Dan krijgt hij het weer terug.quote:Op maandag 14 november 2022 00:10 schreef Maanvis het volgende:
Anyway, Max gaat volgende keer Perez helpen.
Maar Checo gaat volgende keer Max niet meer helpen he
Max: Ik ging er voor, zag toen dat hij geen ruimte liet en dat wij elkaar gingen raken. !quote:Op maandag 14 november 2022 00:12 schreef PirE het volgende:
Moet zeggen dat het wel vermakelijk is om te lezen hoe verschillend mensen een interview van Max interpreteren.
Ja, dat zou zomaar kunnen. Of Pérez accepteert het en ze staan weer gelijk en vanaf nu is alles peis en vree. Het is maar net hoe ze het zelf zien.quote:Op maandag 14 november 2022 00:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Misschien deed Perez dat vanwege de race daarvoor, Spanje (en het kampioenschap). Dus omdat het autosport is (vandaag in dit topic geleerd) mogen we nu na vandaag verwachten dat Perez wraak gaat nemen
gezien de historie van die twee, was het niet verstandig van max om die lijn te pakken.quote:Op maandag 14 november 2022 00:13 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Max: Ik ging er voor, zag toen dat hij geen ruimte liet en dat wij elkaar gingen raken. !
Iedereen: Mag zei dat hij wist dat Lewis geen ruimte ging laten en raakte hem opzettelijk!
Wat heeft-ie te verliezen? Hij is toch al kampioen.quote:Op maandag 14 november 2022 00:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gezien de historie van die twee, was het niet verstandig van max om die lijn te pakken.
Ik denk eerder dat dat dan ook gelijk de laatste race van Checo was voor Red Bull. Als het echt niet werkt tussen die twee dan is het exit Checo.quote:Op maandag 14 november 2022 00:10 schreef Maanvis het volgende:
Anyway, Max gaat volgende keer Perez helpen.
Maar Checo gaat volgende keer Max niet meer helpen he
En datquote:Op maandag 14 november 2022 00:15 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dat dan ook gelijk de laatste race van Checo was voor Red Bull. Als het echt niet werkt tussen die twee dan is het exit Checo.
We gaan het zien he...quote:Op maandag 14 november 2022 00:15 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dat dan ook gelijk de laatste race van Checo was voor Red Bull. Als het echt niet werkt tussen die twee dan is het exit Checo.
Want Hamilton was verstandig bezig?quote:Op maandag 14 november 2022 00:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gezien de historie van die twee, was het niet verstandig van max om die lijn te pakken.
Je denkt serieus dat ze Max de laan uit sturen?quote:
2x wereldkampioen en team om zich heen gebouwd of tweederangs coureurtje dat af en toe wat kruimels pakt. Wat denk je zelf?quote:Op maandag 14 november 2022 00:18 schreef Maanvis het volgende:
Dus als max teamorders negeert kan het maar als checo het doet moet ie exit? Wil wel eens zien hoe deat uitpakt in een rechtzaak
Als je wilt inhalen moet je risico nemen. Een tweede kans had hij misschien niet meer gekregen.quote:Op maandag 14 november 2022 00:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Max is de #1. Pérez mag blij zijn dat-ie überhaupt een stoeltje heeft.quote:Op maandag 14 november 2022 00:18 schreef Maanvis het volgende:
Dus als max teamorders negeert kan het maar als checo het doet moet ie exit?
Zegt wie?quote:Op maandag 14 november 2022 00:18 schreef Maanvis het volgende:
Dus als max teamorders negeert kan het maar als checo het doet moet ie exit? Wil wel eens zien hoe deat uitpakt in een rechtzaak
Ehhhhh?quote:Op maandag 14 november 2022 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga je ontkennen wat ik stel?
Dat je teammaat je 1e concurrent is? Dat ga je toch hopelijk niet ontkennen?quote:
Logische vraag, zoals het eveneens logisch was geweest als Max zijn ego opzij gezet had en Checo zesde had laten worden.quote:Op maandag 14 november 2022 00:24 schreef mikieu het volgende:
Wat een gejank om de eerste verliezer te zijn
Dat boeit echt niemand, dat gejank van Leclerc om een swap is pas sneu.
Eerder niet verstandig van Lewis om het te doen. Hij weet dat Max ieder gaatje induikt. Hij ziet dat Max daar zit. Hij weet dat hij niet kan verdwijnen. Hij weet dat hij zijn kansen op de winst kan weggooien en hij doet het ook gewoon.quote:Op maandag 14 november 2022 00:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Beide vechten om P2 in de WDC.quote:Op maandag 14 november 2022 00:24 schreef mikieu het volgende:
Wat een gejank om de eerste verliezer te zijn
Dat boeit echt niemand, dat gejank van Leclerc om een swap is pas sneu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |