 11:35 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dat opruwen doet mijn nagelstyling zo goed als niet. Mocht niet van de dochter van @:Dotteke :D
Maar het is sowieso inderdaad niet geweldig voor je eigen nagels omdat er toch een afsluitende laag op zit. Het droogt je eigen nagels heel erg uit.

Maar ik ben er wel weer heel blij mee O+

[ afbeelding ]
Mooi, ik heb ook een tijdje mijn nagels laten doen, maar vond het niet handig bij knutselen e.d.
Ik kreeg ook mijn knoopjes van mijn blouse niet meer dicht met die nagels. :o
  dinsdag 22 november 2022 @ 12:14:03 #248
364037 ChildoftheStars
pi_206774553
Ben even weg en er komen allemaal leuke dingen voorbij *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 22 november 2022 @ 16:26:54 #249
268312 Sarabi
pi_206778002
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 12:06 schreef Patapon het volgende:

[..]
Mooi, ik heb ook een tijdje mijn nagels laten doen, maar vond het niet handig bij knutselen e.d.
Ik kreeg ook mijn knoopjes van mijn blouse niet meer dicht met die nagels. :o
Het is wel even wennen inderdaad :D
Volgens mij beperkt het me op dit moment niet, maar wie weet waar ik weer eens tegen aan loop.
  dinsdag 22 november 2022 @ 16:28:12 #250
364037 ChildoftheStars
pi_206778018
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 16:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Het is wel even wennen inderdaad :D
Volgens mij beperkt het me op dit moment niet, maar wie weet waar ik weer eens tegen aan loop.
Met zulke mooie nagels hoor je ook geen dingen te doen ;) :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 22 november 2022 @ 16:45:49 #251
480429 Sumppi
pi_206778177
Nee, ga maar gewoon op de bank mooi zitten wezen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  dinsdag 22 november 2022 @ 16:46:17 #252
480429 Sumppi
pi_206778186
Ze zijn weer erg gaaf. Vinden de meisjes hier ook. :Y
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  dinsdag 22 november 2022 @ 16:46:41 #253
268312 Sarabi
pi_206778190
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 16:28 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Met zulke mooie nagels hoor je ook geen dingen te doen ;) :*
Ik zat wel te denken dat ik de komende tijd minder ga poetsen :') zou zonde zijn als ze beschadigen hahaha.
Sowieso hoop ik dat ik deze lengte kan houden tot de kerst. Dan wil ik helemaal los gaan qua nailart.
  dinsdag 22 november 2022 @ 16:46:53 #254
268312 Sarabi
pi_206778192
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 16:46 schreef Sumppi het volgende:
Ze zijn weer erg gaaf. Vinden de meisjes hier ook. :Y
Dankjewel O+
  dinsdag 22 november 2022 @ 16:47:12 #255
480429 Sumppi
pi_206778196
:D

Goede reden om minder poetswerk te doen. :Y
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  dinsdag 22 november 2022 @ 16:47:57 #256
364037 ChildoftheStars
pi_206778203
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 16:46 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik zat wel te denken dat ik de komende tijd minder ga poetsen :') zou zonde zijn als ze beschadigen hahaha.
Sowieso hoop ik dat ik deze lengte kan houden tot de kerst. Dan wil ik helemaal los gaan qua nailart.
Poetsen is ook overrated, vooral mooi houden die handen

Leuk dat ej dat met kerst doet! Ik vind het al heel wat dat ik een rood en groen lakje doe :P
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 22 november 2022 @ 16:49:58 #257
364037 ChildoftheStars
pi_206778224
Vanavond een digitale workshop over kerst, ben erg benieuwd. Vet veel zin in. Potje thee is al in de maak. Wordt gezellig
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 22 november 2022 @ 17:14:22 #258
268312 Sarabi
pi_206778499
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 16:47 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Poetsen is ook overrated, vooral mooi houden die handen

Leuk dat ej dat met kerst doet! Ik vind het al heel wat dat ik een rood en groen lakje doe :P
Ik laat het doen hé :D
Kost me geen moeite.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 16:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanavond een digitale workshop over kerst, ben erg benieuwd. Vet veel zin in. Potje thee is al in de maak. Wordt gezellig
Leuk! Ik moet echt gaan borduren. Maar nu eerst nog dingen voor de brouwerij doen.
  dinsdag 22 november 2022 @ 17:23:34 #259
364037 ChildoftheStars
pi_206778591
Hahahahah ja, daar ga ik denk net geen geld aan uitgeven ;) maar ik weet ook zeker dat mijn kerst de rest van mijn handen onder de verf zitten. En dan bedoel ik geen nagellakjes ;) Ik sluit me op in mijn hobbykamer

Succes met alles! Bijna december, gaat het lukken?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 22 november 2022 @ 18:09:33 #260
268312 Sarabi
pi_206779079
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 17:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hahahahah ja, daar ga ik denk net geen geld aan uitgeven ;) maar ik weet ook zeker dat mijn kerst de rest van mijn handen onder de verf zitten. En dan bedoel ik geen nagellakjes ;) Ik sluit me op in mijn hobbykamer

Succes met alles! Bijna december, gaat het lukken?
Ja hoe duur het is vind ik soms wel moeilijk....maar ik wordt er echt vrolijk van en op dit moment gaat het nog.

Ik denk dat ik alle kaarten wel af komen :) sommige misschien wel pas een week voor kerst.
  dinsdag 22 november 2022 @ 18:12:08 #261
364037 ChildoftheStars
pi_206779114
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 18:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ja hoe duur het is vind ik soms wel moeilijk....maar ik wordt er echt vrolijk van en op dit moment gaat het nog.

Ik denk dat ik alle kaarten wel af komen :) sommige misschien wel pas een week voor kerst.
'Snap ik. En als zoiets gaat en je geniet ervan dan moet je het vooral doen toch! Ik geef weer geld aan dignen uit waarvan jij denkt van tja... zou ik niet doen en dat is helemaal prima! Keuzes

Een week voor kerst is ook voor kerst toch :) Ik ga ze binnenkort op de post doen. Volgende week ergens :) Als het lekker weer is fiets ik even naar het postkantoor
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 23 november 2022 @ 08:43:01 #262
364037 ChildoftheStars
pi_206785568
Goedemorgen

Deze luiaard is ook tot leven gekomen. Tijd voor een kop koffie :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 23 november 2022 @ 08:59:16 #263
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_206785732
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 11:35 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dat opruwen doet mijn nagelstyling zo goed als niet. Mocht niet van de dochter van @:Dotteke :D
Maar het is sowieso inderdaad niet geweldig voor je eigen nagels omdat er toch een afsluitende laag op zit. Het droogt je eigen nagels heel erg uit.

Maar ik ben er wel weer heel blij mee O+

[ afbeelding ]
Ik ben fan. _O_
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 23 november 2022 @ 09:03:39 #264
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_206785773
Tevens, mogge!

Gisteren een beetje een baalmiddag/avond uit het niets, dus in plaats van sociaal doen ingame (online gamen met vrienden), ben ik weer in m'n huisje gedoken. De kamerplant wilde voor geen meter (twee plastic stokjes in een kraal lijmen, ahem. Ik heb de steeltjes nu eerst maar met een restje papier aan elkaar geplakt en de volgende keer poog ik dat wel in de kraal te krijgen. :') En anders heb ik ook tape.), maar de wc heeft z'n sierrandje én het wasmeubel is klaar. :+

Nog even en ik moet daadwerkelijk verdiepingen gaan plakken en de lampjes aansluiten. :o Wel even een tangetje regelen om oa het koperdraad door te knippen. Iedere keer de gereedschapskist uit de kast moeten trekken, is ook niet erg aantrekkelijk. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 23 november 2022 @ 09:42:55 #265
364037 ChildoftheStars
pi_206786209
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Tevens, mogge!

Gisteren een beetje een baalmiddag/avond uit het niets, dus in plaats van sociaal doen ingame (online gamen met vrienden), ben ik weer in m'n huisje gedoken. De kamerplant wilde voor geen meter (twee plastic stokjes in een kraal lijmen, ahem. Ik heb de steeltjes nu eerst maar met een restje papier aan elkaar geplakt en de volgende keer poog ik dat wel in de kraal te krijgen. :') En anders heb ik ook tape.), maar de wc heeft z'n sierrandje én het wasmeubel is klaar. :+

Nog even en ik moet daadwerkelijk verdiepingen gaan plakken en de lampjes aansluiten. :o Wel even een tangetje regelen om oa het koperdraad door te knippen. Iedere keer de gereedschapskist uit de kast moeten trekken, is ook niet erg aantrekkelijk. :')
Het duurde even voordat ik begreep dat het over miniatuur ging _O- dacht dat je een levende plant probeerde te repareren _O-

Naar dat je een baaldag hebt/had. Dikke knuffel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator woensdag 23 november 2022 @ 09:46:10 #266
388664 crew  Dotteke
pi_206786231
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Tevens, mogge!

Gisteren een beetje een baalmiddag/avond uit het niets, dus in plaats van sociaal doen ingame (online gamen met vrienden), ben ik weer in m'n huisje gedoken. De kamerplant wilde voor geen meter (twee plastic stokjes in een kraal lijmen, ahem. Ik heb de steeltjes nu eerst maar met een restje papier aan elkaar geplakt en de volgende keer poog ik dat wel in de kraal te krijgen. :') En anders heb ik ook tape.), maar de wc heeft z'n sierrandje én het wasmeubel is klaar. :+

Nog even en ik moet daadwerkelijk verdiepingen gaan plakken en de lampjes aansluiten. :o Wel even een tangetje regelen om oa het koperdraad door te knippen. Iedere keer de gereedschapskist uit de kast moeten trekken, is ook niet erg aantrekkelijk. :')
*;
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator woensdag 23 november 2022 @ 09:46:52 #267
388664 crew  Dotteke
pi_206786237
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 08:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

Deze luiaard is ook tot leven gekomen. Tijd voor een kop koffie :)
Morguh luiaardje
Ik was voor 5 uur alweer present. Was gelijk raak op de streams dus ik heb verslag gedaan
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  woensdag 23 november 2022 @ 09:48:45 #268
364037 ChildoftheStars
pi_206786253
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 09:46 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Morguh luiaardje
Ik was voor 5 uur alweer present. Was gelijk raak op de streams dus ik heb verslag gedaan
Hahahah ik heb van elf tot acht geslapen :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 23 november 2022 @ 09:49:03 #269
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_206786258
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 11:29 schreef Sumppi het volgende:
Wat komen er leuke dingen voorbij!

Patapon, wat een schattige sneeuwpop! Ga je vaker amigurumi haken of heeft het neusje het verpest? :+
[..]
Zo worden ze heel mooi! Ga je ze gebruiken in een groter project?
[..]
Leuk! ):O O+
Ik heb een theepottenmuizendorp die ik elk jaar neerzet voor de herfst/kerst. En elk jaar breid ik dat uit. Er ligt nog een doosje met net nieuwe beestjes die nog in het dorp moet.
Ik wilde ook bladeren aan de touwtjes zodat het wat meer een bos lijkt.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  woensdag 23 november 2022 @ 09:49:07 #270
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_206786261
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 09:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Het duurde even voordat ik begreep dat het over miniatuur ging _O- dacht dat je een levende plant probeerde te repareren _O-

Naar dat je een baaldag hebt/had. Dikke knuffel
Ik heb wel een plant die een beetje hulp kan gebruiken, maar da's meer wat geknakte stengels afknippen en even goed water geven. :P Hij is wat zwaar, daarom krijgt 'ie meestal gewoon wat met de gieter, maar het is beter als ik 'm even met z'n voeten in het water zet.

En tsja. Gebeurt soms, zo'n minder dagje. Even mopperen en weer door. :P Wel m'n daglichtlamp weer even neergezet, het zou me niet verbazen als het daarmee samenhangt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 23 november 2022 @ 09:50:06 #271
364037 ChildoftheStars
pi_206786270
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2022 09:49 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]
Ik heb een theepottenmuizendorp die ik elk jaar neerzet voor de herfst/kerst. En elk jaar breid ik dat uit. Er ligt nog een doosje met net nieuwe beestjes die nog in het dorp moet.
Ik wilde ook bladeren aan de touwtjes zodat het wat meer een bos lijkt.
[ afbeelding ]
Och wat een gezellig hoekje O+ 'k word er helemaal blij van
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 23 november 2022 @ 09:50:49 #272
364037 ChildoftheStars
pi_206786275
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ik heb wel een plant die een beetje hulp kan gebruiken, maar da's meer wat geknakte stengels afknippen en even goed water geven. :P Hij is wat zwaar, daarom krijgt 'ie meestal gewoon wat met de gieter, maar het is beter als ik 'm even met z'n voeten in het water zet.

En tsja. Gebeurt soms, zo'n minder dagje. Even mopperen en weer door. :P Wel m'n daglichtlamp weer even neergezet, het zou me niet verbazen als het daarmee samenhangt.
Hahahahah ja maar die ehlp je niet met kralen ;)

Klopt. Vervelend dat je een daglichtlamp nodig hebt :)
Hier is de zomerdepressie voorbij en ben ik eindelijk echt weer gelukkig
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator woensdag 23 november 2022 @ 09:53:51 #273
388664 crew  Dotteke
pi_206786303
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 09:48 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hahahah ik heb van elf tot acht geslapen :@
Lekker hoor, doe het je helaas niet na
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator woensdag 23 november 2022 @ 09:54:20 #274
388664 crew  Dotteke
pi_206786308
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2022 09:49 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]
Ik heb een theepottenmuizendorp die ik elk jaar neerzet voor de herfst/kerst. En elk jaar breid ik dat uit. Er ligt nog een doosje met net nieuwe beestjes die nog in het dorp moet.
Ik wilde ook bladeren aan de touwtjes zodat het wat meer een bos lijkt.
[ afbeelding ]
Wat knus ^O^
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  woensdag 23 november 2022 @ 09:54:31 #275
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_206786311
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 09:50 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hahahahah ja maar die ehlp je niet met kralen ;)

Klopt. Vervelend dat je een daglichtlamp nodig hebt :)
Hier is de zomerdepressie voorbij en ben ik eindelijk echt weer gelukkig
Ehehehe, een blad van dit ding als plant in een huisje van zo'n 20cm hoog. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 23 november 2022 @ 09:59:07 #276
364037 ChildoftheStars
pi_206786339
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 09:53 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Lekker hoor, doe het je helaas niet na
Ik weet niet wat ik had, meestal slaap ik zo'n zeven uur. 'k Was blijkbaar moe

quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ehehehe, een blad van dit ding als plant in een huisje van zo'n 20cm hoog. _O-
[ afbeelding ]
_O-
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 23 november 2022 @ 10:17:26 #277
268312 Sarabi
pi_206786545
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ehehehe, een blad van dit ding als plant in een huisje van zo'n 20cm hoog. _O-
[ afbeelding ]
Je bent goed bezig :D
  woensdag 23 november 2022 @ 13:11:46 #278
480429 Sumppi
pi_206788965
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2022 09:49 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]
Ik heb een theepottenmuizendorp die ik elk jaar neerzet voor de herfst/kerst. En elk jaar breid ik dat uit. Er ligt nog een doosje met net nieuwe beestjes die nog in het dorp moet.
Ik wilde ook bladeren aan de touwtjes zodat het wat meer een bos lijkt.
[ afbeelding ]
Oh wauw, wat mooi! En sfeervol. O+ Daar passen die blaadjes perfect bij. Je hebt me op een idee gebracht met die schijf van een boom. Eigenlijk met alles wat je hebt staan. Wij hebben een mini herfsttafeltje, maar dat kan veel leuker.

En ik ben nieuwsgierig naar het boek met die gekleurde banden. :@
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  woensdag 23 november 2022 @ 14:05:26 #279
268312 Sarabi
pi_206789580
1 na laatste kerstkaart is geborduurd *O*
Nu verder met de laatste, daar was ik ooit al halverwege meegekomen

Daarna nog wel echt alle kaarten maken en schrijven. Moet goedkomen denk ik :')
  woensdag 23 november 2022 @ 14:12:38 #280
268312 Sarabi
pi_206789678
Morgen trouwens naar de tandarts (gaatje laten vullen) en naar de mondhygiënist (tandplak/steen verwijderen). Zo geen zin in -O-
  woensdag 23 november 2022 @ 14:13:39 #281
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_206789692
Oh, goeie, ik moet nog een afspraak maken voor de tandarts.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 23 november 2022 @ 14:22:38 #282
268312 Sarabi
pi_206789790
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, goeie, ik moet nog een afspraak maken voor de tandarts.
Dat gaat bij mij gelukkig automatisch anders zou ik nooit gaan :')
  Moderator woensdag 23 november 2022 @ 14:51:01 #283
382129 crew  Donna
pi_206790259
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2022 14:12 schreef Sarabi het volgende:
Morgen trouwens naar de tandarts (gaatje laten vullen) en naar de mondhygiënist (tandplak/steen verwijderen). Zo geen zin in -O-
Ik moet maandag weer. Zelfde pakket. :+
  woensdag 23 november 2022 @ 14:57:40 #284
364037 ChildoftheStars
pi_206790393
Ah tandarts heb ik net achter de rug. Ik moet over drie maanden weer. Eens zien wat de schade dan is
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 23 november 2022 @ 14:58:57 #285
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_206790417
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 14:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dat gaat bij mij gelukkig automatisch anders zou ik nooit gaan :')
Ik kan m'n controle afspraken gelukkig online inplannen, als ik moest bellen kwam het er ook niet van. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 23 november 2022 @ 15:19:24 #286
268312 Sarabi
pi_206790692
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 14:51 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik moet maandag weer. Zelfde pakket. :+
Sterkte :)

Mijn tandartspraktijk was altijd gespecialiseerd in angstpatienten maar sinds de hoofdtandarts overleden is niet meer. Nu maak ik me een beetje zorgen hoe voorzichtig ze nu zijn :+ onzin natuurlijk omdat er gewoon nog dezelfde mensen werken.
  woensdag 23 november 2022 @ 15:25:51 #287
364037 ChildoftheStars
pi_206790794
Ik zit bij de universiteit bij de tandarts, dus in opleiding. En daar zijn ze extreem voorzichtig, alles dubbel controleert. Nemen ze de tijd voor je. Erg prettig
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator woensdag 23 november 2022 @ 15:32:07 #288
382129 crew  Donna
pi_206790883
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 15:19 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Sterkte :)

Mijn tandartspraktijk was altijd gespecialiseerd in angstpatienten maar sinds de hoofdtandarts overleden is niet meer. Nu maak ik me een beetje zorgen hoe voorzichtig ze nu zijn :+ onzin natuurlijk omdat er gewoon nog dezelfde mensen werken.
Ohjaa snap ik. Ik ga ook naar iemand die heel lief is en hiervoor was ik 5 jaar niet geweest. Hoop dat ze nog heel lang mondhygiënist blijft. Ze bouwt nu een nieuwe praktijkruimte dus ik ga er wel vanuit haha. :P
  woensdag 23 november 2022 @ 15:39:09 #289
364037 ChildoftheStars
pi_206791040
_O- als ik weer geld heb ga ik met de pantone hype meedoen, ook al is die dan vast voorbij, maar het lijkt me zo leuk
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 23 november 2022 @ 16:38:44 #290
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_206792113
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 15:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
_O- als ik weer geld heb ga ik met de pantone hype meedoen, ook al is die dan vast voorbij, maar het lijkt me zo leuk
Wat is dat?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 23 november 2022 @ 16:43:51 #291
364037 ChildoftheStars
pi_206792170
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 16:38 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Wat is dat?
Je hebt een box kaarten (zie foto) en daarop staat een kleurvlak en de naam van een kleur en daarop schilder/teken je iets wat je inspireert bij die kleurnaam. En zo'n box van 100 kaarten kost 22¤ dus ik moet even wachten tot ik geld heb



En dit voorbeeldje van geschilder kwam ik online tegen, zo leuk!

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 23 november 2022 @ 17:21:25 #292
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_206792705
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 16:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Je hebt een box kaarten (zie foto) en daarop staat een kleurvlak en de naam van een kleur en daarop schilder/teken je iets wat je inspireert bij die kleurnaam. En zo'n box van 100 kaarten kost 22¤ dus ik moet even wachten tot ik geld heb

[ afbeelding ]

En dit voorbeeldje van geschilder kwam ik online tegen, zo leuk!

[ afbeelding ]
Wel geinig! :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 23 november 2022 @ 17:21:53 #293
268312 Sarabi
pi_206792715
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 16:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Je hebt een box kaarten (zie foto) en daarop staat een kleurvlak en de naam van een kleur en daarop schilder/teken je iets wat je inspireert bij die kleurnaam. En zo'n box van 100 kaarten kost 22¤ dus ik moet even wachten tot ik geld heb

[ afbeelding ]

En dit voorbeeldje van geschilder kwam ik online tegen, zo leuk!

[ afbeelding ]
Wat een leuk idee :)
Je bent lekker bezig met het tekenen!
  woensdag 23 november 2022 @ 17:22:09 #294
364037 ChildoftheStars
pi_206792721
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 17:21 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Wel geinig! :D
Ja! Verheug me er enorm op
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 23 november 2022 @ 17:22:30 #295
364037 ChildoftheStars
pi_206792728
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 17:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Wat een leuk idee :)
Je bent lekker bezig met het tekenen!
ja :D erg leuk en mijn polsen en vingers zijn er ook blij mee
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 23 november 2022 @ 19:37:15 #296
268312 Sarabi
pi_206794507
Dit jaar eindelijk weer Oud & Nieuw vieren in de Efteling *O*
  woensdag 23 november 2022 @ 20:16:59 #297
480429 Sumppi
pi_206795479
*O* Zo leuk!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  woensdag 23 november 2022 @ 20:23:15 #298
268312 Sarabi
pi_206795645
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 20:16 schreef Sumppi het volgende:
*O* Zo leuk!
Jaaa O+
Lekker samen rondstruinen door het park. Ik vind het zo fijn om daar rond te wandelen als het donker is en alle lichtjes zijn aan.
  woensdag 23 november 2022 @ 20:24:20 #299
480429 Sumppi
pi_206795674
Het was hier een goede dag. Oudergesprek op school was positief. Daarna lekker in het zonnetje zitten kletsen met een heel leuke moeder, terwijl de kinderen speelden. Thuis de kinderen wat kunnen helpen met hun surprises, wat heel gezellig was.

Zoon heeft de gitaren in de studiekamer ontdekt en wil opeens wel een proefles proberen, dus volgende week met twee kinderen naar de muziekschool. Zo leuk!

En we hadden iemand te eten, wat hartstikke gezellig was. Zonder stress vooraf van mij. :Y)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  woensdag 23 november 2022 @ 20:24:40 #300
480429 Sumppi
pi_206795686
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 20:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Jaaa O+
Lekker samen rondstruinen door het park. Ik vind het zo fijn om daar rond te wandelen als het donker is en alle lichtjes zijn aan.
Ja, dat is zo mooi! We zijn er nooit met O&N geweest, maar weleens ‘s avonds in de winter. :Y
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  woensdag 23 november 2022 @ 20:31:47 #301
480429 Sumppi
pi_206795858
Dicht dan maar.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')