Maar dat is een huwelijk/relatie. Ik ben niet getrouwd met iemand in die loods en als ik zin heb mag ik ook op het kleinste puntje kritiek hebben.quote:Op zondag 13 november 2022 22:39 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik zie en hoor een andere Jeff dan anderen het (willen) horen.
Ben ik het altijd met Jeff eens?
Nee.
Was ik het bv altijd met mijn man eens?
Nee.
Maar ik was wel 34 jaar met mijn man.
Ik had een gelukkige tijd, ondanks strubbelingen.
Natuurlijk praten zij uitgebreid over opgedane informatie maar het heeft geen zin om alles meteen maar te delenquote:Op zondag 13 november 2022 22:37 schreef freaky40 het volgende:
Als Jappie dit zo meteen allemaal aan Jeff doorbrieft mag hij blijven.
Maar, wat is het probleem dan?quote:Op zondag 13 november 2022 22:39 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik zie en hoor een andere Jeff dan anderen het (willen) horen.
Ben ik het altijd met Jeff eens?
Nee.
Was ik het bv altijd met mijn man eens?
Nee.
Maar ik was wel 34 jaar met mijn man.
Ik had een gelukkige tijd, ondanks strubbelingen.
Mexx is net zo accessoirehond en in dit geval van Martin dusquote:
Niemand die zegt dat je geen kritiek mag hebben.quote:Op zondag 13 november 2022 22:41 schreef engine het volgende:
[..]
als ik zin heb mag ik ook op het kleinste puntje kritiek hebben.
Ja hoor jij mag datquote:Op zondag 13 november 2022 22:41 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dat is een huwelijk/relatie. Ik ben niet getrouwd met iemand in die loods en als ik zin heb mag ik ook op het kleinste puntje kritiek hebben.
quote:Op zondag 13 november 2022 22:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx is net zo accessoirehond en in dit geval van Martin dus
Oh ik welquote:Op zondag 13 november 2022 22:43 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Niemand die zegt dat je geen kritiek mag hebben.
Ik ben ook niet volmaakt.
Ik vind Martin zo'n vieze gluiperdquote:Op zondag 13 november 2022 22:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx is net zo accessoirehond en in dit geval van Martin dus
Ik vind het best een leuke kerel eigenlijk. Niet voor in mijn vriendengroep maar het is geen eikel.quote:
Nee hoor, het is wel een eikelquote:Op zondag 13 november 2022 22:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het best een leuke kerel eigenlijk. Niet voor in mijn vriendengroep maar het is geen eikel.
Nietesquote:Op zondag 13 november 2022 22:54 schreef Seattle het volgende:
Jap ligt in zijn eentje in de hangstoel nu
Dat mag. Ik zie dat niet zo...hij is best begaan met de andere bewoners.quote:Op zondag 13 november 2022 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Nee hoor, het is wel een eikelEn een viezerik, en irritant, en...
Nouja, mijn bescheiden mening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |