Wat ben je daar precies tegengekomen?quote:Op zondag 13 november 2022 23:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als je veel autosport zou kijken zou he zien dat het overal voorkomt. In NASCAR, IndyCar en zfs Formule 2 en 3 en zo ben ik het tegengekomen.
Dan moeten ze ook gewoon met elkaar op de vuist gaan de volgende keerquote:Op zondag 13 november 2022 23:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als NASCAR fan zou je moeten weten hoe dat werkt.
Het gebeurt in elke klasse, alleen in de Nascar wat extremer.quote:Op zondag 13 november 2022 23:33 schreef ondeugend het volgende:
[..]
NASCAR is een ander verhaal. Dat zou jij als NASCAR fan ook moeten weten.
Blijft dat zo als FIA vragen aan hem gaat stellen? Als ie dan informatie achterhoudt en het komt uit dan volgt er sowieso een flinke straf.quote:Op zondag 13 november 2022 23:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Max heeft er geen woord over gerept.
Maar dat maakt het toch niet de enige juiste manier? En ook dan kun je alsnog discussiëren over de manier waarop?quote:Op zondag 13 november 2022 23:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als je veel autosport zou kijken zou he zien dat het overal voorkomt. In NASCAR, IndyCar en zfs Formule 2 en 3 en zo ben ik het tegengekomen.
Coureurs die elkaar terugbetalen omdat ze wat aangedaan is. Tot het expres van de baan rijden toe.quote:Op zondag 13 november 2022 23:34 schreef Repentless het volgende:
[..]
Wat ben je daar precies tegengekomen?
Verstappen kreeg toch ook teamorders vandaag? Of geldt dat dan niet? Ik weet ook dat het geen topper is, dat gaf ik al aan.quote:Op zondag 13 november 2022 23:32 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als we het zo bekijken heeft Verstappen vrijwel niks aan Perez gehad dit jaar. Daarnaast zal Perez gewoon zijn werk moeten doen wat het team hem opdraagt en heel blij moeten zijn dat hij in die auto mag rijden, het is geen topper, verre van. En anders ruilen ze hem zo in.
I rest my case.quote:Op zondag 13 november 2022 23:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het gebeurt in elke klasse, alleen in de Nascar wat extremer.
Dat zeg ik ook niet. Alleen dat het overal gebeurt. En Verstappen daar dus niet apart in is.quote:Op zondag 13 november 2022 23:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar dat maakt het toch niet de enige juiste manier? En ook dan kun je alsnog discussiëren over de manier waarop?
Het moet op deze manier, want zo hebben we het altijd gedaan..
Herkenbaarquote:Op zondag 13 november 2022 23:37 schreef beantherio het volgende:
Nou zit ik toch weer tot vlak voor middernacht op Fok! te posten over Formule 1. Ik dacht dat dit na 2021 niet meer zou gebeuren.
Ja, Verstappen heeft Perez er niet afgereden, nee. Dus dit slaat nergens op.quote:
maar jij bent een vrouwquote:
Dit is de shitshow waar we stiekem allemaal van houden.quote:Op zondag 13 november 2022 23:37 schreef beantherio het volgende:
Nou zit ik toch weer tot vlak voor middernacht op Fok! te posten over Formule 1. Ik dacht dat dit na 2021 niet meer zou gebeuren.
quote:
Sue mequote:
En dat is standaard binnen de sport? En zijn dat ook teamgenoten waarvan de een al kampioen is, niet meerijdt voor het podium en zijn teamgenoot kan helpen door teamorders op te volgen? Hoe vaak komt dat voor?quote:Op zondag 13 november 2022 23:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Coureurs die elkaar terugbetalen omdat ze wat aangedaan is. Tot het expres van de baan rijden toe.
Straf voor Perez, ja. Niet voor Max.quote:Op zondag 13 november 2022 23:36 schreef beantherio het volgende:
[..]
Blijft dat zo als FIA vragen aan hem gaat stellen? Als ie dan informatie achterhoudt en het komt uit dan volgt er sowieso een flinke straf.
Als het waar is (en het klinkt totaal niet logisch) dan had ik gedacht "ik ben kampioen en wil geen risico meer lopen dus laat maar lekker". Je belangen voor je ego plaatsen heet dat.
Sew als in naaien bedoel je? dat wik ik welquote:
Ah, op die manier, dat is waar ja. Maar dan staat dat wat mij betreft los van de vraag of het slim was. Als hij Perez voorbij had gelaten, had vast niemand daar een vraag over gesteld achteraf.quote:Op zondag 13 november 2022 23:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Alleen dat het overal gebeurt. En Verstappen daar dus niet apart in is.
quote:Op zondag 13 november 2022 23:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze willekeurige poster vat het mooi samen en krijgt nog upvotes ook
Daar gaat het helemaal niet om. Figuurlijk heeft Max dat wel gedaan trouwens.quote:Op zondag 13 november 2022 23:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ja, Verstappen heeft Perez er niet afgereden, nee. Dus dit slaat nergens op.
Zelfs bij teamgenoten, ja, zoals dit jaar in de IndyCar te zien was.quote:Op zondag 13 november 2022 23:41 schreef Repentless het volgende:
[..]
En dat is standaard binnen de sport? En zijn dat ook teamgenoten waarvan de een al kampioen is, niet meerijdt voor het podium en zijn teamgenoot kan helpen door teamorders op te volgen? Hoe vaak komt dat voor?
Oké, ik volg Indycar niet. Welk voorval was dat?quote:Op zondag 13 november 2022 23:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zelfs bij teamgenoten, ja, zoals dit jaar in de IndyCar te zien was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |